یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قيمت كانكس دست دوم

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيمت كانكس دست دوم

۵۷ بازديد

كاربرد كانكس دست دوم

كانكس ها از جمله سازه هايي است كه نوع دست دوم آنها طرفدار بيشتري دارد.با كانكس دست دوم در وقت و هزينه صرفه جويي خواهيد كرد. قيمت كانكس دست دوم  نسبت به كانكس نو كمتر است.

در اين مقاله ميخواهيم بدانيم كانكس دست دوم چه ويژگي ها و خصوصياتي دارد و در مورد قيمت كانكس دست دوم توضيحاتي را ارائه خواهيم داد. كانكس دست دوم كانكسي است كه خريدار بعد از مدتي استفاده قصد فروش آن را داشته باشد. كانكس دست دوم مناسب كساني است كه ميخواهند به طور موقت از اين كانكس ها استفاده كنند و سازه اي مناسب و مقرون به صرفه داشته باشند. مثل پيمانكاران ساختمان ها كه از كانكس ها به عنوان اتاق نگهباني يا انبار استفاده ميكنند.

قيمت كانكس دست دوم

قيمت كانكس دست دوم به ابعاد، ميزان سلامت كانكس، امكانات،مصالح به كار رفته و سال توليد بستگي دارد. اگر قصد خريد كانكس دست دوم داريد بايد به اين نكته توجه كنيد كه همواره خريد كالاي دست دوم با مشكلاتي همراه است پس قبل از خريد كانكس دست دوم به صورت حضوري از كانكس ديدن كنيد و از سلامت كانكس و تاسيسات داخلي مطمئن شويد و از چند توليد كننده مختلف قيمت كانكس دست دوم را جويا شويد و از يك كارشناس كه توانايي قيمت گذاري روي كانكس را دارد بخواهيد قيمت كانكس دست دوم را به شما اعلام كند و سپس با فروشنده وارد مذاكره شويد. به طور كلي قيمت كانكس دست دوم نسبت به كاكس نو 25 تا 40 درصد ارزان تر است در صورتي كه كانكس سالم و بدون ايراد باشد.

مقايسه تجهيزات كانكس هاي دست دوم

كانكس هاي دست دوم نيز مثل كانكس هاي نو داراي تجهيزاتي از جمله: حمام و آبگرمكن و سرويس بهداشتي، آشپزخانه مجهز به سينك ظرفشويي و گاز و هود، اتاق خواب با كمد ديواري، لوستر و چراغ روشنايي هستند اما ممكن است به علت استفاده توسط صاحب قبلي، كانكس دچار آسيب شده باشد و نياز به تعميرات يا تعويض تجهيزات داشته باشد. قبل از خريد و پرداخت قيمت كانكس دست دوم كل سازه را مورد بررسي قرار دهيد تا متوجه شويد كدام قسمت ها نياز به تعميرات دارد. كف سازه،  ديوارها، نماي داخلي و بيروني، درب و پنجره ها و تاسيسات و امكانات رفاهي مهم ترين قسمت هايي هستند كه بايد بررسي كنيد. قيمت كانكس دست دوم اگر چه كمتر از كانكس نو است اما بايد توجه كنيد كه هزينه ي تعميرات كانكس از هزينه ي خريد كانكس نو بيشتر نشود. توجه كنيد قيمت كانكس دست دوم تنها فاكتور مورد نظرتان براي خريد كانكس دست دوم نباشد. قيمت كانكس دست دوم بايد با امكانات و تجهيزات كانكس متناسب باشد.

 

مقايسه كانكس هاي دست دوم با يكديگر از لحاظ قيمت

قيمت كانكس دست دوم با توجه امكانات، ابعاد و تجهيزات و سال ساخت آن ها كاملا متغير است. هرچه قدر كانكس دست دوم داراي تجهيزات بيشتر باشد و مصالح به كار رفته در ساخت كانكس از كيفيت بالاتري برخوردار باشند، قيمت كانكس دست دوم نيز بالاتر ميرود. اما قيمت كانكس دست دومي كه نياز به تعميرات داشته باشد و قديمي تر باشد پايين تر است.

