یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

اجاره آپارتمان مبله در تهران

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

اجاره آپارتمان مبله در تهران

۷۲ بازديد

اجاره آپارتمان مبله براي كساني كه هزينه اقامت در هتل را بالا دانسته، اما به دنبال اقامت راحت در منزلي با امكانات مناسب هستند، جايگاه ويژه‌اي دارد؛ مطمئنا اقامت كوتاه مدت در خانه‌اي كه حس خانه خودمان را داشته باشد، براي چنين افرادي تجربه لذت بخشي خواهد بود.

رزرو آپارتمان مبله و سكونت چند روزه در آن، زحمت جابجايي بسياري از وسايل شخصي را از دوش شما بر‌مي‌دارد. اين در حالي است كه در طي سال‌هاي گذشته استقبال مخاطبان از اجاره منزل مبله به قدري بالا رفته كه در صنعت گردشگري اسم و رسمي پيدا كرده‌اند.

البته كه اجاره و اقامت در آپارتمان‌هاي مبله مختص به گردشگران نخواهد بود؛ بلكه در شهرهايي مانند شهر تهران كه از لحاظ پويايي و جريان زندگي زبانزد هستند، روزانه ميزباني تعداد بالايي از افراد را انجام مي‌دهند كه براي ماموريت شغلي، خدمات درماني يا كارهاي اداري به اين شهر مراجعه كرده‌اند. در چنين شرايط اين افراد مي‌توانند از طريق اجاره آپارتمان مبله ارزان در تهران بدون كمترين دغدغه از اقامت خود در اين شهر لذت ببرند.

اجاره آپارتمان مبله در تهران

اجاره ي خانه در شهر بزرگي مثل تهران همواره دغدغه ساكنين و مسافرين اين شهر بوده است. شهر تهران بخاطر موقعيت خوب براي يافتن شغل، خريد يا گشت و گذار و يا براي درمان بيماري هاي مختلف زير نظر بهترين پزشكان و بيمارستان هاي مجهز، همواره پذيراي مسافران زيادي است كه قصد دارند براي مدت كوتاه يا مدت زيادي در اين شهر ساكن شوند. اگر مسافري قصد داشته باشد براي مدت زيادي در اين شهر اقامت داشته باشد، اجاره آپارتمان مبله در تهران منطقي به نظر ميرسد چون تهران جزو شهرهاي بسيار شلوغ است و مسلما جابجايي و اسباب كشي در آنجا سخت تر است به همين دليل اجاره خانه مبله در تهران براي بلند مدت يا مدت كوتاه، در سالهاي اخير بازار پر رونقي داشته است. آپارتمان هاي مبله به خانه هايي گفته ميشود كه داراي حداقل وسايل و لوازم زندگي است و افراد ساكن در اين آپارتمان ميتواند نياز هاي خود را در همان آپارتمان بر طرف كند. اجاره آپارتمان مبله در تهران براي بلند مدت مزايا و معايبي دارد كه با هم مرور ميكنيم.

 

مزاياي اجاره آپارتمان مبله در تهران براي بلند مدت

با اجاره آپارتمان مبله در تهران شما ديگر نيازي به خريد لوازم اوليه زندگي نداريد و به راحتي در آپارتمان ها ميتوانيد زندگي ساده اي را شروع كنيد وبراي آن مدتي كه ساكن تهران هستيد در مضيقه نباشيد. هزينه ي خريد لوازم خانگي نيز بسيار بالاست و صرفه ي اقتصادي ندارد و ميتوانيد به جاي صرف هزينه براي خريد لوازم خانگي، از آن مبلغ در جهت ايجاد شغل يا براي گذراندن زندگي در كلان شهري مانند تهران (كه هزينه ي اقامت در آن بالا است) استفاده كنيد. مزيت ديگر اجاره آپارتمان مبله در تهران اين است كه لازم نيست وقت خود را براي انتخاب وسايل خانه هدر دهيد زيرا حداقل امكانات در اين آپارتمان ها وجود دارد و نيازي به گشتن و خريد وسايل منزل نداريد. زيرا بعد از اتمام قرار داد ممكن است جايي براي گذاشتن اين وسايل نداشته باشيد. پس بهتر است به همان امكانات اوليه آپارتمان هاي مبله قانع باشيد و خود را درگير خريد و جابجايي وسايل زندگي نكنيد.
اجاره ي آپارتمان مبله در تهران شما را از اسباب كشي هاي طاقت فرسا و خسته كننده رهايي ميبخشد. اسباب كشي از سخت ترين قسمت هاي جابجايي از شهري به شهر ديگر است. علاوه بر سختي اسباب كشي، هزينه ي حمل و نقل وسايل نيز موضوع ديگري است. كرايه ماشين هاي سنگين براي جابجايي وسايل بالاست و با اجاره آپارتمان مبله از پرداختن اين هزينه ها معاف ميشويد.
حال كه مزاياي اجاره آپارتمان مبله گفتيم بد نيست از معايب آن را نيز بررسي كنيم شايد خواندن اين مطالب براي شما مفيد باشد وبه شما براي انتخاب بهتر كمك كند.

