دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

حفاظ پنجره

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

حفاظ پنجره

۱۵ بازديد

انواع حفاظ پنجره

نسل هاي جديد حفاظ پنجره كاربرد بسيار بالايي دارد و در طراحي بسيار تاثير بالايي دارد . شكل اغلب اين نوع حفاظ ها به شكل فلز ميباشد ، اما در طراحي هاي جديد و استفاده از جنس هاي نوين در توليد اين مدل محصول اين زمينه ي فكري كاملا تغيير يافته است . از طرح هاي كلاسيك و مدرن ميتوان در حفاظ استفاده كرد و نحوه ي باز و بسته كردن آن با توجه به نياز مشتريان متغير ميباشد . يكي از مهم ترين ويژگي هايي كه تمام حفاظ پنجره ها بايد داشته باشد . مقاومت بسيار بالايي در مقابل سرقت داشته باشد.

قيمت حفاظ پنجره

اجزاي تشكيل دهنده ي حفاظ پنجره فلزاتي مانند آهن و آلومينيوم مي باشد ، كه تمامي اين فلزات ارتباط مستقيم به قيمت هاي روز بازار دارد ولي شركت حفاظ نما توانسته با كنترل وضعيت بازار و اهميت دادن به خواسته هاي مشتري از بالا بردن روزمره ي اجناس خودداري كرده و بسته به نوع بازار قيمت كنترل شده و به صرفه به مشتري ارائه دهد ولي تمام اين خدمات دليلي بر پايين آوردن كيفيت و كم كاري در خدمات نصب و اجرا نمي شود بلكه مهم ترين اصل حفاظ نما جلب رضايت مشتري ميباشد.

طرح هاي حفاظ پنجره

در زمينه ي طراحي حفاظ پنجره شركت حفاظ نما توانسته از طرح ها ي روز و مدل هاي جديد استفاده كند ، اين به معناست تركيب تمامي طرح ها از جمله كلاسيك و مدرن و تنوع در رنگبندي توانسته هزاران مدل جديد را ايجاد كند .در طراحي حفاظ هاي ثابت و متحرك بايد ظرافت را بسيار مورد توجه قرار داد ، زيرا اكثر حفاظ ها براي نماي ساختمان ها و ويلا مورد استفاده قرار ميگيرد و زيبايي نما را شامل ميشود پس بايد در انتخاب طرح بسيار دقت كرد . براي بازديد از طرح‌هاي متنوع حفاظ پنحجره، از وبسايت حفاظ نما ديدن فرماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.