دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

اجاره سوئيت در تهران

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

اجاره سوئيت در تهران

۷۷ بازديد

همانطور كه مي‌دانيد، تهران يك شهر توريستي نيست، پس نبايد انتظار داشته باشيد براي اجاره سوئيت مبله در تهران قدم به قدم بنر و اطلاعيه «خانه اجاره‌اي» ببينيد. واقعيت اين است كه كلان شهر تهران، با وجود شرايط ايده‌آل از لحاظ جاذبه گردشگري، يك شهر توريستي نبوده به طوري كه افرادي بسيار كمي به هدف گردشگري وارد پايتخت مي‌شوند.
در واقع هدف اغلب سفرهاي كوتاه مدت به تهران، ناشي از تمركزگرايي امكانات شهري در اين ابرشهر است. يعني سفر كوتاه مدت و روزانه اغلب افراد به تهران، براي دريافت خدمات پزشكي، رسيدگي به امور اداري، دريافت خدمات آموزشي و تخصصي، شركت‌ درهمايش‌ها و نمايشگاه‌ها و دلايلي اين چنين است.

تا چند سال پيش، هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، تنها راه براي اقامت مسافران در تهران بودند، اما پس از پيمودن پيچ و خم قوانين، اجاره روزانه سوئيت‌ها، خانه‌ها و آپارتمان‌ها در چارچوب قانون در تهران فراگير شد.

اگر هزينه‌ اقامت در هتل‌ها براي شما بالا باشد، اجاره سوئيت روزانه در تهران علاوه بر صرفه جويي در هزينه‌هاي شما، حس آرامش و امنيت يك منزل شخصي را برايتان تداعي خواهد كرد. اگر بودجه كمي براي پرداخت اجاره در نظر داريد، بهتر است فكر اجاره آپارتمان‌هاي لوكس و بزرگ را كنار بگذاريد و به اجاره سوئيت در تهران قناعت كنيد. سوييت‌ها امكانات رفاهي مورد نياز شما را فراهم خواهند كرد، ولي به واسطه متراژ كمتر و امكانات معقول، انتخاب اقتصادي‌تري به حساب مي‌آيند.
خوشبختانه با وجود موردهاي متعددي كه در سايت ايران ماوا جمع‌آوري شده است، براي پيدا كردن سوئيت اجاره اي در تهران نياز به مراجعه حضوري به بنگاه‌هاي املاك نخواهيد داشت. آمار نشان مي‌دهد با افزايش قيمت خانه در تهران و نوسانات قيمت بازار مسكن اين كلان شهر، اجاره سوئيت 30 متري در تهران يا اجاره روزانه سوئيت 20 متري در تهران با استقبال بسيار زيادي روبرو شده است. اين اقامتگاه‌هاي كوچك خصوصا براي دانشجويان كه به فضايي مختصر، مفيد و كم هزينه نياز دارند، حكم راه نجات را دارد. در واقع مشتريان پر و پا قرص سايت ايران ماوا كه براي رزرو سوئيت دانشجويي در تهران اقدام مي‌كنند، دانشجويان و كارمندان ساكن اين شهر هستند.
كافيست بدانيد كدام محله يا كدام يك از مناطق 22گانه تهران براي سكونت موقت شما مناسب است تا از طريق پل ارتباطي سايت ايران ماوا، سوئيت هاي اجاره اي خوش قيمت و پيشنهادي اين سايت را بررسي كرده و رزرو آنلاين سوئيت در تهران را در كوتاه‌ترين زمان انجام دهيد. اگر قرار باشد كه خسته راه به تهران برسيد و بدون هيچ اطلاعات قبلي از محله‌هاي اين شهر از اين بنگاه به آن بنگاه به دنبال خانه بگرديد، براي اجاره سوئيت مبله در تهران با مشكلات فراواني مواجه خواهيد بود؛ همچنين هيچ ضمانتي هم بر مناسب بودن شرايط آن خانه و نزديك بودن مسافت آن به مقصد مورد نظر شما وجود ندارد!
پس قبل از هر تصميمي، تعيين كنيد كه به چه هدفي مهمان چند روزه تهران خواهيد بود. آيا به دنبال دريافت گواهي تخصص از دانشگاه‌ها هستيد؟ مي‌خواهيد در نمايشگاه‌ها شركت كنيد؟ براي خريد كالا به تهران به آمده‌ايد يا هدف از سفر شما دريافت خدمات درماني است؟
با هر هدفي كه وارد تهران شده‌ايد، بهتر است بدانيد مسافت بين شرق تا غرب تهران، يا شمال تا جنوب تهران، با احتساب چالش ترافيك، مي‌تواند به اندازه يك سفر بين شهري زمان شما را تلف كند. پس پيشنهاد مي‌كنيم قبل از رزرو سوئيت اجاره اي، در انتخاب موقعيت مكاني خانه خود براي اسكان چند روزه دقت كافي را به خرج دهيد.