معايب اجاره آپارتمان مبله در تهران براي بلند مدت

از بزرگترين معايب اجاره آپارتمان هاي مبله نگراني در مورد مسائل بهداشتي است. زيرا شما نمي دانيد كه قبل از شما چه كساني در آنجا زندگي كرده اند و چقدر به مسائل بهداشتي اهميت داده اند. اگر شما به تميزي و رعايت اصول بهداشتي خيلي پايبند هستيد بايد بگوييم كه در اين نوع آپارتمان ها چندان احساس راحتي نمي كنيد زيرا نمي دانيد وسايل خانه چگونه شسته شده اند و آيا واقعا تميز شده اند يا نه؟
عيب ديگر اين آپارتمان ها احتمال بروز مشكلات امنيتي است زيرا اين آپارتمان هاي مبله مدام اجاره داده ميشوند؛ ساعتي، روزانه، ماهانه و يا حتي براي يك سال. ممكن است در اين آپارتمان ها همواره بايد احساس خطر كنيد زيرا نمي دانيد ساكنين قبلي چه آدما هايي بوده اند و براي چه هدفي آنجا را اجاره كرده اند. شايد براي مدت كوتاهي و با انگيزه ي شرورانه در اين آپارتمان ها ساكن شده باشند و پس از اتمام كارشان آن را تحويل دهند.
عدم دخالت مستاجر در وسايل موجود در آپارتمان مبله از ديگر معايب اجاره آپارتمان مبله در تهران است زيرا ساكنين خانه دوست دارند تمام خانه و وسايل را طبق سليقه ي خود انتخاب كنند اما با اجاره آپارتمان مبله در تهران چنين چيزي ممكن نيست زيرا شما فقط براي مدتي ساكن خانه هستيد و نه صاحب خانه. البته امروزه اكثرا اجاره آپارتمان مبله در تهران از طريق اينترنت و اپليكيشن هاي موجود انجام ميگيرد و شما ميتوانيد بر حسب سليقه و بودجه ايي كه داريد آپارتمان مد نظرتان را اجاره كنيد.

قيمت اجاره آپارتمان مبله در تهران

هزينه اجاره آپارتمان مبله در تهران به اينكه در كجاي تهران و در كدام منطقه قرار دارد، چه امكانات و وسايلي دارد و اينكه چند سال از ساخت آن ميگذرد بستگي دارد. به طور كلي بايد بگوييم هزينه ي اجاره آپارتمان مبله در تهران براي بلند مدت خيلي هم پايين نيست اما چون نيازي به خريداري وسايل لازم براي زندگي و هزينه ي جابجايي و مشقت هاي اسباب كشي را نداريد، صرفه اقتصادي دارد. با جستجو در اينترنت ميتوانيد آپارتمان مبله و امكانات آنها را مشاهده كنيد و هركدام كه مناسب تان را اجاره كنيد.

