سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

بوتاكس مو

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

بوتاكس مو

۱۹ بازديد

بوتاكس مو درماني است كه به حذف وزي مو كمك مي‌كند. اين يك درماني شيميايي نيست، بلكه يك درمان نرم كنندگي عميق است كه با استفاده از مواد اوليه‌اي مثل پروتئين‌ها، آمينو اسيدها، ويتامين‌ها و ليپيدها به بازسازي مو كمك مي‌كند.

با استفاده از بوتاكس مو، موي سر بازسازي شده و هر گونه شكاف در الياف مو پر مي‌شود و آن را ابريشمي، براق و زيباتر جلوه مي‌دهد.

بهترين مارك بوتاكس‌مو

امروزه در بازار مارك‌هاي مختلفي وجود دارد كه در ادامه ۳ مورد از بهترين مارك‌ها را بررسي خواهيم كرد. بوتاكس Majestic Hair  فاقد مواد مضر شيميايي است كه استفاده از آن هيچ گونه عوارض جانبي به دنبال نخواهد داشت. برخي از مواد تشكيل دهنده اين محصول به ترتيب شامل: روغن خاويار و كمپلكس كلاژن براي ترميم و مرطوب كنندگي موي سر هستند. ساير موارد شامل ويتامين E براي بافت صاف مو است، در حالي كه ويتامينB5  مو را براي رشد غني مي‌كند. از همه مهم‌تر، اين محصول داراي نوعي توانايي منحصر به فرد است كه جايگزين انواع ديگر محصولات موجود در بازار مي‌شود، آن هم توانايي تعمير شاخه‌هاي شكسته مو است. محصول ديگرBotoHair Inoar  است. اين محصول حجم موي از دست رفته‌ي شما را باز مي‌گرداند و موهاي وز شده را از بين مي‌برد. همچنين تركيب موهاي طبيعي شما را حفظ مي‌كند. نكته مهم راجب به آن اين است كه اين محصول حاوي تركيبي بي‌نظير از پروتئين‌ها و ماده براق كننده براي درخشش و لطافت موي سر است.

 محصول ديگر، بوتاكس موي كشمير است Kashmir Keratin Hair Botox  بوتاكس موي كراتين كشمير با فرمولاسيون قدرتمند خود، براي موهاي آسيب ديده بسيار مفيد است. اين محصول داراي غلظت بالايي است و حاوي كراتين، كه ماده‌اي براي احيا و ترميم مو به حالت طبيعي است. با استفاده از اين محصول شما مي‌توانيد تا ماه‌ها موهايي نرم داشته باشيد. همچنين، سيستم بوتاكس موي كراتين كشمير با بيشتر محصولات كه در بازار موجود هستند تفاوت دارد. براي استفاده از اين محصول 10 آمپول تجويز مي‌شود كه هر آمپول حاوي 20 ميلي ليتر از ويتامين‌ها و مواد معدني است، كه وجود آن‌ها براي رشد مو ضروري است. اين محصول از مو در برابر اشعه UV محافظت مي‌كند.

 

بوتاكس مو

 مزاياي بوتاكس مو

 

در اين روش از تركيبات اسيدي استفاده مي‌شود كه براي موي سر ايمن هستند. در اين درمان مواد شيميايي مضري كه در درمان صافي و كراتين مو رايج هستند، يافت نمي‌شوند. علاوه بر اين در روش بوتاكس پارابن يا فرمالدئيد وجود ندارد. اين درمان از پوست سر در مقابل شوره سر، پسوريازيس و ديگر مشكلات پوست سر محافظت مي‌كند و ريزش مو را به حداقل مي‌رساند. 

عوارض بوتاكس مو

در صورت تماس مواد با پوست سر ممكن است مو را چرب كند. در صورتي كه شما به حساسيت پوستي دچار باشيد امكام واكنش آلرژي‌زا وجود دارد. در برخي موارد ممكن است تزريق موضعي بوتاكس نتيجه عكس داشته باشد و باعث ريزش مو شود! به توصيه برخي متخصصين استفاده بيش از سه تا چهار بار در سال به موهاي شما آسيب وارد مي‌كند و مي‌تواند منجر به شكنندگي و نازك شدن موهايتان شود.

