یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

سبك سازي سوله

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

سبك سازي سوله

۴۶ بازديد

همه چيز در مورد سبك سازي سوله

سازه هاي فلزي با سطوح شيب دار كه مطابق با محاسبات فني ويژه در اشكال مختلف توليد مي شوند و همچنين در انبارها بسته به نوع كاربرد ابعاد مختلفي دارند كه از اين سازه ها براي پوشش دهانه هاي بزرگ، ساختمان هاي صنعتي و كشاورزي مانند كارخانه ها، انبارها، آشيانه ها، تعميرگاه ها، سالن هاي بدنسازي، پاركينگ ها، مرغداري ها، مزارع دامداري، مغازه ها و … استفاده مي شود نكته مهم مقرون به صرفه بودن و قيمت سبك سازي سوله در ساخت يك سوله است كه شما بايد در مورد نوع كاربرد و ابعاد آن بسيار مراقب باشيد.

انواع سوله از نظر طرح :

اغلب براي ساخت آشيانه هاي صنعتي و سالن هاي صنعتي از قسمت هايي با ابعاد متغير استفاده مي شود كه وزن و ابعاد اين قطعات با توجه به نوع استفاده هر واحد صنعتي تغيير مي كند و مهم ترين فاكتورهاي تاثيرگذار بر وزن سالن هاي صنعتي عبارتند از: ساخت ريخته از نظر سرعت باد و حداكثر بارش برف، ارتفاع ستون ها و باز شدن سالن  در صورت لزوم ساخت جرثقيل هاي سقفي كارايي از خود نشان مي دهند.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

سايبان يك ساختمان فولادي پيش ساخته است كه بيشترين كاربرد را در سرتاسر جهان دارد و در بيش از 90٪ انبارها، استاديوم ها، صنايع، سالن هاي توليد دام و طيور و … مورد استفاده قرار مي گيرد كه بر اساس ابعاد افتتاح و ارتفاع، طول و ظرفيت تحمل استفاده مي شود كه باران هاي برفي و باد در منطقه در طي طراحي به طرق مختلف تغيير مي كنند كه در اين خصوص مهم ترين اصل براي انجام هرگونه دستورالعمل اقتصادي، شناخت واقعي از ابعاد ذكر شده و پيش بيني عناصر موردنياز است. كاملا بديهي است كه حتي بهترين محاسبات بدون نياز به كنترل كيفي جوش، زنگ زدگي، روكش علمي يا موقعيت يابي صحيح قطعات و استفاده از پيچ و اتصالات استاندارد ديگر، از راندمان و قدرت لازم برخوردار نخواهند بود.

لازم به ذكر است كه كليه قطعات توليد شده توسط اين شركت با استفاده از سال ها تجربه و نظارت مداوم، جوشكاري قوس زير آب اتوماتيك و استفاده از مواد كاملا استاندارد تهيه شده است كه صاحب مشاغل در هر زمان مي تواند از آن ديدن كند و تاكنون توسط ده ها نفر مورد تاييد قرار گرفته است.

مراحل سبك سازي يك سوله

سايبان سبك سازي سوله مي تواند در همه موارد استفاده شود و يكي از كاربردهاي سايبان هاي صنعتي سبك، سوله مرغ داري ها است كه ساخت مرغداري سبك به دليل ضرب ارگانيسم هاي موجود در آن با ساختمان هاي ديگر سوله هاي صنعتي متفاوت است زيرا اين ارگانيسم به هواي تازه و سلامتي احتياج دارد.

اين سازه ها در كارخانه ساخته شده و سپس به محل پروژه منتقل شده و در آنجا نصب مي شوند و همچنين اين كار باعث تسريع در كار ها خواهد شد و شما با مشكلات ساخت و ساز در سايت پروژه روبرو نخواهيد شد.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

بهترين زمان براي انجام سبك سازي سوله

سايبان هاي سبك وزن كمي دارند و اين تفاوت وزن به دليل استفاده كمتر از آهن در اين سازه است كه ضمن صرفه جويي در قيمت سوله خواهيد ديد كه سوله سازي در كمترين زمان ممكن نصب مي شود و قطعات نورپرداخت كارخانه سبك سازي سوله مي كنند و سپس آن را به محل پروژه منتقل مي كنند و با استفاده از پيچ و مهره براي رفع سريع اين قسمت ها را به هم وصل مي كنند.

