یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كفش اسپرت

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

كفش اسپرت

۲۷ بازديد

يكي از اجزاي پر اهميت و جدانشدني در هر استايل و هر پوششي بي­ شك كفش مي­ باشد. به معنايي ديگر كفش جزء كامل­ كننده­ ي استايل شما مي­ باشد كه در كنار لباس­هاي جذاب و شكيل، يك استايل برازنده براي شما خواهد ساخت.

اين كفش ها هستند كه شما را به جاهايي مي­برند كه لايق آن هستيد

اهميت كفش­ باعث مي­شود انتخاب آن­ براي اشخاص سخت­تر شود. از طرفي براي انتخاب كفش پارامتري جديدي به اسم راحتي و نگهداري از سلامت پا نيز وجود دارد كه شايد در انتخاب لباس­ها چندان اهميتي نداشته باشد. يك كفش خوب مانند يك محافظ خوب براي پاي شما در برابر هرگونه آسيب­ خارجي مي­باشد.

ميان انواع مختلف كفش و سبك­هاي آن يكي از هميشگي­ترين گزينه­ ها كه در هيچ دوره­اي از زمان قديمي نخواهد شد، كفش اسپرت مي­باشد. كفش اسپرت علاوه­بر پارامتر مهم راحتي كه در اختيار مشتري خواهد گذاشت، يكي از بهترين گزينه­ ها براي ست كردن با ديگر اجزاي استايل فرد مي­ باشد.

بدون شك همه مي‌دانيم كه كفش اسپرت يكي از پرطرفدارترين مدل‌هاي كفش در بين خانم‌ها و آقايان در سنين مختلف است.اهميت كفش در پوشش هر شخص چه زن چه مرد، و در هر سني امري اجتناب ناپذير است. راحتي و زيبايي اين نوع كفش مهم‌ترين دليل انتخاب آن توسط افراد گوناگون است. مدل‌هاي كفش‌هاي اسپرت نيز مانند ساير كفش‌ها در هر سال بروزرساني مي‌شود. در اين مقاله قصد داريم در مورند ترندهاي اسپرت ۲۰۲۰ صحبت كنيم.

 

 

كفش اسپرت

 

انواع كفش ­اسپرت

كفش مخصوص دوميداني

اولين پارامتر مهم در اين كفش­ها وزن كم و راحتي بي­همتاي آن­ها مي­باشد تا باعث سنگيني پاي شخص نشود. همچنين اين كفش­ داراي ضربه­گيرهاي مناسب مي­باشد. انعطاف ­پذيري يكي ديگر از مشخصات مهم اين دسته از كفش­ها مي­باشد.

كفش فوتبال

در اين نوع كفش ابتدا بايد شخص بداند كه كفش خود را براي استفاده در چه زميني مي­خواهد تا ميزان استوك­هاي موجود در كفش خود را مطابق با آن تعيين كند. اين نوع از كفش دور دوزي­هاي خاصي را دارد تا قدرت توپ و شوت كنترل شود.

كفش تنيس

كفش­هاي تنيس بايد از طراحي­ هاي خاصي برخوردار باشند تا به ورزشكار اجازه­ حركات ناگهاني و سريع را بدهد، به همين دليل زير اين كفش ها بايد نرم، سبك و در عين حال انعطاف­ پذير باشد.

كفش پياده روي

بسياري از اشخاص اهميت اين كفش را جدي نمي­گيرند در حالي كه يكي از مهم­ترين و پركاربردترين انواع كفش اسپرت مي­باشد. اين كفش بايد توازن بدن انسان را براي طولاني مدت حفظ كند. در كف كفش­هاي پياده روي از لاستيك­ها يا اصطلاحا بالشتك­هايي استفاده مي­شود كه داراي تورفتگي يا برآمدگي­هايي باشند كه راه رفتن را در سطح­هايي كه صاف و هموار نيستند، راحت­تر كنند.

 

كفش اسپرت-هنيل

كفش اسپرت زنانه

كفش‌هاي اسپرت زنانه از مدل‌ كفش‌هاي كلاسيك و قديمي زنانه به شمار مي‌روند. اين كفش‌ها قبلاً تنها به ‌عنوان كفش تخت و راحتي براي ورزش و پياده‌روي استفاده مي‌شدند. اما امروزه در مدل‌هاي مختلفي طراحي و توليد مي‌شوند. به همين دليل براي استايل‌هاي گوناگون مناسب هستند. امروزه كاربرد اين كفش‌ها مانند گذشته محدود نيست و در موقعيت‌هاي مختلف مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي مثال كفش‌هاي اسپرت زنانه مي‌توانند بهترين گزينه براي گردش در مركز شهر و خريد كردن باشد. يا اينكه براي گردش در طبيعت مورد استفاده قرار گيرد. استفاده از مدل‌هاي جديد كفش‌هاي اسپرت زنانه در صنعت مد سال ۲۰۲۰ رواج بسياري پيدا كرده است.

