دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

كفي طبي كفش

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

كفي طبي كفش

۴۰ بازديد

انواع كفي طبي ژله اي

با توجه به اينكه كفي طبي ژله اي براي بيماري ها و شرايط مختلف تجويز مي شود، انواع مختلفي از آن نيز توسط مهندسان پزشكي طراحي شده و توسط دستگاه هاي مدرن توليد مي شود. آشنايي با انواع مختلف كفي طبي ژله اي، مي تواند به شما در انتخاب صحيح نوع كفي مورد نياز، كمك كند و از گرفتار شدن به انواع مختلف مشكلات اسكلتي و حركتي جلوگيري كند و به بهبود بيماريتان كمك نمايد.

كفي طبي ژله اي ضد استرس براي محافظت از قوس كف پا طراحي شده است و مناسب افرادي است كه مي خواهند، ساعت هاي طولاني از صبح تا شب سر پا باشند و كفش پايشان باشد.

كفي طبي ژله اي ديابتي استرس هاي وارد به پا را جذب مي كند و از ايجاد زخم پاي ديابتي جلوگيري مي كند. ديابت يكي از بيماري هايي است كه قاتل پا محسوب مي شود و پيشگيري از عوارضي كه براي پا دارد، مهم است.

كفي طبي ژله اي تكيه گاه قوس پا درد هاي زانو، مچ پا و پشت را تسكين مي دهد و باعث راحتي پا مي شود. اين نوع كفي همچنين براي افرادي مناسب است كه كف پاي صاف دارند.

محافظ ژله اي متا تارسال براي افرادي است كه به دنبال راحتي زياد هستند، مخصوص بانوان مي باشد و باعث تسكين پا پس از پياده روي هاي طولاني مدت و با كفش هاي پاشنه بلند مي شود.

قيمت كفي طبي ژله اي

كفي طبي كفش نسبت به كفش طبي قيمت كمتري دارد بنابراين اگر ناراحتي هاي مربوط به پا، كمر درد، زانو درد و ديابت داريد ميتوانيد با هزينه كمتر كفي طبي ژله اي را خريداري و استفاده كنيد. بهتر است قبل از خريد كفي با پزشكتان مشورت كنيد و كفي مناسب بيماري يا پاي خودتان را خريداري كنيد، تا متحمل هزينه اضافه نشويد. براي اطلاع از قيمت انواع مختلف كفي طبي كفش مي توانيد، در فروشگاه هاي مختلف اينترنتي جستجو كنيد و قيمت برند هاي مختلف اين كفي ها را با هم مقايسه كنيد و متناسب با درامدتان خريداري كنيد.

بازار كفي طبي ژله اي - انواع كفي

فروش عمده كفي طبي ژله اي

كفي طبي ژله اي از ليز خوردگي كف پا در داخل كفش، به خصوص نوع پاشنه دار آن در پياده روي هاي بلند مدت جلوگيري مي كند و از ارتعاشات و فشارهاي وارد بر پا مي كاهد و اين فشار را به نسبت مساوي در كل پا پخش مي كند تا پا راحت باشد و آسيب نبيند. همه ي ويژگي مثبت اين كفي ها باعث شده است تا عمده فروشي هاي وسايل پزشكي در كنار ساير لوازم به فروش كفي طبي ژله اي به فروشندگان خرد اقدام كنند و سود خوبي را به دست بياورند.

فوايد كفي طبي ژله اي در مقالات معتبر بين المللي

كفي طبي ژله اي براي جذب شوك هاي پا مناسب هستند و ضد خستگي مي باشند. كفي طبي ژله اي تشكيل شده از پلاستيك و مايع دو جزئي اي است كه تركيبي از مواد همزن جامد-مايع و جامد مي باشد. براي ساخت آن از سيليكاژل با كيفيت بالا استفاده مي شود. ظاهر ان بي رنگ و شفاف است. شبه ژله اي بوده و براي توليد آن از فناوري هاي حرفه اي استفاده مي شود. نرم و راحت است و اثر جذب شوك آن كاملا آشكار است. مي تواند درد پاشنه را به طور موثري از بين ببرد يا كم كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.