پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو مهر ماه 1399

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

سبك سازي سوله

۴۵ بازديد

همه چيز در مورد سبك سازي سوله

سازه هاي فلزي با سطوح شيب دار كه مطابق با محاسبات فني ويژه در اشكال مختلف توليد مي شوند و همچنين در انبارها بسته به نوع كاربرد ابعاد مختلفي دارند كه از اين سازه ها براي پوشش دهانه هاي بزرگ، ساختمان هاي صنعتي و كشاورزي مانند كارخانه ها، انبارها، آشيانه ها، تعميرگاه ها، سالن هاي بدنسازي، پاركينگ ها، مرغداري ها، مزارع دامداري، مغازه ها و … استفاده مي شود نكته مهم مقرون به صرفه بودن و قيمت سبك سازي سوله در ساخت يك سوله است كه شما بايد در مورد نوع كاربرد و ابعاد آن بسيار مراقب باشيد.

انواع سوله از نظر طرح :

اغلب براي ساخت آشيانه هاي صنعتي و سالن هاي صنعتي از قسمت هايي با ابعاد متغير استفاده مي شود كه وزن و ابعاد اين قطعات با توجه به نوع استفاده هر واحد صنعتي تغيير مي كند و مهم ترين فاكتورهاي تاثيرگذار بر وزن سالن هاي صنعتي عبارتند از: ساخت ريخته از نظر سرعت باد و حداكثر بارش برف، ارتفاع ستون ها و باز شدن سالن  در صورت لزوم ساخت جرثقيل هاي سقفي كارايي از خود نشان مي دهند.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

سايبان يك ساختمان فولادي پيش ساخته است كه بيشترين كاربرد را در سرتاسر جهان دارد و در بيش از 90٪ انبارها، استاديوم ها، صنايع، سالن هاي توليد دام و طيور و … مورد استفاده قرار مي گيرد كه بر اساس ابعاد افتتاح و ارتفاع، طول و ظرفيت تحمل استفاده مي شود كه باران هاي برفي و باد در منطقه در طي طراحي به طرق مختلف تغيير مي كنند كه در اين خصوص مهم ترين اصل براي انجام هرگونه دستورالعمل اقتصادي، شناخت واقعي از ابعاد ذكر شده و پيش بيني عناصر موردنياز است. كاملا بديهي است كه حتي بهترين محاسبات بدون نياز به كنترل كيفي جوش، زنگ زدگي، روكش علمي يا موقعيت يابي صحيح قطعات و استفاده از پيچ و اتصالات استاندارد ديگر، از راندمان و قدرت لازم برخوردار نخواهند بود.

لازم به ذكر است كه كليه قطعات توليد شده توسط اين شركت با استفاده از سال ها تجربه و نظارت مداوم، جوشكاري قوس زير آب اتوماتيك و استفاده از مواد كاملا استاندارد تهيه شده است كه صاحب مشاغل در هر زمان مي تواند از آن ديدن كند و تاكنون توسط ده ها نفر مورد تاييد قرار گرفته است.

مراحل سبك سازي يك سوله

سايبان سبك سازي سوله مي تواند در همه موارد استفاده شود و يكي از كاربردهاي سايبان هاي صنعتي سبك، سوله مرغ داري ها است كه ساخت مرغداري سبك به دليل ضرب ارگانيسم هاي موجود در آن با ساختمان هاي ديگر سوله هاي صنعتي متفاوت است زيرا اين ارگانيسم به هواي تازه و سلامتي احتياج دارد.

اين سازه ها در كارخانه ساخته شده و سپس به محل پروژه منتقل شده و در آنجا نصب مي شوند و همچنين اين كار باعث تسريع در كار ها خواهد شد و شما با مشكلات ساخت و ساز در سايت پروژه روبرو نخواهيد شد.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

بهترين زمان براي انجام سبك سازي سوله

سايبان هاي سبك وزن كمي دارند و اين تفاوت وزن به دليل استفاده كمتر از آهن در اين سازه است كه ضمن صرفه جويي در قيمت سوله خواهيد ديد كه سوله سازي در كمترين زمان ممكن نصب مي شود و قطعات نورپرداخت كارخانه سبك سازي سوله مي كنند و سپس آن را به محل پروژه منتقل مي كنند و با استفاده از پيچ و مهره براي رفع سريع اين قسمت ها را به هم وصل مي كنند.

با استفاده از فن اوري هاي مدرن در تعيين و استاندارد كردن وزن سازه ها، BADIES تلاش مي كند بهترين خدمات را در زمينه روشنايي ساخت و ساز به شما ارائه دهد واين روش براي كاهش وزن نهايي سازه، با استفاده از تكنيك هاي جديد ساخت و ساز، مواد جديد و بهبود روش هاي اجرايي است.

علاوه بر صرفه جويي در هزينه، زمان و انرژي، كاهش وزن سازه باعث كاهش خسارت هاي ناشي از بلاياي طبيعي مانند زلزله مي شود و خسارات ناشي از وزن زياد ساختمان را كاهش مي دهد.

براي سبك تر شدن سازه هاي ساختمان، از مواد سبك بايد در ساخت و اجراي ساختمان استفاده شود. حال سوال اينجاست كه مواد سبك چيست؟ مواد سبك وزن موادي هستند كه وزن كمتري نسبت به ساير مواد مشابه دارند و استفاده از آنها در ساختمان باعث كاهش وزن ساختمان مي شود و روشنايي ساختمان مقاومت آن را در برابر بلاياي طبيعي مانند زلزله افزايش مي دهد.

سايبان هاي نوري داراي ساختارهاي لوله ايي هستند كه وزن كمتري نسبت به ساير سازه هاي مشابه دارند، بنابراين اصطلاح نور ريخته شده براي اين سازه ها استفاده مي شود و سقف اين نوع سازه فلزي با توجه به محاسبات ويژه با شيب طراحي شده است.

ساختارهاي لوله ‌اي از پيش ساخته، فوق سبك، در محل، كار را بسيار سريع انجام دادند و همچنين اين ويژگي باعث شده است كه سازنده سبك سازي سوله بتواند سازه ساختمان را در كارگاه خود آماده كند و درگير مشكلات ساخت و ساز كارفرما نشود.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

 مشخصات ظاهري سوله هاي سبك :

همانطور كه مي دانيد امروز با افزايش هزينه هاي ساخت و ساز ساير ساختمان هاي بزرگ بتني توسط سازه هاي فلزي سبك جايگزين شده اند كه در گذشته از انبارهاي سنگين استفاده مي شد اما اين انبارها علاوه بر گران بودن و سنگين بودن براي ساخت و نصب نيز زمان زيادي را صرف كردند و با پيشرفت تكنيك هاي سبك سوله سازي ها امروزه براي بسياري از اهداف مورد استفاده قرار مي گيرند و اين انبارها به دليل مزاياي فراوان جايگزين انبارهاي سنگين شده اند به علاوه، زمان كمتري در ساخت و نصب آن صرف شده و مقرون به صرفه خواهد بود و كارگاه هاي مختلف در اين زمينه با باتجربه و تيم مجرب خود قادر به ساخت و نصب انواع سبك سازي سوله ها خواهند بود.

سوله هاي سبك از وزن كم و امكانات بيشتري به همراه دارند،  بنابراين در هر شرايطي مي توان به راحتي از آن ها استفاده كرد و سايبان هاي نور بر اساس فن اوري هاي رعد و برق ساخته شده اند كه در واقع به جاي توليد سوله سنگين از سازندگان سوله اكنون به دنبال فناوري هايي براي ساختن سوله از نوع سبك هستند.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

آرمان سوله با هدف ساخت انواع اسكلت هاي فلزي و سوله در كاربري هاي مختلف وبا سابقه كاري درخشان بالاي 40 سال سعي در جهت خدمت به سرمايه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

 

كويتيشن

۴۹ بازديد

امروزه مساله اضافه وزن به يكي از دغدغه هاي اصلي انسان ها تبديل شده است. عوامل متعددي نظير كاهش تحرك، مصرف خوراكي هايي نظير فست فود و … عوامل مهم در افزايش وزن افراد هستند. كاهش وزن علاوه بر تاثيرات زيبايي كه بر اندام افراد دارد، براي سلامتي آنها نيز ضروري است. اضافه وزن و تجمع چربي در بدن موجب بروز بيماري هاي گوناگون در افراد مي گردد. همين امر سبب كاهش سن ابتلا به انواع بيماري هاي قلبي و عروقي در افراد داراي اضافه وزن شده است. اين مساله موجب شده است كه راه هاي مختلفي جهت كاهش وزن ارائه گردد. از جمله روش هاي متداول در كاهش وزن شامل رژيم غذايي، ورزش هاي هوازي، روش هاي تهاجمي نظير جراحي و روش هاي غيرتهاجمي نظير كويتيشن مي باشد.

كويتيشن-آنيل آكادمي

كويتيشن چيست؟

كويتيشن روشي غير تهاجمي براي از بين بردن چربي هاي تجمع يافته در نقاط مختلف بدن است. اين روش به عنوان روشي غير تهاجمي در كاهش وزن امروزه بسيار مورد توجه قرار گرفته است. بر خلاف روش هايي نظير روش جراجي و ليپوساكشن، در اين روش هيچ بافتي در بدن بريده و يا زخمي نمي شود. همين امر سبب كوتاهي دوران نقاهت در روش كويتيشن است. مي توان ادعا كرد كه اين روش تقريبا دوران نقاهت خاصي نداشته و فرد بلافاصله بعد از انجام مي تواند به فعاليت هاي عادي خود بپردازد.

كويتيشن-آنيل آكادمي

دستگاه كويتيشن

لاغري در روش كويتيشن توسط دستگاه كويتيشن صورت مي گيرد. اين دستگاه امواج فراصوت توليد مي كند. قرار گرفتن سلول هاي چربي در برابر امواج فراصوت، موجب از بين رفتن غشاي آنها و در نتيجه از بين رفتن سلول چربي براي هميشه مي گردد. امواج فراصوت توليد شده توسط اين دستگاه مستقيما روي سلول هاي چربي اثر گذاشته و از آسيب به ساير بافت هي بدن جلوگيري مي كنند. دستگاه كويتيشن در كلينيك هاي لاغري و تمامي مراكز داراي مجوز رسمي براي كارهاي زيبايي به كار برده مي شود. تهيه بهترين دستگاه كويتيشن مي تواند در كنار انجام درست اين كار، نتايج قابل قبولي را ارائه دهد.

مكانيسم عمل دستگاه كويتيشن

لاغري در روش كويتيشن همان عمل عادي و معمولي بدن در هضم چربي هاي اضافه بدن است. اين امر سبب به حداقل رسيدن عوارض اين روش شده است. لاغري موضعي در روش كويتيشن با استفاده از دستگاه اولتراسونيك صورت مي گيرد. اين دستگاه امواج صوتي داراي فركانس پايين اما شدت بالا توليد مي كند. پايين بودن فركانس اين امواج دليلي قاطع بر بي ضرري آنها نسبت به ساير اندام هاي بدن است. امواج صوتي توليد شده در اين روش موجب ايجاد حباب آب داخل سلول چربي مي شوند. اين حباب ها به غشاي سلول هاي چربي فشاو وارد كرده و در نتيجه آن سلول چربي در ناحيه تخليه مي گردد. محتويات سلول چربي وارد سيستم لنفاوي بدن شده و پس از تصفيه از طريق كبد نهايتا از راه ادرار يا عرق دفع مي گردد.

كويتيشن-آنيل آكادمي

دليل محبوبيت روش لاغري كويتيشن

افرادي كه روش لاغري و كاهش سايز كويتيشن را انتخاب مي كنند دلايل مختلف و محكمي براي انتخاب خود دارند. از جمله اين دلايل مي توان به موارد زير اشاره كرد:

پايين بودن عوارض كويتيشن

به راستي مي توان ادعا كرد كه اين روش لاغري در بين روش هاي لاغري كلينيكي يكي از كم خطرترين روش هاست. در روش هاي جراحي نظير باي پس معده، افراد مدت زماني طولاني درگير عوارض جراحي و دوران نقاهت طولاني آن هستند. در روش هاي ديگري نظير ليپوساكشن نيز احمال آسيب به ساير بافت هاي بدن بسيار بالاست.

