شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

چاپ پرچم

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

چاپ پرچم

۱۰۷ بازديد

چاپ پرچم مناسب و با كيفيت و ارزان

چاپ پرچم يكي از مهم ترين چاپ هايي كه است به تازگي تحت عنوان چاپ روي اشياء وارد كشور شده است.

چاپ سيلك و ديجيتال مهم ترين روش هاي چاپ پرچم هستند. چاپ بايد به گونه اي به انجام برسد كه عوامل محيطي روي طرح و رنگ تاثيري نداشته باشد.

كيفيت چاپ پرچم در سايز و انواع مختلف ( پرچم تشريفات ، پرچم روميزي ، پرچم مذهبي )بسيار مهم مي باشد و حتي بايد به موارد استفاده آنها نيز توجه كرد.

نمونه چاپ پرچم توسط پرشين نوين پرچم

 

نحوه چاپ پرچم

چاپ پرچم به وسيله دستگاه هاي ديجيتال كاري سهل و ساده است. شما با دستگاه هاي ديجيتال مي توانيد طرح هاي كامپيوتري را روي پرچم چاپ كنيد. در چاپ ديجيتالي پرچم، طرح هاي كامپيوتري روي پارچه چاپ مي شوند. پرچم هاي تشريفات به دليل اهميت بسيار زياد، با بهترين طرح ها و روي با كيفيت ترين پارچه ها چاپ مي شوند.

چاپ پرچم  با دستگاه هاي ديجيتال داراي طرح كامپيوتري با پرشين نوين پرچم

چاپ ليزري يا لمينت

چاپ پرچم به صورت لمينت جديدترين روش چاپي است كه توسط شركت هاي توليدكننده پرچم ارائه مي شود. در اين نوع چاپ، مي توان پشت و روي پرچم در قالب تمپليت و هم از وسط چاپ كرد.

پرچم هاي چاپ شده را مي توان شست و تميز كرد. شما مي توانيد خيلي راحت و بدون محدوديت هر نوع رنگي را روي پرچم چاپ كنيد.

شما مي توانيد طرح و رنگ مورد نظر خود را در وسط پرچم چاپ كنيد، پرچم ها از قبل آماده و دوخته شده اند و چاپ در مدت يك روز كاري آماده شده و تحويل مي شود.

چاپ طرح در وسط پرچم

شما مي توانيد طرح خود را در وسط پرچم چاپ كرده و اطراف لوگو به رنگ سفيد و چاپ نشده باقي مي ماند. برخي چاپ پرچم روي پارچه ساتن بوده و طرح ها در دو نوع پارچه ساتن براق و ساتن مات چاپ مي شود.

چاپ پرچم به صورت تمام چاپ (تمپليت)

در چاپ پرچم طرح شما به صورت پشت زمينه رنگي و به صورت كامل روي پارچه پرچم چاپ مي شود و هيچ جايي از پرچم چاپ نشده باقي نخواهد ماند. البته در اين نوع چاپ، از آن جايي كه پرچم دوخته نشده و آماده نيست تحويل پرچم چاپ شده از 3 تا 5 روز زمان مي برد. بعد از اين كه چاپ پرچم تمام شد، ريشه دوزي پرچم تمام شده و در نهايت پرچم چاپ شده به مشتري تحويل مي شود. چاپ پرچم بر روي پارچه هاي ساتن خارجي براق و مات كه از دو لايه تشكيل شده به انجام مي رسد و بعد از چاپ پرچم بر روي ميله و پايه نصب مي شود.

چاپ پرچم تمام چاپ با پشت زمينه رنگي  توسط پرشين نوين پرچم

چاپ پرچم در وسط

چاپ وسط پرچم يكي از انواع چاپ است كه به خصوص در مورد پرچم هاي تشريفاتي اين كار انجام مي شود. در اين نوع چاپ، الياف پارچه، رنگ آميزي مي شود. پرچم هاي تشريفاتي به صورت يك رو يا دو رو چاپ مي شوند. چاپ پرچم هاي تشريفاتي به صورت وسط پرچم بوده و به صورت استاندارد انجام مي شود.

