سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

درب آكاردئوني

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

درب آكاردئوني

۶۰ بازديد

ساخت بهترين درب آكاردئوني

درب آكاردئوني به نوعي حفاظ گفته ميشود كه مانند حفاظ پنجره جهت ايجاد امنيت و حفاظت نصب مي شود با اين تفاوت كه از درب ورودي محافظت مي نمايد و امروزه كاربرد اين دردها بسيار بالاتر رفته و در موارد بسيار زيادي مانند مغازه ها ، انباري ها ،اماكن اداري و تجاري مورد استفاده قرار مي گيرد . درب هاي آپارتماني با پيشرفت تكنولوژي از جنس هاي مختلف ساخته شده و به راحتي مي توان بر روي آنها طرح هاي مختلف و متنوع را اجرا و همچنين دستمان در انتخاب رنگ بندي اين دردها بسيار باز است . همچنين مي‌توان بر روي درب هاي آكاردئوني ضد سرقت نيز نصب و يا از قفل هاي سنتي مانند كتابي استفاده كرد.

توليد كننده انواع درب هاي آكاردئوني

شركت حفاظ نما توانسته در زمينه ي درب آكاردئوني فعاليت‌هاي بسيار بالايي را انجام دهد و توانسته با بهره گيري از به روزترين دستگاه ها و تركيبات آلياژي بسيار با كيفيت ، درب هاي آكاردئوني كلاسيك و مدرني را توليد كند و تمامي طرح‌هاي شيك و جديد را بر روي درب آكاردئوني اجرا كند ، اين شركت توانسته در زمينه ي درب هاي آكاردئوني ، رتبه بسيار بالايي را در بين رقبا كسب كند و از با كيفيت ترين ابزار و اجناس براي ساخت اين درب ها استفاده مي كند.

ساخت درب آكاردئوني

نصب درب آكاردئوني ساختمان

نصب درب هاي آكاردئوني بسيار آسان و راحت ميباشد ،اجزاي تشكيل دهنده آن بسيار ساده و كاربردي مي باشد و درب آكاردئوني از يك چهارچوب كه از جنس آهن مي‌باشد تشكيل ميشود و اين چهارچوب به شكل پروفيل ساخته مي شود . همچنين در قسمت پايين درب آكاردئوني يك ريل قرار مي‌گيرد كه بايد اين ريل از با كيفيت ترين قطعات و پروفيل تشكيل شود تا بتواند آكاردئون و آهن آن به راحتي بر روي خود جابجا كند و به مرور زمان هيچ مشكلي به وجود نيايد . درب هاي آكاردئوني قابليت نصب قفل هاي توكار و روكار را دارند ، فقط هنگام ساخت آن بايد اين ويژگي را بر روي آن اجرا كنيد.

 

قيمت درب آكاردئوني ضد سرقت

براي جلوگيري و ايجاد امنيت و حفاظت در ساختمان هاي عمومي ديگر مي‌توان از درب آكاردئوني استفاده نمود . درب هاي آكاردئوني بسيار پركاربرد و كاربري آن بسيار راحت مي باشد . در زمينه پيش بيني قيمت براي اين درب ها بايد گفت : قيمت دقيق را نمي‌توان اعلام كرد . زيرا بسته به نوع طراحي و قيمت آهن آلات روز ، اين درب ها قيمت گذاري مي شود .براي اجرا و طراحي درب هاي آكاردئوني بسيار مي‌توان از ابتكار و خلاقيت هاي ذهني استفاده نمود تا درب آكاردئوني بسيار زيبا و شكيل را توليد نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.