یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قيمت سايبان مغازه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيمت سايبان مغازه

۶۲ بازديد

بايستي دقت نمود كه سايبان مغازه تاثير بسيار زيادي در نما و جذب و يا عدم جذب مشتري دارد. با توجه به اين تفاوت در ظاهر سايبان مغازه ها، تفاوت در قيمت سايبان مغازه ها نيز وجود دارند.

بسيار ديده ايم كه سايبان مغازه به عنوان سايبان تبليغاتي كاربرد دارد.به جرات مي توان گفت سايبان مغازه بهترين سايبان جهت تبليغات مي باشد.

استفاده از سايبان مغازه سبب آسايش هر چه بيشتر كاركنان و مشتريان خواهد شد زيرا از تابش مستقيم خورشيد جلوگيري كرده و در عين حال مانع تهويه هوا نخواهد شد. علاوه بر آن سايبان مغازه طول عمر لوازم موجود در ويترين مغازه را افزايش داده و مانع خرابي آنها مي شود.

بررسي قيمت سايبان مغازه

اسم دكوراسيون و ديزاين بيشتر اوقات ياد آور ملزومات غير ضروري و خرج هاي هنگفت است و امروزه روز با توجه به شرايط اقتصادي و اوضاع كاسبي ها نمي توان توقع زيادي از مغازه دارها داشت.

با در نظر گرفتن اين شرايط بايد توجه داشت كه در ارتباط با سايبان مغازه زيبايي در درجه ي دوم قرار مي گيرد و در درجه ي اول چيزي كه مهم است جنبه ي حفاظت آن است.

بنابراين مهم است كه در انتخاب سايبان فقط به قيمت و ارزان بودن آن توجهي نشود زيرا استفاده از يك جنس نا مرغوب ممكن است صدمات جدي را در پي داشته باشد.

در اين مقاله بررسي مي كنيم كه چطور مي توان با در نظر گرفتن حداقل سرمايه حداكثر استفاده را از را داشت.

قيمت سايبان مغازه

عوامل موثر بر قيمت سايبان برقي مغازه

در تعيين قيمت سايبان برقي مغازه عواملي تاثير گذار است كه در زير به اختصار اشاره مي كنيم :

  • سايز سايبان برقي مغازه : آنچه مسلم است اين است كه سايز سايبان مغازه در قيمت سايبان برقي مغازه تاثيرگذار خواهد بود.
  • جنس پارچه بكار برده شده در سايبان مغازه : جنس چادر بكار برده شده در سايبان مغازه در تعيين قيمت سايبان برقي مغازه تاثيرگذار خواهد بود.
  • جنس بدنه سايبان مغازه : جنس فلز به كار برده در سايبان مغازه در تعيين قيمت سايبان برقي مغازه تاثير گذار خواهد بود.

 

قيمت سايبان مغازه به عوامل متعددي بستگي دارد. مهم ترين آن متراژ، نوع ساختمان بندي آن، برقي يا دستي بودن آن و همچنين نوع پارچه ي به كار رفته است. ولي هركدام ازين عامل ها نبايد مانع آن شود كه در كيفيت محصول تاثيري بگذارد.

اما بايد در نظر گرفت هر هزينه اي هم كه انجام شود نسبت به ماندگاري اين محصول و كارايي آن قيمت منطقي است و در طولاني مدت سود قابل ملاحظه اي در پي خواهد داشت. به دليل اينكه متريال به كار رفته و نوع سايبان ها باهم متفاوت است نمي توان توقع داشت تا از نرخ ثابتي برخوردار باشد.

قيمت سايبان مغازه برقي به طور حتم از قيمت سايبان مغازه دستي بيشتر است زيرا موتور و اسكلت بندي كار متفاوت است و شامل ريموت، گيربكس و ميله ي گرداننده مي شود.

كيفيت پارچه هم از ديگر عواملي است كه تاثير بسزايي در قيمت سايبان مغازه دارد. قيمت چادر سايبان مغازه با توجه به مدل آن تعريف مي شود. در بين انواع  قيمت سايبان مغازه، سايبان كالسكه اي كمترين و سايبان برقي بيشترين هزينه را دارد كه با توجه با كارايي آن منطقي است.

در كل قيمت سايبان مغازه متحرك با توجه به تكنولوژي كه در آن به كار رفته است از قيمت ديگر سايبان ها بيشتر است.

مورد ديگري كه مي تواند در تعيين قيمت سايبان مغازه نقش مهمي را ايفا كند اسكلت و محل نصب سايبان است كه با توجه به موقعيت جغرافيايي جنس آن تعيين مي شود و ابعاد و محل نصب آن بستگي به مغازه مد نظر دارد زيرا قابليت حفاظتي آن بسيار نقش مهمي را ايفا مي كند.

تاثير واردات و صادرات بر قيمت سايبان مغازه

خوشبختانه شركت هاي توليد سايبان در اين چند ساله توانسته اند انحصار توليد اين محصول را در دست بگيرند و وابستگي زيادي به لحاظ فناوري و مواد اوليه مورد نياز به بازار هاي جهاني نداشته باشند. همين موضوع باعث مي شود تا قيمت اين محصول همراه با نوسانات شديد اقتصادي تغيير چنداني نداشته باشد و در كيفيت آن تاثيري نگذارد.

البته هستند مغازه داراني كه به جنس خارجي بيشتر از داخلي اعتماد دارند و ترجيحشان بر آن است كه براي موتور برقي و پارچه سايبان مغازه ي خود از جنس كره اي و غيره استفاده كنند. شركت هايي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند براي تهيه ي نياز مشتري هيچ مشكلي ندارند و با توجه به بودجه مشتري مي توانند با اندكي افزايش قيمت محصول دلخواه مشتري را فراهم آورند.

