یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

تي شرت

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

تي شرت

۱۳ بازديد

پيدايش تي­شرت

تا چندين سال پيش هر وقت حرف از لباس­هاي رسمي آقايون مي­شد در ذهن هر شخص ظاهري اتوكشيده همراه با كت و شلوار و پيراهن تداعي مي­شد و خبري از تي­ شرت يا اصطلاحا بالاپوشي راحت نبود.

ظهور اين محصول محبوب را مي­توان مديون بيزينس من­هاي معروفي چون بيل گيتس، استيو جابز، مارك زاكربرگ يا لري پيچ بود. اين اشخاص با رد كردن تعريف متعارف از يك تيپ رسمي و با روي آوردن به تيپ­هايي كه تركيبي از شلوار و بالاپوش­هاي ساده و در عين جذاب و شكيل، يكي از اجزاي محبوب استايل را به دنيا معرفي كردند.

تي شرت‌ها يكي از كاربردي‌ترين انواع لباس‌ها هستند. آن‌ها زيبا و بسيار راحتند. به همين دليل افراد مختلف در موقعيت‌هاي گوناگون اين لباس‌ها را انتخاب مي‌كنند. اين تنپوش در فصل‌هاي گرم سال به تنهايي پوشيده مي‌شود و در فصل‌هاي سرد نيز مي‌تواند زيرپوش مناسبي براي مانتو، پالتو، سوييشرت و... باشد.

اين محصول يكي از راحت ترين لباس­ها مي­باشد كه به عنوان يك استايل كژوال معرفي شده است. اين محصول با توجه به تنوع رنگ و طرح­هاي موجود به راحتي مي­تواند مشتريان خود راضي نگه­دارد.

يكي از مزاياي اين لباس، اين است كه با توجه به اندام، رنگ پوست و يا هماهنگي با ديگر لباس­ها، مي­تواند يك ظاهر جذاب در عين حال موقر به شخص بدهد؛ هم­چنين عموما باعث مي­شود سن افراد كمتر ديده شود.

در اين مقاله قصد داريم توضيحات كاملي در مورد اين لباس محبوب ارائه دهيم.

 

تي شرت

 

تي شرت چيست؟

اين تنپوش‌ها نوعي بلوز هستند كه از انواع پارچه دوخته مي‌شود. اين لباس براي آقايان و خانم‌ها مناسب است. تاين لباس‌‌ها معمولا از پارچه‌هاي سبك و كشي تهيه مي‌شود كه به راحتي قابل شستشو هستند. علت نامگذاري تي شرت به خاطر ظاهر بدنه و آستين‌هاي اين لباس است كه به شكل حرف انگليسي T طراحي مي‌شود.

در ابتدا اين نوع لباس تنها يك مدل داشت و آن هم يقه كرد بود. اما امروزه انواع مختلفي دارند كه در قسمت‌هاي بعدي در مورد آن‌ها صحبت مي‌كنيم.

انواع مدل تي شرت

اين تنپوش‌ها نيز مانند هر لباس ديگري در طول ساليان مختلف دستخوش تغييراتي شده است. به همين دليل امروزه انواع مختلف آن در بازار وجود دارد. انواع مختلف مدل‌هاي اين نوع بلوز را در ادامه نام برده‌ايم.

  • يقه دار

  • گرد
  • دكمه‌اي
  • آرم‌دار
  • يقه هفت
  • آستين بلند.
  • تي شرت‌هاي داراي طرح.

 

تي شرت

 

همه ما انواع اين لباس‌ها را ديده‌ايم. اما انتخاب محصول مناسب براي استايلي كه در نظر داريد، به زيبايي هرچه بيشتر آن كمك مي‌كند.

 

 

تي شرت لانگ

مدل‌هاي لانگ در پشت ويترين بسياري از لباس فروشي‌ها به چشم مي‌خورد. اين نوع لباس مورد استقبال افراد مختلف و به خصوص قشر جوان جامعه ايراني قرار گرفته است. اين لباس‌ها معمولا مقداري بلندتر از نمونه‌هاي معمولي هستند و معمولا بلندي آن‌ها به پايين كمر مي‌رسد. البته ميزان بلندي مدل‌هاي مختلف متفاوت است. بنابراين توصيه مي‌شود بلندي آن‌ها را با توجه به قد خود انتخاب كنيد. به عنوان مثال انتخاب مدل‌هاي خيلي بلند براي افراد كوتاه قد مناسب نيست.

