یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

هاشور ابرو

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

هاشور ابرو

۳۶ بازديد

هاشور ابرو در مدل مختلف هاشور سه بعدي‌‌،‌ هاشور خطي‌‌،‌ هاشور هايلات و هاشور ابرو جديد پهن و اسپرت دخترانه اجرا مي‌شود.

هاشور ابرو سه بعدي:

در اين روش با زدن هاشور به صورت برجسته باعث خطاي ديد در ابروي فرد‌ مي‌شوند‌‌.‌ اين روش به صورت طبيعي و زيبا ابرو را برجسته‌ مي‌كند و در بين بانوان‌ طرفدارن زيادي دارد.

 هايلات:

از ديگر روش‌هاي هاشور ابرو‌ مي‌باشد كه در اين روش براي هاشور زدن از دو رنگ تيره و روشن با ايجاد سايه استفاده‌ مي‌شود‌‌.

هاشور خطي:‌

در اين مدل خطي بين خط‌هاي از ابرو كه هاشور اجرا شده دوباره خط‌هاي ديگري ايجاد‌ مي‌كنند‌‌.

 

هاشور ابرو - نسيم عقيلي

 

هاشور ابروي سه بعدي

 

هاشور ابرو سه بعدي از پرطرفدارترين و طبيعي‌ترين نوع هاشور‌ مي‌باشد‌‌.‌ هاشور سه بعدي به طوري زده‌ مي‌شود كه ابروها در طبيعي‌ترين حالت ممكن به نظر برسند‌‌.‌ و با ايجاد خطاي ديد باعث برجسته و طبيعي ديده شدن ابرو‌ها‌ ‌شوند‌‌.‌ اين روش حتي براي افرادي كه هيچ ابرويي ندارند كارآمد است‌‌. از دو روش براي انجام سه بعدي استفاده‌ مي‌شود: روش تغيير رنگ و نحوه زدن هاشور‌ها

روش تغيير رنگ:

در اين روش از دو رنگ روشن و تيره براي ايجاد خطاي ديد و برجسته نشون دادن ابروها استفاده‌ مي‌كنند به اين صورت كه هاشور‌هاي بالا و پايين ابرو‌ را با رنگ روشن‌‌تر و هاشور‌هاي وسط ابرو را با رنگ تيره‌ مي‌زنند‌‌.

نحوه زدن هاشورها بر اساس متد فيبروز:

در اين روش هاشور‌ها به گونه‌اي زده‌ مي‌شوند كه با ايجاد خطاي ديد و برجسته نشان دادن ابرو‌ها‌ ‌شود‌‌.‌ اين نوع هاشور بر اساس فرم ابروهاي طبيعي به چهار مدل متفاوت زده‌ مي‌شوند‌

 تيغ ماهي:

در هاشور ابروي تيغ ماهي نقطه كانوني هاشور بر روي نقطه پايان هاشور قرار دارد و تمام هاشور در جهت پايان ابرو زده‌ مي‌شود

 آسيايي:

در اين نوع هاشور نقطه كانوني هاشورها در قسمت پايين ابرو و جايي بين ابتدا و قوس ابرو قرار دارد‌‌.‌

 كلاسيك:

در اين نوع هاشور نقطه كانوني هاشورها در قسمت قوس پاييني ابرو قرار دارد و تمام هاشور در جهت اين نقطه قرار‌ مي‌گيرند‌‌.

 رو به بالا:

در اين نوع هاشور نقطه كانوني هاشورها در قسمت بالايي ابرو‌ها قرار دارد و تمام هاشور‌ها در جهت بالاي ابرو زده‌ مي‌شوند

 

هاشور ابرو بعد از چند روز طبيعي ميشه؟

 

امروزه بسياري از بانوان براي جلوگيري از ريزش ابروها و زيبايي بيش‌تر صورت تصميم مي‌گيرند كه هاشور ابرو انجام دهند. در ادامه مراحل انجام هاشور با ترتيب گفته شده است‌‌.

كشيدن مدل ابرو:

قدم اول طراحي مدل ابرو با توجه به فرم صورت و سليقه فرد‌ مي‌باشد‌‌.‌ طراحي مدل ابرو با ابزارهايي مانند خط كش مخصوص طراحي ابرو‌‌،‌ كوليس‌‌،‌ نخ‌‌،‌ پرگار و ماژيك يا مدادهاي مخصوص انجام‌ مي‌گيرد‌‌.‌ طراحي مدل ابرو جز مهم‌ترين مرحله هاست‌‌.

