یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

سايبان پاركينگ

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

سايبان پاركينگ

۵۳ بازديد

سايبان پاركينگ يكي از بهترين گزينه ها براي فضاي باز بيرون ساختمان هاست كه خودرو را در برابر بارش هاي باران و برف و نور مستقيم خورشيد محافظت نمايد .لازم است در زمان انتخاب و خريد سايبان پاركينگ خودرو نكاتي را در نظر داشته باشيد.

مشخصات سايبان پاركينگ

يكي از دلايل محبوبيت سايبان هاي برقي در فضاي باز و حياط ساختمان هاي مسكوني ، اداري و تجاري ، تفريحي و گردشگري به عنوان سايبان پاركينگ خودرو است كه محافظ خوبي براي خودرو و ساير وسايل موجود در فضاي باز مي باشد. سايبان پاركينگ خودرو ، خودروها را در برابر تابش مستقيم خورشيد و بارش هاي پراكنده باران و برف در فصل هاي مختلف محافظت مي كند.

 معرفي سايبان پاركينگ

سايبان پاركينگ، سازه اي است سبك با پوشش يو پي وي سي و بهترين محافظ براي خودروي شما. هر فضايي كه ماشين در آن قرار مي گيرد از جمله پاركينگ هاي خانگي، اداره جات، فروشگاه ها و … به سايبان پاركينگ احتياج دارد.

انواع سايبان پاركينگ

معمولا اسكلت سايبان پاركينگ از پروفيل آهن با روكش كروم يا پروفيل استيل ساخته مي شود.در هنگام نصب سايبان پاركينگ از كابل هاي پرمقاومت فولادي و پيچ و مهره ي فولادي استفاده مي شود پس به همين دليل است كه سايبان پاركينگ از استحكام بالايي برخوردار است.

پركاربردترين نوع سايبان پاركينگ، سايبان فلزي است كه داراي يك پوشش يو پي وي سي است.

امروزه استفاده از سايبان براي پوشش فضاي باز ساختمان و استفاده از آن محيط براي صرف شام و گفتگو كاربرد دارد كه با توجه به نوع كاربري سايبان ،نام گداري براي آن ها متفاوت است.

يكي از محبوب ترين انواع سايبان ،سايبان هاي برقي مي باشند كه بدون دخالت دست و نيروي انساني تغيير موقعيت مي دهند و باز و بسته مي شوند.در اين ميان براي آن دسته از ساختمان هايي كه پاركينگ سقف دار ندارند،راه حل مناسبي در نظر گرفته شده است.

آن ها مي توانند با سفارش سايبان ثابت و متحرك پاركينگ از فضاي بيروني ساختمان به عنوان پاركينگ سقف دار استفاده كنند.

سايبان پاركينگ

مزاياي استفاده از سايبان پاركينگ

سايبان پاركينگ بهترين محافظ خودرو در برابر نور خورشيد، فضولات پرندگان، شيره ي درختان برف، باران و تگرگ است. سايبان پاركينگ معمولا استحكام بالا و انعطاف پذيري زيادي دارند.

سايبان پاركينگ خودرو قابليت و امكانات فراواني دارد كه به افراد كمك مي كند با اطمينان وسيله نقليه خود را در فضاي باز قرار دهند . چنان چه سايبان اتوماتيك را براي فضاي بيروني ساختمان انتخاب كرده ايد مي توانيد آن را در صورت نياز جمع كنيد.

نصب و اجراي سايبان پاركينگ خودرو

به همان اندازه كه طراحي و ساخت سايبان پاركينگ خودرو اهميت دارد،در هنگام نصب و راه اندازي سايبان هاي برقي و ثابت نيز بايد دقت و حساسيت داشته باشيم.

بسياري از سيستم هاي برقي در زمان مراحل توليد سايبان برقي ،نصب و اجراي آن كيفيت محصول را تضمين مي كند.

هرچه ميزان مهارت و تجربه و دانش فني شركت هاي سازنده در زمينه طراحي و ساخت انواع سايبان بيشتر باشد، كيفيت سايبان ها بالا خواهد بود.

مواردي كه در انتخاب و نصب سايبان پاركينگ خودرو بايد توجه كنيد

مهم ترين مواردي كه در انتخاب و نصب انواع سايبان از جمله سايبان هاي پاركينگ بايد توجه شود ،انتخاب متريال و جنس سايبان با توجه به محل قرارگيري سايبان و شرايط آب و هوايي آن منطقه بايد انجام شود.