كاربرد گسترده كويتيشن

روش كويتيشن يكي از روش هايي است كه مي توان براي لاغري تمامي قسمت هاي بدن استفاده كرد. لاغري در ناحيه شكم و پهلو يكي از رايج ترين بخش هاي مربوط به لاغري است. برهمين اساس تعداد زيادي از روش هاي لاغري بر اين نواحي تمركز دارند. اما افراد زيادي وجود دارند كه درگير چاقي در نواحي ديگر بدن نظير ران ها، باسن، صورت، بازوها و … هستند. از روش كويتيشن به راحتي مي توان براي لاغري اين نواحي نيز استفاده كرد.

كويتيشن-آنيل آكادمي

عدم لاغري در قسمت هاي ديگر

بسياري از افراد تمايل دارند كه صورتي توپر ولي اندامي لاغر داشته باشند. از طرفي ديگر برخي از افراد تمايل دارند كه يكسري از نواحي بدن آنها لاغر نشود. اين افراد معمولا بر همين اساس روش هايي نظير ورزش كردن و يا رژيم هاي غذايي را براي لاغري انتخاب نمي كنند. در روش كويتيشن فرد به راحتي مي توان نواحي از بدن را كه تمايل به كاهش سايز ندارد را مشخص كند.

مديريت هزينه لاغري

روش هاي لاغري تهاجمي نظير جراحي و ليپوساكشن داراي هزينه هاي زيادي براي افراد هستند. به دليل تكنيك اين نوع روش ها نمي توان مديريتي نسبت به هزينه هاي آنها در نظر گرفت. در لاغري به روش كويتيشن به دليل پايين بودن هزينه هر جلسه و همچنين كنترل تعداد جلسات اين كار قابل انجام است.

كويتيشن-آنيل آكادمي

روش هاي مختلف لاغري موضعي

كويتيشن به عنوان يكي از جديدترين و نوين­ترين تكنولوژي­هاي لاغري موضعي در سطح جهاني شناخته مي­شود. در بخش­هاي پيشين اين مقاله به ويژگي­هاي اين تكنيك جديد لاغري از نقطه نظرات مختلف پرداختيم. اكنون كه بحث لاغري موضعي در بين افراد مختلف داغ است، لازم است شما را با روش­هاي مختلف لاغري موضعي و مقايسه آنها با روش كويتيشن آشنا كنيم.

در دنياي پرشتاب امروزي به دليل كمبود وقت و عدم توانايي افراد در دنبال كردن مرتب تمرينات ورزشي به علاوه رژيم­هاي غذايي لاغري، روش­هاي لاغري موضعي طرفداران بسياري پيدا كرده است. متقاضيان اين روش­هاي لاغري عمدتا دو دسته هستند. دسته اول شامل افرادي است كه پس از يك دوره طولاني و سخت ورزش و رژيم غذايي به اندام ايده­آل خود نرسيده اند و اكنون به دنبال يافتن اندام ايده­آل خود و حذف چربي هاي اضافه بدن خود هستند. دسته دوم نيز افرادي هستند كه به دليل مشغله فراوان و كمبود وقت، امكان كاهش وزن از طريق ورزش و رژيم غذايي طولاني مدت را ندارند. چنانچه شما نيز جزء يكي از اين دو دسته هستيد و يا در نواحي از بدن خود احساس تجمع چربي را داريد جهت انتخاب بهترين روش لاغري موضعي، تا پايان اين مقاله با ما همراه باشيد.

كويتيشن-آنيل آكادمي

لاغري موضعي با ليپوساكشن

ليپوساكشن يكي از روش هاي لاغري موضعي پرطرفدار براي چندين دهه مي باشد. ليپو” به معني چربي و “ساكشن” به معني مكش است. از تركيب اين دو واژه “ليپوساكشن” به معني مكنده چربي استنتاج مي شود. همانگونه كه از معني اين واژه مشخص است در اين روش از مكش چربي هاي موضعي جهت از بين بردن آنها استفاده مي­شود. اين روش لاغري موضعي كاملا تهاجمي و جراحي بوده و از طريق بيهوشي عمومي و در اتاق عمل صورت مي­گيرد. جراح مربوطه با ايجاد يك حرفه در محل مورد نظر راه را براي ورود لوله مخصوص مكش چربي به موضع باز مي­كند.

اين روش لاغري موضعي به دليل حجم بالاي چربي خروجي و تغييرات چشمگير در سايز افراد، ساليان درازي مورد توجه بسياري از افراد قرار داشت. با پيشرفت علم پزشكي و آگاهي يافتن از عوارض بي­شمار آن، اين روش لاغري طي ساليان گذشته محبوبيت خود را از دست داده و جاي خود را به روش هاي نوين كم خطرتر نظير كويتيشن داده است.

از عوارض ليپوساكشن مي توان به:

  • خطرات ناشي از بيهوشي عمومي در اتاق عمل
  • خطر ابتلا به بيماري هايي نظير ايدز و هپاتيت در اتاق عمل
  • آسيب جدي به عروق خوني ناحيه
  • آسيب جدي به اعصاب ناحيه مورد نظر
  • بي حسي طولاني مدت در ناحيه
  • فرورفتگي در ناحيه تخليه شده
  • بر جاي ماندن جاي بخيه ها بر سطح پوست ناحيه
  • عفونت

و غيره اشاره كرد.

ليپوساكشن عموما در نواحي نظير شكم، كمر، باسن، ران ها، پهلوها و بالاي بازوها كاربرد دارد. به دليل عوارض جدي و خطراتي كه ممكن است در اتاق عمل و پس از آن فرد متقاضي را تهديد كند؛ امروزه بسياري از پزشكان اين عمل لاغري موضعي را پيشنهاد نمي كنند. در ادامه شما را با ساير روش هاي لاغري موضعي بيشتر آشنا مي كنيم.

كويتيشن-آنيل آكادمي

ليپومايتيك

ليپومايتيك يكي ديگر از روش هاي لاغري موضعي است. اين روش لاغري موضعي مكانيسمي شبيه به روش ليپوساكشن دارد. تفاوت اين روش لاغري با روش قديمي تر آن يعني ليپوساكشن، در وسيله تخليه چربي مي باشد. در روش ليپوساكشن از لوله تخليه چربي استفاده مي گردد كه احتمال آسيب به ساير بافت ها و همچنين آمبولي در آن بالا است. لاغري موضعي با روش ليپومايتيك توسط وسيله اي جديدتر و پيشرفته تر به نام كانولا، صورت مي گيرد. تخليه چربي با استفاده از كانولا نياز به برش عميق و بخيه را در افراد از بين مي برد. با اينكه اين روش لاغري موضعي در برابر ليپوساكشن روش كم عارضه تري به شمار مي آيد، با اين وجود عاري از عوارض خطرناك نيست. در اينجا شما را با تعدادي از عوارض برشمرده شده براي اين روش لاغري سريع و موضعي آشنا مي كنيم. از جمله اين عوارض مي توان به موراد زير اشاره كرد:

  1. كبودي و كوفتگي در ناحيه تخليه شده
  2. افتادگي پوست در قسمت تخليه شده
  3. ترشح در سوراخ ايجاد شده براي ورود كانولا براي چندين روز پياپي
  4. آمبولي
  5. حساسيت به ليدوكائين
  6. زخم و عفونت در ناحيه ورود كانولا

ليپومايتيك-آنيل آكادمي

روش هاي لاغري موضعي تهاجمي مانند ليپوساكشن و ليپومايتيك به دليل به همراه داشتن عوارض زياد و ترس افراد از انجام آنها، منجر به پيدايش نسل جديدي از روش هاي لاغري موضعي گرديد. از جمله روش هاي نوين لاغري موضعي مي توان به كويتيشن و ليپوليزر اشاره كرد. در ميان اين دو روش، كويتيشن يكي از جديدترين روش ها در نسل جديد روش هاي لاغري موضعي به شمار مي آيد. فرآيند تخريب و حذف دائمي چربي هاي اضافي در روش كويتيشن به دليل پايين بودن چشمگير عوارض در آن، با اقبال فراواني از طرف متقاضيان روش هاي لاغري قرار گرفت. در ادامه شما را بيشتر با اين دو روش لاغري آشنا ميكنيم.

ليپوليزر

ليپوليزر يكي ديگر از روش هاي لاغري موضعي به شمار مي رود. در اين روش لاغري موضعي فرد تحت جراحي كوچكي با استفاده از بي حسي موضعي قرار مي گيرد. در اين روش با اينكه مداخله جراحي وجود دارد، اما يكي از روش هاي لاغري غيرتهاجمي به شمار مي آيد. جراح با استفاده از برشي كه در نزديكي ناحيه بي حس شده ايجاد مي كند، لوله حاوي ليزر ليپوليز كننده را وارد بدن شخص مي نمايد. ليزر ليپوليز با استفاده از امواج و گرماي توليد شده، حجم مد نظر از چربي هاي ناحيه را ذوب مي نمايد. در ادامه كار نحوه برخورد با اين چربي هاي به دو شكل است. در ادامه شما را با اين دو نحوه برخورد با چربي هاي تخريب شده در ليپوليزر، آشنا مي كنيم.

  1. روش اول: در اين روش پس از آنكه سلول هاي چربي توسط ليزر مخصوص به اين كار تخريب شدند، در محل مورد نظر به حال خود رها مي شوند. هدف از اين كار جمع آوري و دفع اين چربي ها و ضايعات ناشي از تخريب سلول هاي چربي توسط بدن خود فرد مي باشد. مشكل اساسي در اين كار محدود بودن ميزان چربي تخريب شده در هر جلسه انجام ليپوليزر است.
  2. روش دوم: در واقع اين روش به نوعي تركيبي از روش ليپوليزر و ليپوساكشن است. به اين معني كه چربي ها در ناحيه مد نظر ابتدا توسط روش ليپوليزر تخريب شده و سپس به وسيله ساكشن از محل خارج مي شوند. ممكن است در اينجا اين سوال براي شما مطرح شود كه ادغام دو روش چقدر مي تواند عوارض هردو روش را تشديد كند؟ براي پاسخ به اين سوال نمي توان به قطعيت گفت كه استفاده از روش ليپوساكشن در كنار ليپوليزر مي تواند عوارضي بسيار شديدتر از انجام هريك از آنها داشته باشد. اما بدون شك عاري از عارضه هايي كه پيشتر براي هركدام از اين روش ها بر شمرديم، نيست.

هر كدام از سه روش لاغري موضعي كه در بالا برشمرديم، مي توانند در موقعيت مناسب براي حذف چربي هاي اضافي در نواحي مختلف بدن افراد متقاضي مورد استفاده قرار گيرند. آگاهي از عوارض جانبي و دوره هاي نقاهت هركدام از اين روش ها كمك مي كند كه افراد بتوانند تصميم درست تر و متناسب تري را نسبت به موقعيت خود، اتخاذ كنند.

ليپوليزر-آنيل آكادمي

كويتيشن، روش لاغري كم عارضه

ليپوساكشن، ليپوماتيك و ليپوليزر سه روشي بودند كه به تفصيل به آنها پرداختيم. هر سه اين روش ها داراي دوره نقاهت از چند روز تا چندين هفته مي باشند. از طرفي ديگر هر كدام از اين روش ها نيازمند استفاده از مواردي نظير كمربندهاي گني جمع كننده پس از جراحي هستند. دو روش اول يعني ليپوساكشن و ليپوليزر، دو روش كاملا تهاجمي و جراحي بوده و فرد را در معرض خطرات جراحي نظير آمبولي قرار مي دهند. از طرف ديگر وجود برش و بخيه در اين سه روش، بازگشت به فعاليت هاي روزمره را براي افراد تا چندين روز و گاها چندين هفته با مشكل روبرو مي سازد.

كويتيشن به عنوان جديدترين متد لاغري و پيكرتراشي موضعي، اين امكان را به وجود مي آورد كه فرد با كمترين عارضه جانبي چربي هاي اضافي خود را حذف كند. در اين روش از امواج فراصوت يا اولتراسونيك جهت تخريب سلول هاي چربي استفاده مي شود. فشار ايجاد شده در سلول هاي چربي در اثر امواج دستگاه كويتيشن، موجب تخريب غشاي سلول و تخريب هميشگي اين سلول ها مي گردد. مواد داخل سلولي خارج شده، وارد مايع ميان بافتي شده و در نهايت توسط لنف از بدن جمع آوري و خارج مي گردد. اين روش چنانچه توسط فردي آموزش ديده و مجرب صورت بگيرد، داراي كمترين عارضه در بين تمامي روش هاي لاغري موضعي مي باشد.

