شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

ميكروبليدينگ ابرو

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

ميكروبليدينگ ابرو

۲۴ بازديد

ميكروبليدينگ نوعي معماري ابرو است‌.‌‌‌ همه چيز مربوط به بهترين شكل ابرو براي هر چهره است – يك روش كاملاً سفارشي براي هر مشتري‌‌. اين متد به لطف ابزاري كه دقيقاً مانند يك خودكار با نوك تيغه‌‌‌اي شيب دار است كه 10-12 سوزن كوچك در انتهاي آن وجود دارد‌‌،‌‌‌ بسيار دقيق است – سوزن‌هايي كه به پوست نفوذ نمي‌كنند اما سطح آن را با ظرافت خراش مي‌دهند‌،‌‌‌ دقيقاً مانند برش كاغذ‌.‌‌‌ سوزن رنگدانه پزشكي را روي لايه اپيدرم پوست كاشته و قسمت‌هاي ريز رنگي طبيعي ايجاد مي‌كند‌.

ميكروبليدينگ ابرو خوبه؟

 

ميكروبليدينگ ابرو يكي از جديدترين روش‌هايي است كه براي پر كردن فضاي خالي ابروها و همچنين فرم دهي و قرينه سازي ابروها انجام مي‌شود‌.‌‌‌ در اين روش از ابزار مخصوص ميكروبليدينگ ابرو استفاده مي‌شود‎ كه تيغ بسيار نازكي در سر آن داشته و براي كشيدن خطوطي شبيه به تار مو در ابروها‌،‌‌‌ رنگدانه را به داخل پوست مي‌فرستد‌.

 

ميكروبليدينگ ابرو پاسداران

 

اگر به دنبال بهترين خدمات با كادر حرفه اي در زمينه ميكروبليدينگ ابرو هستيد ما به شما سالن زيبايي نسيم عقيلي واقع در پاسداران تهران را معرفي ميكنيم . تمامي كساني كه در منطقه يك تهران زندگي ميكنند دسترسي به منطقه پاسداران بسيار برايشان آسان بوده و ميتوانند با خيالي آسوده تمامي خدمات زيبايي در اين سالن انجام دهند. 

ميكروبليدينگ ابرو-ميكروليدينگ ابرو پاسداران

 

 

مزايا ميكروبليدينگ ابرو

 

ابتدا نگاهي خواهيم انداخت به مزاياي ميكروبليدينگ ابرو‌.‌‌‌ ميكروبليدينگ ابرو يك روش آرايش نيمه دائمي محسوب مي‌شود‌.‌‌‌ اين متد توانايي طراحي ابروهايي با ظاهر طبيعي را دارد‌. روش ميكروبليدينگ نسبتاً سريع است و امكان نتايج طولاني مدت را دارد‌.‌‌‌ روند كار حدوداً دو ساعت طول مي‌كشد‌.‌‌‌ با اين حال‌،‌‌‌ به نتايجي خواهيد رسيد كه حدود يك سال و نيم دوام خواهد داشت‌.

ميكروبليدينگ ابرو اين توانايي را دارد كه ابروهاي شما را پرپشت‌تر نشان دهد‌.‌‌‌ بهترين نكته در مورد اين روش درماني اين است كه شما بايد ظاهر ابرو را مطابق نياز خود تنظيم كنيد‌.‌‌‌ اگر دنبال يك مدل خاص ابرو هستيد‌،‌‌‌ فقط بايد آن را به تكنسين خود بگوييد‌. همه ما مي‌خواهيم ابروهاي زيبايي داشته باشيم،‌‌‌ اما نمي خواهيم دردي بكشيم‌.‌‌‌ اين روش كاملاً بدون درد است

 

عوارض ميكروبليدينگ ابرو

 

در طي روش ميكروبليدينگ ابرو‌‌،‌‌‌ يك تيغه خوب براي برش در پوست شما استفاده مي‌شود‌.‌‌‌ در يك جلسه‌‌،‌‌‌ بيش از 100 مورد از اين نوع برش‌هاي كوچك روي پوست شما ايجاد مي‌شود.‌‌‌ اگر تكنسين به درستي آموزش نديده يا فاقد تجربه باشد‌،‌‌‌ مي‌تواند به پوستتان آسيب برساند‌.‌‌‌ در نتيجه با عفونت روبرو خواهيد شد‌.‌‌‌ بنابراين بسيار مهم است كه براي انجام ميكروبليدينگ ابرو به دنبال تكنسين كاملاً آموزش ديده و باتجربه باشيد.‌‌‌ هنگامي كه به دنبال چنين تكنسيني هستيد‌،‌‌‌ بايد توجه ويژه‌‌‌اي به نمونه كار‌ها و رضايت مشتريان در صفحات آنلاين داشته باشيد زيرا نمايانگر نوع خدماتي است كه در پايان روز دريافت خواهيد كرد.