بي‌حسي ابرو‌ها:

اگر مرحله اول يعني طراحي مدل ابرو مورد قبول بود نوبت به بي‌حسي ابرو‌ها‌ مي‌رسد‌‌.‌ براي بي‌حس شدن ابرو‌ها مي‌توان از پد،‌ كرم‌‌‌،‌ قطره و ژل بي‌حسي استفاده كرد اما هرگز نبايد از اسپري ليدوكاعين براي بي‌حس كردن ابرو‌ها استفاده كرد چون باعث رنگ ريزي ابروها‌ مي‌شود‌‌.‌ دقت كنيد نبايد از بي حسي بيش از حد استفاده شود چون كه باعث رنگ پذيري كم‌تر ابروها‌ مي‌شود.

انداختن قاب هاشور:

بعد از انجام دو مرحله بالا بايد محدوده ابروها براي خط انداختن هاشور مشخص گردد‌‌.‌ در اين مرحله بايد خط‌هاي هاشور طبق نوع هاشور روي پوست انداخته شود‌‌.

گذاشتن رنگ هاشور:

بعد مرحله مشخص كردن قاب ابرو بايد رنگ مورد نظر فرد روي ابروها گذاشته شود‌‌.‌ بهتر است رنگ هاشور همرنگ با رنگ ابروها انتخاب شود تا نتيجه كار طبيعي‌‌تر و زيباتر باشد‌‌.‌ افراد با پوست حساس بهتر است از رنگ‌هاي طبيعي به جاي رنگ‌هاي سرب‌دار استفاده كنند هر چند ماندگاري رنگ‌هاي طبيعي و ارگانيك كم‌تر از رنگ‌هاي سرب‌دار‌ است. هنگام خريد رنگ براي بهتر است از رنگ‌هايي كه تركيبات الكل‌‌، اكسيد آهن و نيكل ندارند خريداري شود‌‌.‌ وجود نيكل و اكسيد آهن‌ باعث قرمز شدن رنگ هاشور‌ و وجود الكل باعث ريزش رنگ هاشور‌ مي‌شوند.

انداختن خطوط هاشور: بعد از انجام شدن مراحل قبل نوبت به زدن خطوط اصلي‌ مي‌رسد‌‌.‌‌ هر چقدر خطوط هاشور ظريف‌تر باشد ابروها طبيعي‌‌تر جلوه‌ مي‌كنند‌‌.‌

انداختن سايه: مرحله آخر انداختن سايه‌ است كه در قسمت وسط و پاياني ابرو زده‌ مي‌شود‌‌.‌ بعد از تمام شدن تمام مراحل تا ۱۰ روز ممكن است‌ ابروها به رنگ تيره باشد و بعد از ۱۰ روز رنگ ابرو‌ها كمرنگ و طبيعي‌ مي‌شود‌‌.‌ در صورتي كه با يك جلسه نتيجه‌ دلخواه حاصل نشد مي‌توان يك جلسه ترميمي انجام داد‌‌.

 

 

مزاياي هاشور ابرو

 

قيمت مناسب:

اين روش با توجه به مزاياي زيادي كه دارد از قيمت بسيار مناسبي نسبت به روش‌هاي ديگر جهت آرايش دائمي ابرو برخوردار است‌‌.

عدم نياز به لوازم آرايش ابرو:

استفاده از مداد و سايه‌هاي ابرو باعث ريزش ابروها‌ مي‌شود كه با هاشور كردن ابرو از ريزش ابرو جلوگيري‌ مي‌شود‌‌.‌ همچنين بسياري از افراد به دليل بي حوصلگي و مشغله زياد ترجيح‌ مي‌دهند از هاشور ابرو به عنوان آرايش دائمي و نيمه دائمي استفاده كنند‌‌.‌ پس با انجام آن نيازي به خريد و استفاده لوازم آرايشي ابرو نداريد.

ايجاد ظاهري زيبا و طبيعي در ابرو:

روش‌هاي قديمي براي اصلاح و زيبايي ابرو باعث ايجاد ظاهري غيرطبيعي در ابرو‌ها‌ مي‌شود‌‌.‌ هاشور ابرو كه از جديدترين و طبيعي‌ترين راه براي زيبايي ابرو است باعث ايجاد خط‌هاي بسيار طبيعي و نازكي درست شبيه به تارهاي ابرو‌ مي‌شود‌‌.‌

 

عوارض هاشور ابرو چيست؟

 

هاشور ابرو علاوه بر مزاياي زيادي كه دارد از معايبي هم برخوردار است كه بهتر است قبل از انجام هاشور ابرو جهت تصميم‌گيري از آن‌ها آگاهي داشته باشيد:

  • نياز به مراقبت:

تا مدتي نبايد از هيچ گونه لوازم آرايشي يا پمادي استفاده شود‌‌.‌ همچنين تا ۲۴ ساعت نبايد به ابروهاي خود دست بزنيد‌‌.‌ بعد از هاشور ابرو نبايد آب به ابرو برسد و نبايد فرد مقابل تابش آفتاب قرار بگيرد‌‌.‌‌

  • دائمي نبودن هاشور ابرو :

داعمي بودن هم ميتواند يك مزيت و هم يك عيب باشد‌‌.‌ از آنجا كه هاشور ابرو داعمي نيس بعد از مدتي كمرنگ يا پاك‌ مي‌شود پس نياز است چند وقت يك بار آن را تمديد و ترميم كنيد‌‌.