كفش اسپرت دخترانه

كفش دخترانه اسپرت در ميان قشر كودك، نوجوان و جوان طرفداران زيادي دارد. اين كفش‌ها به دليل جذابيت زياد و تنوع طرح و رنگي كه دارند به راحتي با انواع استايل‌هاي دخترانه ست مي‌شوند. كفش‌هاي اسپرت دخترانه براي رفتن به محيط‌هاي آموزشي چون مدرسه و دانشگاه بهترين گزينه هستند. زيرا اين كفش‌ها ساده‌ترين و راحت‌ترين مدل محسوب مي‌شوند. استفاده از كفش دخترانه در استايل نوجوانان در سراسر دنيا از جمله محبوب‌ترين ترند‌هاي ۲۰۲۰ محسوب مي‌شود. كفش‌هاي دخترانه تنوع زيادي دارند و به همين دليل براي گروه‌هاي سني متفاوتي به كار مي‌روند.

 

كفش اسپرت

 كفش اسپرت مردانه

مدل‌هاي اسپرت مردانه يكي از پرطرفدارترين و پرفروش‌ترين انواع كفش محسوب مي‌شوند. كفش‌هاي اسپرت مردانه راحت هستند و از تنوع طرح و رنگ زيادي نيز برخوردارند. آقايان مي‌توانند از اين كفش‌ها براي پياده روي، باشگاه ورزشي و مراكز تفريحي استفاده كنند. همچنين اين كفش‌ها مي‌توانند گزينه‌ي مناسبي براي رفتن به مهماني‌هاي خودماني و حتي محل كار باشند. كفش‌ اسپرت مردانه را مي‌توان به راحتي با انواع شلوار‌هاي جين و كتان ست كرد. پوشيدن كفش‌هاي اسپرت كمترين آسيب را به پاها و ستون فقرات وارد مي‌كند. مدل‌هاي اسپرت از اين لحاظ نسبت به ساير انواع كفش براي حفظ سلامت جسماني مناسب‌تر هستند.

چه نوع كفش اسپرتي بخريم؟!

در اين جا قصد داريم 3 نكته ­ي مهم در انتخاب كفش اسپرت را با شما درميان بگذاريم.

در ابتدا بدانيد يك كفش را براي چه منظوري و چه استفاده ­اي مي­خريد. هيچوقت يك كفش چند منظوره را خريداري نكنيد؛ به­طور مثال كفشي را كه براي ست كردن با لباس خود خريداري كرديد را براي پياده­روي هاي طولاني يا دويدن استفاده نكنيد.

به زمان خريد كفش دقت كنيد. بهتر است براي خريد كفش اسپرت در آخر روز اقدام كنيد؛ چون پاي شما در طول روز و در هنگام فعاليت مقداري باد خواهد كرد و بهترين زمان براي انتخاب درست كفش آخر روز مي­باشد.

شرايط جسمي خود را بشناسيد. افرادي كه از كمردرد رنج مي­برند عموما از كفش­هاي طبي با كفي­هاي مخصوص استفاده مي­كنند ولي در مقابل افرادي كه از درد پا يا پاشنه­ي پا رنج مي­برند بهتر است از كفش­هايي با انعطاف پذيري زياد و وزن بسيار كم استفاده كنند.

اين نكات، 3 نكته ­ي مهم در انتخاب كفش اسپرت مي­باشد اما بايد توجه داشت كه ميزان راحتي كفش در پاي شخص و همچنين كوچك يا بزرگ نبودن(انتخاب سايز درست كفش) نيز اهميت زيادي در خريد كفش اسپرت دارد.

 

كفش اسپرت-هنيل

ويژگي‌هاي كفش اسپرت مناسب

يك كفش خوب بايد داراي ويژگي‌هاي زير باشد.

وزن سبك

سبك بودن كفش يك ويژگي ضروري براي آن محسوب مي‌شود‌.

انعطاف پذير

كفش‌هاي اسپرت بايد انعطاف پذير باشند تا افراد هنگام پوشيدن آن احساس راحتي كنند.

قابليت تنفس

 كفش‌هاي اسپرت بايد به گونه‌اي باشند كه هوا به راحتي در آن‌ها گردش كند تا از تعرق بيش از حد پاها در هنگام ورزش و پياده‌روي جلوگيري شود.

كف و لايه مياني مناسب

 كف و لايه‌ي مياني كفش اسپرت بايد داراي قوس مناسب باشد. اين موضوع باعث مي‌شود نيروي وارد شده از سوي زمين به پا خنثي شود. بنابراين ستون فقرات آسيب و استخوان‌هاي پا كم‌ترين ميزان آسيب را مي‌بينند.