لاغري موضعي-آنيل آكادمي

آموزش كويتيشن در آكادمي آنيل

همانگونه كه در ابتداي اين مطلب اشاره شد، لاغري با روش كويتيشن از طريق دستگاه اولتراسونيك صورت مي گيرد. اين دستگاه از امواج صوتي براي لاغري استفاده مي كند. بدون شك حصول نتيجه مناسب و مورد قبول از اين روش به تبحر اپراتور دستگاه بستگي دارد. فردي كه از دستگاه كويتيشن استفاده مي كند بايد روش كار با دستگاه را بصورت علمي و اصولي آموخته باشد. آكادمي آنيل به عنوان يكي از بزرگترين و مجهزترين آموزشگاه هاي كشور، اقدام به آموزش دوره كويتيشن به هنرجويان و مهارت آموزان عزيز مي كند. سلامت و زيبايي عموم جامعه همواره دغدغه آكادمي آنيل بوده است. بنابراين با آموزش افرادي مجرب و متخصص در زمينه زيبايي سعي در نيل به اين هدف بزرگ دارد. از جمله دوره هاي بسيار كاربردي و موفق اين آكادمي دوره آموزش كويتيشن است. اين دوره زير نظر يكي از بهترين مربيان اين آكادمي برگزار مي گردد. مهارت آموزان عزيزي كه تمايل به شركت در دوره آموزش آنلاين كويتيشن دارند مي توانند با خيالي آسوده از اين دوره آكادمي استفاده لازم را ببرند.

حفاظ پنجره بالكن

۷۴ بازديد

بهترين مدل حفاظ پنجره بالكن به صورت ثابت و متحرك

ما هميشه سعي مي‌‌كنيم‌‌ تمام تجهيزات لازم براي زيبايي و امنيت خانه را مورد استفاده قرار دهيم. برخي از محصولات جنبه زيبايي و برخي جنبه امنيتي دارند. اما حفاظ بالكن را مي‌توان تركيبي از هر دو دانست. يعني آن‌ها امنيت خانه شما را فراهم مي‌كنند. در عين حال نيز به زيبايي آن مي‌افزايند. امروزه در معماري و ساخت نماي اكثر ساختمان‌ها از اين وسيله استفاده مي‌شود. حفاظ‌ها در مدل‌هاي متنوع و با مواد اوليه مختلفي در اين مقاله قصد داريم كه بيشتر شما را با اين محصولات ضروري منازل آشنا كنيم.

يكي از ابزاري كه علاوه بر درب آكاردئوني بسيار در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرد و جنبه ي حفاظتي نيز دارد ، حفاظ پنجره بالكن و پنجره مي باشد كه شركت حفاظ نما بهترين مدل هاي حفاظ پنجره متحرك را توليد مي‌كند و تمامي حفاظ ها در طرح هاي مختلف و رنگ بندي هاي متنوع ارائه مي شود . حفاظ بالكن براي پنجره هاي ثابت و متحرك قابل نصب مي باشد كه براي پنجره هاي متحرك نيازمند ابزار و قطعات ميباشد كه تمامي اين لوازم ها را شركت توليد مي كند و خدمت مشتريان عزيز ارائه مي كند .

استفاده از حفاظ استيل بانكي در تراس

يكي از دلايل استفاده از حفاظ پنجره براي تراس ايجاد حس امنيت مي باشد . حال اگر در منزل و يا آپارتمان خود وسايل بسيار قيمتي و گران قيمت داريد ، يا مدارك مهم در داخل خانه مي‌گذاريد ، بهتر است از حفاظ هاي مقاوم و با كيفيت استفاده كنيم . يكي از مواردي كه مي توان در آپارتمان ها و منازل از حفاظ استيل بانكي استفاده كرد در تراس مي باشد . زيرا بايد عرض و ارتفاع تراس كمي بزرگ باشد تا حفاظ استيل بانكي بر روي درب تراس نصب شود . حفاظ استيل بانكي بسيار محكم مي باشد و در زمينه ي ضد سرقت مقاوم سازي شده و همچنين مي توان اين حفاظ را به طرح‌هاي مختلف شكل داد .

حفاظ پنجره دو جداره

انواع حفاظ بالكن

همانطور كه گفته شد، اين محصول با متريال و طرح‌هاي مختلف توليد مي‌شود. سليقه كاربر و نياز ساختمان حفاظ مناسب را تعيين مي‌كند. براي انتخاب راحت‌تر لازم است اطلاعاتي در مورد انواع حفاظ طراحي شده براي بالكن داشته باشيد. در ادامه به اين انواع اشاره كرده‌ايم.

حفاظ بالكن شيشه‌اي

اين مدل از حفاظ‌ها از جديدترين حفاظ‌هاي بالكن هستند. ظاهر آن‌ها نيز براي خانه‌هاي مدرن بسيار مناسب است. اين دسته از حفاظ‌ها دارتي شيشه‌هايي با مقاومت بسيار بالا هستند. شيشه‌ها ممكن است به صورت شفاف يا رفلكس باشند. مزيت مهم اين مدل هماهنگي با انواع نماي ساختمان است.

حفاظ ضد سرقت

اين حفاظ‌هاي معمولا براي طبقه اول مورد استفاده قرار مي‌گيرد. حفاظ ضدسرقت تا سقف بالكن امتداد دارد. بنابراين سارقان نمي‌توانند وارد خانه شما شوند. جنس اين محصولات نيز معمولا از آهن است. در طبقات همكف و اول و مكان‌هاي كم ارتفاع بهتر است از اين نوع محافظ‌ها براي درب بالكن‌ها و پنجره‌ها استفاده شود.

حفاظ استيل

اين نوع حفاظ‌ها مي‌توانند براي خانه‌هاي لوكس و كلاسيك استفاده شوند. حفاظ‌هاي استيل داراي ظاهري زيبا و لوكس هستند. در عين حال از مقاومت بالايي نيز برخوردارند. استحكام و زيبايي اين دسته از حفاظ‌ها باعث شده است كه كاربرد گسترده‌اي داشته باشند. آن‌ها نه تنها براي بالكن خانه‌ها، بلكه براي ورودي مغازه‌ها، پنجره‌ها و… نيز مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

مقايسه انواع حفاظ بالكن

هر نوع از حفاظ‌ها در طرح‌ها و رنگ‌هاي مختلفي ساخته مي‌شوند. همچنين داراي كيفيت متفاوتي نيز هستند. شما بايد حفاظي انتخاب كنيد كه متناسب با نياز شما باشد. اگر بخواهيد تنها به ظاهر حفاظ توجه داشته باشيد، ممكن است حفاظي نامطمئن انتخاب كنيد. در مقابل اگر تنها به امنيت توجه كنيد، ممكن است نماي ساختمان را خراب كنيد. بنابراين لازم است به هر دو نكته به صورت همزمان توجه داشته باشيد.

اگر در طبقه اول يك آپارتمان ساكن هستيد، بهتر است كه از حفاظ بالكن ضدسرقت استفاده كنيد. سارقان تمايل زيادي به طبقه اول آپارتمان‌ها دارند. چراكه دسترسي به آن‌ها بسيار آسان است. حفاظ‌هاي ضد سرقت كار آن‌ها را سخت‌تر مي‌كند. آن‌ها خانه‌هاي بدون محافظ را ترجيح مي‌دهند.

اگر به دنبال حفاظي هستيد كه تنوع مدل داشته باشد، بهتر است به سراغ متريال آهن و استيل برويد. آن‌ها در طرح‌هاي متنوعي طراحي و توليد مي‌شوند. بنابراين دست شما در انتخاب بازتر خواهد بود.

بهترين راه براي مقايسه انواع حفاظ بالكن، بازديد از فروشگاه‌ آنلايني است كه محصولات مختلفي ارائه دهد. در چنين فروشگاهي عكس‌هاي هر حفاظي به همراه مشخصات آن‌ها نيز وجود دارد. بنابراين مقايسه را بسيار آسان مي‌كند.

بررسي پروفيل حفاظ پنجره بالكن آهني

از آنجايي كه حفاظ پنجره بالكن آهني نيازمند قطعات و لوازم مي‌باشد كه مقاومت آن را بالا ببرد از پروفيل براي حفاظ پنجره استفاده ميكنيم . حفاظ پنجره نيازمند يك قوطي مكعب شكل مي باشد تا بر روي آن به راحتي نصب شود و تمامي اين وظيفه بر عهده پروفيل مي‌باشد حال مي‌توان پروفيل ها را نيز شكل داد و طرح‌هاي مختلفي مانند و از رنگ بندي هاي متنوعي برخوردار است .

حفاظ پنجره دو جداره

كاربردهاي حفاظ بالكن

احتمالا تا اينجا به اهميت و ويژگي‌هاي حفاظ‌هاي بالكني پي برده‌ايد. اين محصولات جزو موارد ضروري براي تمام ساختمان‌هاي داراي بالكن هستند. اگر حفاظي در بالكن وجود نداشته باشدف شايدكم‌تر كسي بتواند از آن استفاده كند. امروزه كاربرد بالكن بسيار گسترده شده است. چرا كه جايكزين حياط در خانه‌هاي آپارتماني به شمار مي‌رود. ما لباس‌هاي خود را در بالكن پهن مي‌كنيم، گياهان را در اين قسمت قرار مي‌دهيم و حتي ممكن است ناهار روز تعطيل را در باربيكيوي موجود در بالكن بپزيم. حال اگر حفاظي وجود نداشته باشد، امنيتي وجود ندارد و احتمال سقوط هست. بنابراين يكي از كاربردي‌ترين قسمت‌هاي خانه بلااستفاده مي‌ماند.

البته حفاظ بالكن كاربرد ديگري نيز دارد. اين محصولات داراي ظاهري زيبا هستند. آن‌ها مي‌توانند در نماي ساختمان نقش مهمي ايفا كنند. به همين دليل است كه در برخي موارد حتي زماني كه به حفاظ نياز نيست، از مدل‌هاي آن استفاده مي‌شود. ست بودن حفاظ طبقات مختلف يك ساختمان اهميت بسياري دارد. 

حفاظ پنجره دو جداره

۶۱ بازديد

حفاظ پنجره دو جداره همان طور كه از نام آن پيداست براي حفاظت و ايجاد امنيت در ساختمان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. امنيت نقش مهمي در محل زندگي ما ايفا مي‌كند. استفاده از حفاظ پنجره به خصوص براي طبقات پاييني اهميت بيشتري دارد. امنيت هم در آرامش رواني ساكنين يك ساختمان اهميت دارد و هم در حفظ سرمايه‌هاي بسياري كه در خانه از آن‌ها نگهداري مي‌كنيم. معمولا سارقين ترجيح مي‌دهند به سراغ خانه‌هايي بروند كه امنيت كم‌تري دارند و وارد شدن به آن‌ها راحت‌تر است.

حفاظ پنجره دو جداره چيست؟

پنجره‌هاي دو جداره جزو پركاربردترين انواع پنجره به شمار مي‌روند. مزيت‌هاي بسيار آن‌ها باعث شده است كه افراد در ساختمان‌هاي مختلف از اين پنجره‌ها استفاده كنند. حفاظ مورد استفاده براي اين نوع پنجره‌ها هم در نماي زيباي آن‌ها تأثير بسزايي دارد و هم امنيت آن‌ها را ارتقا مي‌دهد.

اين حفاظ‌ها با استفاده از متريال مختلفي ساخته مي‌شوند. به همين دليل مي‌توان آن‌ها را با طرح‌ها و مدل‌هاي مختلف توليد كرد. بنابراين با انواع مختلف نماي ساختمان هماهنگ مي‌شوند. پيش از اقدام براي انتخاب حفاظ پنجره دو جداره لازم است با انواع آن‌ها آشنا شويد تا مدل مناسب با پنجره و نماي ساختمان مورد نظر خود را انتخاب كنيد.

