پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

پرچم روميزي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

پرچم روميزي

۱۱۰ بازديد

پرچم روميزي

پرچم روميزي يكي از انواع پرچم هاي تبليغاتي است كه مي تواند در تبليغ اعتبار شركت نقش قابل توجهي را ايفا كند. شما با اين نوع پرچم مي توانيد به مراسم خود جلوه خاصي بدهيد و آن را رسمي نشان داده و بر مشتريان و كاربران خود تاثير به سزايي بگذاريد.اين پرچم با توجه به سايز كوچك و قابل تغيير با درخواست مشتري ، مناسب با همه نوع بيزينس و شركتي مي باشد.

هر شركتي براي اين كه اقتدار و هويت خود را نمايان سازد، نياز دارد تا المان هايي را به كار گيرد. داشتن لوگو و برند مخصوص به هر شركت مي تواند در شناساندن آن به ديگران بسيار موثر باشد. به طوري كه شركت هاي بزرگ را به راحتي مي توان از لوگو آن تشخيص داد.

وقتي كه وارد يك سازمان مي شويد بي شك اولين چيزي كه توجه شما را به خود جلب مي كند نام شركت، برخورد پرسنل ، دكوراسيون و چيدمان آن شركت است. اگر كمي توجه كنيد حتما يك پرچم روميزي را خواهيد ديد كه در دكوراسيون جاي گرفته و خودنمايي مي كند.

در واقع وجود پرچم روميزي همانند لوگوي يك شركت مي تواند المان بسيار مهم در نشان دادن هويت هر شركت و يا سازماني باشد. امروزه همه شركت ها سعي مي كنند تا از پرچم روميزي بر روي ميز كارمندان استفاده كنند. پرچم روميزي علاوه بر نشان دادن حس اعتماد بسيار بالا، ارزش و شايستگي، در زيبايي محيط كار نيز موثر است.به عنوان مثال وجود پرچم ايران با پايه در اتاق كار يا روي ميزتان احساس غرور و خوشايندي به همراه خواهد داشت.

 

شركت پرشين نوين پرچم ، با سالها تجربه مفيد و تخصصي در حوزه چاپ و خريد و فروش پرچم ، مانند پرچم كشورها ( پرچم ايران ) و پرچم مذهبي در اين حوزه فعاليت مي كند  و براي راحتي و سهولت سفارش توسط مشتريان ، توجه فراواني به وب سايت خود داشته و بسياري از محصولات موجود و قابل خريد را در فروشگاه اينترنتي خود جاي داده است تا كاربران عزيز بدون صرف وقت ، خريد پرچم با كيفيت را تجربه نمايند.

 

در عرصه چاپ پرچم سابقه فعاليت در اين حيطه از اهميت بالايي برخوردار است چرا كه داشتن كيفيت در نوع چاپ باعث كسب اعتماد مشتريان شده و آنها را مجاب به معرفي ديگران به خريد پرچم از مركزي با سابقه ميكند. چاپ پرچم روميزي ، پرچم تشريفات و پرچم كشورها جزو آن دسته از پرچم هايي مي باشند كه به دليل آنكه در مراسم هاي خاصي استفاده مي شوند بايد از كيفيت بالايي برخوردار باشند.

 

 

پرشين نوين پرچم - پرچم روميزي - انواع مختلف پرچم  روميزي

 

كاربردهاي پرچم روميزي

پرچم روميزي يكي از مهم ترين پرچم هايي است كه در اتاق مديران قرار دارد و در برخي مراسم هاي رسمي از آن استفاده مي شود.
اين پرچم را مي توانيد در هر اداره و سازماني مشاهده كنيد. اين نوع پرچم در اندازه هاي مختلف و متفاوتي وجود دارد و مي توان آن ها را روي ميز مديران مشاهده كرد. در چاپ سابلميشن، طرح و رنگ به صورت حرارتي بر روي پرچم چاپ مي شود.

اندازه پرچم روميزي مي تواند متفاوت باشد، اين پرچم مي تواند نشانگر رسمي بودن شركت و سازمان شما باشد. در اندازه 30×20 سانتي متر است و با جير يا ساتن تهيه مي گردد. طرح اين روي پرچم نيز مي تواند از طريق چاپ سيلك، ديجيتال يا گلدوزي چاپ شود.