در صورت تماس مواد با پوست سر، ممكن است مو را چرب كند. اگر شما به حساسيت پوستي دچار باشيد، امكان واكنش آلرژي‌زا برايتان وجود دارد. همچنين ممكن است اين درمان كارساز نباشد، و شايان ذكر است كه تزريق بوتاكس درماني گران قيمت است. بوتاكس كردن مو راه حلي كوتاه مدت براي چرب كردن مو سر است. چرا كه بدن بوتاكس را بعد از مدتي جذب كرده، و اثر آن در حدود 2 تا 3 ماه پس از تزريق بوتاكس اوليه، كم‌تر خواهد شد.

مواد بو‌تاكس‌مو

مواد تشكيل دهنده بسته به محصول آن متفاوت هستند. در برخي محصولات  از ماده‌‌‌اي به نام Intra-Cylane براي پر كردن رشته‌هاي مو با الياف نرم و انعطاف‌پذير استفاده مي‌شود، كه به ايجاد موهاي نرم و صاف كمك مي‌كند. يكي ديگر از بهترين محصولات كه مخلوطي از مواد مختلف است؛ كه شامل:

  • روغن خاويار
  • پپتيد BONT-L
  • ويتامين B-5
  • ويتامين‌هاي E
  • كمپلكس كلاژن

هستند.

آمپول بوتاكس مو

به‌طور معمول از آمپول بوتاكس مو براي كاهش تعريق و چرب شدن موها و همچنين آبرساني و تقويت آن‌ها استفاده مي‌شود. در بوتاكس مو، آمپولي كه حاوي مواد طبيعي، معدني، كراتين و آمينه اسيد است، به ريشه موها تزريق مي‌شود كه بصورت عمقي ريشه موها را تقويت مي‌كند.

آمپول بوتاكس مو به طرز شگفت انگيزي از ريشه تا نوك موها را بطور كامل تقويت مي‌كند. بوتاكس مو، درماني مناسب براي رفع موخوره است چراكه موخوره در اثر خشكي بيش از حد موها به وجود مي‌آيد و با آن ريشه و ساقه موي سر بطور كامل آبرساني مي‌شود و اين مشكل برطرف خواهد شد.     

 

بوتاكس مو پاسداران

 اگر شما ساكن تهران هستيد و به دنبال يك سالن زيبايي خوب واقع در شمال تهران هستيدما به شما سالن زيبايي نسيم عقيلي واقع در پاسداران را معرفي ميكنيم .انواع خدمات مو از جمله بوتاكس مو پاسدارن در سالن زيبايي نسيم عقيلي   

 

 

بوتاكس مو در منزل

شما‌ مي‌توانيد بوتاكس را در آرايشگاه و توسط يك آرايشگر متخصص انجام دهيد. در غير اين صورت اگر توصيه‌هاي مربوطه را انجام دهيد و مراحل را به درستي پيش ببريد، امكان انجام اين كار در منزل نيز وجود دارد. در ادامه مراحل انجام بوتاكس مو را در منزل برايتان شرح خواهيم داد.

 مرحله اول

ابتدا موهايتان را با شامپوهاي قليايي (شامپوهاي قبل كراتين) بشوييد. از هيچ نرم كننده يا ماسك مخصوصا با پي اچ اسيدي استفاده نكنيد.

مرحله دوم

موهايتان را با حوله نرم خشك كنيد. اما بهتر است موهايتان كمي نم‌دار باشد. اين كار باعث جذب بهتر مواد مغذي به حفره‌هاي خالي موي شما مي‌شود.

مرحله سوم

موهايتان را با شانه صاف كنيد. سپس موهايتان را حداقل به چهار قسمت تقسيم نماييد و آن‌ها را با گيره ببنديد. 

مرحله چهارم

با استفاده از دستكش مواد را داخل كاسه بريزيد، و با فرچه رنگ مواد بوتاكس را از يك سانتي متري ريشه مو به موهايتان بزنيد. سعي كنيد لايه‌هاي مو براي آغشتن مواد نازك باشد. با اين كار، مواد بهتر جذب مو مي‌شود.

مرحله پنجم

تمام موهايتان را ماساژ دهيد. سعي كنيد تمام مواد به موهايتان برسد و براي مدت لازم روي موهايتان بماند. براي موهاي رنگ شده و نسبتا سالم مدت زمان لازم معمولا 45 دقيقه است. ولي براي موهاي خشك و وز يا فر مدت زمان لازم حدود  تا 35 دقيقه است.