 

مراقبت‌هاي لازم قبل از آن 

 

  • در روزي كه مي‌خواهيد اين كار را انجام دهيد‌،‌‌‌ فعاليت‌هاي ورزشي سنگين انجام ندهيد
  • پوست خود را برنزه نكرده و دقت داشته باشيد كه پوستتان آفتاب سوخته نشده باشد
  • 24 ساعت قبل از انجام اين كار از آسپرين‌،‌‌‌ نياسين‌،‌‌‌ ويتامين‌‌، ايپو بروفن استفاده نكنيد
  • از مصرف الكل و كافئين در روز انجام اين كار پرهيز كنيد
  • از 3 روز قبل ابروها را وكس و يا تميز نكنيد
  • توجه داشته باشيد كه پوست شما در طي عادت ماهانه حساس مي‌شود‌.‌‌‌ پس بهتر است وقت خود را با توجه به اين موضوع تنظيم كنيد  

مراقبت‌ بعد از ميكروبليدينگ ابرو

  • انجام اين كارها تا 10 روز پس از انجام ميكروبليدينگ ابرو مهم بوده و با انجام اين كارها بايد به پوست خود فرصت بهبودي كامل را بدهيد‌.‌‌‌ زمان لازم براي اين كار نيز ممكن است تا 10 روز طول بكشد‌.
  • موضع مورد نظر را نخارانيد و حساس نكنيد‌.‌‌‌ به پوست‌هاي خشك شده اجازه دهيد كه خود از بين رفته و بريزند
  • تا 10 روز از هيچ گونه كرم و محصولات آرايشي ديگري در اين محل استفاده نكنيد
  • 3 تا 4 هفته بعد از اين كار از قرارگيري در معرض آفتاب خودداري كنيد
  • از فعاليت‌هايي كه موجب تعريق مي‌شوند به مدت 10 روز بعد از ميكروبليدينگ ابرو خودداري كنيد
  • به مدت 4 هفته از هيچ گونه ماسك صورت‌،‌‌‌ كرم‌هاي شيميايي و بوتاكس استفاده نكنيد
  • تا 10 روز روي صورت خود نخوابيد‌.
  • تا 10 روز از شنا كردن‌،‌‌‌ سونا‌،‌‌‌ و جكوزي خودداري كنيد
  • تا 7 روز غذاهاي تند نخوريد
  • سيگار نكشيد
  • از قرار گيري در وسايل نقليه سرباز مانند قايق‌،‌‌‌ دوچرخه‌،‌‌‌ موتور سيكلت و خودروهاي سرباز دوري كنيد
  • قبل از حمام كردن روي ابروها و صورت خود يك كرم محافظ زده و صورت خود را تا جاي ممكن زير دوش نگيريد
  • دقت داشته باشيد كه در 7 روز اول ميكروبليدينگ ابرو خارش موضع طبيعي بوده ولي تجربه نشان داده كه انجام مراقبت‌هاي ذكر شده علائم خارش و التهاب را سريع‌‌تر التيام مي‌بخشد
  • بين 14 تا 30 روز براي درمان كامل محل زخم لازم بوده و در صورت نياز به ترميم بايد 30 تا 60 روز صبر كنيد

 

ترميم 

 

بعد از ميكروبليدينگ ابرو بايد 1 تا 2 ماه صبر كنيد تا زخم ترميم پيدا كند و سپس اقدام به ترميم كنيد‌.‌‌‌ ابرو‌هاي ميكروبليد شده طي چند مرحله ترميم مي‌يابد‌.‌‌‌ نشست و قرار گيري رنگ دانه‌ها نيازمند زمان بوده و رنگ دانه‌ها با گذشت زمان حالت طبيعي پيدا خواهند كرد‌.‌‌‌ اگر پس از ميكروبليدينگ ابرو شاهد خارج شدن رنگ دانه از ابروي خود شديد نگران نشويد با كرم ضد آفتاب با spf 30 يا 50 زده و در معرض آفتاب قرار نگيريد تا ابرو‌هاي شما از بين نرود‌.

