پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

دوربين مداربسته لامپي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

دوربين مداربسته لامپي

۸۹ بازديد

دوربين لامپي WIFI، درجه360 ،رم خور،فيش آي (دوربين چشم ماهي) ؛ داراي تصوير پانوراماي Fullhd سيصد و شصت درجه با زاويه ديد وسيع مي‌باشد و داراي  و امكان مكالمه دو طرفه‌ اينترنتي و قابليت ضبط صداي با كيفيت است.

تنها يك عدد دوربين مداربسته لامپي براي يك محيط بزرگ تا حدود 75 متر مربع را بصورت كامل و با كيفيت بالا پوشش داد.

 

اين ميني دوربين كوچك فيش آي 360 درجه هوشمند با لنز بسيار وايد چشم ماهي خود از پيشرفته ترين دوربين‌هاي موجود در بازار است و با نماي تصوير بسيار گسترده به همراه قابليت انتقال تصوير واي فاي و انتقال تصوير اينترنتي P2P بدون آي پي استاتيك گزينه‌اي بسيار مناسب براي نظارت محسوس و نامحسوس اماكن مسكوني، اداري و تجاري و صنعتي مي‌باشد.

ويژگي هاي دوربين لامپي

دوربين لامپي يكي از ابزار هاي مورد توجه بسياري از افراد است كه تمايل دارند دوربين نظارتي خود را از ديد عموم مخفي نگه دارند ؛ اين دوربين با شكل ظاهري شبيه به لامپ معمولي توجه كسي را به خود جلب نمي كند.

قيمت دوربين مداربسته لامپي

دوربين لامپي طي دو سال اخير وارد بازار ايران شده است به دليل قيمت مناسب، نصب آسان و امكانات زياد اسقبال بسيار خوبي از طرف مشتريان داشته است، اما وجود مدلهاي مختلف و قيمتهاي مختلف دوربين لامپي، خريد را كمي سخت كرده است ، اين دوربين عموما با دو نرم افزار Icsee و v380(v380s) و در كيفيت هاي 1.3 مگاپيكسل و 2 مگاپيكسل در بازار وجود دارند.

البته فروشندگان بدليل اطلاعات ناكافي همه اين مدلها را به عنوان دو مگاپيكسل به مشتري معرفي ميكنند.

گفتني است نرم افزار v380 داراي كاربري راحتتر و سرورهاي قويتري است مدلهايي كه به عنوان سه مگاپيكسل در بازار وجود دارند واقعي نيستد و صرفا جهت افزايش فروش از اين عناوين استفاده ميشود.

به همين دليل پيشنهاد ما به شما، خريد از فروشگاه دوربين مداربسته تخصصي معتبر و با سابقه است .

فروشگاه پويابين اولين و معتبرترين پخش كننده اين نوع دوربين ها در ايران، اين محصول را در دو مدل با قيمت بسيار مناسب عرضه ميكند علاوه بر قيمت مناسب پس از خريد شما ميتوانيد جهت نصب و راه اندازي اين محصول از پشتيباني تلفني ما استفاده كنيد.

چه چيزهاي براي نصب و استفاده از دوربين لامپي نياز است :

براي راه اندازي اين دوربين فقط به يك سرپيچ و يك گوشي نياز داريم، البته سرپيچ درداخل بسته ي دوربين وجود دارد كه هم ميتوان از اين سرپيچ استفاده كرد هم ميتوان به سرپيچ هاي معمولي نصب كرد.

اين دوربين هيچ سيم و سيم كشي نياز ندارد و از سرپيچ،برق مورد نياز خود را ميگيرد.

در حالت عادي و بدون مودم اين دوربين تا حدود 15 متر به شما از طريق واي فاي خوده دوربين تصوير ميدهد،اما براي ديدن تصوير از راه دور يك مودم در محل نصب دوربين مورد نياز است ،كه دوربين به مودم از طريق واي فاي وصل شده و ارتباطش با اينترنت برقرار شود.

تا اينجا دوربين وصل شد و ارتباط دوربين با اينترنت برقرار شد،حالا براي ذخيره تصاوير به يك ميكرو رم احتياج داريم تا تصاوير روي آن دخيره شود.

ميتوانيد رم 16 يا 32 و يا 64 گيگ تهيه كنيد و داخل درگاه رم دوربين قرار دهيد،اين كار براحتي مانند قراردادن رم در داخل موبايل قابل انجام است.

در نتيجه شما براي راه اندازي كامل دوربين لامپي به مودم و يك عدد رم نياز داريد،كه در صورتي كه نيازي به ديدن آنلاين تصاوير نداشته باشيد ،مودم نياز نيست و دوربين كار خود را انجام ميدهد،و اگر روي دوربين رم قرار ندهيد فقط بكاپ تصاوير را نخواهيد داشت ولي ميتوانيد آنلاين تصاوير محل را ببينيد.

 

ديد در شب دوربين لامپي

در واقع ديد در شب اين نوع دوربين نوري است كه از قسمت لامپ اين دوربين منتشر ميشود،اين نور محيط را روشن و قابل ديد براي لنز دوربين ميكند.

نور دوربين از طريق نرم افزار گوشي خاموش و روشن ميشود،يك حالت قابل توجه نور لامپ اين دوربين اين است كه ميتوانيد زمان روشن ماندن آن را تنظيم كنيد،بعنوان مثال تنظيم كنيد كه لامپ از ساعت نه تا دوازده شب بصورت اتوماتيك روشن شود.