حفاظ پنجره دو جداره

انواع حفاظ پنجره دو جداره

نرده‌هاي پنجره دو جداره در مدل‌ها و جنس‌هاي مختلفي توليد مي‌شود. يكي از فاكتورهاي مهم در انتخاب نوع اين وسيله، محل نصب آن است. مقاومت حفاظ‌هاي مختلف با هم متفاوت است. به همين دليل در انتخاب نوع محافظ پنجره، بايد به استحكام و كاربرد آن توجه داشته باشيد. انواع محصولات مناسب براي پنجره‌هاي دو جداره عبارتند از؛

وينيل و شبه چوب

اين مدل يكي از بهترين انواع حفاظ پنجره دو جداره است و در برابر رطوبت و آتش از مقاومت بسيار بالايي برخوردار است. ونيل و شبه چوب براي مناطقي كه رطوبت زيادي دارد كاربرد بيشتري دارد. چرا كه جنس آن‌ها شبيه به چوب است و در برابر پوسيدگي از مقاومت بالايي برخوردار هستند.

آهن

يكي ديگر از انواع حفاظ پنجره، نمونه‌هاي آهني است كه مقاومت بسيار بالايي دارد. در محل‌هايي كه پنجره‌هاي بزرگ دارند معمولا از اين نوع نرده‌ها استفاده مي‌شود. البته اين حفاظ براي مناطق مرطوب انتخاب خوبي نيست.

استيل

حفاظ پنجره دو جداره استيل جزو انواع پركاربرد اين محصول است. رنگ نرده‌هاي استيل ثابت است و فرسايش كمي دارد. به همين دليل در مدت زمان طولاني رنگ و كيفيت خود را حفظ مي‌كند و مقاومت بالايي دارد. اين مدل‌ها براي هر نوع آب و هوايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

فرفوژه

اين نوع حفاظ در طرح‌ها و مدل‌هاي بسيار متنوعي توليد مي‌شوند. به همين دليل افرادي كه ظاهر نرده‌ها برايشان اهميت دارد، معمولا از آن‌ها استفاده مي‌كنند. شما مي‌توانيد براي اينكه در نماي ساختمان جلوه خاصي ايجاد كنيد، اين نوع نرده‌ها را انتخاب كنيد.

مقايسه انواع حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌هاي پنجره دو جداره بسيار متنوع هستند. براي انتخاب نوع مناسب بايد به شرايطي چون محل نصب آن، آب و هواي محل سكونت، نماي ساختمان و ميزان مقاومت مورد نياز خود توجه داشته باشيد.

تمام انواع اين نرده‌ها مقاومت بالايي دارند. اما اگر از هر كدام در شرايط مناسب استفاده كنيد، دوام بيشتري خواهند داشت و تا مدت‌ها نيازي به تعويض آن‌ها نداريد. به عنوان مثال در مناطقي كه آب و هواي مرطوب دارد حفاظ پنجره دو جداره شبه چوب و وينيل و استيل بسيار گزينه مناسبي است. زيرا اين سه مدل مي‌توانند در برابر رطوبت بسيار مقاوم باشند. اما وينيل براي مناطقي كه گرد و غبار فراواني دارد، مناسب نيست زيرا گرد و غبار را به خود جذب مي‌كند و شما مرتبا بايد آن را نظافت كنيد. محصولات آهني و فرفوژه براي مناطق پر گرد و غبار مناسب‌تر هستند.

حفاظ پنجره دو جداره

كاربردهاي حفاظ پنجره دو جداره

امروزه افراد به دليل وضعيت اقتصادي و رشد و توسعه تكنولوژي و شرايط زندگي به فعاليت در خارج از منزل مشغول هستند و زمان زيادي در منزل حضور ندارند. بنابراين ايجاد امنيت براي منزل براي آن‌ها از اهميت بالايي برخوردار است.

از كاربردهاي حفاظ پنجره دو جداره مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • ضد سرقت بودن و تأمين امنيت خانه.
  • جلوگيري از سقوط ناگهاني افراد كه در طبقات بالاتر ساختمان ساكن هستند.
  • زيبايي نماي ساختمان
  • محافظت از قاب و شيشه پنجره دو جداره

سه ويژگي حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌هاي پنجره ويژگي‌هاي مختلفي دارند. اما سه ويژگي مهمي كه باعث مي‌شود افراد از آن براي خانه خود استفاده كنند را در ادامه بيان كرده‌ايم.

  • در برابر آسيب‌هاي مختلف بيروني مانند سرقت و دروني مانند سقوط محافظت مي‌كنند.‌
  • مقاومت خوبي در برابر عوامل طبيعي دارند. البته همانطور كه گفته شد، هر كدام از آن‌ها براي آب و هواي خاصي مناسب هستند.
  • آن‌ها تأثير بسزايي در زيبايي نماي ساختمان دارند.

طراحي حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ‌هاي پنجره‌هاي دو جداره در طراحي‌هاي بسيار متنوعي به بازار عرضه مي‌شود. طراحي‌هاي مختلف آن‌ها عبارتند از؛

  • آكاردئوني: مانند يك آكاردئون از طرفين باز و بسته مي‌شود. در مكان‌هايي كه داراي پنجره‌هاي وسيع و بزرگ است از اين نوع استفاده مي‌شود و مي‌توان آنها را با قفل‌هاي كتابي ايمن كرد.
  • نرده‌اي: يكي ديگر از طرح‌هاي حفاظ پنجره دوجداره مدل نرده‌اي است. نرده‌ها در مقابل پنجره قرار مي‌گيرند، ولي نمي‌شود آن‌ها را باز و بسته كرد.
  • رول شونده: اين مدل از طرح‌هاي خاص محافظ پنجره است كه مانند فرش رول مي‌شود. اين محصول جزو جديدترين مدل‌هاست و بيشتر براي پنجره‌هاي دوجداره اماكن تجاري مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
  • حفاظ ابرويي از انواع ديگري است كه براي پنجره‌هايي پهناي آنها نسبت به ارتفاعشان بيشتر است، كاربرد دارد.

قيمت حفاظ پنجره دو جداره

طراحي‌هاي نرده‌هاي پنجره دو جداره بسيار متنوع و متفاوت است. همچنين متريال مختلفي براي ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد. قيمت ساخت حفاظ‌هاي پنجره با توجه به متريال و جنس پروفيلي كه در ساخت آن‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، تعيين مي‌شود.

تا پيش از سفارش محصول و انتخاب متريال مورد استفاده در آن و طرح مورد نظر شما، تعيين قيمت دقيق محصول ممكن نيست. بعد از تعيين تمام جزئيات محصول مي‌توانيد قيمت آن به ازاي هر متر مربع را بدانيد. سعي كنيد يك مركز معتبر براي خريد و نصب نرده‌هاي پنجره انتخاب كنيد تا از خدمات مناسب و قيمت آن اطمينان داشته باشيد.

نصب حفاظ پنجره دو جداره

حفاظ بايد بعد از پنجره نصب شود. بنابراين لازم است ابتدا از متخصصان حرفه‌اي براي نصب پنجره‌ها كمك بگيريد. بعد از اينكه پنجره دو جداره نصب شد، نوبت به نصب حفاظ مي‌رسد. با توجه به نوع پنجره و جايگاه و موقعيت قرارگيري آن بايد نرده‌هاي مناسب انتخاب ‌شود. براي انتخاب محافظ مناسب بهتر است از كارشناسان متخصص در اين زمينه كمك بگيريد. بعد از تعيين نوع، تكنسين طراحي براي اندازه‌گيري به محل مورد نظر شما مراجعه مي‌كنند. سپس محصول مورد نظر با توجه به نياز پنجره توليد و آماده نصب مي‌شود. در نهايت نيز تيم نصب به محل مراجعه مي‌كند و اقدامات لازم براي نصب را انجام مي‌دهد. بهتر است مجموعه‌اي را انتخاب كنيد كه تمام خدمات مرتبط با نرده‌هاي محافظ را به شما ارائه مي‌دهد.

حفاظ پنجره دو جداره

جمع بندي

در اين مقاله نكاتي كه بايد در مورد حفاظ پنجره دو جداره بدانيد ارائه شد. انتخاب يك مركز معتبر براي خريد نرده‌هاي مختلف از اهميت بسياري برخوردار است. يك مركز معتبر پيش از هر چيز كليه خدمات مربوط به نصب محافظ براي پنجره را انجام مي‌دهد. چنين مجموعه‌اي از بهترين متريال براي توليد محصولات خود استفاده مي‌كند كه خود باعث دوام بيشتر آن‌ها مي‌شود. همچنين از تكنسين‌هاي حرفه‌اي در بخش‌هاي مختلف مجموعه كمك مي‌گيرد. بنابراين خدمات طراحي، توليد و نصب حفاظ با بيشترين كيفيت ارائه مي‌شود.

مجموعه حفاظ نما تمام ويژگي‌هايي كه ذكر شد را دارد. بنابراين اگر قصد خريد نرده براي پنجره دو جداره در تهران را داريد، مركز حفاظ نما مي‌تواند بهترين انتخاب باشد.

درب آكاردئوني

۵۹ بازديد

ساخت بهترين درب آكاردئوني

درب آكاردئوني به نوعي حفاظ گفته ميشود كه مانند حفاظ پنجره جهت ايجاد امنيت و حفاظت نصب مي شود با اين تفاوت كه از درب ورودي محافظت مي نمايد و امروزه كاربرد اين دردها بسيار بالاتر رفته و در موارد بسيار زيادي مانند مغازه ها ، انباري ها ،اماكن اداري و تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد . درب هاي آپارتماني با پيشرفت تكنولوژي از جنس هاي مختلف ساخته شده و به راحتي مي توان بر روي آنها طرح هاي مختلف و متنوع را اجرا و همچنين دستمان در انتخاب رنگ بندي اين دردها بسيار باز است . همچنين مي‌توان بر روي درب هاي آكاردئوني ضد سرقت نيز نصب و يا از قفل هاي سنتي مانند كتابي استفاده كرد.

توليد كننده انواع درب هاي آكاردئوني

شركت حفاظ نما توانسته در زمينه ي درب آكاردئوني فعاليت‌هاي بسيار بالايي را انجام دهد و توانسته با بهره گيري از به روزترين دستگاه ها و تركيبات آلياژي بسيار با كيفيت ، درب هاي آكاردئوني كلاسيك و مدرني را توليد كند و تمامي طرح‌هاي شيك و جديد را بر روي درب آكاردئوني اجرا كند ، اين شركت توانسته در زمينه ي درب هاي آكاردئوني ، رتبه بسيار بالايي را در بين رقبا كسب كند و از با كيفيت ترين ابزار و اجناس براي ساخت اين درب ها استفاده مي كند.

ساخت درب آكاردئوني

نصب درب آكاردئوني ساختمان

نصب درب هاي آكاردئوني بسيار آسان و راحت ميباشد ،اجزاي تشكيل دهنده آن بسيار ساده و كاربردي مي باشد و درب آكاردئوني از يك چهارچوب كه از جنس آهن مي‌باشد تشكيل ميشود و اين چهارچوب به شكل پروفيل ساخته مي شود . همچنين در قسمت پايين درب آكاردئوني يك ريل قرار مي‌گيرد كه بايد اين ريل از با كيفيت ترين قطعات و پروفيل تشكيل شود تا بتواند آكاردئون و آهن آن به راحتي بر روي خود جابجا كند و به مرور زمان هيچ مشكلي به وجود نيايد . درب هاي آكاردئوني قابليت نصب قفل هاي توكار و روكار را دارند ، فقط هنگام ساخت آن بايد اين ويژگي را بر روي آن اجرا كنيد.

 

قيمت درب آكاردئوني ضد سرقت

براي جلوگيري و ايجاد امنيت و حفاظت در ساختمان هاي عمومي ديگر مي‌توان از درب آكاردئوني استفاده نمود . درب هاي آكاردئوني بسيار پركاربرد و كاربري آن بسيار راحت مي باشد . در زمينه پيش بيني قيمت براي اين درب ها بايد گفت : قيمت دقيق را نمي‌توان اعلام كرد . زيرا بسته به نوع طراحي و قيمت آهن آلات روز ، اين درب ها قيمت گذاري مي شود .براي اجرا و طراحي درب هاي آكاردئوني بسيار مي‌توان از ابتكار و خلاقيت هاي ذهني استفاده نمود تا درب آكاردئوني بسيار زيبا و شكيل را توليد نمود.

