یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار رافع ۹

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

نرم افزار رافع ۹

۱۶۸ بازديد

نرم افزار مالي رافع ۹ مخصوص شركت‌ها و بنگاه‌هاي اقتصادي كوچك و متوسط مشتمل بر سيستم‌هاي حسابداري مالي، خريد و فروش، انبارداري، اموال و دارايي‌هاي ثابت، خزانه‌داري، چك و بانك طراحي و توليد شده است. نرم افزار فوق به دليل محاسبات دقيق، تهيه گزارشات مديريتي متنوع و همچنين قيمت مناسب يكي از كامل‌ترين و جامع‌ترين نرم افزارهاي موجود در بازار رقابتي خود مي‌باشد. پروژه طراحي و توليد نرم افزار رافع 9 در سال ۱۳۹۸ به پايان رسيده و آخرين نسخه به روز شده نرم افزار مربوط به فروردين ۱۳۹۹ مي‌باشد.

ويژگي هاي نرم افزار

مشخصات نرم افزار

– نرم افزار رافع ۹ بر روي سيستم عامل‌هايWin10 , Win Server 2003 ,2008 ,Win7 , ,win8 ,win 8.1 قابل اجرا مي‌باشد.
– زبان به‌ كار گرفته شده (inter face) در اين نرم افزار، زبان برنامه نويسي C++ Builder است كه يكي از قدرتمندترين ابزارهاي برنامه‌نويسي مي‌باشد.
– بانك اطلاعاتي سيستم، نرم افزار MS-SQL server بوده كه جهت نگهداري اطلاعات مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

قابليت هاي ويژه

– تمامي گزارشات سيستم بر اساس محدوده تاريخ و محدوده كاربر و كامپيوتر ثبت شده قابل استخراج مي‌باشد.
– برقراري ارتباط با باركد بي سيم (پرتابل) و با سيم
– طراحي فاكتور فروش در قالب‌هاي دلخواه
– استفاده از لوگوي شركت در چاپ اسناد و فاكتور فروش
– طراحي و چاپ دسته چك براي چك‌هاي صادره

– زبان به‌ كار گرفته شده (inter face) در اين نرم افزار، زبان برنامه نويسي C++ Builder است كه يكي از قدرتمندترين ابزارهاي برنامه‌نويسي مي‌باشد.

سطح بندي نرم افزار

نرم افزار رافع ۹ در ۴ سطح و با قابليت تحت شبكه قرار گرفتن ارائه مي‌گردد.

سطح اول: حسابداري به همراه گزارشات

سطح دوم : حسابداري و خزانه داري (چك و بانك)

سطح سوم : حسابداري – خريد و فروش – انبارداري – خزانه داري (چك و بانك)

سطح چهارم : حسابداري – خريد و فروش – انبارداري – خزانه داري (چك و بانك) – اموال و داراييهاي ثابت

 

 

امكانت نرم افزار

حسابداري

– مشاهده، تعريف و تدوين سرفصل‌هاي حسابداري مورد نياز دلخواه در سطوح: كل، معين، تفصيلي
– تعريف و تدوين هزينه‌ها و درآمدهاي مربوط به هر بنگاه اقتصادي به صورت متغير و ثابت
– مشاهده كدهاي رزرو شده سيستم اتوماتيك (مورد استفاده در ثبت اتوماتيك اسناد حسابداري)
– مرتب‌سازي آرتيكل‌هاي تشكيل دهنده اسناد در چاپ اسناد
– تعريف و تدوين نوع مشتريان مرتبط با شركت و ايجاد معين حسابداري بر اساس گروه (بدهكاران و بستانكاران تجاري)
– تعريف و تدوين اشخاص شامل مشتريان (بدهكاران و بستانكاران)، بازاريابان، تنخواه گردان، سهامداران
– ارتباط اتوماتيك اشخاص با سرفصل‌هاي حسابداري
– ملاحظه فهرست تمامي مشتريان مرتبط با شركت (تدوين شده در قسمت نوع مشتريان)
– تعيين و تخصيص گروه خاصي از تفصيلي‌ها براي معين‌هاي مختلف (مشتريان، تنخواه گردانان، بازاريابان، سهامداران، حساب‌هاي بانكي و تفصيلي‌هاي مشترك)
– تخصيص تفصيلي‌هاي مربوط به سر فصل معين صندوق (تعريف صندوق به تعداد دلخواه)
– تنظيم تفصيلي‌هاي مشترك بين دو يا چند معين مختلف و ايجاد ارتباط منطقي بين تفصيلي‌هاي ياد شده
– ملاحظه فهرست كامل اسناد و نامه‌هاي حسابداري (شامل كليه نامه‌هاي ارسالي از قسمت‌هاي مختلف برنامه، اسناد پيش‌نويس، اسناد موقت و اسناد دائم)
– ثبت اسناد در قسمت پيش‌نويس جهت نگهداري و اعمال تغييرات احتمالي بر روي آن‌ها
– كپي‌برداري از اسناد و استفاده دراسناد ديگر
– كپي‌برداري از رديف در اسناد حسابداري
– بازسازي اسناد (رديف كردن شماره اسناد بر اساس تاريخ)
– ثبت و ويرايش سند افتتاحيه بصورت اتوماتيك
– ثبت و ويرايش دستي سند افتتاحيه
– ثبت اتوماتيك سندهاي حسابداري جديد و اصلاحي (با استفاده از قابليت صدور اسناد به طور اتوماتيك)
– ثبت دلخواه سندهاي جديد و اصلاحي با قابليت تنظيم دستي اسناد
– صدور اسناد بصورت دستي
– صدور قبوض دريافت (وجه نقد، چك شركتي، سفته، حواله بانكي و سايراسناد)
– صدور قبوض پرداخت (وجه نقد، چك شركتي، خرج چك اشخاص، سفته، حواله بانكي و ساير اسناد)
– تاييد يك يا چند سند موقت صادره
– تاييد و ادغام چند سند تحت عنوان سند ادغامي
– تهيه كاربرگ اسناد حسابداري
– انبار گرداني ريالي بصورت اتوماتيك
– ثبت سند اختتاميه در پايان دوره مالي به صورت اتوماتيك
– انتقال سند اختتاميه به سند افتتاحيه
– چاپ اسناد حسابداري و قابليت دريافت خروجي به Excel
– مشاهده و چاپ سرفصل‌هاي حسابداري تعريف شده و تطبيق با دفاتر قانوني و اظهارنامه مالياتي
– چاپ اسناد اعم از سند افتتاحيه و ساير اسناد در فرمت‌هاي مختلف جهت نگهداري
– مشاهده و پيگيري پيوست‌ها از داخل سند حسابداري
– ملاحظه دفاتر حسابداري در سطوح: كل، معين، تفصيلي و روزنامه
– پيگيري و مشاهده اسناد و پيوست‌ها در آرتيكل‌هاي دفاتر حسابداري (كل- معين- تفصيلي- روزنامه)
– جستجوي اسناد ثبت شده در دفاتر بر اساس مبلغ، مشخصات سند و غيره
– مرتب سازي شماره اسناد بر اساس تاريخ ثبت
– ملاحظه آمار بدهكاري و بستانكاري و ميزان اختلاف هر سند
– كنترل خودكار سيستم از عمليات اجرايي بر روي اسناد (حذف، ويرايش، ثبت و غيره)

 

براي ديدن قابليت هاي بيشتر و بررسي ساير نرم افزار هاي مرتبط، به وبسايت شركت مفتاح رايانه مراجعه كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.