پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

آرشیو اسفند ماه 1399

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

حفاظ پنجره

۱۴ بازديد

انواع حفاظ پنجره

نسل هاي جديد حفاظ پنجره كاربرد بسيار بالايي دارد و در طراحي بسيار تاثير بالايي دارد . شكل اغلب اين نوع حفاظ ها به شكل فلز ميباشد ، اما در طراحي هاي جديد و استفاده از جنس هاي نوين در توليد اين مدل محصول اين زمينه ي فكري كاملا تغيير يافته است . از طرح هاي كلاسيك و مدرن ميتوان در حفاظ استفاده كرد و نحوه ي باز و بسته كردن آن با توجه به نياز مشتريان متغير ميباشد . يكي از مهم ترين ويژگي هايي كه تمام حفاظ پنجره ها بايد داشته باشد . مقاومت بسيار بالايي در مقابل سرقت داشته باشد.

قيمت حفاظ پنجره

اجزاي تشكيل دهنده ي حفاظ پنجره فلزاتي مانند آهن و آلومينيوم مي باشد ، كه تمامي اين فلزات ارتباط مستقيم به قيمت هاي روز بازار دارد ولي شركت حفاظ نما توانسته با كنترل وضعيت بازار و اهميت دادن به خواسته هاي مشتري از بالا بردن روزمره ي اجناس خودداري كرده و بسته به نوع بازار قيمت كنترل شده و به صرفه به مشتري ارائه دهد ولي تمام اين خدمات دليلي بر پايين آوردن كيفيت و كم كاري در خدمات نصب و اجرا نمي شود بلكه مهم ترين اصل حفاظ نما جلب رضايت مشتري ميباشد.

طرح هاي حفاظ پنجره

در زمينه ي طراحي حفاظ پنجره شركت حفاظ نما توانسته از طرح ها ي روز و مدل هاي جديد استفاده كند ، اين به معناست تركيب تمامي طرح ها از جمله كلاسيك و مدرن و تنوع در رنگبندي توانسته هزاران مدل جديد را ايجاد كند .در طراحي حفاظ هاي ثابت و متحرك بايد ظرافت را بسيار مورد توجه قرار داد ، زيرا اكثر حفاظ ها براي نماي ساختمان ها و ويلا مورد استفاده قرار ميگيرد و زيبايي نما را شامل ميشود پس بايد در انتخاب طرح بسيار دقت كرد . براي بازديد از طرح‌هاي متنوع حفاظ پنحجره، از وبسايت حفاظ نما ديدن فرماييد.