یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قهوه اسپرسو ، كاپوچينو و فرانسه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قهوه اسپرسو ، كاپوچينو و فرانسه

۴۲ بازديد

اسپرسو

اسپرسو متداول ترين قهوه در پاريس  است. اسپرسو براي يك انتخاب سريع است. اگر شما يك كافي بخواهيد ، اين همان چيزي است كه شما به احتمال زياد سفارش ميدهيد.قهوه اسپرسو ساده- سياه و بسيار تلخ است با يك كف بسيار نازك روي شات قهوه.ولي اين قهوه در اول صبح قبل از شروع كار روزانه بسيار به شما انرژي ميدهد چون كافئين زيادي داردكافئين زيار سلولهاي مغز را فعال ميكند .مواد لازم آن فقط قهوه آسياب شده و آب است اين قهوه را ميتوانيد در منزل با دستگاه موكاپات يا اسپرسو ساز تهيه كنيد.

 

 

كاپوچينو: قهوه با شير

تركيبي از شير و قهوه مشهور در بين نوشيدني هاي قهوه فرانسه است ، در واقع يك اسپرسو با مقدار زيادي از شير،مقداري از شيرداغ ساده روي قهوه ريخته ميشود و مقدارديگري شيرداغ را خوب با هم زن مي زنيد تا كف كند شير كف كرده را روي شير قبليمي ريزيد بعد ميتوان روي آن را با شكلات رنده شده يا پودر كاكائو تزئين كرد.شما در هر ساعت از شبانه روز امكان سفارش هر نوع قهوه را داريد در نتيجه ، اگرروزي به كشور فرانسه سفر كرديد و در طول روز خواستيد قهوه ميل كنيد بهترين راه رفتن به يكي از كافه هايي است كه قهوه باكيفيت سرو مي كند.

فراپه

آيا فرانسوي ها قهوه يخي مي نوشند؟نوعي از قهوه كف كرده با مقداري يخ

اگر از طرفداران قهوه يخ زده هستيد ،ميتواند گزينه مناسبي باشد.شامل قهوه فوري و آب و شكر است كه در آن مقداري يخ ميريزند البته بسته به سليقه مشتري گاهي شير هم اضافه مي شود.با ميكسر تمامي مواد را ميكس كنيد و داخل ليوان با ني ميل كنيد.

نوشيدن قهوه خواص زيادي دارد اما مضراتي هم دارد براي افرادي كه فشار خون بالا و بيماريهاي قلبي و اضطراب و بي خوابي و تنگي نفس دارند بسيار خطرناك است.

 

هاني استار عرضه كنندۀ انواع و اقسام شكلات و قهوۀ خارجي و ايراني مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.