آپارتمان هاي مبله در تهران از چه امكاناتي برخوردار هستند؟

در اين آپارتمان ها هر آنچه كه براي شروع زندگي واجب است، قرار داده شده است. امكاناتي همچون: فرش و مبل و ميز ناهار خوري، تلوزيون، يخچال، اجاق گاز، وسايل سرمايشي و گرمايشي، اتو، سشوار، چاي ساز، جارو برقي، حوله، تخت خواب، سينك و هود، توستر، كمد لباس و ماشين لباسشويي. ممكن است بعضي از آپارتمان ها از وسايلي كه نام برده شد كمتر يا بيشتر داشته باشند اما به هر حال امكانات اوليه ي زندگي در همه ي آپارتمان هاي مبله وجود دارد. هرچه قدر وسايل و امكانات آپارتمان مبله لوكس تر و بهتر باشد قطعا باعث افزايش اجاره آپارتمان مبله در تهران ميشود. براي استفاده و نگهداري صحيح از وسايل درون آپارتمان نيز قوانيني وجود دارد و در صورت آسيب به هر كدام از آنها بايد هزينه آن را بر مبلغ اجاره اضافه كنيد. مستاجر بايد تمام تلاش خود را براي حفظ و نگهداري از وسايل بكند تا مجبور به پرداخت هزينه ي اضافي براي خسارت نشود.

 

اجاره آپارتمان مبله روزانه

فرقي نمي‌كند سفر شما تفريحي باشد يا غير تفريحي، در صورتي كه نياز به اقامت راحت و نسبتا ارزان داشته باشيد، اجاره آپارتمان مبله روزانه به دردتان خواهد خورد. شايد بلافاصله پس از شنيدن «اجاره آپارتمان روزانه»، يك خانه بي‌روح و سرد را در ذهنتان تداعي كنيد كه هيچ شباهتي به حس و حال ناب يك منزل شخصي ندارد، اما يك جستجوي ساده بين تصاوير نمونه‌‌هاي رزرو آپارتمان مبله كافيست تا به اين نتيجه برسيد اغلب اين واحدهاي آپارتماني، پيشواز گرمي براي سكونت چند روزه يا حتي ماهانه شما تدارك ديده‌اند.
رزرو آپارتمان مبله روزانه صرفا براي چند روز نيست. شما مي‌توانيد چنين خانه‌هايي را براي چند روز، چند هفته و چند ماه اجاره كنيد؛ در واقع از لحاظ زمان اقامت، در مضيقه نخواهيد بود. روند اجاره منزل مبله ماهانه هيچ تفاوتي با انواع روزانه ندارند و تنها هزينه بيشتري براي شما به همراه خواهد داشت.

 

قيمت اجاره آپارتمان مبله

قطعا براي اجاره آپارتمان مبله در هر شهري، هزينه حرف اول را مي‌زند. در واقع قيمت اجاره آپارتمان مبله، مولفه‌اي است كه بيشترين تاثير را در انتخاب و تصميم‌گيري مخاطب خواهد داشت و امكانات خود خانه و موقعيت جغرافيايي نيز، از عواملي است كه در قيمت اجاره كوتاه مدت خانه داراي اولويت است. اكثر افراد با وجود اين كه جاي خالي حياط را در آپارتمان‌ها پررنگ مي‌دانند، از اجاره آپارتمان مبله ارزان استقبال خواهند كرد، ولي اين موضوع باعث نمي‌شود فاكتورهاي مهمي مثل امكانات خانه، بهداشت و نظافت و موقعيت مكاني را فاكتور كم اهميتي تلقي كنند.

با همه اين توضيحات، اينترنت نقش به سزايي در رزرو آنلاين آپارتمان مبله ارزان ايفا كرده است. مطمئنا پيدا كردن آپارتمان مناسب چه براي اسكان موقت و چه براي اسكان دائم، كار سخت و زمانبري محسوب مي‌شود، اما اين دشواري با پادرمياني فضاي اينترنت و امكان رزرو غيرحضوري يا اجاره آنلاين خانه مبله ارزان به پايان رسيد.

در سايت ايران ماوا رزرو آنلاين آپارتمان بدون دردسر و ساده‌تر از چيزي است كه تصور مي‌كنيد، امكان سنجش و قياس امكانات خانه‌ها با يكديگر را در دسترس خواهيد داشت. اين كه متراژ خانه چقدر باشد، چند خواب داشته باشد، در چه موقعيت مكاني قرار گرفته باشد، لوازم داخلي و دكور آن چگونه باشد و… همگي تحت مديريت شما و متناسب با قدرت مالي شماست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.