دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

طرز تهيه نوتلا خانگي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

طرز تهيه نوتلا خانگي

۹۱ بازديد

نوتلا يا شكلات صبحانه از پرطرفدارترين شكلاتهاي دنياست ،نوتلا درست است كه در بين عموم مردم خصوصا بچه ها پرطرفدار است ولي در عين حال متاسفانه همانطور كه همه ميدانيم بسيار مضر است .نوتلا علاوه بر پر كالري بودم داراي پالم نيز هست ،هر دو قاشق غذاخوري نوتلا حاوي 200 گرم كالري 11گرم چربي و 21 گرم قند است. البته نوع بازاري آن ميتواند با موادي كه براي تهيه آن استفاده ميشود بسيار پر ضرر باشد .

نوتلا با موز و كروسان

ما در اينجا نوع خانگي نوتلا را براي شما اموزش ميدهيم

طرز تهيه درست نوتلا خانگي

موادي كه براي تهيه نوتلاي خونگي لازم داريم :

يك پيمانه فندق_دو قاشق غذاخوري عسل_دو تا سه قاشق غذاخوري روغن بدون پالم_سه قاشق غذاخوري پودر كاكائو_نوك قاشق چايخوري وانيل_دو قاشق چايخوري شير خشك_دو تا سه قاشق غذاخوري شير سرد

طرز تهيه نوتلا خونگي

اگر فندق بو داده و آماده هست كه هيچ اما اگر فندق بو نداده خريداري كرديد حتما اول آنها را در سيني فر يا در تابه به مدت 10 دقيقه بادرجه حرارت 200 درجه قرار دهيد تا خامي فندق ها به خوبي گرفته شود بعد از خارج كردن از فر فندق ها را داخل دستمالي تميز بريزيد و خوب مالش دهيد تا پوست آنها جدا شود ،بعد از اينكه فندقها خنك شد آنها را در آسياب ريخته و خوب ميكس كنيد تا به روغن بيوفتد ،حالا يك قاشق عسل را همراه دو قاشق روغن بدون پالم و پودر كاكائو و شير خشك و وانيل را به فندقها اضافه كنيد.بعد از اينكه مواد را با هم ميكس كرديد شيريني آن را تست كنيد اگر شيريني آن كم بود ميتوانيد با يك قاشق باقي مانده از عسل شيريني آن را بسته به ذائقه خود اضافه كنيد. اگر مواد رقيق بود ميتوانيد شير سرد را در اين مرحله اضافه كنيد تا نوتلا فرم بگيرد اگر مايل بوديد كه نوتلاتون كمي چرب تر باشد ميتوانيد يك قاشق باقي مانده از روغن را هم اضافه كنيد .

اين مدل نوتلا به خاطر استفاده از روغن بدون پالم و عسل نسبت به نوتلاي بازاري كم ضررتر ميباشد اميدوارم آن را در منزل تهيه كنيد و از طعم و مزه ان لذت ببريد.

نگهداري اين نوع نوتلاي خونگي خارج از يخچال تا دو هفته ماندگاري دارد و تا مدتهاي طولاني هم ميتوانيد داخل يخچال آنرا نگهداريد.

هاني استار عرضه كنندۀ انواع و اقسام شكلات و قهوۀ خارجي و ايراني مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.