یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد سايبان مغازه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

خريد سايبان مغازه

۲۹ بازديد

سايبان يكي از اجزاي دكوراسيون و اكسسوار خارجي مغازه ها است كه در گذشته فقط براي محافظت مغازه از باران و تگرگ در زمستان ها و جلوگيري از تابش مستقيم خورشيد داخل مغازه در تابستان بود و به صورت دستي است كه با يك اهرم اندازه آن تغيير مي كرد اما امروزه شامل موارد ديگر هم مي شود با خواندن اين مقاله تا انتها بهترين انتخاب را در خريد سايبان مغازه ي خود مي كنيد.

انواع سايبان مغازه

از انواع سايبان مغازه مي توان به سايبان مغازه برقي، سايبان مغازه دستي و سايبان چتري اشاره كرد كه سايبان برقي پر طرفدار ترين نوع آن به شمار مي رود.

سايبان مغازه

مزاياي خريد سايبان مغازه تبليغاتي

سايبان مغازه يكي از شيوه هاي تبليغات محيطي، كه تبليغ بر روي سايبان مغازه سر در فروشگاه ها است كه با توجه به ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان مغازه ،مورد توجه بسياري از مديران بازاريابي و تبليغات قرار گرفته است.

برخي از مزيتهاي سايبان مغازه تبليغاتي به شرح زير است .به دليلي كاربردي بودن سايبان مغازه تبليغاتي استقبال زيادي از آن مي شود.

سايبان تبليغاتي فروشگاهي هم در حالت باز و هم در حالت جمع شده نمايانگر تبليغات شماست. سايبان مغازه تبليغاتي به دليل داشتن ساختار غير مسطح و ارتفاع پايين ، از تمام زوايا جنبه تبليغاتي خود را حفظ كرده و حتي براي عابران پياده نيز قابل رويت است.

سايبان مغازه امروزه در كنار نقش محافظت، نقش تبليغاتي و زيبايي پيدا كرده است. با نصب سايبان برقي در كافي شاپ ها و هتل ها مي توان چشم انداز فضا را تغيير داد و گيرايي آن را دو چندان كرد.

سايبان مغازه ي برقي به دليل خصوصيت كنترل از راه دوري كه دارد به آساني مي توان آن را از داخل مغازه يا فروشگاه كنترل كرد.

نكته ي جالب توجه ديگر در مورد سايبان مغازه ي برقي سنسور حساس به نور است كه به صورت اتوماتيك هنگام تابش آفتاب باز مي شود و در هنگام غروب و كم شدن نور هم به طور خودكار بسته مي شود.

فضاي داخلي را خنك نگه داشته باعث بازده انرژي و جلوگيري از فساد مواد مي شود. وجود سايبان مغازه حتي از كثيف شدن و جرم گير شدن شيشه ها جلوگيري مي كند و نقش حفاظتي را دارا مي باشد.

نصب آرم تبليغاتي بر روي سايبان مغازه مي توان يك ترفند بازار يابي باشد كه اگر اين لوگو نام آشنا باشد يا به صورت يونيك طراحي شده باشد نظر مشتري را جلب مي كند و براي مغازه دار هم مفيد واقع مي شود.

سايبان چتري در محيط هاي باز كاربرد دارد و باعث زيبايي هرچه تمام تر فضا مي شود كشيدن نايلون يا پارچه برزنتي منظره ي زشتي را ايجاد مي كند و ظاهر رستوران و يا مغازه را تغيير مي دهد.

مي توان سايبان چتري را با توجه به فراخور موقعيت باز يا بسته كرد و روي آن مه پاش يا هيتر نصب كرد و شرايط مطلوبي را براي مشتري ايجاد كرد.

سايبان مغازه تبليغاتي هزينه بسيار كمتري نسبت به بيلبورد و تابلوهاي فلكسي فيس در بر دارد. سايبان مغازه تبليغاتي قابليت چاپ سيلك اسكرين و ديجيتال را داراست و حتي مي توان تصوير مورد نظر را بصورت چهار رنگ و با وضوح بالا بر روي سايبان مغازه تبليغاتي چاپ نمود.

سايبان مغازه تبليغاتي قابل شستشو است و پس از كثيف شدن هزينه تعويض را به صاحبان آگهي تحميل نمي كند و با يك شستشوي ساده نماي اوليه سايبان مغازه تبليغاتي باز خواهد گشت و از همه مهمتر اينكه بر خلاف تابلوهاي سر در فروشگاه ها ، براي تبليغات بر روي سايبان مغازه،عوارضي از سوي شهرداري دريافت نمي شود.

سايبان مغازه

جنس سايبان مغازه

مهم ترين نكته اي كه در خريد سايبان مغازه بايد توجه داشت جنس پارچه و اسكلت آن مي باشد كه با توجه به شرايط اقليمي تعريف مي شود. اگر محيط زندگي شما باراني است و رطوبت بالايي دارد بهتر است از پارچه ي ضد آب براي سايبان مغازه ي شما استفاده شود تا دچار پوسيدگي و نم زدگي نشود.