 

اجاره سوئيت ارزان در تهران

تهران با وجود وسعتي كه دارد، داراي تنوع بالايي در محله‌هاي مسكوني است. شرايط محله‌ها با يكديگر تفاوت دارد و همين تفاوت، باعث بوجود آمدن تفاوت قيمت بسيار بين خانه‌هاي محله‌هاي مختلف شده است. اگر قرار باشد قيمت اجاره سوئيت در تهران را با چهار مولفه شمال، جنوب، شرق و غرب بررسي كنيم، سوئيت‌هاي واقع در مناطق جنوب تهران در مقايسه با ساير مناطق اين كلان‌شهر ارزان‌تر خواهند بود.
در واقع اجاره سوئيت ارزان در تهران با توجه به امكانات و بودجه مورد انتظار شما امكانپذير است. از سوئيت اجاره اي چه انتظاري داريد؟ متراژ مورد نظر شما چه قدر است؟ تعداد خواب‌ها، پاركينگ، آسانسور، طبقه، امكانات خانه از لحاظ لوازم خانگي و حتي ميزان بهداشت داخلي منزل نيز جزو فاكتورهايي هستند كه مي‌توانند قيمت اجاره روزانه سوئيت را بالا برده يا كاهش دهند.
استفاده از سايت ايران ماوا، اين امكان را برايتان فراهم مي‌كند كه ليست جامعي از قيمت اجاره سوئيت در تهران را مشاهده كرده و با توجه به نيازها و بودجه خود، گزينه مناسب را انتخاب كنيد؛ همچنين هر سوئيت، با ليست كاملي از شرايط و امكانات به همراه تصاويري كه ضميمه آن شده است در سايت وجود دارد تا بتوانيد سوئيت مد نظر خود را در كمترين زمان ممكن و با بهترين قيمت رزرو كنيد.

 

 

به طور كلي، مناطقي مثل جنت آباد، شهرك غرب، جردن، نياوران و سعادت آباد محله‌هاي مناسبي براي رزرو سوئيت ارزان در تهران نخواهد بود، اما به واسطه وجود صدها سوئيت مختلف در سايت ايران ماوا، احتمال پيدا كردن مورد اجاره روزانه سوئيت ارزان در تهران و در محل‌هاي گران قيمت، دور از ذهن نخواهد بود. اگر ترجيح مي‌دهيد در مركز تهران باشيد و هزينه‌هاي هنگفتي براي اقامت چند روزه خود در تهران نپردازيد، صرف نظر از شلوغي و هواي آلوده، بهتر است محله‌هاي كارگر، انقلاب، اسكندري و… را بررسي كنيد.

از آنجايي كه در غرب امكانات رده بالاي شهري به وفور ديده مي‌شود، قيمت اجاره سوئيت تهران در اين نواحي بيشتر و متقاضيان اسكان موقت در اين ناحيه نيز بالاتر است.
خانه‌هاي شمال و غرب تهران اغلب نوساز بوده و پيرو سبك مدرن كنوني هستند، به همين دليل از لحاظ امكانات ساختماني، در سطح معقولي قرار دارند. البته اين مژده را بدهيم كه ارزان‌ ترين سوئيت مبله در تهران و ارزان ترين سوئيت دانشجويي در تهران در منطقه غرب به چشم مي‌خورند كه از لحاظ دسترسي به سرويس‌هاي حمل و نقل عمومي نيز در شرايط مناسب و رضايت بخشي قراردارند؛ علاوه‌بر اين غرب تهران تراكم ساخت و ساز بالايي داشته و به همين دليل، قيمت اجاره سوئيت در تهران را نيز تعديل كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.