یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قيرگوني در كرج

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيرگوني در كرج

۳۰ بازديد

قيرگوني در كرج براي عايق‌ كاري كف و سقف و ديوارهاي ساختمان‌ها‌‌ استفاده‌‌ مي‌شود تا از ورود رطوبت هنگام برف و باران به داخل آن‌ها جلوگيري كند‌‌‌‌.‌‌ اجراي ايزوگام در كرج به صورت يك لايه‌‌،‌‌ دو لايه و سه لايه براي پشت‌بام‌‌،‌‌ سرويس‌هاي بهداشتي‌‌،‌‌ پي ساختمان‌‌،‌‌ ديوار‌‌،‌‌ استخر مخازن آب و ساير سازه‌ها انجام مي‌شود و تعميرات قيرگوني‌‌،‌‌ رفع نم‌‌‌‌،‌‌ نشتي ‌يابي و رطوبت سقف‌‌‌‌، ديوار‌‌‌‌،‌‌ سرويس بهداشتي و غيره هم بخش مهمي از خدمات عايق‌ كاري در شهر كرج به حساب مي‌آيد‌‌‌‌.‌‌ قيرگوني‌ كاري در كرج و ساير مناطق نزديك كرج به بهترين مجري‌هاي قيرگوني سپرده مي‌شود تا حتي يك متر آب بندي درزها نيز با بهترين كيفيت انجام گيرد‌‌.

نحوه اجراي قيرگوني در كرج

اجراي قيرگوني به صورت سه روش زير انجام مي‌شود:

اجراي قيرگوني به صورت تك لايه : در اين روش قير را روي سطح مورد نظر كشيده مي‌شود سپس يك لايه گوني چندتايي و بعد يك لايه قير ديگر روي آن كشيده مي‌شود‌‌‌‌.‌‌ كه جمعا دو لايه قير و يك لايه گوني است.

اجراي قيرگوني به صورت دو لايه: در اين روش ابتدا يك لايه قير و بعد يك لايه گوني و سپس يك لايه گوني چنتايي و در آخر يك لايه قير كشيده مي‌شود. كه جمعا‌‌ سه لايه قير و دو لايه گوني خواهد بود.

اجراي قيرگوني به صورت سه لايه: در اين روش ابتدا يك لايه قير بعد يك لايه گوني‌‌ و بعد دوباره قير و يك لايه گوني و باز هم قير و چن لايه گوني مي‌كشند‌‌‌‌. كه جمعا ۳ لايه گوني و ۴ لايه قير مي‌شود.

قيمت قير در كرج

  • قير خالص بشكه‌اي ۲۲۰ ليتري با وزن خالص ۱۸۵ كيلوگرم حدود ۵۷۰۰۰۰
  • قير مخلوط بشكه‌اي ۲۲۰ ليتري با وزن خالص ۱۸۵ كيلوگرم حدود ۵۸۰۰۰۰
  • قير سفت كارتني ۱۱ كيلو گرمي حدود ۴۰۰۰۰ تومان
  • قير حلب ۱۷ كيلويي حدود ۴۵۰۰۰ تومان
  • قير مخلوط ۱۷ كيلويي حدود ۴۵۰۰۰ تومان

 

قيرگوني در كرج

قيمت اجراي قيرگوني در كرج

هزينه اجرا قيرگوني در كرج براي متراژهاي بيش‌تر از يكصد متر مربع به صورت زير مي‌باشد.

  • قيرگوني به روش يك لايه هر متر مربع ۳۰ هزار تومان
  • قيرگوني در كرج‌‌ به روش دولايه هر متر مربع ۴۵ هزار تومان
  • قيرگوني در كرج به روش سه لايه هر متر مربع ۶۰ هزار تومان
  • قيمت اجراي قيرگوني در كرج به روش دو لايه براي تعميرات سرويس‌هاي بهداشتي براي هر متر مربع حدود يكصد هزارتومان مي‌باشد
  • هزينه اجرا قيرگوني در كرج براي متراژهاي بيش‌تر از يكصد متر مربع تخفيف داده مي‌شود

مزايا و معايب قيرگوني در كرج

معايب

  • قيرگوني كردن داراي معايبي مانند خطرناك بودن كار با قير داغ
  • امكان پوسيدگي بعد از چن سال
  • داراي آلودگي زياد در هنگام نصب است و با نشست ساختمان ممكن است قيرگوني پاره شود

مزايا

از مزاياي استفاده از قيرگوني در كرج مي‌توان به اجراي راحت آن‌‌‌‌،‌‌ رفع شكستگي‌ها و بريدگي‌ها اشاره كرد.

مقايسه قيرگوني و ايزوگام

روش نصب ايزوگام راح‌تر و ساده‌‌تر از نصب قيرگوني است. هنگام نصب ايزوگام‌‌‌‌،‌‌ سطح مورد نظر كثيف نمي‌شود اما در قيرگوني اينطور نيست. همين نكته مثبت ايزوگام باعث افزايش فروش و مصرف ايزوگام شده است. از طرفي قيمت اجراي ايزوگام ارزان‌‌تر از قيرگوني در كرج است.