چاپ مدرن و امروزي روي پرچم

چاپ هاي امروزي با دستگاه هاي پيشرفته صنعتي انجام مي شود و چاپ سنتي معنا و مفهومي ندارد. چاپ پرچم هيچ محدوديتي براي رنگ وجود ندارد و مي توان رنگ دلخواه شما يا تركيبي از رنگ ها را به زيبايي و بر روي پرچم چاپ كرد.

چاپ پرچم به گونه اي است كه مي توان پرچم را بارها و بارها شست و رنگ پرچم نيز از بين نمي رود.

چاپ پرچم حرارتي يا سابليمشن يكي ديگر از چاپ هاست كه روي پرچم انجام مي شود. يكي ديگر از انواع چاپ، چاپ ديجيتال پرچم است كه مي توان برروي هر نوع ابعادي از پرچم، طرح ها را چاپ كرد. در چاپ ديجيتالي پرچم مي توان هر نوع طرحي را روي پرچم چاپ كرد. پارچه هاي به رنگ روشن و با 70 درصد پلي استر مناسب چاپ ديجيتال هستند.

افراد و قشرهاي مختلفي طرفدار اين نوع ازچاپ پرچم ها هستند،نوجوانان پرچم را روي لباس هاي خود وكلاه خود پرچم را چاپ ميكنند، افراد ميانسال به دليل اعتصابات زيادي كه دارند ممكن است روي خودرو شخصي خود، يا به صورت قاب شده روي ديوار پرچم يا نمادي را چاپ نمايند

چاپ پرچم در بين افراد سياسي و نظامي نيز اين كار براي نشان دادن عرق ملي و اهميت دادن به آرمان هاي كشور و نشان كردن خودرو ولباس هاي خود از اين صنعت استفاده ميكنند

افراد مذهبي نيز دركنار تصويري از شهيدان و بزرگان كشور مانند شهيد همت يا شهيد چمران وديگر بزرگان كشور نمادي از پرچم ايران را بر روي لباس خود و يا يك پرچم چاپ ميكنند چاپ سيلك و ديجيتال مهم ترين روش هاي چاپ پرچم هستند. چاپ بايد به گونه اي به انجام برسد كه عوامل محيطي روي طرح و رنگ تاثيري نداشته باشد

عدم تداخل رنگي در طرح

البته شما بايد دقت كنيد كه در طرح شما، تداخل رنگي وجود نداشته باشد، بخاطر اين كه هر آن چه كه روي مانيتور مشاهده مي كنيد روي پرچم چاپ خواهد شد.

البته پرچم ها در اندازه هاي مختلفي وجود دارد، بنابراين چاپ پرچم متناسب با اندازه پرچم ها صورت مي گيرد. شما بايد در ابتدا، اندازه پرچم خود را مشخص كنيد تا اندازه طرح چاپي روي آن مشخص شده و بعد از آن طرح مورد نظر شما چاپ شود.

براي چاپ پرچم بايد از روشي براي چاپ طرح خود استفاده كنيد كه مقرون به صرفه باشد. البته روش هاي چاپي نيز آن قدر زياد نيست كه شما را سردرگم كند و شما مجبور باشيد كه انواع و اقسام روش ها را مطالعه كرده تا بهترين روش چاپ پرچم را انتخاب كنيد.

تداخل نداشتن رنگ ها در چاپ پرچم ، چاپ پرچم  در پرشين نوين پرچم

عدم تاثير عوامل محيطي نسبت به چاپ پرچم با كيفيت تر

از آن جايي كه پرچم هميشه در برابر عوامل محيطي مثل نور خورشيد،  باران و گرد و غبار قرار دارد، بنابراين طرح ها را به گونه اي چاپ كرد كه عوامل محيطي هيچ تاثيري بر روي آن نداشته باشند و طرح و رنگ هميشه به طور ثابت روي آن باقي بماند و بعد از گذشت زمان هرچند طولاني طرح روي پرچم دچار محوشدگي نشود.

اين مورد بسيار مهمي است كه در اكثر مواقع افراد ابراز نارضايتي ميكنند كه با هزينه اي كه پرداخت نموده اند پرچم داراي كيفيت مناسب از لحاظ مقاومت در برابر تاثيرات محيطي نداشته است.

از آن جايي كه پرچم ها اندازه هاي استانداردي دارند بنابراين چاپ طرح ها روي آن ها نيز به لحاظ اندازه مشكل ساز نخواهد بود.

