دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

مبل راحتي جديد

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

مبل راحتي جديد

۹۴ بازديد

همه چيز در انتخاب مبل راحتي جديد

در خريد مبلمان گزينه هاي زيادي براي خريد وجود دارد كه بستگي به سليقه اي كه افراد دارند به راحتي مي توانند از انواع مختلفي از مبلمان هاي مختلف در بازار تهيه كنند كه در بررسي مبل ها كه در اكثر اوقات به دو دسته كلاسيك و راحتي تقسيم بندي مي شوند كه در اين جا مي خواهيم مبل راحتي را مورد بررسي قرار دهيم.

مبل هاي راحتي در حاظر از پر طرفدار ترين نوع مبل ها هستند زيرا به دليل وجود تنوع در اندازه، طرح و رنگ و همچنين به هنگام نشستن بر روي اين نوع مبل ها احساس راحتي به دنبال داريد كه در مبل هاي ديگر كمتر شاهد اين موضوع باشيد زيرا هر مبلي مزيت هاي خاص خود را دارد.

و لازم به ذكر است كه طراحي كه در مبل راحتي جديد ايجاد شده است به شكلي مي باشد كه از نوع بهترين مواد موجود و همچنين جديد ترين طرح ها استفاده شده اند كه زيبايي و شكل ظاهري مناسب را براي منزل به ارمغان مي آورد.

 

 

مبل راحتي جديد

معمولا از مبلمان براي نشستن بر روي آن استفاده مي شود كه در هر خانه اي شاهد اين هستيم كه در همه حالاتي از جمله تلويزيون تماشا كردن، هم صحبت شدن با افراد خانه بر روي مبل مي نشينيد كه نيازي ضروري به آن در هر منزل را ايفا مي كند پس در خريد اين نوع از وسايل در خانه بايد دقت لازم را در پيش داشته باشيد كه در عين راحتي از زيبايي نيز برخوردار باشد و دكوراسيون منزل را به هم نزند.

از مبل راحتي مي توان براي طول مدت زيادي استفاده كرد كه اين مدت بيشتر در كشور هاي خارجي در حدود ۷ سال مي باشد ولي اين عدد نسبت به اين كه در كشور ما به خاطر قدرت خريد پايين تر مي باشد پس در حين خريد مبل راحتي جديد به مدت چند دقيقه بر روي مبل بنشينيد و تجربه راحتي مبل را به وضوح ببينيد و بعد اقدام به خريد مبل كنيد.

اندازه و ابعاد مبل راحتي جديد

از فاكتور هاي مناسب براي خريد مبل راحتي اندازه و ابعاد مبل راحتي است.براي اين كه يك خريدي خوب را در پيش داشته باشيد بايد مبلي نسبت به اندازه محل خود تهيه كنيد تا با مشكلي بر نخوريد.

زيرا مبل خريداري شما اگر از اندازه اي كوچك همراه باشد در اين صورت فضاي زيادي از منزل اظافه مي ماند و همچنين اگر مبلي خريداري شما بزرگتر از ماندازه محل شما باشد در اين صورت نيز نمي توانيد مبل راحتي جديد را كه خريداري كرده ايد در محلي كه براي آن در نظر گرفته ايد جاي بگيريد.

پس قبل از خريد مبل راحتي جديد بايد در قدم اول اندازه محيطي كه براي آن مبل راحتي جديد مي خريد را متراژ كنيد و نسبت به آن متراژ مشخص شده خريد خود را انجام دهيد تا بعد از خريد از لحاظ اندازه و ابعاد مشكلي ايجاد نشود.

براي توليد كنندگان مبل راحتي جديد اندازه و ابعاد استانداردي مشخص شده است كه نسبت به آن توليد مي كنند ولي باز در كنار آن مي توان مبلي راحتي جديد با نزديك بودن به ابعاد و مشخصات منزل خود را به راحتي خريداري كنيد و در منزل خود از نوع بهترين شكل مبلمان استفاده ببريد.

 

مبل راحتي جديد

تفاوت مبل راحتي جديد با مبل هاي قديم

مبل هايي كه در قديم ساخته مي شد از يك نوع بودند و هيچ تازگي در پيش نداشتند و يك اندازه و ارتفاعي داشتند كه نسبت به آن ساخته مي شدند و مورد مصرف قرار مي گرفتند ولي امروزه با پيشرف روز افزون بشر باعث شده كه ما روي به مبل هاي جديد بياوريم كه نسبت به مبل هاي مشابه قديمي از تفاوت زيادي برخوردار هستند زيرا مبل راحتي جديد به شكلي طراحي شده است كه راحتي براي افراد به ارمغان مي آورد.

ميزان راحتي  مبلمان جديد در مقايسه با مبلمان قديم

معمولا مبلمان هاي قديمي نسبت به مبل راحتي جديد، ميزان راحتي كمتري داشتند و اين موضوع بر حسب نوع طراحي و جنس به كار رفته شده در مبل ها مشخص مي شود و مبل هاي قديمي به شكلي ساخته مي شدند كه جنس ضعيفي داشتند و همچنين از كيفيت كمتري به همراه بودند و براي استفاده در طول مدت از مبل قديمي مشكل به وجود مي آمد.

ولي شما مي توانيد مبل خريداري خود را در طول مدت زمان بيشتر از آن استفاده كنيد و از بابت جنس، كيفيت و تنوع رنگ خيالي راحت داشته باشيد و حتي مي توانيد اين نوع از مبل را به دوستان و آشنايان كه در ارتباط هستيد معرفي كنيد و از مزاياي مبل راحتي جديد بگوييد تا آن هايي كه با مبل راحتي آشناييتي ندارند نسبت به خريد اين نوع مبل اقدام كنند و تجربه اي شيرين با نشستن بر روي آنرا در پيش داشته باشند.

 

مبل راحتي جديد

ميزان مقاومت و استحكام بودن مبل هاي راحتي جديد

مبل راحتي در كنار اين كه راحتي را به منزل مي آورد از متريالي ساخته شده است كه از مقاومت بيشتري برخوردار است و به سختي مي توان آسيبي به بدنه اين نوع از مبل ها زد زيرا در كنار طراحي زيبا و دلنشنين از استحام بيشتري برخوردار است كه اين مزيت مبل راحتي جديد را با انواع مبل هاي ديگر جدا مي كند و به همين دليل اين نوع از مبل به گستره سفارش خريد مواجه مي شود.

معمولا جنس روكش مبل راحتي از پارچه هاي كتان، مخمل و … مي باشد و هچنين جنس چرم نيز در ميان ديگر پارچه ها طرفداران زيادي در پيش دارد و به صورت كلي جنس روكش اين مبلمان مقاومت زيادي در مقابل كشش نسبي، تابش نور خورشيد و همچنين مقاومت بيشتري در برابر فشار را دارد.

تفاوت قيمت مبل راحتي جديد با مبل هاي ديگر

معمولا اين مبلمان نسبت به انواع مبل هاي ديگري نظير مبل استيل و كلاسيك از قيمت كمتري دارد به خاطر اين كه در مبل هاي كلاسيك و ديگر مبل ها از كنده كاري و منبت كاري استفاده شده است كه قيمت مبل را دو چندان مي كند ولي مبل راحتي قيمت مقرون به صرفه اي نسبت به مبل هاي ديگر در اختيار دارد.

 

گروه توليدي كرات چوب با هدف توليد محصولات چوبي پا به عرصه گذاشت و با ايجاد استانداردهاي نوين در اين صنعت و اتكا به اعتماد مشتريان خود به توسعه و افزايش حجم توليدات و محصولات مي پردازد.   

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.