سايبان مغازه جنسي نيست كه نياز باشد سالي يك بار آن را عوض كرد بنابراين بنا به هزينه اي كه در ابتدا انجام مي دهيد بايد محصول مورد نظر شما تمام ويژگي ها و كاربرد هاي دلخواه شما را داشته باشد تا براي شما حداكثر كارايي و طول عمر را به ارمغان بياورد.

قيمت سايبان مغازه

قيمت گذاري انواع سايبان مغازه

اگر قصد داريد سايبان برقي براي مغازه ي خود خريداري كنيد بايد در نظر بگيريد كه مهندسي و تكنولوژي به كار رفته در اين سايبان قيمت اين نوع سايبان را افزايش مي دهد و هزينه ي بيشتري بايد براي انجام اين كار كنار بگذاريد.

وجود ريموت و موتور و همچنين براكت هاي برقي و سنسور به كار رفته در آن موجب مي شود تا اين وسيله كاملا حساس به نظر برسد و براي نصب آن بايد حتما از نصب كننده ي ماهر كمك بگيريد زيرا ممكن است براي افراد غير حرفه اي صدمات جاني را در پي داشته باشد ولي در عوض راحتي كه استفاده از اين محصول در پي دارد همچنين ضمانت نامه و ملزومات يدكي كه همراه اين نوع سايبان است باعث مي شود تا يك خريد كاملا مطمئن را تجربه كنيد و يك سرمايه گذاري بلند مدت در ارتباط با اجناس و دكور مغازه ي خود كرده باشيد.

جنس پارچه با توجه به موقعيت جغرافيايي هر منطقه توصيه مي شود اما از ديرباز استفاده از پارچه هاي برزنتي به دليل آب و هواي گرم و خشك كشورمان متداول بوده است امروزه از پارچه هاي نانو، ضد آب و حتي سايبان شيشه اي استفاده مي شود، امكان چاپ برند و آرم هاي تبليغاتي نيز چند سالي است كه رايج شده و با توجه به جنس پارچه به كار رفته و طراحي لوگو تعرفه هاي متفاوتي دارد.

اگر قصد داريد تا فضاي زيادي پوشش دهيد از سايبان متحرك استفاده كنيد زيرا سايبان چتري جدا از زيبايي كه دارد منطقه ي كمي را پوشش مي دهد و اين باعث هدر رفت هزينه در قيمت سايبان مغازه مي شود. شايد اين تصور وجود داشته باشد كه قيمت سايبان مغازه هرچه بالاتر باشد دليل بر كيفيت آن است ولي اين طور نيست.شركت هاي توليد كننده در رقابت با بازار هاي خارجي و داخلي اقدام به كاهش قيمت كرده و در عوض كيفيت محصول خود را ارتقا مي دهند تا در كنار جذب مشتري سهم بيشتري از بازار را داشته باشند.

نكات مهم در انتخاب سايبان مغازه

امروزه سايبان برقي مغازه يكي از كالاهاي ضروري براي هر مغازه و فروشگاه محسوب مي شود زيرا علاوه بر زيبايي و ايجاد سايه در محيط باعث خنك شدن فضاي داخلي مغازه و جلوگيري از فساد مواد غذايي در مغازه هاي فروش مواد غذايي مي شود.

همان طور كه مي دانيد براي انتخاب و خريد سايبان مغازه ابتدا بايد به نوع سايبان توجه داشته باشيد.سايبان هاي مغازه را مي توان در دو نوع سايبان برقي و سايبان ثابت داشته باشيم.

قيمت سايبان برقي مغازه به دليل نصب موتور الكتريكي بر روي سايبان كمي بالاتر از سايبان ثابت مي باشد.زيرا اين موتور سهولت و راحتي را براي باز و بسته كردن سايبان مغازه ايجاد مي كند.از سايبان برقي مغازه مي توان به عنوان تبليغات كسب و كار و برند محصول مورد نظر استفاده كرد.

اما به طور كلي عواملي كه در تعيين قيمت سايبان مغازه يا فروشگاهي موثر هستند شامل نوع سايبان ( همان برقي يا ثابت بودن سايبان ) ابعاد و اندازه سايبان، مساحت و متراژ فضاي مورد نظر كه قرار است سايبان بر روي آن نصب گردد، نوع و جنس پارچه به كار رفته در تهيه سايبان مغازه، نوع مواد اوليه كه در طراحي و ساخت سازه سايبان استفاده شده است.

در اين بخش هر آنچه كه گفتيم بخشي از دنياي انواع سايبان است كه هر روز در حال گسترش و پيشرفت است.تمامي اين خدمات نياز به دانش و اطلاعات بالا دارد و با زمان مناسب مي توان به آن چيزي كه نياز داريد دست پيدا كنيد.

نمايندگي فروش سايبان برقي مغازه

مجموعه ايران سايه به منظور دسترسي راحت و ارائه خدمات با كيفيت به مشتريان خود و از همه مهم تر گسترش فعاليت هاي خود در سراسر ايران نمايندگي هاي رسمي خود را در شهرهاي بزرگ ايران احداث كرده است.

نمايندگي هاي مجاز اين مجموعه زير نظر دفتر مركزي مجموعه ايران سايه تمام محصولات و خدمات مربوط به مجموعه ايران سايه را تمام و كمال انجام مي دهد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.