با استفاده از فن اوري هاي مدرن در تعيين و استاندارد كردن وزن سازه ها، BADIES تلاش مي كند بهترين خدمات را در زمينه روشنايي ساخت و ساز به شما ارائه دهد واين روش براي كاهش وزن نهايي سازه، با استفاده از تكنيك هاي جديد ساخت و ساز، مواد جديد و بهبود روش هاي اجرايي است.

علاوه بر صرفه جويي در هزينه، زمان و انرژي، كاهش وزن سازه باعث كاهش خسارت هاي ناشي از بلاياي طبيعي مانند زلزله مي شود و خسارات ناشي از وزن زياد ساختمان را كاهش مي دهد.

براي سبك تر شدن سازه هاي ساختمان، از مواد سبك بايد در ساخت و اجراي ساختمان استفاده شود. حال سوال اينجاست كه مواد سبك چيست؟ مواد سبك وزن موادي هستند كه وزن كمتري نسبت به ساير مواد مشابه دارند و استفاده از آنها در ساختمان باعث كاهش وزن ساختمان مي شود و روشنايي ساختمان مقاومت آن را در برابر بلاياي طبيعي مانند زلزله افزايش مي دهد.

سايبان هاي نوري داراي ساختارهاي لوله ايي هستند كه وزن كمتري نسبت به ساير سازه هاي مشابه دارند، بنابراين اصطلاح نور ريخته شده براي اين سازه ها استفاده مي شود و سقف اين نوع سازه فلزي با توجه به محاسبات ويژه با شيب طراحي شده است.

ساختارهاي لوله ‌اي از پيش ساخته، فوق سبك، در محل، كار را بسيار سريع انجام دادند و همچنين اين ويژگي باعث شده است كه سازنده سبك سازي سوله بتواند سازه ساختمان را در كارگاه خود آماده كند و درگير مشكلات ساخت و ساز كارفرما نشود.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

 مشخصات ظاهري سوله هاي سبك :

همانطور كه مي دانيد امروز با افزايش هزينه هاي ساخت و ساز ساير ساختمان هاي بزرگ بتني توسط سازه هاي فلزي سبك جايگزين شده اند كه در گذشته از انبارهاي سنگين استفاده مي شد اما اين انبارها علاوه بر گران بودن و سنگين بودن براي ساخت و نصب نيز زمان زيادي را صرف كردند و با پيشرفت تكنيك هاي سبك سوله سازي ها امروزه براي بسياري از اهداف مورد استفاده قرار مي گيرند و اين انبارها به دليل مزاياي فراوان جايگزين انبارهاي سنگين شده اند به علاوه، زمان كمتري در ساخت و نصب آن صرف شده و مقرون به صرفه خواهد بود و كارگاه هاي مختلف در اين زمينه با باتجربه و تيم مجرب خود قادر به ساخت و نصب انواع سبك سازي سوله ها خواهند بود.

سوله هاي سبك از وزن كم و امكانات بيشتري به همراه دارند،  بنابراين در هر شرايطي مي توان به راحتي از آن ها استفاده كرد و سايبان هاي نور بر اساس فن اوري هاي رعد و برق ساخته شده اند كه در واقع به جاي توليد سوله سنگين از سازندگان سوله اكنون به دنبال فناوري هايي براي ساختن سوله از نوع سبك هستند.

سبك سازي سوله-آرمان سوله

آرمان سوله با هدف ساخت انواع اسكلت هاي فلزي و سوله در كاربري هاي مختلف وبا سابقه كاري درخشان بالاي 40 سال سعي در جهت خدمت به سرمايه گذاران و هموطنان محترم داشته است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.