مرحله ششم

در ادامه موهايتان را با باد سرد سشوار خشك نماييد. اتوكشي را با اتوي موي سراميكي انجام دهيد. و درجه حرارت اتوي مو سراميكي، براي موهاي وز و فر با حرارت 230 درجه سانتي گراد، و براي موهاي دكلره شده با حرارت 160 تا 200 درجه سانتي گراد است. در ضمن براي هر قسمت مو اين كار را چندبار تكرار كنيد.

در مرحله شستشو

پس از يك ساعت موها را با آب بشوييد. سپس يك ماسك موي بدون سولفات داخل حمام را بر روي موهاي خود استفاده كنيد و به‌مدت 3 دقيقه موهايتان را به آرامي ماساژ دهيد. پس از گذشت ده دقيقه تا يك ربع موهايتان را آبكشي كنيد و با باد سشوار خشك كنيد.

مراحل بوتاكس مو

 براي آماده سازي كوتيكل‌هاي مو ابتدا موها را با شامپوهاي مخصوص شسته و بعد از اين مرحله بوتاكس كردن مو را بر روي كل موها (از كف سر تا نوك موها) به مدت 30 دقيقه تا 1 ساعت ماساژ داده و اجازه دهيد روي موها بماند. بعد از اينكه مواد بوتاكس كردن مو كاملا به موها نفوذ كرد سپس يك مرحله اتوي مو براي جذب بيش‌تر مواد به موها انجام مي‌شود.

بوتاكس مو در مقايسه با كراتينه مو

تفاوت‌هاي اساسي ميان روش كراتينه مو و بوتاكس وجود دارد، اگرچه هر دو روشي براي صافي، نرم و براق شدن موهايتان است، اما مهم‌ترين تفاوت ميان آن‌ها، مواد تشكيل دهنده‌ي آن است. اولين تفاوت كراتينه مو و بوتاكس‌مو اين است كه كراتينه، حاوي مواد شيميايي از جمله فرمالدهيدها است كه براي سلامتي بسيار مضر است در حاليكه بوتاكس‌مو حاوي مواد ارگانيك و طبيعي است. از ديگر تفاوت‌ها مي‌توان به ميزان ماندگاري آن اشاره كرد. ماندگاري كراتين مو تا ۶ ماه است ولي ماندگاري بوتاكس مو تا حداكثر ۴ ماه است.

كراتينه مو براي كساني كه موهاي بسيار وز، مجعد و فر دارند مناسب است تا آنها را صاف و لخت كند و هيچ گونه خاصيت درماني ندارد. ولي بوتاكس يك روش براي بازسازي عميق مو است كه براي انواع مو قابل استفاده است و حتي موجب ترميم موهاي آسيب ديده و موخوره نيز مي‌شود.

تاثير صافي در روش كراتينه مو بيش‌تر است. بنابراين اگر موهاي فر داريد و‌ مي‌خواهيد موهايتان كاملاً لخت و صاف شود بهتر است از روش كراتينه استفاده كنيد. بوتاكس‌مو تا حدودي حالت مو را حفظ مي‌كند و فقط به آن حجم مي‌دهد.
از عوارض كراتينه مو مي‌توان به ريزش مو و نازك شدن تار مو اشاره كرد. و استفاده بيش از حد آن، خطر سرطان پوست و ريه (به دليل وجود فرمالدهيد) را افزايش خواهد داد. اما در بوتاكس نه تنها اين عوارض را ندارد بلكه به حفظ سلامت موها نيز كمك مي‌كند؛ فقط در موارد نادر ممكن است باعث بروز حساسيت و آلرژي شود.

 

قيمت بوتاكس مو

از آنجايي كه اين مواد به نرخ دلار وابسته است در نتيجه نمي‌توان قيمت ثابتي تعيين كرد و هزينه آن همراه با نوسانات قيمت دلار تغيير مي‌كند.

اگر به دنبال راهي براي نرم و پرپشت‌كردن موهايتان هستيد، اين روش مي‌تواند راهي موثر باشد. با اين محصول تعريق موها بطور چشم گيري كاهش پيدا مي‌كند و همچنين موها كمتر چرب مي‌شوند، و بوتاكس كردن موهاي سر باعث پرپشتي مو‌ها نيز مي‌شود. در كنار اين روش‌ها، سبك زندگي سالم و كم‌استرس هم به داشتن موهايي زيبا و درخشان كمك خواهد كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.