شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

فيبروز ابرو

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

فيبروز ابرو

۲۶ بازديد

فيبروز ابرو يكي از روش‌‌‌هاي زيبايي چهره و ابرو‌‌‌ها است كه امروزه طرفداران زيادي دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ اين روش يك روش علمي است و برانو بابيك با استفاده از نسبت‌‌‌هاي طلايي اندازه متناسب ابرو‌‌‌ها را ارائه كرد‌‌‌‌.

نام اين روش از شركتي به نام في در صربستان گرفته شده بنابراين‌‌‌‌،‌‌‌‌ في نام شركت و عدد متناسب براي اندازه ابرو است و بروز به معني فرم و حالت دادن به ابرو‌‌‌هاست پس از استقبال زياد افراد از اين روش‌‌‌‌،‌‌‌‌ فيبروز‌‌‌ها علاوه بر ابرو بر روي لب‌‌‌ها‌‌‌‌،‌‌‌‌ خط چشم و خط مژه نيز انجام شد‌‌‌‌.‌‌‌‌اگر به دنبال انجام اين متد به صورت دائمي هستيد‌‌‌ مي‌توانيد به كلينيك‌‌‌هاي زيبايي مراجعه كنيد‌‌‌‌.

اين روش به صورت نيمه دائمي بوده و براي رفع نواقص ابرو انجام‌‌‌ مي‌شود ماندگاري آن به عواملي مثل نوع پوست‌‌‌‌،‌‌‌‌ عمق انجام فيبروز ابرو ‌‌‌‌،‌‌‌‌ تغيرات هرموني و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ بستگي دارد‌‌‌‌.‌‌‌‌ فيبروز با استفاده از نوعي قلم انجام  مي‌شود. سوزني به اين قلم متصل است كه يكبار مصرف بوده تا آسيبي به سلامت افراد وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ خط‌‌‌هايي كه اين سوزن بر روي پوست ايجاد مي‌كند مانند تار مو نازك و ظريف است. به همين دليل بسيار طبيعي جلوه‌‌‌ مي‌كند هم چنين عمقي كه روي پوست ايجاد‌‌‌ مي‌كند كم بوده‌‌‌‌ و مي‌توان ضخامت فيبروز ابرو را نازك يا پهن كرد‌‌‌‌.

 

مزاياي فيبروز ابرو

 

  • ايجاد تراكم بالا ابرو
  • سوزش و درد كمتر نسبت به ساير روش‌‌‌ها
  • پاك كردن راحت‌‌‌‌تر نسبت به ساير
  • التهاب كمتر
  • دقت بالا به دليل دستي بودن فيبروز ابرو
  • تغير مدل ابرو به آساني
  • هزينه نسبتا مناسب
  • وجود مدل‌‌‌هاي مختلف
  • فرم دادم به آرك ابرو
  • حالتي ظريف و طبيعي
  • فرم ادن به تاج ابرو
  • ايجاد قرينگي براي ابرو

 

مراحل فيبروز ابرو

 

  1. مشخص كردن محدوده و قاب ابرو يا استفاده از نوعي مداد و ابزار خاص گاهي برخي از متخصصان در اين مرحله از نوعي اپليكيشن براي مطمئن شدن از دقيق بودن كار خود استفاده مي‌كنند‌‌‌‌.
  2. ايجاد شوك به رنگ؛ پس از گذشت سه يا چهار دقيقه ابرو‌‌‌ها رنگ‌‌‌ مي‌گيرد‌‌‌‌.
  3. سر كردن براي كاهش حدودي درد
  4. ترميم كردن آرك و دم ابرو كه در اين عمل بايد ضخامت استروك‌‌‌ها دوبرابر شود‌‌‌‌.

البته بايد توجه داشت كه مراحل‌‌‌ مي‌تواند با توجه به نوع پوست متفاوت باشد‌‌‌‌.