 

تي شرت

 

شلوارهاي جين چسبان بهترين انتخاب براي ست شدن با تي شرت‌هاي لانگ هستند. همچنين خانم‌ها مي‌توانند از اين نوع لباس براي زير مانتو هاي جلوباز استفاده كنند.

رنگ تي شرت لانگ

لباس‌هايي كه رنگ روشن دارند با شلوار جين آبي بسيار جذاب خواهد بود. در انتخاب رنگ لباس بالاتنه بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه رنگ‌هايي مانند مشكي، طوسي و آبي هميشه مد است. بنابراين مي‌تواند بهترين استايل‌ها را براي شما ايجاد كند. رنگ‌هاي خنثي نيز مي‌توانند هم با لباس‌هاي تيره و هم با لباس‌هاي روشن هماهنگ شوند. به عنوان مثال رنگ طوسي هم با رنگ‌هاي روشن و هم با رنگ‌هاي تيره به خوبي ست مي‌شود. توجه به انتخاب رنگ و هماهنگي بين رنگ‌هاي لباس بالا و پايين تنه در هر استايلي مهم است.

تي شرت زنانه اسپرت

اين نوع لباس يكي از محبوب‌ترين لباسهاي خانم‌ها در فصل گرما است. در روزهاي گرم كمتر كسي پيدا مي‌شود كه به دنبال خريد اين لباس نباشد. خانم‌ها از اين نوع لباس معمولا در خانه استفاده مي‌كنند. بنابراين مي‌توانند آن‌ها را با شلوارك، دامن يا حتي ساپورت ست كنند.

نكته‌اي كه در انتخاب اين نوع لباس بايد به آن توجه داشت، سايز مناسب است. در بسياري از موارد اين تنپوش‌ها در حالت فري سايز ارائه مي‌شوند. اما مسلما دو شخص ۴۰ كيلويي و ۸۰ كيلويي نمي‌توانند از آن استفاده كنند! به همين دليل هنگام انتخاب بايد به اين نكته توجه داشت. خانم‌هايي كه توپر هستند بايد از لباس‌هاي بازتر و گشادتر استفاده كنند تا راحت‌تر باشند. فراموش نكنيد كه يكي از علت‌هاي محبوبيت تي شرت‌ها بخاطر راحتي آن‌هاست. پس لباس تنگ مي‌تواند اين ويژگي‌ مهم را از آن بگيرد!

ست تي شرت و ساپورت

ست كردن تي شرت با ساپورت مي‌تواند در خوش لباس و خوش استايل نشان دادن شما تأثير بسزايي داشته باشد. در واقع اين ست يك ايده عالي براي خانم‌هاست. ساپورتها در انواع مختلفي وجود دارد و فقط كافي است كه شما بدانيد كه براي چه مراسم و چه مكاني مي‌خواهيد از آن‌ها استفاده كنيد. جالب است بدانيد كه اين لباس مي‌تواند براي مهماني‌ها و دورهمي‌هاي دوستانه نيز مناسب باشد.

 

 تي شرت

 

 

شما مي‌توانيد براي اينكه يك استايل كژوال داشته باشيد از ساپورت‌هاي نخي و ساده انتخاب و يك مدل‌هاي لانگ نخي را با آن ست كنيد. به ياد داشته باشيد كه اگر ساپورت شما ساده است، بهتر است براي بالاتنه از لباس‌هاي طرح‌دار استفاده كنيد. ايده ديگري كه براي ست ساپورت و تي شرت وجود دارد، همراه كردن يك شوميز با آن‌هاست.

 

مدل‌هاي جديد تي شرت زنانه

مدل‌هاي مختلف اين لباس هميشه محبوب دوستداران فشن، سلبريتي‌ها و استايليست‌ها بوده‌اند. به همين دليل سالانه انواع مختلفي از اين لباس با طرح‌هاي جديد وارد بازار مي‌شوند. آن‌ها با پارچه‌هاي گوناگوني دوخته مي‌شوند. اما خنك و راحت بودن ويژگي‌هاي مشترك در بين اكثر آن‌هاست.