براي اسكلت آن هم بايد از رنگ ضد زنگ استفاده شود تا در مرور زمان دچار خوردگي و سستي سايبان مغازه نگردد. براي مناطق كويري و مكان هايي كه تابش مستقيم نور خورشيد در طولاني مدت دارد پارچه هايي با طيف رنگي تيره توصيه مي شود تا حداكثر گرما را جذب كند و مانع از رسيدن اشعه به مواد داخل مغازه شود. استفاده از پارچه هايي مانند نانو، پي وي سي و برزنت امروزه متداول تر است كه با تناسب مكان انتخاب مي شود.

سايباني كه براي پاركينگ هاي سر باز استفاده مي شود معمولا از جنس فلزي است و براي مغازه به صورت متداول از جنس برزنت استفاده مي شود. نوع دكور و پهناي شيشه هاي آن در تعيين تعداد سايبان نقش بسزايي دارد ولي به طور معمول سايبان مغازه به صورت منحني ساخته مي شود.

قيمت سايبان مغازه

براي تعيين قيمت سايبان مغازه فاكتورهاي مختلفي در نظر گرفته مي شود كه با توجه به آن مي توان قيمت نهايي خريد سايبان مغازه را محاسبه كرد.

عوامل موثر بر قيمت سايبان مغازه يا فروشگاهي شامل  نوع ماده اوليه به كار رفته در طراحي و توليد سايبان، ابعاد و اندازه سايبان، جنس پوشش يا پارچه سايبان،متراژ و مساحت فضاي مورد نظر، نصب موتور يا تجهيزات مختلف سرمايشي و گرمايشي بر روي سايبان، نصب سنسور يا سيستم هاي كنترل از راه دور و غيره

با در نظر گرفتن اين موارد مي توان قيمت محصولات شركت هاي توليد كننده سايبان را محاسبه كرد.

سايبان مغازه

نكات نصب سايبان مغازه

نصب سايبان مغازه و سايبان حياط بايد توسط افراد متخصص اين امر صورت بگيرد زيرا بازو ها و اتصالاتي كه سايبان مغازه را به ديوار متصل مي كند بسيار حساس است و كوچك ترين بي احتياطي در آن موجب مي شود تا خسارات و صدماتي هم به موتور و براكت هاي سايبان و هم به شخص نابلد وارد شود.

به منظور كاهش صدمات نگه داري هاي ايمني بازوي سايبان مغازه تا آخر فرايند نصب جدا نكنيد. نصب سايبان مغازه را در محيط خشك و با رعايت كامل نكات ايمني انجام بدهيد تا از بروز شوك الكتريكي جلوگيري شود. سيم هاي برق متصل به سايبان مغازه را به دور از وسايل تيز قرار دهيد و براي جلوگيري از خطرات جدي سيم را جمع كرده و به دور از مناطق پر رفت آمد قرار دهيد. در هنگام برف و بوران شديد و يا وزش باد شديد سايبان را جمع كنيد تا از بروز خسارات جدي جلوگيري شود.

هيچ شئ را به هيچ عنوان بر روي سايبان قرار ندهيد و يا افراد تحت هيچ شرايطي بر روي آن قرار نگيرند كه خسارات جدي و جاني را در پي خواهد داشت. براكت ها حتما بر روي ستون و يا ديوار تكيه گاه نصب شود و در هنگام نصب براكت ها بايد به اين موضوع توجه داشت كه براكت ها بر روي تكيه گاه

دقيقا در سمتي قرار بگيرند كه تعيين شده اند، جاي براكت هاي راست و چپ را نمي توان عوض كرد.

نصب سايبان مغازه حداقل بايد 3 متر بالاتر از سطح زمين باشد، و هيچ مانعي نبايد در طول سايبان باشد تا از باز شدن سايبان ممانعت به عمل نيايد در غير اين صورت خسارت جدي به ساختار سايبان وارد خواهد شد. اگر سطحي كه مي خواهيد براكت ها را به روي آن نصب كنيد نا هموار است سعي كنيد تا از پوش ها و يا ديوار هاي كاذب براي سطح آن استفاده كنيد تا از محكم بودن براكت ها اطمينان يابيد.

نصب كردن براكت بر روي سطح ناصاف و يا ملات شل باعث سقوط آن مي شود و خطرات جاني را در پي دارد بنابراين بهتر است از سطوح بتني يا آجري براي نصب آن استفاده شود. تا پايان مراحل نصب سايبان مغازه به هيچ عنوان سيم برق را به برق وصل نكنيد.

شركت ايران سايه با سابقه ي درخشان در عرضه و فروش تخصصي سايبان اين اطمينان را به شما مي دهد تا خريد منحصر به فردي را تجربه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.