حفاظ پنجره فرفوژه

۴۰ بازديد

انواع مدل حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره فرفورژه بسيار مورد استفاده در طراحي نماي ساختمان و ايجاد امنيت و جلوگيري از سرقت مورد استفتده مي‌شود كه امروزه طراحان و سازنده ها قرار گرفته است و اين وسيله بسيار پركاربرد و كليدي مي باشد حفاظ پنجره هايي كه طرح فرفورژه دارند بسيار مدرن مي باشد به همين دليل اهميت بسيار بالايي در ساخت و ساز و اجراي نماي ساختمان دارد.

 

طرح هاي فرفورژه حفاظ پنجره

شايد همه ي ما حفاظ پنجره را ديده باشيم ، اما بايد بدانيد كه اين حفاظ ها علاوه بر زيبايي سبب محافظت از ساختمان مي شوند كه در سال هاي اخير كه دزدي ها و سرقت ها بسيار بالا رفته يكي از روش هايي است كه علاوه بر زيبايي سبب امنيت و ايجاد مقاومت پنجره‌ها نيز مي شود . همچنين مي توان طرح ها و رنگ هاي جديد را هنگام اجراي اين حفاظ در نظر گرفت و امكان نصب اين حفاظ از داخل و بيرون پنجره ممكن مي باشد كه بستگي به نياز مشتري دارد مي خواهد ، در چه محلي و چگونه آن را نصب كند .

حفاظ پشت پنجره فرفورژه

همانطور كه گفته شد امكان نصب اين حفاظ از پشت و داخل پنجره امكانپذير مي باشد تنها بستگي به نياز مشتري دارد كه بخواهند اين حفاظ را چگونه نصب و اجرا كنند همچنين اين اتاق قابليت اين را دارند كه در هر ابعاد و سايز مورد نظر نصب شود و طرح ها و مدل هاي بسيار متنوعي دارند از طريق مركز هاي مختلفي در شهر تهران مانند شركت حفاظ نما خدمت مشتريان عرضه مي شود . البته رنگ بندي و طرح هاي تمامي اين حفاظ ها بستگي به نياز مشتري دارد و امكان نصب سريع آن مي باشد .

نرده حفاظ پنجره حفاظ پنجره هاي فرفورژه

همان طور كه در زمينه حفاظ پنجره فرفورژه گفته شد كه حفاظت از جنبه زيبايي و حفاظتي دارند و همين دليل بايد هنگامي كه آنها را مي‌خواهيم به گونه اي نصب كنيم كه سبب زيبايي نيز شوند همچنين مي توان قبل از اسكان در ساختمان آن را قرار بديد و از مزيت ها و ويژگي هاي آن بهره مند شويم . يكي از ويژگي هاي رقابتي آنها اين است كه قيمت هاي نسبتاً خوبي دارند و در زمينه‌ي طرح ها و مدل هاي آن هيچگونه محدوديتي وجود ندارد و ضريب امنيت بسيار بالايي دارند همچنين از يكجا به جاي ديگر نقل و انتقالي داشته باشيم به راحتي اين حفاظ ها را جابجا كنيم.

قيمت ساخت حفاظ پنجره فرفورژه

در زمينه قيمت ساخت حفاظ پنجره فرفورژه ، خدمت شما عزيزان بايد گفت كه حفاظ ها توسط ميله هاي آهني و فلزات ساخته مي شوند كه تمامي اجناس و ابزارآلاتي كه در ساخت آن مورد استفاده قرار مي گيرد ارتباط مستقيم با بازار امروزي دارد كه قيمت ها در خال حاضر دائما در حال تغيير ميباشند ، اين به اين معناست كه قيمت دقيق را نمي‌توان اعلام نمود اما بدانيد اگر از ابزارآلات و اجناس با كيفيت تري استفاده كنيد مسلما در ميزان قيمت و پيش‌بيني آن تاثير خواهد گذاشت .

كفش مردانه

۵۶ بازديد

برخي از آقايان زمان زيادي از روز را خارج از خانه و در محل كار سپري مي‌كنند. براي آن‌ها انتخاب كفش مردانه اهميت زيادي دارد. آن‌ها بايد علاوه بر ظاهر به فاكتورهاي مختلف ديگري نيز توجه كنند تا در دراز مدت با مشكلات پا مواجه نشوند مي‌دانيد كه پا ستون اصلي بدن انسان‌ها است كه نسبت به ديگر اندام‌هاي بدن استخوان‌هاي بيشتري دارد. استفاده از كفش مناسب مي‌تواند از دردها و مشكلات بسياري براي پا پيشگيري كند.

از زمان‌هاي گذشته تا به امروز كفش‌ها تغييرات بسياري داشته‌اند و متناسب با نياز انسان به روز شده‌اند. كفش‌هاي مردانه نيز طراحي‌هاي متنوعي را دارد. همين امر باعث نوشتن اين مقاله شد.​​​​​​

 

 

كفش مردانه

 

كفش مردانه مجلسي

در ميان انواع كفش‌ها، مدل‌هاي مجلسي كم‌تر از ساير كفش‌ها پوشيده‌ مي‌شوند. آن‌ها ممكن است تنها چند ساعت در طول يك مجلس پوشيده شوند. به همين دليل است كه ظاهر آن‌ها اهميت بيشتري نسبت به راحتي‌شان دارد. البته در مجالسي كه قرار است تحرك زيادي داشته باشيد، بهتر است كفش‌هايي را انتخاب كنيد كه در عين زيبايي راحت نيز باشند. كفش‌هاي رسمي و مجلسي شباهت‌هاي بسياري به يكديگر دارند. به همين دليل ممكن است به جاي هم نيز مورد استفاده قرار گيرند.

كفش مردانه مجلسي معمولا از بهترين نوع چرم ساخته مي‌شود. بعضي از انواع آن مانند كفش‌هاي مجلسي ايتاليايي داراي طرح و سبكي منحصر به فرد هستند. مهم‌ترين نكته‌اي كه در انتخاب كفش‌هاي مجلسي بايد به آن توجه داشته باشيد، هماهنگي رنگ آن با لباستان است. كفش‌ها مي‌توانند با ساير اكسسوري‌ها مانند بند ساعت يا كراوات شما ست شوند.

كفش مردانه اسپرت

در ميان مدل‌هاي مختلف كفش، برخي از آن‌ها در بين آقايان طرفداران بيشتري دارند. كفش اسپرت يكي از همين مدل‌هاست. مهم‌ترين دليل آن نيز راحتي و كاربردي بودن آن در موقعيت‌هاي مختلف است. كفش‌هاي اسپرت مدل‌هاي بسيار متنوعي دارند و با متريال گوناگون ساخته مي‌شوند. آن‌ها هم براي محيط كاري مناسبند و هم براي تفريح و استايل‌هاي خياباني. برخي از مدل‌هاي اين كفش حتي مي‌توانند با استايل‌هاي نيمه رسمي نيز ست باشند. اما فراموش نكنيد كه اين مدل كفش هرگز با كت و شلوار يا شلوارهاي پارچه‌اي، تركيب خوبي ايجاد نمي‌كند.  بهترين شلوارها براي اين نوع كفش، شلوارهاي جين و كتان و ساير نمونه‌هاي اسپرت هستند.

 

كفش مردانه

 

كفش مردانه چرم

دوام، كيفيت و طول عمر زياد مهم‌ترين ويژگي‌هاي محصولات چرمي به شمار مي‌رود. يكي از كاربردهاي پارچه چرم براي توليد كفش مردانه است. كفش‌هاي مردانه چرم با قيمت‌هاي متفاوت به بازار عرضه مي‌شوند.

علت تفاوت قيمت كفش‌هاي چرم به دليل متفاوت بودن جنس چرم آنهاست. چرم‌هاي مصنوعي ظاهر بسيار براقي دارند. زماني كه شما روي آن دست مي‌كشيد حالت پلاستيك احساس خواهيد كرد. كفش‌هايي كه با استفاده از چرم مصنوعي توليد مي‌شوند، قيمت كم‌تري دارند. اما داوم زيادي ندارند و بعد از مدتي خراب مي‌شوند.

كفش توليد شده با چرم مرغوب، نرم و انعطاف پذير است. طول عمر اين كفش حتي ممكن است به چندين سال برسد! اين موضوع يك مزيت مهم براي آقاياني است كه علاقه چنداني به ايجاد تنوع در لباس‌هايشان ندارند. كفش‌هاي چرم مردانه بهترين انتخاب براي استايل‌هاي رسمي، نيمه رسمي و مجلسي به شمار مي‌روند.

 

كفش مردانه

 

 

كفش مردانه راحتي

يكي از انواع كفش بسيار راحت براي پاها صندل‌ها هستند. اين نوع كفش معمولا در فصل گرم و تابستان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. كفش‌هاي صندل مردانه در انواع مختلفي در بازار وجود دارد و بسيار متنوع هستند. آقايان معمولا رفت و آمد زيادي دارند. به همين دليل داشتن يك جفت كفش راحتي جلوي درب خانه براي آن‌ها ضروري است! اين موضوع به خصوص براي افرادي كه معمولا از كفش‌هاي بنددار و اسپرت استفاده مي‌كنند، اهميت دارد. كفش‌هاي راحتي همچنين باعث كاهش تعريق پا در فصل‌هاي گرم سال مي‌شوند. 

كفش رسمي‌ مردانه

مدل‌هاي رسمي‌ معمولا رنگ قهوه‌اي و يا مشكي دارند. جنس اين كفش‌ها از چرم است و داراي كفي ضخيمي هستند. اين كفش‌ها انتخاب مناسبي براي كارمندها به شمار مي‌روند. چرا كه آن‌ها در اكثر موارد از استايل‌هاي رسمي استفاده مي‌كنند. توصيه مي‌شود زماني كه يك قرار ملاقات مهم داريد، از استايل رسمي و اين نوع كفش استفاده كنيد. به ياد داشته باشيد كه لباس‌ها و كفش‌هاي شما پيش از اينكه خودتان شروع به صحبت كنيد، باعث قضاوت در مورد شما مي‌شوند. استايل‌هاي رسمي در طرف مقابل حس اعتماد ايجاد مي‌كنند.

 

كفش مردانه​​​​​​​

خريد اينترنتي كفش مردانه

خريد اينترنتي مي‌تواند ساده‌ترين راه براي تهيه كفش‌هاي مردانه باشد. اين موضوع مشكل بسياري از آقايان كه زمان زيادي كار مي‌كنند را حل مي‌كند. آن‌ها معمولا زماني از محل كار خود باز مي‌گردند كه بازار بسته است. به همين دليل نمي‌توانند كفش دلخواه خود را پيدا كنند. بهترين راهي كه شما بتوانيد با مد روز دنياي كفش آشنا شويد مراجعه به يك فروشگاه اينترنتي است كه محصولات متنوعي دارد.

شما براي خريد كفش مردانه به صورت اينترنتي به نكات زير توجه داشته باشيد.

  • سايز مناسب پاي خود را بدانيد.
  • به مدل كفش و هماهنگي آن با استايل‌ خود توجه داشته باشيد.
  • فروشگاه معتبري را انتخاب كنيد كه مطمئن باشيد جنس دريافتي با عكس آن شبيه است.
  • سعي كنيد از فروشگاهي استفاده كنيد كه خدمات متنوعي ارائه مي‌دهد و امكان ارسال به همه نقاط را دارد.
  • به تنوع محصول فروشگاه نيز توجه داشته باشيد.

جدول سايز كفش مردانه

انتخاب سايز مناسب كفش هم براي زيبايي استايل و هم براي سلامتي اهميت بسياري دارد. اگر هنوز سايز مناسب كفش براي خود را نمي‌دانيد، مي‌توانيد از جدول راهنماي زير استفاده كنيد.

سايز كفش

طول كف پا

37

23

37-38

23.5

38

23.8

38-39

24.1

39

24.6

39-40

25.1

40

25.4

40-41

25.9

41

26.2

41-42

26.7

42

27.1

42-43

27.6

44

27.9

45-45

28.6

جمع بندي

در اين مقاله اطلاعات جامعي در مورد محبوب‌ترين كفش‌هاي مردانه ارائه داديم. در فروشگاه هنيل انواع مختلف اين كفش‌ها ارائه شده است. بنابراين آقايان با سليقه‌هاي متفاوت مي‌توانند كفش‌هاي مناسب براي استايل‌هاي مختلف خود را انتخاب كنند.