 

ماندگاري 

 

هرچه خراش عميق‌‌تر باشد امكان بروز خونريزي بيش‌تر مي‌شود‌.‌‌‌ به همين دليل از ماندگاري كم‌تري نسبت به آن روش برخوردار است‌،‌‌‌ ولي مي‌تواند اين مزيت را داشته باشد كه رنگ و مدل ميكروبليدينگ انجام شده با توجه به خواست مشتري قابل تغيير باشد‌.‌‌‌ ماندگاري ‌ميكروبليدينگ ابرو بين شش ماه تا دو سال متغير است‌.‌‌‌ مدل و نوع رنگ انتخابي تاثير بسزايي در ماندگاري اين شيوه دارد‌.‌‌‌ از نظر سلامت ايمني اين روش مطمئن است‌.‌‌‌ ولي رعايت يك سري مسائل در رابطه با آن بسيار ضروري است‌.

در نظر داشته باشيد هرگاه روي پوستي زخمي ايجاد مي‌شود در واقع زمينه‌اي براي ايجاد التهاب فراهم شده است‌،‌‌‌ بدين جهت لازم است قبل از انجام كار از استريل بودن سوزن‌هاي ميكروبليدينگ ابرو مطمئن شويد‌.‌‌‌ قبل از آنكه بخواهيد مكاني را براي انجام اين روش انتخاب كنيد ابتدا همه جوانب را در مورد آن مكان و پرسنل آن در نظر داشته باشيد و از پاكيزه بودن و رعايت مسائل و حتي مجرب و كارآمد بودن كاربران اطمينان حاصل نماييد‌.

 

 

پاك كردن تاتو ابرو با متد تخصصي پاك كردن ميكروبليدينگ ابرو

 

در واقع امروزه بي‌ضررترين نوع پاك كردن ميكروبليدينگ ابرو استفاده از مواد كم خطري است كه تحت نظ  PDA ‌‌‌آمريكا ساخته و توليد مي‌شوند و ساختار تاتو و‌ هاشور را مورد هدف قرار مي‌دهند‌. تاتو در قديم براي اينكه ماندگاري داشته باشد داراي فلزات سنگين مانند جيوه بود كه البته در تاتوهاي امروزه جيوه جاي خود را به فلزات سنگين اما كم خطر ديگه‌‌‌اي داده است‌‌. به كارگيري اين فلزات سنگين در مواد تاتو و‌ هاشور براي اين است كه ماندگاري داشته باشد و خاصيت مولكولي اين فلزات سنگين طوري است كه در زير پوست ماندگاري دارند اما با مواد پاك كننده جديد كه سيستم و روش خودش را دارد. به اصطلاح موادي كه جاذب اين فلزات سنگين هستند و پس از وارد شدن روي پوست‌،‌‌‌ تاتو در هر رنگ حتي سياه هم باشد جذب اين مواد شده و از بين مي‌رود‌.

 

هزينه ميكروبليدينگ ابرو

 

با توجه به نوع ابروها‌،‌‌‌ امكان دارد هزينه ميكروبلدينگ ابرو در تهران،‌‌‌ چيزي بين 800 تا يك دو ميليون تومان باشد‌. كاشت رنگدانه پس از ايجاد برش‌هاي ريز در پوست، ممكن است به هزاران سال قبل بازگردد‌،‌‌‌‌‌‌ اما تصور مي‌شود كه روند استفاده از اين روش براي ابروها در آسيا طي 25 سال گذشته ظهور كرده باشد‌.‌‌‌‌‌‌ اطلاعات كمي درباره تاريخچه ميكروبليدينگ ابرو در دست است‌.‌‌‌ اين روش تا سال 2015 به محبوب‌‌ترين روش خال كوبي ابرو در اروپا و ايالات متحده تبديل شده بود‌‌‌ و تكنيك‌هاي جديدي مانند 1D‌‌،‌‌‌ 3D و حتي 6D پديد آمد.

در نتيجه ميكروبليدينگ ابرو روشي نيمه دائمي براي طراحي و فرم دهي ابروها است كه از طريق قلمي كه متشكل از چندين سوزن است‌،‌‌‌ خطوط نازك و باريكي شبيه به تار موهاي طبيعي ابرو را با استفاده از رنگدانه‌ها در نواحي خالي ابرو ايجاد مي‌كند‌.‌‌‌ اين تكنيك سبب پرتر به نظر رسيدن ابروها مي‌شود و زيبايي آن را دو چندان مي‌كند‌.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.