همان طور كه مي دانيد كاربرد اصلي سايبان ها در فضاي باز ايجاد سايه و جلوگيري از تابش نور خورشيد و محافظت و نگهداري از خودرو و ساير تجهيزات در مواقع بارندگي مي باشد.

طريقه ي نصب سايبان پاركينگ

نصب سازه سايبان پاركينگ در كمترين زمان ممكن انجام مي شود چرا كه تمامي مراحل ساخت در كارگاه از قبل انجام شده است و فقط در مكان مورد نظر مشتري نصب خواهد شد.

از مهم ترين موارد در انتخاب نوع سايبان،توجه به شرايط آب و هوايي منطقه مي باشد.براي انتخاب سايبان تبليغاتي در شرايط آب و هوايي نامناسب بهتر است براي جنس پارچه،موتور و متريال سايبان دقت كافي داشته باشيم تا يكي از بهترين و با كيفيت ترين سايبان ها را براي پوشش فضاي بيروني ساختمان داشته باشيم.

براي سايبان هاي تبليغاتي از پارچه هايي كه امكان چاپ بر روي آن ها وجود داشته باشد استفاده مي شود،چاپ تبليغات به صورت ديجيتال و فلكسي بر روي سايبان هاي تبليغاتي انجام مي شود.

تبليغات بر روي سايبان يكي از مقرون به صرفه ترين انواع تبليغات در مقايسه با ساير تبليغات بر روي بيلبورد و تابلوهاي تبليغاتي در سطح شهر مي باشد.

چنان چه از سايبان پاركينگ خودرو در مناطقي كه داراي رطوبت و بارندگي فراواني هستند ،مي خواهيد استفاده كنيد بايد ابتدا شرايط منطقه اي خود را به كارشناس توضيح دهيد و به منظور جلوگيري از خوردگي ، زنگ زدگي و خراب شدن موتور سايبان ، مناسب ترين سايبان را انتخاب و خريداري كنيد.

هميشه اين نكته را در نظر داشته باشيد كه كيفيت در سايبان در درجه اول باشد و بعد از آن به طراحي و رنگ سايبان توجه داشته باشيد. يراق آلات مطمئن و محكم براي باز و بسته كردن سايبان بايد در نظر گرفته شود تا مشكلاتي در زمان جمع يا باز شدن سايبان برقي به وجود نيايد.

چند نكته ي مهم در خريد سايبان پاركينگ

قيمت سايبان پاركينگ با توجه به مزايايي كه دارد، بسيار مناسب است. عدم استفاده از سايبان پاركينگ هذينه هاي زيادي را براي صاحب ماشين به وجود مي آورد

 

ساخت سايبان پاركينگ، از جمله خدمات شركت است.  سايبان پاركينگ يكي از پرفروش ترين محصولات شركت است چرا كه با توليد سايبان هاي پاركينگ مقاوم و كاربردي كار خود را تضمين مي كند و با كيفيت خوب و قيمت سازه ساختنه شده آسايش و رضايت مشتري را به دست مي آورد؛ علاوه بر آن سايبان پاركينگ يك محصول كابردي است كه سلامت خودرو و كاهش هذينه هاي ناشي از عدم استفاده از سايبان پاركينگ را براي مشتري به وجود مي آورد.

شما مي توانيد بر اساس ابعاد محل نصب سايبان، به شركت سفارش دهيد تا در كمترين زمان سازه ي خود را در خانه، محل كار و ويلايتان تحويل بگيريد.

قيمت سايبان پاركينگ خودرو

قيمت سايبان برقي پاركينگ از مهم ترين معيارهايي است كه اكثر افراد براي خريد انواع سايبان به آن توجه مي كنند.

به طور كلي قيمت سايبان پاركينگ خودرو را با توجه به جنس روكش يا پوشش سايبان ، جنس و متريال به كار رفته در ساخت سازه سايبان ، نوع موتور و قطعات به كار رفته در سايبان و ميزان مساحت و ابعاد و اندازه سايبان محاسبه مي شود.

يكي از مهم ترين معيارهاي قيمت گذاري در سايبان پاركينگ خودرو ،دستي يا برقي بودن نوع سايبان مي باشد.سايبان هاي برقي به دليل نصب موتور الكتريكي بر روي آن قيمت بالاتري نسبت به سايبان هاي دستي دارند زيرا علاوه بر امنيت و زيبايي ،راحت تر از سايبان هاي دستي باز و بسته مي شوند.براي اطلاع از ليست قيمت سايبان پاركينگ خودرو با مشاورين ايران سايه در تماس باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.