هود آشپزخانه

۶۵ بازديد

هود يكي از اجزاي بسيار مهم و كاربردي است . امروزه هود به يكي از اجزاي جدا نشدني آشپزخانه‌ها تبديل شده است. انتخاب هود مناسب به عوامل مختلفي بستگي دارد. در اين مقاله به بررسي نكات مهم در خريد بهترين هود مخفي براي آشپزخانه مي‌پردازيم.

ضرورت استفاده از هود در آشپزخانه

در گذشته آشپزخانه به طور كامل از فضاي خانه جدا بود. اما امروزه به دليل گسترش آپارتمان نشيني و كوچكتر شدن خانه‌ها و همچنين پر طرفدار بودن دكوراسيون مدرن، آشپزخانه مرزي خاصي با خانه ندارد. اما آشپزي با دود، بو، گرما و ذرات روغن و … همراه است كه مي‌تواند فضاي آشپزخانه را غير قابل تحمل كرده و بوي غذا و دود در تمامي محيط خانه بپيچد. به همين دليل در هر آشپزخانه‌اي نياز به هود احساس مي‌شود. اگر دوست داريد تجربه آشپزي لذت بخش را داشته باشيد بايد در انتخاب هود دقت كنيد.

نكات مهم در خريد هود مخفي

حالا كه در حال مطالعه اين مقاله هستيد به اين معني است كه هود مخفي را براي آشپزخانه خود مناسب ديده‌ايد و بخشي از مراحل انتخاب هود مناسب را پيش رفته‌ايد. اما هودها ويژگي‌هاي ديگري نيز دارند كه بايد در هنگام خريد به آنها توجه كنيد.

سايز هود مخفي

هودها در سايزهاي مختلفي طراحي و ساخته مي‌شوند. مهمترين نكته‌اي كه بايد به آن توجه داشته باشيد، تناسب سايز هود با اجاق گاز است. اگر هود اندازه اجاق گاز شما باشد مي‌تواند تمام سطح گاز را پوشش داده و تمامي ذرات و دود را به خود جذب كند. اگر به هر دليلي نتوانستيد هودي دقيقا اندازه اجاق گازتان تهيه كنيد، سعي كنيد اندازه آنها بيشتري حد تناسب را با يكديگر داشته باشند. قبل از خريد هود بايد اندازه‌هاي دقيق محل نصب را به دست آورده سپس دست به انتخاب بزنيد.

اندازه هود مخفي

قدرت مكش

هودهاي قدرت‌هاي متفاوتي دارند. هود با قدرت مكش بيشتر قطعا كارآمدتر بوده و عملكرد بهتري خواهد داشت. اگر اهل آشپزي هستيد و در خانه زياد آشپزي مي‌كنيد به خصوص اگر غذاهاي سرخ كردني زياد درست مي‌كنيد بايد هودي با قدرت مكش بالاتر انتخاب كنيد. قدرت هود با فوت مكعب در دقيقه يا CFM محاسبه مي‌شود. بازه بين 100 تا 150 CFM براي يك هود مناسب به نظر مي‌رسد.

سر و صدا

همه هودها سرو صدا دارند. نمي‌توانيد هودي پيدا كنيد كه بي سر و صدا باشد و اين يكي از معايب هودهاست كه اكثر افراد از آن ناراضي هستند. پس اگر نسبت به صداي زياد حساس هستيد براي خريد بهتري‌ن هود مخفي بايد از مدل‌هايي انتخاب كنيد كه سر و صداي كمتري دارند.

ظاهر هود

ظاهر هود يك فاكتور مهم در انتخاب هود است زيرا در زيبايي آشپزخانه بسيار تاثيرگذار است. اما هود مخفي در زير كابينت قرار مي‌گيرد و ديده نمي‌شود. با اين حال طراحي مناسب در اين مدل‌ها نيز اهميت بالايي دارد. هود مخفي براي كساني كه به سبك مدرن و مينيمال در دكوراسيون علاقه دارند بهترين انتخاب است زيرا انعطاف پذيري بالايي براي طراحي در دكوراسيون ايجاد مي‌كند.

7 تا از بهترين مدل هاي هود مخفي در دنيا

مزاياي خريد هود مخفي يا هود زيركابينتي

  • هودهاي مخفي براي طراحي دكوراسيون مورد نظرتان بهترين گزينه هستند زيرا با انعطاف پذيري بالا دست شما را باز مي‌گذارند.
  • هودهاي مخفي به دليل اينكه در محفظه كابينت قرار مي‌گيرند سر و صداي بسيار كمتري خواهند داشت. پس اگر يك مدل كم صدا از هودهاي مخفي انتخاب كنيد هنگام كار با هود اذيت نخواهيد شد.
  • هود مخفي به علت نحوه قرارگيري در بالاي اجاق گاز به طور كامل و مستقيم سطح اجاق گاز را پوشش مي‌دهند به همين دليل با انتخاب يك مدل پر قدرت، يك هود بسيار قوي و كارآمد خواهيد داشت.
  • اين هودها با اشغال فضاي كمتر براي هر آشپزخانه به خصوص آشپزخانه‌هاي كوچك مناسب هستند.
  • به طور معمول هودهاي مخفي در سايزي طراحي و ساخته مي‌شوند كه براي قرارگيري در بالاي هر اجاق گازي مناسب باشد.

هود زيركابينتي

بهترين برندها براي خريد هود مخفي

خب تا اينجا به خوبي با ويژگي‌هاي مهم در يك هود آشنا شده و مي‌توانيد متناسب با نياز خود بهترين هود مخفي را انتخاب كنيد. همچنين با مزاياي هود مخفي نيز آشنا شديد. اما انتخاب هود از يك برند مناسب با قيمت مناسب نيز بسيار با اهميت است.

خريد هود مخفي استيل البرز

استيل البرز يك برند به نام و بزرگ ايراني است كه همه نام آن را شنيده‌ايد در كيفيت محصولات اين برند شكي نيست و شما با اطمينان خاطر مي‌توانيد از اين برند معتبر هود مخفي با قيمت مناسب و خدمات پس از فروش تهيه كنيد.

خريد هود مخفي اخوان

يكي از بزرگترين توليدكنندگان هود و اجاق گاز در ايران اخوان است. هودهاي اين برند توسط تكنولوژي‌هاي روز و ماشين آلات پيشرفته توليد مي‌شوند.

پرفروش ترين  هود آشپزخانه اخوان H30

هود مخفي بيمكث

برند بيمكث در ميان برندهاي توليد كننده هود بسيار شناخته شده است. اين برند هودهايي با كيفيت زير نظر متخصصين توليد مي‌كند و با تنوع در مدل‌هايي كه دارد مي‌تواند پاسخگوي همه نيازها باشد.

پرفروش ترين  هود بيمكث مدل b2055u

هود كن

كن  از بهترين‌ها برندهاي ايرانيست. اولين توليدكننده هود در ايران است . داراي گواهينامه استاندارد ايزو ۹۰۰۱ و گارانتي ۲۴ ماهه و خدمات پس از فروش مي باشد.

هود كن داراي صادرات به كشورهايي چون : عراق، افغانستان، تركيه و آفريقا

كن نشانه مديريت دقيق و موفق است كه توانسته  با استفاده از زيرساخت هاي توليد و استفاده از تكنولوژي روز دنيا و بكارگيري برنامه هاي مديريتي، از توليد خانگي به يك شركت جهاني تبديل شود.

هود كن در سال ۱۳۶۲ براي اولين بار در ايران محصول جديدي را كه متناسب با سلايق ايراني توليد كرد.

همه چيز درباره ي هود كن

امروزه هود آشپزخانه از كاربردي ترين وسايلي هستند كه هر آشپزخانه اي به آن نيازمند است. هود آشپزخانه با قدرت مكش  بو و دود حاصل از غذاها را جمع آوري مي كند و به بيرون منتقل ميكند.شركت كن در ابتدا كارش را با توليد و عرضه ي هود هاي متنوع و با كيفيت در سال 1362 شروع كرد. با توجه به استقبال فراوان از هود كن، اين شركت تصميم به توسعه و گسترش كارش گرفت و در زمينه ي توليد لوازم آشپزخانه به يكي از موفق ترين شركت ها تبديل شد. هود كن از جمله هود هاي با كيفيتي است كه به خوبي نياز هر آشپزخانه اي را پاسخگو هستند. شركت كن توليد كننده ي لوازم آشپزخانه از جمله گاز هاي روميزي، سينك هاي ظرفشويي، فر تو كار و هود است. در اين مطلب ميخواهيم با انواع مختلف هود كن آشنا شويم و به بررسي كلي آن بپردازيم.

پرفروش ترين  هود كن جزيره مدل 1400ISLAND استيل

خريد هود مخفي لتو

در اين ليست لتو تنها برند خارجي است. اين برند تركيه‌اي بوده و در ايران نيز نمايندگي فروش دارد. كيفيت در كنار طراحي‌هاي زيبا و منحصربفرد از ويژگي‌هاي اين هود است.

شما مي‌توايند از تمامي برندهاي نام برده شده و ساير برندهاي معتبر ايراني هود مخفي مورد نظر خود را تهيه كنيد. ايراني يا خارجي بودن هود مهم نيست. مهم كيفيت است كه برندهاي ايراني نيز مدل‌هاي با كيفيت بسياري دارند. پس براي انتخاب بهتر است به نيازهاي خود توجه كرده و سپس با توجه به بودجه ي خود مدل مناسب را انتخاب كنيد.

لسيت قيمت بهترين هود مخفي براي آشپزخانه

هودهاي مخفي قيمت‌هاي متنوعي دارد. زيرا امكانات هود، برند، طراحي هود، جنس بدنه و يارني و خارجي بودن هود همگي در قيمت هود تاثيرگذار هستند. به علاوه بازار ايران اين روزها دچار نوسان است. شما مي‌توانيد قيمت هودهاي مخفي از برندهاي معتبر را از سايت فروشگاهي يراق نما مشاهده كنيد.

قيمت هود مخفي

تفاوت در اندازه هود مخفي ايراني و خارجي

در مشخص كردن اندازه هودها كلمه‌اي به نام يونيت وجود دارد. اما وقتي از يونيت هود صحبت مي‌كنيم در مدل‌هاي ايراني و خارجي متفاوت است. يونيت در واقع اندازه‌اي است كه محصل نصب هود بايد داشته باشد. در هدهاي خارجي وقتي در مشخصات هود بيان شده يونيت 80 است بايد توجه كنيد كه اندازه هود حدود 5 تا 6 سانتي متر كوچكتر از 80 سانتي متر است. در حالي كه در مدل‌هاي ايراني وقتي يونيت هود 80 باشد، طول هود دقيقا 80 سانتي متر است.

طراحي هود مخفي

شايد فكر كنيد طراحي و زيبايي در هودهاي مخفي مهم نيست. شايد زيبايي در هودهاي زيركابينتي زياد مهم نباشد، اما طراحي اصولي و درست بسيار مهمتر از ساير مدل‌هاي هود است.

به دليل اينكه اين هودها مخفي هستند و تمام قسمت هاي آن در زير كابينت قرار مي‌گيرد بايد دسترسي به دكمه ها يا صفحه لمسي هود بسيار راحتتر باشد. در هودهاي زيركابينتي ريموت كنترل يك ويژگي بسيار كاربردي و مهم است كه مي‌تواند كار با هود را تا حد زيادي براي شما راحت كند. پي براي خريد بهترين هود مخفي به اين نكته توجه كنيد.

نكات مهم هنگام نصب و استفاده ازهود مخفي

  • ابتدا از سالم بودن هود مطمئن شويد.
  • هود را خودتان نصب نكنيد.
  • نصب كار متخصصان است.
  • اصولا همه برندها نمايندگاني دارند كه براي نصب مي‌توانيد از آنها كمك بگيريد.
  • فاصله هود از اجاق گاز بايد حدود 65 تا 80 سانتي‌متر باشد.
  • سعي كنيد هود مخفي را از قيمت بالا به كابينت وصل كنيد.
  • براي خروج هوا كوتاهترين مسير و كمترين زاويه را ايجاد كنيد.
  • اگر طول سيم كوتاه است از رابط استفاده كرده و تا حد امكان از اضافه كردن سيم بپرهيزيد.
  • لوله خروجي هود را هيچ وقت به خروجي شومينه، هواكش، لوله بخاري و … وصل نكنيد.
  • روي اجاق گازي كه در بالاي آن هود نصب شده هيچ وق زغال آماده نكنيد زيرا باعث خرابي هود مي‌شود.
  • هيچ وقت روي اجاق گاز كباب پز قرار ندهيد.
  • هميشه هود را از گرد و خاك و … تميز كنيد.