تنها موردي كه در اين ميان باقي مي ماند، اندازه طرح است كه بايد متناسب با اندازه پرچم باشد به گونه اي كه چاپ پرچم در داخل آن لحاظ شود.

عدم تغيير رنگ و رنگ پريدگي چاپ پرچم با طرح روي آن

زماني كه طرح ها به گونه مناسب روي پرچم چاپ شود هرگز دچار رنگ پريدگي يا تغيير رنگ نخواهند شد. هر چه قدر كه كيفيت بالاتر باشد به همان اندازه پرچم با كيفيت بالاتري چاپ خواهد شد.

البته برخي از پرچم ها در برابر عوامل محيطي قرار نمي گيرند ولي بازهم دليلي بر كيفيت پايين چاپ روي اين پرچم ها نخواهد بود. پرچم هاي روميزي و پرچم تشريفات از مهم ترين اين نوع پرچم ها هستند و در هر صورت بايد به بهترين نحو ممكن طرح روي آن ها چاپ شود تا بتوان در انواع و اقسام مراسم از آن ها استفاده كرد.

درهر صورت هر چه قدر كه طرح روي پرچم با بهترين كيفيت به چاپ برسد به همان اندازه پرچم باكيفيت تري خواهيد داشت.

از آن جايي كه پارچه پرچم از نوع ساتن است بنابراين مي توانيد با چاپ ديجيتال، چاپ بهتري را داشته باشيد طوري كه طرح و رنگ شما دوام بيشتري داشته باشد و در درازمدت باقي بماند.

براي اين كه بتوانيد طرح خودتان را روي پرچم به بهترين نحو ممكن چاپ كنيد، آن را يك بار روي كاغذ يا مقوايي چاپ كرده و توناژهاي رنگي را بسنجيد تا همه عناصر به نحو درست رعايت شده باشند و بعد از اين مرحله مي توانيد نسبت به چاپ طرح روي پرچم اقدام كنيد.

در چاپ پرچم باكيفيت و عدم تغيير رنگ آن مي توانيد به پرشين نوين پرچم اعتماد كنيد و با يكبار امتحان كردن اين موضوع خودتان

چاپ پرچم به طور مناسب و عدم رنگ پريدگي و تغيير رنگ پرچم در پرشين نوين پرچم

نتيجه گيري بررسي چاپ پرچم

تكنولوژي چاپ پرچم يكي از مهم ترين چاپ هايي كه است به تازگي تحت عنوان چاپ روي اشياء وارد كشور شده است.

چاپ سيلك و ديجيتال مهم ترين روش هاي چاپي روي پرچم هستند. چاپ بايد به گونه اي به انجام برسد كه عوامل محيطي روي طرح و رنگ تاثيري نداشته باشد.

امروزه مي توان طرح هاي چاپ پرچم را در وسط پرچم هم چاپ كرد. در چاپ پرچم به صورت تمپليت طرح شما به صورت پشت زمينه رنگي وچاپ پرچم به صورت كامل روي پارچه انجام مي شود و هيچ جايي از پرچم چاپ نشده باقي نخواهد ماند. البته در اين نوع چاپ، از آن جايي كه پرچم دوخته نشده و آماده نيست تحويل پرچم چاپ شده از 3 تا 5 روز زمان مي برد.

پرچم هاي چاپ شده را مي توان به تعداد متعددي شست و تميز كرد . تنها بايد از تداخل رنگي در طرح جلوگيري كرد تا طرح با بهترين كيفيت و با بهترين توناژ رنگي روي پرچم چاپ شود. شما بايد متناسب با اندازه پرچم، طرح خود را انتخاب كرده و به چاپ پرچم بپردازيم.

در سايت پرشين نوين پرچم متوجه كيفيت بالاي كار چاپ پرچم خواهيد شد ، اين سايت با هدف ارائه محصولات با كيفيت عالي و داراي تنوع پرچم ( پرچم كشورها ) ، مخصوصا پرچم ايران  به صورت آنلاين و بدون نياز به مراجعه حضوري در اختيار كاربران مي باشد. براي آگاهي از نحوه خريد پرچم و چگونگي تحويل گرفتن محصول ، مي توانيد به سايت pnpflag.com مراجعه داشته باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.