 

 

تفاوت فيبروز ابرو با تاتو

 

فيبروز ابرو روشي جديد‌‌‌‌تر نسبت به تاتو بوده و طبيعتا داراي مزيت‌‌‌هاي بيش‌تري نسبت به تاتو است‌‌‌‌‌‌‌‌.‌‌‌‌ تاتو در عمق لايه‌‌‌هاي پوستي انجام‌‌‌ مي‌شد در حالي كه فيبروز در سطح پوست است و به عمق لايه‌‌‌هاي پوستي نفوذ نمي‌كند‌‌‌‌.

از طرفي تتو به دليل نفوذ عميقش در پوست به صورت دائمي ماندگار بوده و به هيچ وجه جلوه طبيعي ندارد در حالي كه فيبروز با استفاده از قلم مخصوص خط‌‌‌هاي نازكي بر روي پوست ايجاد‌‌‌ مي‌كند كه بسيار طبيعي است‌‌‌‌.

اگر قصد پاك كردن فيبروز ابرو را داشته باشيد‌‌‌‌،‌‌‌‌ خاصيت نفوذ كم به عمق پوست اين متد باعث‌‌‌ مي‌شود تا به راحتي بتوانيد آن را پاك كنيد ولي تاتو اينگونه نيست. پاك كردن تاتو به راحتي انجام پذير نيست و حتي اگر بتوان آن را پاك كرد هم چنان اثراتي از خطوط تاتو‌‌‌ مي‌ماند‌‌‌‌.

فرق فيبروز ابرو با ميكروبيلدينگ

 

فيبروز و ميكروبيلدينگ تفاوت چنداني با يكديگر ندارند مراحل و روش كار آن‌ها يكي است و فقط طراحي متفاوتي دارند‌‌‌‌.‌‌‌‌ البته فيبروز را نمي‌توان براي كساني كه از قبل تاتو داشت‌ه‌اند انجام داد‌‌‌‌.

براي درك كامل فرق فيبروز ابرو بتا ميكروبليدينگ مطلب زير را كه تمامي آنچه مربوط به ميكروبليدينگ است را توضيح داده بخوانيد.

 

پنج نكته مهم درباره فيبروز ابرو

 

از ماهر و مجرب بودن فيبروز كار خود مطمئن شويد تا از عدم به وجود آمدن خطاي انساني مطمعن شويد و رضايت كافي را از نتيجه كار داشته باشيد‌‌‌‌.‌‌‌‌ سه روز بعد از فيبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ ابرو‌‌‌ها بايد چرب شود و از شستن آنها جلوگيري به عمل آيد‌‌‌‌.‌‌‌‌ افراد حرفه‌اي‌تر در اين كار داراي مدرك معتبر هستند‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر از تاتو استفاده كرده ايد نمي‌توانيد از فيبروز ابرو استفاده كنيد‌‌‌‌.‌‌‌‌ اگر در دوران بارداري يا شير دهي هستيد تا پايان دوره از انجام فيبروز خودداري كنيد تااحتمال بروز مشكلات احتمالي صفر شود

ماندگاري فيبروز ابرو

ماندگاري آن به عوامل مختلفي بستگي دارد البته بايد توجه كرد كه اين روش دائمي نيست؛ براي ماندگاري دائم آن مي‌توانيد به كلينيك‌هاي زيبايي مراجعه فرماييد‌‌‌‌.‌‌‌‌ در ادامه به شرح برخي از عوامل موثر در ماندگاري آن مي‌پردازيم:

نوع پوست

نوع پوست تاثير بسياري بر فيبروز مي‌گذارد هرچه پوست چرب‌تر باشد ماندگاري اين متد كم‌تر است؛ پوست‌هاي معمولي براي اين كار بسيار مناسب هستند‌‌‌‌.‌‌‌‌ معمولا به كساني كه داراي پوست چرب هستند و قصد انجام فيبروز را دارند توصيه مي‌شود قبل از انجام آن، اسكراپت انجام دهند تا ميزان چربي پوست كاهش يابد‌‌‌‌.