نحوه ي ريست كردن دوربين لامپي

روي دوربين دو عدد سوراخ ريز وجود دارد كه يكي ميكروفن و ديگري دكمه ي ريست در داخل آن قرار دارد،كنار سوراخ مربوط به ريست خيلي ريز reset نوشته شده است.

با وارد كردن آچار مخصوص ريست در اين سوراخ و فشار دادن دكمه و نگه داشتن آن به مدت ده ثانيه دوربين ريست ميشود،ريست معمولا در مواردي كه رمز عبور فراموش شده است انجام ميشود.

آچار ريست،يك آچار L شكل كوچك است كه در داخل پك دوربين وجود دارد.

 

آيا دوربين لامپي بخريم؟

اين دوربين كاربري و نصب بسيار راحتي دارد و همينطور قيمت آن جالب توجه است كه با هزينه كم ميتوان يك محل را نظارت كرد،به اين دلايل اين دوربين مورد استقبال زيادي قرار گرفته است.

با افزايش استقبال از اين محصول نمونه هاي بي كيفيت و با قيمت پايين وارد بازار ايران شد كه اين محصولات پاسخگوي نياز مشتري نبودند و بعد از مدتي معيوب ميشدند، همين قضيه باعث سردرگمي مشتريان اين محصول شد و خيلي ها را از خريد اين دوربين چندكاره منصرف كرد،با همه ي اين اوصاف هنوز هم طيف گسترده اي از مخاطبان خود را دارد.

براي خريد اين دوربين حتما از فروشگاه هاي معتبر و باسابقه در زمينه دوربين، اين محصول را با خاطري آسوده خريد كنيد،با اطمينان ميتوان گفت مدل هاي مرغوب اين دوربين بدون هيچ مشكلي تا چند سال براي شما كارايي خواهند داشت.

 

 

همه‌ي چيزهايي كه بايد درباره اين دوربين بدانيم

با توجه به بالا بودن سوالات كاربران و ابهام زياد مشتريان در خريد دوربين مداربسته لامپي بدليل وجود انواع مختلف اين نوع دوربين در بازار ، در اين مطلب بصورت مختصر انتخاب دوربين لامپي مناسب و با كيفيت توضيح داده خواهد شد.

كاربري اين نوع دوربين از طريق گوشي است كه بدون مودم تا فاصله ي حدود هشت متري ميتوان تصوير و صدا را روي گوشي داشت و براي داشتن صدا و تصوير از راه دور بايد در محل نصب دوربين مودم وجود داشته باشد كه از طريق اينترنت ارتباط آن برقرار شود.

عملكرد دوربين هاي لامپي به اين صورت است كه به سرپيچ لامپ وصل شده و از برق سرپيچ تغذيه ميكنند و برق سرپيچ دايما ميباست وصل باشد لازم بذكر است كه روشن و خاموش كردن لامپ اين دوربين ها از طريق نرم افزار روي گوشي ميباشد.

 

 

انتخاب دوربين مناسب

تعداد زياد مدلهاي مختلف اين نوع دوربين در بازار انتخاب را بسيار سخت ميكند اولين و ساده ترين راه براي خريد دوربين لامپي مناسب و با كيفيت خريد از فروشگاههاي معتبر و باسابقه در اين زمينه ميباشد كه بدليل تخصص و حرفه اي بودن صداقت با مشتري را اولويت و سرلوحه ي كار خود قرارميدهند و ارزشمندترين سرمايه را رضايت مشتري ميدانند.

روش ديگر انتخاب دوربين لامپي مناسب با ديدن و مقايسه كردن كيفيت تصوير اين دوربينهاست كه كمي زمانبر خواهد بود كه البته كار راحتي هم نيست و كمي تجربه نيز لازم دارد

بطور كلي دوربين هاي لامپي با دو نرم افزار در بازار وجود دارند نرم افزار ICSEE و V380(V380S) كه دوربينهاي لامپي با نرم افزار V380 به مراتب بهتر هستند به اين دليل كه سرورهاي قوي تري دارند و كار با نرم افزار آن راحتتر است و همچنين كيفيت تصوير بهتري دارند.

 

دوربين لامپي چگونه كار مي كند؟

اين دوربين نسل جديدي از سيستم هاي حفاظتي مي باشد كه به راحتي و سريع قابل نصب مي باشد ، كافي است به جاي لامپ آن را به سرپيچ در هر جايي كه نياز داريد ببنديد و انتقال تصوير آن را با بالا ترين كيفيت بصورت پاناروما و بيسيم دريافت كنيد، يا با قابليت كارت حافظه ميكرو SD تا پشتيباني حجم 128 گيگ آن، تصاوير را ذخيره نگه داريد.

آيا از دوربين لامپي به عنوان دوربين مخفي مي توان استفاده كرد؟

 

از آنجا كه اين دوربين شباهت زيادي به لامپ هاي معمولي دارد ، هيچ شخصي قادر به تشخيص و شناسايي آن نمي باشد.

آيا دوربين مداربسته لامپي ارتباط دو طرف دارد؟

 

اين دوربين مدار بسته داراي قابليت هاي بيشتري نظير ميكروفن داخلي و اسپيكر مي باشد كه مي تواند ارتباط دو طرفه را محيا كند.

آيا ديد در شب دارد؟

دوربين لامپي 360 درجه فوق اين امكان را دارد در شب نيز كار خود را به درستي انجام دهد زيرا داراي قابليت ديد در شب مي باشد، همچنين سنسور حساس به حركت اين دوربين يك چشم بيدار را براي شما نگه مي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.