در بسياري از شركت ها در بعضي مراسم هاي بخصوص و يا سفارتخانه ها ، از پرچم تشريفات به عنوان يك نوعي از پرچم روميزي يا مكمل آن اسفاده مي كنند.

 

سايزبندي و كيفيت پرچم روميزي

معمولا پرچم روميزي بر حسب اندازه اي كه مدنظر مشتريان است چاپ و توليد مي شود. البته اندازه استاندارد آن 20*30 سانتي متر است و مي توانيد بر اساس اندازه استاندارد آن سفارش دهيد. البته پرچم روميزي در چند مدل ريشه دار، ريشه دوبل و پارچه دوبل توليد مي شود.

لوگو بر روي پرچم معمولا به دو صورت چاپ مي شود. چاپ پرچم روميزي وسط چاپ، به اين صورت است كه لوگوي مورد نظر وسط پرچم چاپ مي شود و اطراف لوگو به صورت سفيد باقي مي ماند. چاپ پرچم روميزي تمام چاپ( تمپلات) نوع دوم چاپ است كه در صورتي كه لوگوي شما پشت زمينه رنگي داشته باشد، به صورت كامل بر روي پرچم چاپ مي شود و تمام قسمت پرچم پر شده و سفيد نمي ماند. اين روش چاپ معمولا 3 تا 5 روز كاري زمان مي برد و بهتر است كه در صورت داشتن سفارش كمي زودتر اقدام نماييد.

 

پرشين نوين پرچم - پرچم روميزي - انواع پرچم پايه استيل روميزي  - مقاله

 

انواع پايه هاي پرچم رو ميزي

براي اين كه پرچم بر روي ميز قرار داده شود بايد بر روي يك ميله نصب شود. انواع مختلفي از پايه هاي پرچم روميزي قرار دارد كه در ادامه معرفي مي كنيم:

  • پايه سنگي روميزي : اين نوع پايه كه متشكل از يك سنگ و ميله مي باشد قابل استفاده بر روي ميز مديران و كاركنان است و كليه پرچم روميزي را مي توان بر روي آن نصب نمود.

 

پرشين نوين پرچم - پرچم روميزي - پرچم پايه سنگي

 

 

  • پايه استيل روميزي : پايه استيل روميزي به صورت تك بوده و بر روي ميز قرار مي گيرد و قابليت نصب كليه پرچم روميزي را دارد.

 

پرشين نوين پرچم - پرچم روميزي - پرچم پايه استيل روميزي

 

 

  • پايه استيل روميزي دوقلو : از پايه استيل روميزي نوع دوقلو براي نصب همزمان دو پرچم روميزي استفاده مي شود.اين پايه نيز قابل استفاده بر روي ميز مي باشد.

 

پرشين نوين پرچم - پرچم روميزي - پرچم پايه استيل روميزي دوقلو

 

  • پايه استيل T شكل : اين نوع پايه روميزي بوده و جهت نصب همزمان دو پرچم روميزي مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

  • پايه استيل روميزي دو ميله : اين نوع پايه همانطور كه از نامش مشخص است قابليت استفاده بر روي ميز را دارد و مي توان همزمان دو پرچم روميزي ليزري را بر روي آن نصب كرد.

 

  • پايه خاتم روميزي : اين نوع پايه به صورت تكي بوده و مخصوص نصب كليه پرچم هاي روميزي است.

 

پرشين نوين پرچم - پرچم روميزي - پرچم پايه روميزي خاتم كاري

 

موسسه تبليغاتي پرشين نوين پرچم به عنوان يكي از ارائه دهندگان تخصصصي ترين خدمات انواع چاپ پرچم روميزي، پرچم تشريفات و پرچم مذهبي فعاليت مي كند. اين مجموعه با استفاد از جديدترين تكنولوژي چاپ در دنيا آماده است تا نياز مشتريان خود را رفع نمايد.

 

پرچم روميزي از  مهمترين نوع پرچم هاي تبليغاتي است

چاپ ديجيتال پرچم روميزي

پرچم روميزي در چاپ ديجيتال سريع چاپ مي شود و بدست مشتري مي رسد.اين پرچم قابل شستشو بوده و طرح و رنگ چاپ شده روي آن هرگز از بين نمي رود.