 

تي شرت

 

 

براي خريد و انتخاب لباس‌هاي زنانه حتما بايد به كيفيت، سايز، پارچه و طراحي آن توجه ويژه‌اي داشته باشيد. جديدترين محصولات ارائه شده براي خانم‌ها را در ادامه نام برده‌ايم

  • آستين حلقه‌اي
  • محصولات بافتني
  • مدل‌هاي مينيمال
  • نمونه‌هاي كارديگان
  • مدل‌هاي داراي طرح گرافيكي
  • محصولات كلاسيك سفيد

تي شرت زنانه نخي

لباس‌هاي نخي جزو لباس‌هاي مورد علاقه خانم‌ها در تمام سنين هستند و طرفداران بسيار زيادي دارند. تا آنجايي كه حتي بسياري از خانم‌ها در فصل زمستان در زير لباس‌هاي گرم خود از لباس‌هاي نخي استفاده مي‌كنند. به همين دليل همه خانم‌ها يك يا چند تنپوش نخي در كمد خود دارند.

 

تي شرت

 

اين لباس‌هاي پركاربرد معمولا ارزان نيز هستند و طرح‌هاي متنوعي دارند. تمام اين دلايل باعث مي‌شود كه خانم‌ها در موارد بسياري از اين نوع لباس‌ها استفاده كنند.

براي خريد تي­شرت خوب بايد به چه نكاتي توجه كنيم؟!

در اين­جا قصد داريم 3 نكته­­ي مهم در انتخاب تي­شرت را با شما به اشتراك بگذاريم:

جنس پارچه : يكي از مهم­ترين دليل انتخاب اين نوع پوشاك، راحتي آن مي­باشد. همچنين در فصل گرم تابستان، جنس آن ها اهميت زيادي دارد و بايد كاملا از پنبه­ ي خالص و بدون هيچ­گونه پلاستيك باشد.

اندام خود را بشناسيد: معمولا تي­شرتها براي كساني كه داراي تناسب اندام هستند هرچه جذب­تر باشد خوش­فرم تر نيز مي­باشد اما در افراد توپر يا چاق بهتر است از مدل هاي گشاد يا اصطلاحا لش استفاده شود.

بايد بدانيد آن را براي استفاده با چه لباس­هايي خريداري مي­كنيد: اگر مي­خواهيد آن را همراه با كت و شلوار اسپرت خريداري كنيد بايد بدانيد نياز به يك طرح ساده و مطابق با رنگ كت و شلوار خود داريد، اما اگر درخواست داشتن يك تيپ لش يا اصطلاحا بگ داريد بايد از مدل­هاي طرح­دار يا اور سايز استفاده كنيد.

 

تي شرت-هنيل

قيمت تي­شرت

داشتن تنوع يكي از خواسته­هاي قديمي بشر مي­باشد. بي­شك يكي از دلايل محبوبيت تي­شرت­ها قيمت آنها نيز مي­باشد. قيمت تي­شرت به­گونه­اي است كه به راحتي مي­توان در ازاي ­خريد يك پيراهن، چندين تي­شرت با رنگ ها و طرح­هاي مختلف خريداري كرد و اين­گونه، ست كردن را براي هر شخص آسان­تر مي­كند.

 

تي شرت-هنيل

جمع بندي

شايد به اين فكر كنيد كه تي شرت‌ها را از هر فروشگاهي مي‌توان خريد. اما تاكنون به اين توجه كرده‌ايد كه خريد از يك فروشگاه با تنوع محصولات بيشتر، راحت‌تر است؟ اين لباس‌ها نيز مانند ساير تنپوش‌ها كيفيت‌هاي مختلفي دارند. به همين دليل بايد از مجموعه‌اي خريد كنيد كه از كيفيت محصولات آن اطمينان داشته باشيد.

برند هنيل ارائه دهنده انواع لباس‌هاي زنانه و مردانه است. مهم‌ترين ويژگي‌هاي هنيل تنوع محصولات و كيفيت بالاي آن‌هاست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.