خريد كانكس دست دوم

با اينكه خريد كالا و سازه هاي نو بهتر از دست دوم است اما اينجا بحث هزينه نيز مطرح است. براي خريد كانكس هاي دست دوم ابتدا بايد كانكس مورد نظر را با توجه به قيمت كانكس دست دوم و ابعاد و هزينه اي كه قرار استبراي خريد كانكس دست دوم كنيد،  بيابيد و پس از بررسي حضوري از سلامت كانكس اطمينان حاصل كنيد. بهتر است براي خريد كانكس دست دوم از افراد خبره كمك بگيريد تا در مقابل هزينه اي كه براي خريد  كانكس ميكنيد سازه اي مطمئن و زيبا و سالم خريداري كنيد. جهت مشاوره در اين مورد ميتوانيد از كارشناسان مجرب يووا كانكس كمك بگيريد. قبل از خريد نيز قيمت كانكس دست دوم را از چندين فروشنده جويا شويد تا اگر در آينده تصميم به فروش كانكس داشتيد بتوانيد با اندكي كاهش قيمت كانكس دست دوم آنرا به فروش برسانيد.

فروش كانكس دست دوم

اگر شما ميخواهيد كانكس دست دوم خود را به فروش برسانيد بهتر است با توليد كنندگان يا خريداران سازه هاي دست دوم تماس بگيريد و درخواست مشاوره و كارشناس كنيد تا كارشناس قيمت گذار كانكس دست دوم را از نزديك بازديد كند و با توجه به ميزان سالم بودن و ابعاد و تجهيزات كانكس آن را ارزش گذاري كند. معمولا قيمت فروش كانكس دست دوم  حدود 25 تا 40 درصد  كمتر از قيمت اوليه است. در صورت خرابي تجهيزات يا تاسيسات، هزينه ي تعميرات نيز از كل مبلغ كسر خواهد شد.  كانكس هاي دست دوم به خاطر سرعت در تحويل و قيمت مناسب كانكس هاي دست دوم معمولا روي دست فروشندگان باقي نخواهند ماند.

 

معايب كانكس دست دوم

شايد بتوان گفت بزرگترين عيب كانكس دست دوم اين است كه خريداران دانش تخصصي كافي در مورد كيفيت مصالح و ساخت كانكس ها ندارند. اگر به صورت حضوري از كانكس ديدن كنيد از خرابي هاي آن مطلع خواهيد شد. به طور مثال اگر درب و پنجره ها نياز به تعويض داشته باشند كه به راحتي  قابل حل شدن است اما ممكن است كانكس دست دوم نياز به تعمير اساسي داشته باشد و مجموع همه ي اين هزينه ها از خريد كانكس نو بيشتر شود كه در اين صورت بهتر است از خريد كانكس دست دوم صرف نظر كنيد زيرا نه تنها هزينه هاي خود را كاهش نداده ايد بلكه هزينه هاي بيشتري براي خود تراشيده ايد. گاهي بهتر است كانكس نو با قيمت بالاتري خريداري كنيد تا اينكه كانكس دست دومي خرايداري كنيد كه نياز به تعميرات زياد دارد زيرا گاهي قيمت كانكس دست دوم به هيچ وجه با امكانات و تجهيزات آن كانكس متناسب نيست.

يووا كانكس با 14 سال سابقه ي درخشان در زمينه ي توليد  فروش انواع كانكس ، كانكس كاروان، ساختمان پيش ساخته پانلي، كانكس كارگاهي، كانكس فروشگاهي، كانكس سرويس بهداشتي، كانكس عابر بانك،  كانكس دو طبقه، كانكس دفاتر فروش، كانكس مسكوني و ويلايي، كانكس بازيافتي و … در خريد و فروش انواع كانكس با كادر مجرب به شما كمك خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.