سخن آخر

در اين مقاله سعي كرديم نه تنها نكات مهم براي خريد بهترين هود مخفي را براي شما عزيزان بازگو كنيم.بلكه نكات مهم و كاربردي ديگري نيز بيان كرديم و ايمدواريم برايتان مفيد واقع شده باشد. اگر شما نكته مفيد ديگري به ذهنتان مي‌رسد از طريق بخش نظرات باما در ميان بگذاريد.

شما مي‌توانيد قيمت هودهاي مخفي از بهترين برندها همراه با توضيحات و بررسي كامل را در فروشگاه اينترنتي يراق نما مشاهده كنيد. خريد اينترنتي هود بسيار راحتتر است و مدل‌هاي بيشتري نيز براي بررسي و مقايسه در اختيار داريد.

كنترل ولو

۶۰ بازديد

شير كنترلي يا كنترل ولو نوعي شير است كه توسط آن و يك وسيله كنترلي جانبي مي توان جريان سيال را از كمترين حد ممكن تا بيشترين مقدار مجاز تنظيم كرد. معمولا شير كنترلي از نوع آنالوگ است، مگر در برخي موارد كه در ادامه اشاره خواهد شد.

شير كنترلي بيشترين نقش را در سيستم تنظيم جريان دارد، چرا كه آخرين دستگاه در مسير تنظيم جريان مي باشد. انواع مختلف شيرآلات مي‌توانند به صورت شير كنترلي استفاده شوند. شير كنترلي كروي (گلوب)، شير كنترلي پروانه اي، شير كنترلي پلاگ، شير كنترليتوپي، شير كنترلي ديافراگمي،شير كنترلي زاويه اي و شير كنترلي سه راهي از انواع شيرهاي كنترلي مطرح مي باشند.

شير كنترلي براي كنترل سيال هاي مختلفي مانند مايعات، گاز و بخار استفاده مي شود. شير كنترلي در بسيار صنايع از جمله نفت و گاز و پتروشيمي، آب و فاضلاب، توليد نيرو، صنايع بهداشتي، صنايع غذايي و ساير صنايع كاربرد متنوع و گسترده اي دارد.

شير كنترلي-كنترل ولو-پتروكالوج

براي اينكه يك شير معمولي به يك شير كنترلي تبديل شود، يك اكچوئيتور (عملگر) بر روي آن سوار مي شود. اكچوئيتور (عملگر)باعث مي‌شود توپي، ديسك، كشو يا هر وسيله بازدارنده جريان در هر نوع شير به تدريج مسير جريان را باز كند يا ببندد. در تمامشيرهاي كنترلي، يك سر ميله مركزي شير به بخش بازدارنده جريان وصل مي شود و سر ديگر آن به اكچوئيتور (عملگر) متصل مي گردد تا كنترل جريان سيال به اكچوئيتور (عملگر) منتقل شود.

اكچوئيتور (عملگر) شير كنترلي مي تواند پنوماتيكي يا الكتريكي باشد. اكچوئيتور (عملگر)هاي پنوماتيكي يا بادي به دو نوع اكچوئيتور (عملگر) پنوماتيكي پيستوني و اكچوئيتور (عملگر) پنوماتيكي ديافراگمي تقسيم مي شود. جريان باد از اكچوئيتور (عملگر) پنوماتيكي خرج شده و با فشار به قسمت بازدارنده شير كنترلي، آن را باز يا بسته مي كند.

اكچوئيتور (عملگر) برقي شير كنترلي نيز به دو نوع تقسيم مي شود. اكچوئيتور (عملگر) برقي موتوري و اكچوئيتور (عملگر) برقي ماژولي.شير كنترلي بااكچوئيتور (عملگر) برقي موتوري را شير موتوري نيز مي نامند. شير كنترليموتوري معمولا براي حالت كاملا باز يا كاملا بسته مورد استفاده قرار مي گيرد. در عين حال بايد در نظر داشت كه معمولاشير كنترلي موتوري نسبت به ساير انواع شير كنترلي عملكرد كندتري دارد.

كنترل ولو-پتروكالوج

همانگونه كه قبلا هم اشاره شد، شير كنترلي معمولا از نوع آنالوگ مي باشد. ولي شير موتوري يك شير كنترلي ديجيتالي است و اين از ديگر تفاوت هاي آن با ساير شيرهاي كنترلي است.

شير كنترلي آنالوگ-پتروكالوج

علاوه بر اكچوئيتور (عملگر)، شير كنترلي معمولا به يك پوزيشنر نيز نياز دارد تا بتوان عملكرد شير را به صورت دقيق تنظيم كرد. پوزيشنر دستگاهي است كه باعث مي شود بين سيگنال فشار دريافتي از اكچوئيتور (عملگر) و وضعيت باز و بسته بودن تدريجي شير يك نسبت مستقيم و خطي برقرار شود. به بيان ديگر، هميشه براي يك سيگنال فشار مشخص، شير در وضعيت مشخص و يكساني قرار مي گيرد و تغييرات فشار يا هر تغيير فيزيكي ديگري در سيال يا شير كنترلي بر روي اين نسبت مشخص تاثير ندارد.

برخي پوزيشنرها از يك مبدل الكتروپنوماتيك استفاده مي كنند تا بتوان از جريان الكتريكي ورودي (عموما 4-20 ميلي آمپر) براي تنظيم يك شير كننترلي پنوماتيك به كار گرفت.

از لحاظ نوع سيگنال ورودي، پوزيشنر شير كنترلي به دو نوع تقسيم مي شود. نوع اول پوزيشنر پنوماتيكي/پنوماتيكي (P to P) است كه در آن سيگنال ورودي و جريان خروجي هر دو از نوع پنوماتيك يا بادي هستند. نوع دوم پوزيشنر الكتريكي/پنوماتيكي (I to P) است كه در آن سيگنال ورودي از نوع الكتريكي و جريان خروجي آن از نوع پنوماتيكي يا بادي مي باشد. براي مناطق خطرناك كه ممكن است با ايجاد يك جرقه انفجار عظيمي رخ دهد، پوزيشنر الكتريكي/پنوماتيكي (I to P) ضد انفجار بايد انتخاب شود تا از حوادث ناگوار جلوگيري شود.

نوع ديگري از پوزيشنر براي شير كنترلي، پوزيشنر ديجيتالي يا SMART است كه وضعيت دقيق شير را به صورت ديجيتالي نشان مي دهد.

شير كنترلي ديجيتالي-پتروكالوج شير كنترلي ديجيتالي-پتروكالوج

مزاياي شير كنترلي (Control Valve):

كاركرد اتوماتيك: يكي از مهم‌ترين مزاياي ارائه‌شده توسط يك شير كنترل اين است كه فرآيند باز و بسته شدن يك مايع به طور خودكار كنترل ميشود. بنابراين، زماني كه اين نوع دريچه‌ها در صنايع به كار گرفته مي‌شوند، لازم نيست كاربران مراقب بستن يا باز كردن شير به صورت دستي باشند.

نصب آسان: يكي ديگر از مزيت هاي مهم شيرهاي كنترل اين است كه نصب آنها كاملاً آسان است. بسياري از مردم بدون نياز به درخواست كمك از لوله‌كش و يا توليد كننده مي‌توانند بدون زحمت اين شيرها را روي دريچه‌ها نصب كنند. بنابراين با نصب آسان، از نظر صرفه جويي در زمان و تلاش، به كاربران كمك ميكند.

كاهش مصرف: با توجه به كاركرد خودكار اين نمونه ها ، هدر رفت منابع كاهش زيادي پيدا مي كند. فرقي نمي‌كند كه اينها در فرآيندهاي صنعتي يا توليدي مورد استفاده قرار گيرند، يا در خانه‌ها، آن‌ها به لطف كاركرد موثر خود، از هدر رفت كمتر منابع برخوردار خواهند بود. در حقيقت ، اين دريچه ها در صرفه جويي در مصرف آب بسيار مفيد هستند. مطالعات نشان داده اند كه شيرهاي كنترل مي توانند منجر به صرفه جويي در مصرف آب تا ميزان 85 درصد شوند. بنابراين، آن‌ها با كاهش هدررفت اين منبع گرانبها، به رفع تقاضاي فزاينده ي آب كمك ميكنند.

بدون گرفتگي: يكي ديگر از مزاياي مهم شيرهاي كنترل جريان اين است كه مانع از جريان سيال نمي شوند. ذرات كوچك، رسوبات، گرد و غبار و غيره جريان سيال را به علت طراحي كامل اين دريچه‌ها مسدود نمي‌كنند.

دوستدار محيط زيست: مشاغل تحت فشار مداوم براي رعايت استانداردهاي زيست محيطي جهاني قرار دارند. با استفاده از اين شيرها، آن‌ها مي‌توانند به كاهش هدر رفتن منابع طبيعي كمك كنند و همچنين ميتوانند با استفاده درست از اين ابزار از نظر اكولوژيكي دوستدار طبيعت نيز شوند.

افزايش بازده مالي: وقتي منابع به طور مؤثر مورد استفاده قرار گيرند ، كسب و كارها در موقعيتي قرار ميگيرند كه تغييرپذيري فرآيند را كاهش دهند. اين امر در نهايت به دستيابي به يك مزيت استراتژيك و افزايش بازده مالي كمك مي‌كند.

صرفه جويي پول آسانتر ميشود: هنگامي كه از شيرهاي كنترلي در شير آب استفاده شود ، در حفظ آب بسيار كمك مي كند. اين بدان معني است كه افراد مي توانند با استفاده از اين شيرهاي كنترلي در خانه ها ، دفاتر يا كارخانه هاي خود ، از جنبه آب و فاضلاب پول پس انداز كنند.

كنترل ولو-پتروكالوج

انواع كنترل ولو

كنترل ولو در انواع و اشكال مختلف به توليد مي رسد.آنها را مي توان به روش هاي مختلف طبقه بندي كرد. بر اساس:

(الف) عملكرد

(ب) تعداد ديسك

ج) تغييرات جريان

 

(الف) انواع شير كنترل بر اساس عمل:

كنترل ولو مي تواند از طريق محرك هاي پنوماتيك كار كند كه به دو صورت مي باشد:

١.فشار هوا براي باز شدن

٢.فشار هوا براي بستن

آنها به گونه اي طراحي شده اند كه در صورت خرابي منبع تغذيه ، بسته به نياز ايمني فرآيند ، كنترل ولو كاملاً باز يا بسته مي شود.

به عنوان مثال ، اگر از كنترل ولو براي كنترل جريان بخار يا سوخت استفاده شود ، در صورت قطع شدن هوا ، كنترل ولو بايد كاملاً خاموش شود. از طرف ديگر ، اگر كنترل ولو در حال انتقال آب خنك كننده به يك راكتور باشد ، جريان در شرايط اضطراري بايد حداكثر باشد.

 

(ب) انواع كنترل ولو بر اساس تعداد ديسك ها:

كنترل ولو را مي توان از نظر تعداد ديسك هاي موجود نيز مشخص كرد

١.كنترل ولو تك نشيمن گاه

٢.كنترل ولو با دو نشيمن گاه

مزيت اين نوع كنترل ولو اين است كه مي توان آن را كاملاً باز يا بسته كرد و از 0 تا 100٪ تغيير جريان ايجاد كرد. اما با نگاهي به ساخت آن ، به دليل افت فشار از طريق روزنه ، يك نيروي رو به بالا در ناحيه روزنه وجود دارد و در نتيجه ، نيروي مورد نياز براي حركت سوپاپ در برابر اين رانش به سمت بالا نيز زياد است.

بنابراين اين نوع كنترل ولو براي دبي كم مناسب تراست. از طرف ديگر ، دو ديسك در يك شير با دو نشيمن گاه قرار دارد. جريان در ناحيه يك ديسك به سمت بالا و در ديسك ديگر به سمت پايين حركت مي كند.

اما كنترل ولو داراي دو ديسك از يك عيب رنج مي برد. به دليل تفاوت دماي ساقه و نشيمن سوپاپ ، نمي توان جريان را به طور كامل قطع كرد.