استاندارد اجرايي قيرگوني

رعايت نكات زير در زمان قيرگوني الزامي است:

  • شروع قيرگوني هميشه بايد از پايين‌‌ترين محل صورت گيرد.
  • دماي قير در هنگام مصرف نبايد بيشتر از ۱۵۰ درجه سانتي‌گراد باشد‌‌.‌‌
  • قبل از اينكه قير سفت شود‌‌‌‌،‌‌ بايد لايه گوني روي آن پهن شود تا چسبندگي به خوبي انجام گيرد‌‌.‌‌
  • از گوني مناسب و استانداردي استفاده شود كه وزن آن حداقل ۳۷۰ گرم باشد‌‌.
  • تعداد لايه‌هاي قيرگوني بايد مناسب باشد‌‌.‌‌
  • قيرگوني بايد حداقل تا ۳۰ سانتي متر روي ديوارهاي اطراف امتداد يابد‌‌.
  • هنگام اجراي قيرگوني بايد سطح كار‌‌،‌‌ كاملاً خشك باشد به همين دليل بايد از اجراي كار در شرايط برف و رطوبت خودداري كرد‌‌‌‌.‌‌
  • اجراي قيرگوني نبايد در دماي كمتر از ۵ درجه سانتي‌گراد صورت گيرد زيرا هواي سرد باعث سفت شدن سريع لايه قير و عدم آميختگي آن با گوني مي‌شود‌‌.
  • در هنگام اجرا‌‌،‌‌ پرسنل اجراكننده بايد از كفش‌هايي كه داراي كف چوبي يا نرم‌‌ هستند جهت رفت و آمد روي قيرگوني استفاده كنند تا باعث آسيب ديدن لايه قيرگوني نشود‌‌‌‌.
  • از خراشيدن و ضربه‌ زدن‌‌،‌‌ و كندن سطح قيرگوني پس از اجرا قيرگوني بايد اجتناب كرد‌‌‌‌.

 

قيرگوني در كرج

روش صحيح قيرگوني در كرج‌‌

روش صحيح و ترتيب اجرا قيرگوني در دوام آن بسيار مهم است‌‌‌‌.‌‌ قيرگوني بايد با ترتيب زير اجرا شود .در سطح زيرين قيرگوني حتما بايد سيمان استفاده شود‌‌‌‌.‌‌ درجه سيمان بايد در حدي باشد كه با حركت روي سيمان سايش ايجاد نشود‌‌‌‌.‌‌ اگر سيمان ترك خورد بايد با مخلوط سيمان سفيد و دوغاب پر شود و بعد از خشك شدن عمل قيرگوني صورت گيرد‌‌‌‌. ‌در شرايط آب و هوايي نامناسب مانند بارندگي نبايد عمل قيرگوني صورت گيرد‌‌‌‌. زيرا در اين صورت ممكن است لايه‌هاي قيرگوني دچار صدمه و پارگي شوند.

قير نرم نبايد حرارت داده شود زيرا با حرارت دادن، مواد مطلوب قير از بين مي‌رود‌‌‌‌.‌‌ بايد قير داغ شده با ماله مخصوص به طور يكنواخت و يك لايه روي سطوح افقي پخش شود. يك لايه از گوني درجه يك را روي سطح قير پهن كرده و بعد از رفع چين خوردگي‌‌ گوني محل‌هايي مانند كف شور‌ها را برش زده و سپس محل آب‌روها را با قير‌‌‌‌ اندود مي‌كنند.‌‌ همچنين استاندار هم پوشاني يا همان روي هم رفتگي گوني، به اندازه ۱۰ سانتي متر بايد رعايت شود. در اين مرحله بايد قير نرم را با قير سفت مخلوط كرده و با دماي ۷۰ درجه به آن‌ها حرارت داد تا كاملا مخلوط شوند‌‌‌‌.‌‌ سپس مخلوط قير را روي گوني پهن كرده و مي‌كشند. در اين مرحله براي انجام دولايي سرويس گوني را در جهت معكوس اجراي اولي پهن مي‌كنند تا ضربدري شود با اين كار راه نفوذ آب كاملا بسته مي‌شود‌‌‌‌. در مرحله آخر اقدام به كشيدن دوباره قير بر روي گوني پهن شده مي‌كنند و براي اطمينان از مقاوم و محكم شدن كار يك لايه ديگر روي قير قبلي كشيده مي ‌شود و اگر هيچ گونه نشتي ديده نشود بايد سطح قير گوني شده را با يك لايه سيمان پوشاند تا از آسيب زدن به عايق جلوگيري شود.

قيرگوني در تمام مناطق كرج

قيرگوني در تمام مناطق كرج براي تمام سطح‌هاي صاف و شيب دار انجام مي‌شود. ترميم و لكه‌گيري قيرگوني در كرج با شرط آب‌بندي و با ضمانت‎نامه توسط شركت عايق نوين ارائه مي‌گردد‌‌‌‌.‌‌ قيرگوني به دليل داشتن قير خالص و گوني درجه يك، پايداري‌‌‌‌ بالايي در برابر ورود آب از خود نشان مي‌دهد‌‌‌‌.‌‌ قيرگوني براي آب و هوايي كوهپايه‌اي شهر كرج در زمستان و پاييز و بهار بخاطر بارش باران و برف زياد‌‌‌‌،‌‌ بسيار مناسب مي‌باشد‌‌‌‌.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.