  • نياز به مهارت و تخصص:

اجراي آن بسيار پيچيده است و نياز به تجربه زياد دارد‌‌.‌ در نتيجه براي انجام هاشور به بهترين‌ها و حرفه اي‌ها مراجعه كنيد.

  • احتمال آلرژي:

رنگ‌هاي كه استفاده‌ مي‌شود و همچنين كرم‌هاي بي‌حس كننده‌اي كه براي اجراي هاشور ابرو استفاده‌ مي‌شود‌ در برخي موارد ممكن است باعث ايجاد آلرژي شوند‌‌. در صورت مشاهده علائم آلرژي، به پزشك مراجعه كرده و داروهاي مورد نياز را استفاده كنيد‌‌.

  • احتمال عفونت:

استفاده از وسايل بي‌كيفيت و غير استريل در انجام هاشور باعث ايجاد مشكلات زيادي‌ مي‌شود‌‌. براي جلوگيري از عفونت بايد در مراكز معتبر انجام شود‌‌.

 

كمرنگ شدن هاشور ابرو

 

گاهي با رعايت تمام مسائل ايمني و به كارگيري رنگ‌هاي استاندار ممكن است باز هم با كمرنگ شدن هاشور ابرو روبه رو شويد كه علت آن به موارد زير ربط دارد :

  • استفاده از قرص‌هاي ضدبارداري
  • رقيق بودن بيش از حد خون
  • پوست تيره و چرب مراجعه كننده
  • وجود ديابت در فرد
  • پوست چرب مشتري
  • استفاده بيش از حد از بي حسي
  • استرس مشتري
  • اعتياد به مواد الكل يا مخدر
  • فشار خون بالا
  • مصرف داروهاي خواب آور
  • وجود مشكلات هورموني
  • قرار داشتن مشتري در يكي از حالات بارداري‌‌،‌ شيردهي و پريودي
  • زاويه نامناسب دست
  • سرعت زياد دستگاه
  • سرعت زياد دست

گاهي دليل كمرنگ شدن هاشور‌ مي‌تواند چرب كردن بلافاصله بعد هاشور به دفعات زياد باشد‌‌.‌ البته بيش‌تر مشكلات به دليل رنگ‌هاي تقلبي موجود در بازار ايران‌ است‌‌.‌ برندهاي معتبر به دليل تحريم بودن كشورمان در ايران نمايندگي ندارند‌‌.‌ در بهترين حالت ممكن از كشور چين تهيه‌ شوند كه باز هم چندان معتبر و مورد تاييد نبوده و باز هم احتمال مشكل وجود دارد‌‌.

 

قيمت هاشور ابرو

عوامل زيادي در تعيين قيمت هاشور ابرو نقش دارند از جمله اين عوامل ميتوان به تاييديه پزشكي و بهداشت‌‌،‌ تجربه و مهارت شخصي كه هاشور انجام‌ مي‌دهد‌‌،‌ دستگاه هاشور‌‌،‌ رنگ هاشور و محل قرار گيري كلينيك‌ مي‌باشد‌‌.

تاييديه پزشكي: حتما با شرط ايمني و سلامت انجام دهيد و از شخصي كه قرار است هاشور انجام دهد بخواهيد كه گواهي آموزشي خود و نمونه كارهاي خود را به شما نشان دهد. بهتر است هاشور ابرو در مراكز آرايشي معتبر كه داراي دستگاه‌هاي حرفه‌اي و مجهز هستند انجام شود‌‌.‌ از آنجا كه محل قرار گيري كلينيك در تعيين قيمت بسيار اهميت دارد بديهي است كه هزينه هاشور ابرو در شهرستان كم‌‌‌تر از تهران خواهد بود‌‌.‌ در حالت كلي با توجه به توضيحات داده شده مي‌توان‌ هزينه هر جلسه هاشور ابرو را از ۸۰۰ هزارتومان در نظر گرفت‌‌.

رنگ هاشور:

از موثرترين عوامل در تعيين قيمت هاشور ابرو مي‌توان به نوع و كيفيت رنگ اشاره كرد‌‌.‌ برندهاي مختلف با رنگ‌بندي‌هاي معتبر معمولا انگشت شمار است و قيمت رنگ‌هاي معتبر بالا‌ مي‌باشد كه بالا بودن قيمت رنگ‌ بر روي قيمت تاثير زيادي‌ مي‌گذارد‌‌.‌ استفاده كردن از رنگ‌هاي معتبر علاوه بر ماندگاري بالا از وجود فلزات خطرناك مثل سرب در امان است‌‌.