براي چاپ طرح روي پرچم، ابتدا طرح روي كاغذي از جنس پارچه چاپ مي شود بعد همان كاغذ روي پارچه قرار مي گيرد و زير يك اطو با دماي بسيار زياد قرار مي گيرد و در نهايت تحت اثر فشار و دما، طرح روي كاغذ بر روي پارچه چاپ مي شود.

 

پرچم روميزي زينت بخش ميز مديران است در پرشين نوين پرچم از چاپ سيلك و ديجيتال براي چاپ پرچم روميزي استفاده ميشود

 

در مواردي كه چاپ ديجيتال مناسب نباشد، از چاپ سيلك استفاده مي شود. براي چاپ هر رنگ بر روي پارچه شابلون به خصوصي ساخته مي شود و هر رنگ با شابلون به خصوصي روي پرچم روميزي چاپ مي شود.

بعد از اين كه پارچه ها چاپ شدند، به ميله نصب شده و ميله روي پايه نصب مي شود. پايه هاي پرچم در سه نوع سنگي، فلزي و خاتم كاري تهيه و توليد مي شوند.

بنابراين هرچقدر يك پرچم از كيفيت لازم و كافي در چاپخانه برخوردار باشد به همان اندازه بااستقبال زيادي از طرف مشتريان براي چاپ پرچم مواجه مي شود و يكي از گزينه هاي تاثيرگذار در فروش پرچم روميزي محسوب مي شود.

پارچه و مقواهاي با كيفيت در چاپ پرچم روميزي

پرچم روميزي را مي توانيد با بهترين كيفيت و بهترين پارچه ها چاپ كرده و از آن استفاده كنيد. اين پرچم جلوه خاصي به محل كار و دفتر شما مي دهد و آن را رسمي تر مي كند.

زماني كه مديران ساير شركت ها براي عقد قرارداد به محل كار تشريف مي آورند، مي توانيد نسبت به عقد قرارداد مطمئن باشيد چرا كه با اين پرچم شركت شما رسمي تر خواهد بود.

انواع و اقسام مراسم ملي و بين المللي، محلي براي نمايش پرچم روميزي

حتي از پرچم روميزي در همايش و كنفرانس هاي ملي و بين المللي نيز استفاده مي شود. پايه هاي پرچم روميزي به شكل سنگي يا فلزي بوده و پارچه پرچم از بهترين و با كيفيت ترين پارچه ها تهيه مي شود.

پرچم روميزي پرستيژ كاري شما را بالا برده و باعث مي شود كه حرفه اي به نظر برسيد. همچنين ميز كار شما ديگر خالي به نظر نخواهد رسيد.

حتي اگر دقت كرده باشيد به هنگام مصاحبه با نفرات رسمي و تجاري از پرچم روميزي نيز استفاده مي شود. بدين ترتيب مصاحبه رسمي تر شده و تصويربرداري و فيلم برداري مصاحبه نيز مشكلي نخواهد داشت.

همچنين مي تواند در مراسم هايي كه در فضاهاي باز برگزار ميشود به كار گرفته شود و به مراسم جلوه اي ويژه بدهد.

زماني كه لوگوي شركت شما روي پارچه پرچم روميزي طراحي و چاپ شود، به مشتريان بيان مي كند كه يك كسب و كاري رسمي و معتبر هستيد.

در برخي مواقع براي حضور در مراسم عقد قرارداد با شركت هاي ديگر مي توانيد پرچم روميزي خود را براي نمايش در عكس هاي قرارد همراه خود برده و با اينكار به برنامه عقد قرارداد جلوه اي شگفت انگيز بدهيد.

 

پرچم روميزي يك ابزار براي تبليغ شركت,و اهميت طراحي و سبك قرار گيري آن

 

پرچم روميزي ابزاري براي تبليغ شركت

با پرچم روميزي كه در اندازه هاي كوچك طراحي و چاپ مي شود مي توانيد رسميت شركت خود را در هر مكاني به نمايش بگذاريد.

پارچه يا مقواي پرچم روميزي مي تواند به صورت مربع، مستطيل يا مثلث باشد. حتي اين نوع پرچم مي تواند در غرفه هاي نمايشگاهي نيز كاربرد داشته و نشانه حضور شركت شما در آن نمايشگاه باشد.