كفش اسپرت سفيد

كفش‌هاي سفيد جزو محصولاتي  هستند كه حتما بايد در كمد هر فرد وجود داشته باشد. كفش‌هاي اسپرت سفيد به راحتي با انواع و اقسام استايل‌هاي مردانه و زنانه ست مي‌شوند. آقايان مي‌توانند كفش اسپرت سفيد مردانه را با انواع تي‌شرت و شلوار و حتي كت و شلوار‌هاي اسپرت ست كنند. پوشيدن كفش سفيد با پيراهن و شلوار نيز مي‌تواند از رسميت يك لباس بكاهد و به آن ظاهري اسپرت‌تر بدهد.

داشتن يك جفت كفش سفيد اسپرت براي خانم‌ها نيز يك ضرورت محسوب مي‌شود. خانم‌ها مي‌توانند كفش سفيد را با انواع مانتو‌هاي رنگي و شلوار‌هاي جين و كتان ست كنند. پوشيدن كفش سفيد اسپرت با لباس شب كوتاه و پيراهن‌هاي ساحلي نيز از جمله ترند‌هاي سال ۲۰۲۰ محسوب مي‌شود. در حالت كلي مي‌توان گفت كفش سفيد يكي از محبوب‌ترين ترندهاي محبوب اسپرت ۲۰۲۰ است.

 

كفش اسپرت

 

مدل­هاي جديد كفش اسپرت در سال 2020

هر انساني فارغ از جنسيت و در هر سني به دنبال بهترين­ها در دنياي مد مي­باشد. در اينجا تعدادي از مدل هاي جديد كفش­هاي اسپرت در سال 2020 كه براي برندهاي معروف دنيا مي­باشند را به شما معرفي خواهيم كرد.

  1. آديداس : AC7141
  2. نايك : Air ZoomX Vaporfly
  3. اسكيچرز : Air cooled memory foam inserts

قيمت كفش اسپرت

قيمت كفش‌هاي اسپرت بسيار متنوع است. كفش‌ها با قيمت چند ده هزار توماني تا چند ميليون توماني در بازار موجود هستند. كفش‌هاي اسپرت از برندهاي مطرح مثل نايك، آديداس و... گران‌ترين مدل‌هاي اسپرت محسوب مي‌شوند. اما نمونه‌هاي اسپرت توليد داخل و كفش‌هاي چيني قيمت مناسب‌تري دارند.

عوامل ديگري چون ميزان راحتي، مدل و زيبايي كفش نيز در قيمت آن تاثيرگذار هستند. اما هر كفش ارزاني نيز براي خريد مناسب نيست. زيرا كفش‌هاي اسپرت تقلبي قالب استانداردي ندارند و استفاده‌ي مداوم از آن‌ها مي‌تواند به ستون فقرات آسيب برساند و موجب درد كمر شود.

 

خريد اينترنتي كفش ورزشي و اسپرت

كفش‌هاي ورزشي و اسپرت را مي‌توان به صورت حضوري و اينترنتي تهيه كرد. خريد اينترنتي كفش نسبت به خريد حضوري آن مزاياي زيادي دارد.

  • صرفه جويي در زمان.
  • رفه جويي در هزينه.
  • عدم محدوديت مكاني در خريد.
  • دسترسي گسترده به انواع و اقسام مدل‌هاي كفش.
  • دسترسي به بازار‌هاي كفش در نقاط مختلف كشور يا حتي دنيا.
  • امكان مقايسه‌ي قيمت‌ها.
  • خريد بهداشتي و بدون احتياج به خروج از منزل در شرايط شيوع بيماري كرونا.

نكاتي نيز وجود دارند كه بايد در هنگام خريد اينترنتي كفش اسپرت به آن‌ها توجه كرد. خريد كفش را بايد حتما از سايت‌ها و فروشگاه‌هاي اينترنتي معتبر انجام داد. زيرا برند‌هاي فيك و تقلبي و بي‌كيفيت ارائه دهنده كفش‌هاي اسپرت در بازار فراوان هستند. همچنين بهتر است خريد خود را از فروشگاه‌هاي اينترنتي انجام بدهيد كه امكان مرجوع كردن كفش از طرف مشتري و در صورت عدم رضايت او را دارند. نكته‌ي ديگري كه بايد به آن توجه كنيد سايز دقيق پاي شما است. ممكن است سايز كفش‌هاي اسپرت با كفش‌هاي مجلسي تفاوت داشته باشد. به همين دليل لازم است براي خريد كفش سايز آخرين كفش اسپرتي كه خريديد و برايتان كاملا راحت و اندازه بود را سفارش دهيد. 

 

كفش اسپرت​​​​​​​

 

 

جمع بندي

در اين مقاله ترندهاي مهم كفش ۲۰۲۰ را به شما ارائه داديم. مجموعه هنيل ارائه دهنده انواع مختلف كفش‌هاي اسپرت براي خانم‌ها و آقايان در سنين مختلف است. كفش‌هاي ارائه شده توسط هنيل كيفيت بالا و قيمت مناسبي دارند. امكان ارسال محصولات به سراسر كشور وجود دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.