شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

دسته گل رز

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

دسته گل رز

۸۲ بازديد

دسته گل رز از گذشته تا امروز و در فرهنگ هاي مختلف نشان دهنده ابراز عشق و علاقه بوده و به همين خاطر در مراسم هاي مختلف كاربرد زيادي دارد. از براي گل عروس گرفته تا هديه روز ولنتاين و تولد همگي با گل هاي رز قرمز، آبي و سفيد و صورتي جلوه اي عالي و فراموش نشدني پيدا مي كنند.

انواع دسته گل رز بر اساس نوع مراسم

در دسته گل هاي مراسم هاي مختلف گل هاي گوناگوني مورد استفاده قرار ميگيرد، به عنوان مثال در تاج گل ترحيم در اغلب مواقع گلايل استفاده شده و در گل براي مراسم عروسي، گل هاي رز با رنگ هاي متناسب با سليقه فرد نقش مهمي بازي مي كند. علاوه براين، دسته گل رز را در مراسم هاي مختلفي مي توان استفاده نمود و بر همين اساس مي توان از رايج ترين و پرطرفدارترين انواع آنها به موارد زير اشاره نمود:

دسته گل رز عروس

جشن و مراسم عروسي يكي از مهم ترين روزهاي زندگي هر فرد مي باشد كه نشان از عشق و علاقه و تعهد دو طرف مي باشد. براي نشان دادن شادي و خوشحالي از شروع يك زندگي جديد، المان هاي مختلفي در اين مراسم به كار ميرود از قبيل گل آرايي ماشين و گل عروس كه به تصويري هميشگي در ذهن عروس و داماد تبديل ميشوند. سليقه افراد در انتخاب نوع گل در براي عروس با هم متفاوت است، اما در اغلب مواقع رز بخش جدا نشدني براي آن است. دسته گل رز عروس به صورت انبوهي از گل با ساقه هاي كوتاه يا بلند مي باشند كه به شكل توپي و گرد با روبان يا رشته هاي مرواريد و غيره در كنار هم قرار ميگيرند. اين گل ها مي توانند رز قرمز، صورتي و سفيد و حتي آبي باشند كه كاملا سليقه اي بوده و محدوديتي در انتخاب رنگ آنها وجود ندارد.

دسته گل تولد

از ديگر انواع چيدمان گل كه بخش اصلي آن را گل هاي رز تشكيل مي دهند، مي توان به گل براي تولد اشاره كرد. نوع دسته گل رز تولد با توجه به گروه سني فرد مي تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، براي افراد جوان مي توان از شاخه هاي رز با ساقه هاي بلند را بدون پوشش و كاور هديه داد و براي افراد بزرگسال بهتر است از كاور براي آن استفاده شود تا نظم بهتري داشته باشد.

دسته گل ولنتاين

ولنتاين يا روز عشق كه در چند دهه اخير در ايران نيز مورد توجه قرار گرفته است، به نوع خاصي با گل رز قرمز پيوند خورده است. دسته گل رز ولنتاين را مي توان در انواع گل هاي قرمز و صورتي يا سفيد و آبي نيز سفارش داد، اما رز قرمز براي اين روز بيشترين كاربرد را دارد. گل براي ولنتاين را مي توان با تعداد زياد شاخه هاي گل با يا تعداد كم و به صورت گرد سفارش داد يا بر حسب سليقه بدون هيچ كاور و روبان يك بغل گل هديه داد.

 

انواع دسته گل رز بر اساس نوع گل

گل رز از تنوع بسيار زيادي از نظر شكل ظاهري، تعداد گلبرگ ها و رنگ آنها برخوردار است و برخي از آنها تنها به عنوان تزئين در فضاي سبز و باغچه مورد استفاده قرار گرفته و برخي گزينه اي مناسب براي هديه دادن هستند. با توجه به نوع گل و رنگ آن مي توان گل هاي رز را دسته بندي كرد كه از رايج ترين آنها مي توان به گزينه هاي زير اشاره كرد:

رز قرمز

با شنيدن اسم گل رز در ذهن بسياري از ما انسان ها رنگ قرمز يادآوري ميشود و هميشه در كنار نام عشق و محبت، گل هاي رز قرمز نقش و جايگاه هميشگي داشته اند. به همين خاطر است كه به بهانه هاي مختلف از قبيل تولد، سالگرد ازدواج يا عروسي و ابزار عشق و علاقه دسته گل رز قرمز مي تواند بهترين انتخاب باشد. البته نوع استفاده از گل قرمز مي تواند به صورت باكس گل باشد يا تك شاخه يا دسته ، در هر صورت زيبايي و جلوه آن بي نظير خواهد بود و بعيد است كه فردي از اين هديه خوشحال نشود.

رز آبي

رز آبي از ديگر نمونه هاي بسيار زيبا و خاص در ميان انواع گل رز مي باشد كه نه تنها به صورت تك شاخه مي تواند جلوه خوبي داشته باشد، بلكه با قرار گرفتن در كنار ساير گل ها نيز تركيب فوق العده زيبايي را بوجود مي آورد. دسته گل با رز آبي يكي از پركاربردترين نمونه ها در ميان گل هاي عروس مي باشد كه لطافت و آرامش بي نظيري را به همراه دارد.
رز سفيد و صورتي از ديگر انتخاب هاي بسيار پرطرفداري مي باشند كه براي مراسم هاي مختلف مي توان از آنها استفاده نمود. به عنوان مثال اين گل ها با لطافت بي مانندشان نه تنها در گل عروس جلوه دارند، بلكه براي عرض تبريك تولد، سالگرد ازدواج، تبريك براي شروع كسب و كار و غيره نيز انتخابي شايسته خواهند بود.

 

قيمت دسته گل رز

قيمت دسته گل رز را مي توان بر اساس چند معيار و فاكتور مهم مشخص نمود از قبيل رنگ گل، تعداد، نوع گل و فصل كه هر يك مي تواند نقش مهمي داشته باشند. به عنوان مثال، گل رز هلندي با توجه به جنس مخملي گلبرگ ها و لطفانت و رنگ فوق العاده آن در اغلب مواقع گران تر از ساير انواع گل رز مي باشد. همچنين توجه داشته باشيد كه فصل سفارش مي تواند بر قيمت آنها اثر داشته باشد.

خريد آنلاين دسته گل رز

فروشگاه گل بهار به عنوان يكي از با سابقه ترين مراكز عرضه انواع گل در تهران، خريد آنلاين دسته گل رز و ساير انواع گل را در مجموعه فعاليت هاي خود قرار داده است. كافيست نمونه گل و نحوه چيدمان مورد نظر را انتخاب نماييد و سفارش خود را ثبت كنيد و در كمترين زمان، سفارش خود را در محل تحويل بگيريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.