هميشه مراسم رسمي به مراسم هاي غير رسمي برتري داشته و افراد سعي مي كنند كه با ابزارهاي مختلف مانند پرچم روميزي ، رسمي بودن مراسم را به ديگران و به افكار عمومي جامعه گوشزد كنند.

با اين نوع پرچم مي توانيد رسمي بودن مراسم خود را حفظ كنيد و نشان دهيد كه شما و شركت شما، يك شركت بزرگي بوده و اعتبار خاصي دارد.

تناسب عناصر طراحي پرچم روميزي

پرچم روميزي نوعي پرچم تبليغاتي محسوب مي شود و پرچم هاي تبليغاتي در انواع و اقسام گوناگون طراحي و چاپ مي شوند كه يكي از آن ها پرچم روميزي است كه به طور مكرر در زمان ها و مكان هاي گوناگون از آن استفاده مي شود.

لوگو و محتواي نوشتاري روي پرچم روميزي بايد به گونه اي باشد كه از فواصل دور و نزديك براحتي مشاهده شود. بلندي و كوتاهي ميله و پايه پرچم نيز تعيين كننده بوده و بايد تناسب داشته باشد.

شعار شركت كه بر پرچم روميزي طراحي و چاپ مي شود نيز بايد كوتاه باشد طوري كه هدف شركت را بيان كرده و كاربران و مشتريان را سردرگم نكند.

تصويري كه بر روي اين نوع پرچم طراحي و چاپ مي شود نيز مهم است و بايد تيره و مبهم نباشد و مشتريان بتوانند براحتي از فواصل دور و نزديك آن را مشاهده كنند.

رنگ يكي ديگر از عناصر طراحي است كه در جلب نظر كاربر و مشتري نقش به سزايي دارد و رنگ هاي تيره چندان مطلوب و خوشايند نيستند.

هميشه براي پرچم روميزي از رنگ هاي شاد و زنده استفاده كنيد تا بتوانيد بر مشتري تاثير به سزايي بگذاريد. البته تناسب رنگ و تصوير نيز بسيار مهم است و تناسب اين دو باعث مي شود كه مشتري و كاربر شما تحت تاثير قرار بگيرند.

اهميت طراحي و نحوه قرارگيري پرچم روميزي

كادر پرچم روميزي كه همه عناصر طراحي در آن قرار ميگيرندنيز مهم بوده و بايد تناسب داشته باشد تا بتواند نظر مشتريان را به خود جلب كند.

در مراسم تجاري و به خصوص به هنگام عقد قرارداد صادرات و واردات مي توانيد اين پرچم را روي ميز قرار داده و مراسم خود را برگزار كنيد. اين نوع پرچم را مي توانيد بعد از خاتمه مراسم دوباره نگهداري كرده و در مراسم هاي بعدي از آن استفاده كنيد.

حتي شايد بهتر باشد كه محلي را براي پرچم روميزي مدنظر داشته باشيد تا تميز و مرتب نگهداري شوند. نگهداري مرتب اين نوع پرچم باعث خواهد شد كه براي مراسم بعدي نسبت به تميز كردن پرچم زمان كمتري را صرف كنيد.

پس بياد داشته باشيد كه حفظ و نگهداري از پرچم روميزي بسيار مهم بوده و مي تواند در مراسم هاي بعدي نقش قابل توجهي را براي شما بازي كند.

پرچم روميزي جلوه دهنده ي مراسم هاي رسمي  و تجاري

نتيجه گيري در مورد پرچم روميزي

پرچم روميزي يكي از انواع پرچم هاي تبليغاتي است كه مي تواند در تبليغ اعتبار شركت نقش قابل توجهي را ايفا كند. شما با اين نوع پرچم مي توانيد به مراسم خود جلوه خاصي بدهيد و آن را خيلي رسمي نشان داده و بر مشتريان و كاربران خود تاثير به سزايي بگذاريد.

پرچم روميزي را مي توانيد در مراسمي كه جمعي از شركت ها براي يك عقد قرارداد حضور دارند بهمراه خود برده و حضور شركت خود را در آن مراسم به مشتريان نشان دهيد و اعتبار شركت خود را در قبول مسئوليت كار نيز به نمايش بگذاريد. اندازه اين پرچم متفاوت بوده و در شكل هاي مربع؛ مستطيل و مثلث نيز ديده مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.