 

(ج) تغييرات جريان

 چگونگي تغيير سرعت جريان با حركت يا بلند شدن ساقه را توصيف مي كند. شكل ديسك كنترل ولو در درجه اول تغييرات جريان را تعيين مي كند. با اين حال ، طراحي و شكل كنترل ولو نيز تاثيرگذار است.

شير گلوب يا Globe Valve يا شير هاي كروي

شيرهاي دروازه اي Gate Valve

شيرهاي پروانه اي Butterfly Valve

شيرهاي توپي Ball Valve

همگي مي توانند نقش يك كنترل ولو را بازي كنند.

 

مقايسه انواع كنترل ولو

در مورد مقايسه انواع كنترل ولو مي توان گفت به طور كلي عملكرد يكساني دارند ولي از لحاظ ساختمان و طراحي متفاوت هستند. انواع كنترل ولو براي كار كردن نياز به نيروي محركي دارند كه از طريق برق تامين مي شود.

كاربرد هاي مهم كنترل ولو چيست؟

كنترل ولو كاركرد هاي مهم و گوناگوني دارد و از عناصر مهم سازنده سيستم هاي كنترل صنعتي است. به طور كلي ، كنترل ولو سرعت مايعاتي مانند مواد شيميايي ، گاز يا بخار را كنترل مي كند. كنترل ولو اين كار را با تغيير اندازه ميزان عبور جريان بر اساس سيگنال هاي كنترل كننده انجام مي‌دهد . با انجام اين كار مي توان مقادير فرآيندهايي مانند دما و فشار را كنترل كرد.

يكي از كاربردهاي كنترل ولو نقش آن در سيستم هاي كنترل كيفيت است.

كنترل ولو نقشي اساسي در بحث ايمني صنايع و كارخانه جات ايفا مي كند.

3 نكته مهم در رابطه با كنترل ولو

١.كنترل ولو بخشي جدا نشدني و مهم در كنترل كيفيت محصول ، نگهداري تجهيزات و ايمني است.

٢.در حالي كه عناصر مختلفي براي مديريت كيفيت وجود دارد ، كنترل ولو بخشي از سيستم است كه جلو تر از ساير عناصر وارد عمل مي شود.

٣.فرمان كنترل ولو ممكن است برقي و يا هيدروليكي باشد.

 

قيمت كنترل ولو بر اساس پارامترهاي دقيق و تخصصي تعيين مي شود كه سايز، جنس بدنه و طراحي ساختمان كنترل ولو بخشي از اين پارامترها هستند

 

در عكس هاي زير مشخصات فني كنترل ولو به خوبي مشخص مي شود:

مشخصات فني كنترل ولو-پتروكالوج

مشخصات فني كنترل ولو-پتروكالوج

خلاف ساختار پيچيده اي كه يك كنترل ولو مي تواند داشته باشد نحوه عملكرد كنترل ولو ساده به نظر مي رسد.

يك كنترل ولو، به راحتي و با استفاده از يك مكانيزم ساده و يك رله، مسير جريان را كنترل مي‌كند.

در كنترل ولو معمولا با استفاده از پوزيشنر و ترانسميترهاي مختلف،فشاري بين 3 تا 15 psig را براي عملگرِ ولو فراهم مي‌شود.سپس متناسب با اين فشار، كنترل ولو كمي باز يا بسته مي شود.

پوزيشنر كنترل ولو

پوزيشنر كنترل ولو (Valve Positioner) رابط ميان ولو و سيستم فرمان (نيوماتيكي يا الكترونيكي) مي‌باشد و مانند يك تثبيت‌كننده مكانيكي و بافر نيوماتيكي عمل مي‌نمايد.

از مهمترين دلايل كاربرد پوزيشنر در كنترل ولو مي توان از:

 وجود فشار زياد و همچنين ويسكوزيته زياد سيال مورد كنترل،  وجود اصطكاك در مكانيزم كنترل ولو به واسطه آب بندي گلوگاه شير و حذف تاخير زماني نام برد.

اجزاي كنترل ولو

يك كنترل ولو از اجزاي زياد و متراكمي تشكيل شده كه نشان از ساختار مهندسي آن دارد. عكس زير نمايانگر خوبي از اجزاي يك كنترل ولو است.

اجزاي كنترل ولو-پتروكالوج

نحوه انتخاب كنترل ولو

موارد مهم در انتخاب يك كنترل ولو به شرح زير مي باشد:

۱- CV (ميزان عبور سيال از ولو را كه نشان دهنده حجم در واحد زمان ميباشد)

۲- سايزينگ ولو

۳- سيال داخل مسير ( خورندگي)

۴- فشار و اختلاف فشار موجود

۵- غلظت و مختصات سيال

۶- نشتي ولو (Leakage)

۷- اغتشاش سيال

۸- دماي سيال

۹- قيمت نهايي كنترل ولو

 

كنترل ولو از جمله اجزاي يك سيستم است كه حضور آن هميشه ضروري خواهد بود. يك كنترل ولو قبل از هر سيستم كنترلي ديگري مي تواند مشكلات را شناسايي و مرتفع كند.

پترو كالوج تامين كننده و عرضه كننده انواع كنترل ولو در سراسر كشور است براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد خريد و فروش كنترل ولو و يا دريافت آخرين قيمت مي‌توانيد به وبسايت پتركالوج مراجعه كنيد.

درب اتوماتيك تبريز

۴۷ بازديد

درب اتوماتيك يا درب هاي برقي از بهترين انتخاب ها براي محيط هاي مسكوني و اداري و تجاري مي باشند كه داراي تنوع بالايي بوده و تاثير بالايي نيز بر زيبايي نما و امنيت محيط دارند. با توجه به تقاضاي زيادي كه براي درب اتوماتيك تبريز وجود دارد.درب اتوماتيك تبريز

قيمت درب اتوماتيك تبريز

يكي از مهم ترين فاكتورهايي كه اغلب افراد در زمان خريد درب هاي اتوماتيك به آن توجه دارند، قيمت و هزينه اي مي باشد كه بايد پرداخت كنند. لازم به ذكر است كه قيمت درب اتوماتيك تبريز ثابت نبوده و بر اساس فاكتورهاي مختلف تغييرات زيادي در آن به چشم ميخورد. از مهم ترين و اصلي ترين مواردي كه مي توانند منجر به افزايش يا كاهش قيمت اين درب ها شوند مي توان به گزينه هاي زير اشاره نمود:

نوع درب اتوماتيك

تنوع در درب هاي اتوماتيك بسيار زياد مي باشد، به طوريكه برخي داراي بدنه شيشه اي بوده و برخي فلزي هستند. به همين دليل و با توجه به نوع درب و متريال به كار رفته براي ساخت بدنه آنها، قيمت نيز تغيير خواهد كرد. علاوه براين، برخي از درب ها كشويي و لولايي بوده و گروه ديگر كركره هاي برقي مي باشند كه همگي از نظر قيمت با هم متفاوت هستند.

درب اتوماتيك تبريز

اپراتور و موتور درب اتوماتيك تبريز

درب هاي اتوماتيك نيروي لازم براي باز و بسته شدن را از موتورهاي نصب شده بر روي آنها تامين مي كنند. اين موتورها داراي برندهاي مختلفي بوده و از نظر قابليت ها و ميزان قدرت تحمل وزن با هم تفاوت زيادي دارند. برند توليد كننده موتور و همچنين نوع آن و اپراتور درب از ديگر فاكتورهايي مي باشد كه مي تواند در گران يا ارزان بودن درب اتوماتيك تاثيرگذار باشد.

از ديگر فاكتورهايي كه در قيمت گذاري درب هاي برقي موثر مي باشند مي توان به اندازه و ابعاد درب اشاره نمود. با افزايش اندازه درب به متريال بيشتري براي ساخت بدنه درب نياز مي باشد و بر همين اساس نيز قيمت آنها رشد خواهد داشت. همچنين لازم به ذكر است كه تجهيزات مختلف درب از قبيل موتور و اپراتور و حتي ورق و شيشه به كار رفته در بدنه درب در بسياري از مواقع متعلق به برندهاي خارجي مي باشند. به همين دليل نوسانات موجود در نرخ ارز مي تواند به شدت بر قيمت اين درب ها اثر بگذارد.

درب اتوماتيك تبريز

نكات مهم در خريد درب اتوماتيك تبريز

تنوع در درب هاي اتوماتيك در تبريز بسيار زياد مي باشد و هر يك ويژگي هاي خاص خود را دارا هستند. علاوه براين، اين درب ها همگي ممكن است گزينه مناسبي براي محيط مورد نظر شما نباشند. لذا لازم است در خريد درب اتوماتيك تبريز به چند نكته بسيار مهم توجه داشته باشيد:

  • به ميزان مقاومت موتور و اپراتور درب در برابر شرايط محيطي و دمايي دقت كنيد. با توجه به شرايط آب و هوايي و دماي منطقه اي كه قصد نصب درب اتوماتيك را داريد، گزينه هاي مناسب و مقاوم را انتخاب و خريداري نماييد.
  • هر يك از اپراتورها و موتورهاي نصب شده بر روي درب هاي كركره اي و اتوماتيك تعداد ترددهاي محدودي را پشتيباني مي كنند. به همين دليل لازم است در زمان خريد حتما به تعداد تردد مورد نظر توجه داشته و بر همين اساس گزينه هاي مناسب را انتخاب كنيد.
  • به كيفيت جنس بدنه درب و ميزان ضخامت و قدرت تحمل در برابر ضربه و شريط دمايي دقت كنيد. اين مساله در تمام درب هاي كركره اي و درب هاي كشويي و لولايي اهميت بسيار بالايي داشته و تاثير مستقيم بر طول عمر درب خواهد داشت.
  • براي خريد درب اتوماتيك تبريز مراكز معتبر را انتخاب كنيد. با انتخاب مراكز معتبر براي خريد درب از خدمات پس از فروش و گارانتي بهره مند خواهيد شد كه تا حد زيادي تضمين كيفيت درب به شمار مي روند. علاوه براين، با خريد از نمايندگي ها فرآيند نصب درب توسط افراد متخصص انجام خواهد شد.

تعمير درب اتوماتيك در تبريز

تعمير درب اتوماتيك بسيار تخصصي بوده و بررسي موتور و اپراتور آن نياز به مهارت و تجربه و دانش در اين زمينه دارد. لذا پيشنهاد مي كنيم تعمير درب اتوماتيك در تبريز را به نمايندگي هاي اين درب ها بسپاريد، چون تعمير بدون تخصص در نهايت منجر به خسارت مالي زيادي خواهد شد. علاوه براين، نمايندگي هاي معتبر خدمات پس از فروش ارائه داده و براي تعمير نيز از قطعات اصل استفاده خواهند كرد.

درب اتوماتيك تبريز

مزاياي استفاده از درب اتوماتيك تبريز

برخلاف گذشته، در حال حاضر بسياري از محيط هاي مسكوني، تجاري و ادارات و سازمان ها به درب هاي برقي مجهز شده اند كه دلايل زيادي براي اين انتخاب نسبت به درب هاي دستي و معمولي وجود دارد كه عبارتند از:

  • كنترل و باز و بسته شدن آسان درب بدون نياز به اپراتور انساني
  • اعمال محدوديت هاي عبور و مرور بيشتر با اتصال درب به سيستم هاي كنترل تردد و كارت خوان ها
  • كاهش مصرف انرژي با بسته شدن اتوماتيك درب هاي برقي در محيط هاي تجاري و مراكز خريد
  • ايجاد نمايي مدرن براي ساختمان هاي مسكوني و تجاري
  • جلوگيري از سرقت و افزايش امنيت
  • جلوگيري از انتشار بيماري و ويروس با نصب درب هاي برقي در ورودي بيمارستان و مراكز درماني
  • جلوگيري از ايجاد ترافيك با نصب درب اتوماتيك پاركينگي

خريد و فروش درب اتوماتيك تبريز

با توجه به كاربرد بسيار زياد درب هاي برقي و مزاياي متعددي كه اين درب ها به همراه دارند، نوين دُر انواع مختلف اين درب ها از قبيل كركره برقي، درب هاي شيشه اي و غيره را با بالاترين كيفيت ارائه مي دهد. اين مجموعه در خريد و فروش درب اتوماتيك تبريز علاوه بر تنوع بالا به قيمت محصولات نيز توجه داشته و منصفانه ترين نرخ ها را با توجه به جنس بدنه و اندازه و ابعاد درب ها ارائه مي دهد.