دستگاه هاشور:

يكي از بهترين برندهاي دستگاه هاشور در دنيا‌‌، آميا‌ است كه اين برند از نظر ايمني‌‌،‌ سلامتي‌‌،‌ كيفيت و استفاده آسان حرف اول را‌ مي‌زند اين دستگاه‌ها با پايين‌ترين ميزان لرزش طراحي شده‌اند تا منافذي دقيق و منظم در عمق مورد نظر پوست ايجاد كنند‌‌.‌ تمام محصولات برند آميا براساس استاندارهاي پزشكي ساخته شده و تنها محصولات موجود در بازار‌ مي‌باشند كه مانع انتقال بيماري‌ مي‌شوند‌‌.‌ در صورتي كه شخصي در كلينيك خود از برند آميا براي هاشور زدن استفاده كند به طبع قيمت و كيفيت كار آن نيز بيش‌تر خواهد بود.

مراقبت بعد 

مراقبت‌هاي اصولي و درست بعد از هاشور ابرو در جلوگيري از عفونت و ماندگاري رنگ هاشور تاثير زيادي دارد‌‌. ممكن است بعد از هاشور سوالاتي ذهنتان را درگير كرده باشد مانند اينكه چگونه بعد هاشور بايد به حمام رفت؟ يا از چه پمادي براي تسريع درمان استفاده كرد؟‌‌ بعد از انجام هاشور براي جلوگيري از عفونت و تسريع بهبودي بايد نكاتي زير را رعايت كرد :

تا زماني كه بهبودي كامل حاصل شود بايد از قرار گرفتن در معرض افتاب جدا خودداري كرد

  • به مدت يك هفته بعد از انجام هاشور نبايد به سونا و استخر رفت
  • از خاراندان و كندن پوست‌هاي ايجاد شده در محل هاشور شده بايد جدا اجتناب كرد
  • دو هفته اول بايد ابرو‌ها را با پماد ترميم كننده يا پماد چشمي مرتب چرب كرد
  • از زمان انجام هاشور به مدت هفته بايد از شستن ابروها اجتناب كرد

 

روش انجام 

انجام آن به دو روش ميكروپيگمنتيشن و ميكروبيلدينگ انجام مي‌شود:

روش ميكروبيلدينگ:

اين روش براي انجام هاشور سه بعدي ابرو به صورت دستي از قلم ميكروبيلدينگ‌ استفاده‌ مي‌شود‌ اين روش بسيار طبيعي و ظريف زده‌ مي‌شود و نسبت به روش ميكروپيگمنتيشن ماندگاري كم‌تري دارند

روش ميكروپيگمنتيشن:

در اين روش براي انجام هاشور سه بعدي از دستگاه استفاده‌ مي‌شود‌‌ و رنگ به عمق پوست نفوذ‌ مي‌كند در نتيجه ماندگاري بيش‌تري نسبت به روش ميكروبيلدينگ دارد‌‌.

هر دو روش بالا كاملا به صورت بهداشتي انجام‌ مي‌شوند‌‌. و هر بار انجام از سوزن و وسايل يك بار مصرف استفاده‌ مي‌شود

 

ماندگاري هاشور ابرو سه بعدي

نمي‌توان زمان دقيقي را براي ماندگاري هاشور مشخص كرد اما بر اساس تجربه، ماندگاري هاشور سه بعدي در حدود ۶ ماه تا ۳ سال متغيير است. از مهم ترين عوامل در ماندگاري هاشور مي‌توان به رنگ ‌‌،‌ نوع پوست‌‌،‌ روش انجام هاشور سه بعدي ابرو و عمق كاشت هستند.

 

مدل تيغ ماهي

مدل تيغ ماهي يكي از پرطرفدارترين و زيباترين نوع هاشور‌ مي‌باشد‌‌.‌ مدل تيغ ماهي را‌ مي‌توان از روي انتهاي هاشور ابروها كه خط‌هاي هاشور شبيه به تيغ‌هاي ماهي هستند تشخيص داد‌‌.‌ تيغ ماهي براي‌ افرادي كه ابرو كمي دارند يا به علت بيماري ابروي خود را از دست دادند نيز كارآمد و مناسب است‌‌. براساس تجربه دوام هاشور تيغ ماهي نيز بين ۶ ماه تا ۳ سال باشد.

سالن زيبايي نسيم عقيلي با سالها تجربه گرانبها آماده ارائه جديد ترين خدمات هاشور ابرو پاسداران مي‌باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.