عمق‌‌‌ هاشور ابرو

هرچه رنگ به عمق لايه‌‌‌ها نفوذ كند ماندگاري افزايش‌‌‌ مي‌يابد بنابراين بستگي به فشار دست فيبروز كار دارد؛ هر چه فشار بيش‌تر باشد رنگ عميق‌‌‌‌تر نفوذ‌‌‌ مي‌كند و ماندگاري فيبروز ابرو افزايش‌‌‌ مي‌يابد و بر عكس هر چه فشار كمتر باشد عمق ايجاد شده كم و در نتيجه ماندگاري كمتر است‌‌‌‌.

تغيير هورمون‌‌‌هاي بدن

در دوران عادت ماهيانه و بارداري و شيردهي هورمون‌‌‌هاي بدن دچار تغيير‌‌‌ مي‌شوند، توصيه‌‌‌ مي‌شود تا پايان اين دوره‎ها از فيبروز كردن ابرو‌‌‌ها جلوگيري كنيد تا آسيبي به سلامتي شما وارد نشود‌‌‌‌.‌‌‌‌ البته در دوران شيردهي بعد از ماه چهارم با هماهنگي پزشك ممكن است بتوان فيبروز ابرو انجام داد اما هرگز نبايد تا چهار ماهگي اين كار را كرد‌‌‌‌.

معايب فيبروز ابرو

 

  • تيغه دستگاه كه بر روي سطح پوست خراش ايجاد‌‌‌ مي‌كند به خون كمي آغشته‌‌‌ مي‌شود گاهي تيغه دستگاه دست فيبرز كار را‌‌‌ مي‌برد كه اين اتفاق ممكن است باعث مبتلا شدن به بيماري ايدز شود‌‌‌‌.‌‌‌‌ به همين خاطر بهتر است فيبرز كار هنگام كار از دستكش استفاده كند تا ميزان خطر كاسته شود.
  • افرادي كه قبلا از تاتو استفاده كرده‌اند قادر به استفاده دوباره از فيبرز نيستند‌‌‌‌.
  • به دليل نياز به فشار دست در كار فيبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ ممكن است فيبرز كار دچار خستگي شود و فشار دست نسبت به اوايل كار كاهش يابد كه اين امر موجب كاهش كيفيت زيبايي كار‌‌‌ مي‌شود‌‌‌‌.
  • متاسفانه برخي از مراكز زيبايي از رنگ‌‌‌هاي نامرغوب استفاده‌‌‌ مي‌كنند كه باعث‌‌‌ مي‌شود رنگ ابرو و ماندگاري آن كم باشد به همين دليل حتما به مراكز زيبايي مورد اطمينان مراجعه نماييد‌‌‌‌.
  • فيبروز ابرو ماندگاري طولاني ندارد و اين امر‌‌‌ مي‌تواند ناخوشايند باشد
  • فيبروز‌‌‌‌،‌‌‌‌ براي ابروهاي روشن انجام نمي‌شود و براي اين كار بايد ابرو‌‌‌ها نسبتا تيره باشند‌‌‌‌.

فيبروز ابرو قيمت

 

فيبروز ابرو روشي كم هزينه نسبت به ساير متد‌‌‌هاي مشابه است قيمت آن داري نوساناتي است كه در ادامه به چند مورد تاثيرگذار در قيمت فيبروز ابرو پاسداران اشاره‌‌‌ مي‌كنيم:

  • حجم رنگ
  • ماندگاري
  • تجربه فيبرز كار
  • مهارت فيبرز كار
  • جنس و كيفيت رنگ

نتيجه گيري

 

توصيه مي‌كنيم براي بهره‌مند شدن از كيفيت و رضايت بيش‌تر به متخصصان مجرب در زمينه فيبروز ابرو مراجعه كنيد‌‌‌‌.‌‌‌‌ بهتر استدر صورت ابتلا به بيماري‌‌‌هايي نظير سرطان‌‌‌‌،‌‌‌‌ ديابت و‌‌‌‌‌‌‌‌. ‌‌‌‌. ‌‌‌‌.‌‌‌‌ يا هنگام تغيرات هرموني مثل عادت ماهيانه و دوران بارداري و شير دهي فيبروز ابرو انجام ندهيد‌‌‌‌.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.