سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

درب اتوماتيك تبريز

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

درب اتوماتيك تبريز

۴۸ بازديد

درب اتوماتيك يا درب هاي برقي از بهترين انتخاب ها براي محيط هاي مسكوني و اداري و تجاري مي باشند كه داراي تنوع بالايي بوده و تاثير بالايي نيز بر زيبايي نما و امنيت محيط دارند. با توجه به تقاضاي زيادي كه براي درب اتوماتيك تبريز وجود دارد.درب اتوماتيك تبريز

قيمت درب اتوماتيك تبريز

يكي از مهم ترين فاكتورهايي كه اغلب افراد در زمان خريد درب هاي اتوماتيك به آن توجه دارند، قيمت و هزينه اي مي باشد كه بايد پرداخت كنند. لازم به ذكر است كه قيمت درب اتوماتيك تبريز ثابت نبوده و بر اساس فاكتورهاي مختلف تغييرات زيادي در آن به چشم ميخورد. از مهم ترين و اصلي ترين مواردي كه مي توانند منجر به افزايش يا كاهش قيمت اين درب ها شوند مي توان به گزينه هاي زير اشاره نمود:

نوع درب اتوماتيك

تنوع در درب هاي اتوماتيك بسيار زياد مي باشد، به طوريكه برخي داراي بدنه شيشه اي بوده و برخي فلزي هستند. به همين دليل و با توجه به نوع درب و متريال به كار رفته براي ساخت بدنه آنها، قيمت نيز تغيير خواهد كرد. علاوه براين، برخي از درب ها كشويي و لولايي بوده و گروه ديگر كركره هاي برقي مي باشند كه همگي از نظر قيمت با هم متفاوت هستند.

درب اتوماتيك تبريز

اپراتور و موتور درب اتوماتيك تبريز

درب هاي اتوماتيك نيروي لازم براي باز و بسته شدن را از موتورهاي نصب شده بر روي آنها تامين مي كنند. اين موتورها داراي برندهاي مختلفي بوده و از نظر قابليت ها و ميزان قدرت تحمل وزن با هم تفاوت زيادي دارند. برند توليد كننده موتور و همچنين نوع آن و اپراتور درب از ديگر فاكتورهايي مي باشد كه مي تواند در گران يا ارزان بودن درب اتوماتيك تاثيرگذار باشد.

از ديگر فاكتورهايي كه در قيمت گذاري درب هاي برقي موثر مي باشند مي توان به اندازه و ابعاد درب اشاره نمود. با افزايش اندازه درب به متريال بيشتري براي ساخت بدنه درب نياز مي باشد و بر همين اساس نيز قيمت آنها رشد خواهد داشت. همچنين لازم به ذكر است كه تجهيزات مختلف درب از قبيل موتور و اپراتور و حتي ورق و شيشه به كار رفته در بدنه درب در بسياري از مواقع متعلق به برندهاي خارجي مي باشند. به همين دليل نوسانات موجود در نرخ ارز مي تواند به شدت بر قيمت اين درب ها اثر بگذارد.

درب اتوماتيك تبريز

نكات مهم در خريد درب اتوماتيك تبريز

تنوع در درب هاي اتوماتيك در تبريز بسيار زياد مي باشد و هر يك ويژگي هاي خاص خود را دارا هستند. علاوه براين، اين درب ها همگي ممكن است گزينه مناسبي براي محيط مورد نظر شما نباشند. لذا لازم است در خريد درب اتوماتيك تبريز به چند نكته بسيار مهم توجه داشته باشيد:

  • به ميزان مقاومت موتور و اپراتور درب در برابر شرايط محيطي و دمايي دقت كنيد. با توجه به شرايط آب و هوايي و دماي منطقه اي كه قصد نصب درب اتوماتيك را داريد، گزينه هاي مناسب و مقاوم را انتخاب و خريداري نماييد.
  • هر يك از اپراتورها و موتورهاي نصب شده بر روي درب هاي كركره اي و اتوماتيك تعداد ترددهاي محدودي را پشتيباني مي كنند. به همين دليل لازم است در زمان خريد حتما به تعداد تردد مورد نظر توجه داشته و بر همين اساس گزينه هاي مناسب را انتخاب كنيد.
  • به كيفيت جنس بدنه درب و ميزان ضخامت و قدرت تحمل در برابر ضربه و شريط دمايي دقت كنيد. اين مساله در تمام درب هاي كركره اي و درب هاي كشويي و لولايي اهميت بسيار بالايي داشته و تاثير مستقيم بر طول عمر درب خواهد داشت.
  • براي خريد درب اتوماتيك تبريز مراكز معتبر را انتخاب كنيد. با انتخاب مراكز معتبر براي خريد درب از خدمات پس از فروش و گارانتي بهره مند خواهيد شد كه تا حد زيادي تضمين كيفيت درب به شمار مي روند. علاوه براين، با خريد از نمايندگي ها فرآيند نصب درب توسط افراد متخصص انجام خواهد شد.

تعمير درب اتوماتيك در تبريز

تعمير درب اتوماتيك بسيار تخصصي بوده و بررسي موتور و اپراتور آن نياز به مهارت و تجربه و دانش در اين زمينه دارد. لذا پيشنهاد مي كنيم تعمير درب اتوماتيك در تبريز را به نمايندگي هاي اين درب ها بسپاريد، چون تعمير بدون تخصص در نهايت منجر به خسارت مالي زيادي خواهد شد. علاوه براين، نمايندگي هاي معتبر خدمات پس از فروش ارائه داده و براي تعمير نيز از قطعات اصل استفاده خواهند كرد.

درب اتوماتيك تبريز

مزاياي استفاده از درب اتوماتيك تبريز

برخلاف گذشته، در حال حاضر بسياري از محيط هاي مسكوني، تجاري و ادارات و سازمان ها به درب هاي برقي مجهز شده اند كه دلايل زيادي براي اين انتخاب نسبت به درب هاي دستي و معمولي وجود دارد كه عبارتند از:

  • كنترل و باز و بسته شدن آسان درب بدون نياز به اپراتور انساني
  • اعمال محدوديت هاي عبور و مرور بيشتر با اتصال درب به سيستم هاي كنترل تردد و كارت خوان ها
  • كاهش مصرف انرژي با بسته شدن اتوماتيك درب هاي برقي در محيط هاي تجاري و مراكز خريد
  • ايجاد نمايي مدرن براي ساختمان هاي مسكوني و تجاري
  • جلوگيري از سرقت و افزايش امنيت
  • جلوگيري از انتشار بيماري و ويروس با نصب درب هاي برقي در ورودي بيمارستان و مراكز درماني
  • جلوگيري از ايجاد ترافيك با نصب درب اتوماتيك پاركينگي

خريد و فروش درب اتوماتيك تبريز

با توجه به كاربرد بسيار زياد درب هاي برقي و مزاياي متعددي كه اين درب ها به همراه دارند، نوين دُر انواع مختلف اين درب ها از قبيل كركره برقي، درب هاي شيشه اي و غيره را با بالاترين كيفيت ارائه مي دهد. اين مجموعه در خريد و فروش درب اتوماتيك تبريز علاوه بر تنوع بالا به قيمت محصولات نيز توجه داشته و منصفانه ترين نرخ ها را با توجه به جنس بدنه و اندازه و ابعاد درب ها ارائه مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.