یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

فروش كلايمر

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

فروش كلايمر

۶۰ بازديد

كليه ي نكته هاي مربوط به فروش كلايمر

تجهيزات كلايمر معمولا يكي از پر كاربرد ترين وسيله هايي است كه در ساختمان هايي كه از ارتفاع زيادي برخوردار هستند استفاده مي شود كه بهترين جايگزين براي داربست هاي فلزي قديمي مي باشند.

تجهيزات كلايمر از مزاياي مختلفي برخوردار است كه داربست فلزي هيچ كدام از آن را به دنبال ندارد و از جمله اين مزايا مي توان به نصب و راه اندازي سريع در محل كار و همچنين ارزان بودن نسبت به نوع جايگزين خود يعني داربست هاي فلزي قديمي را بر عهده دارد و از امنيت بيشتري برخوردار هستند كه به امنيت ساختمان مورد نظر نيز اضافه مي شود.

نكات مهم در خصوص سرويس و نگهداري كلايمر

هر دستگاه كلايمر مطابق دستورالعمل كارخانه سازنده شامل نكاتي جهت سرويس و نگهداري آن است و اين سرويس و نگهداري مرتب دستگاه كلايمر نه تنها كاركرد آن را در طول مدت زمان زياد تضمين مي كند بلكه در اين ارتباط آن را آماده به كار نگه داشته و احتمال براي بروز مشكلات و ايرادات را به حداقل مي رساند،

اپراتورها موظف هستند كليه اجزاء و قطعات را به طور پي در پي تميز كنند و به هيچ عنوان نبايد اقدام به تعمير، تعويض و باز كردن دستگاه كنند و سرويس كار متخصص در اين ارتباط تنها كسي است كه مجاز مي باشد تا كليه امور مونتاژ، بازديد و بررسي اجزاء و قطعات، تعمير و تعويض قطعات، روغنكاري و گريسكاري در صورت نياز  كليه اجزاء و قطعات معيوب و يا از رده خارج شده را در الويت كار هاي خود بگذارد.

ترمز ها و سيم بكسل هاي كه در تجهيزات كلايمر ها موجود هستند بايد همواره تميز نگه داشته شوند و از ورود اجسامي مثل پارچه، كاغذ و يا هر گونه سنگ ريزه و سيمان و ... به داخل اين دستگاه جلوگيري شود تا باعث بروز مشكلي نشود.

بلافاصله از شروع كار بايد رمز هاي جانبي مورد آزمايش واقع شوند و در هنگام كار از برخورد آن ها با موانع بايد اجتناب شود.

پس از تمام شدن عمليات روي رمز ها بايد روكش مناسب داشته باشند  بر روي آن كشيده شود تا از آب باران و گرد و خاك در امان بماند، تاريخ ساخت، شماره سريال و نوع ترمز اضطراري معمولا روي آن حكاكي شده است و در حين انجام كار بايد از مخدوش شدن اين علائم گفته شده جلوگيري شود.

بر اساس دستور العمل كارخانه هر 6 ماه يكبار ترمز ها بايد سرويس شوند و بعد از آن بايد علامت گذاري شوند و ترمزهاي جانبي كه در محيط هاي پر گرد و غبار، مرطوب و چسبناك فعال هستند بايد هر سه ماه يك بار سرويس كلي بشوند.

و همچنين در دستگاه ثبت ترمز هايي كه داراي علامت بوده و اين علامت گذاري توسط كارخانه انجام شده اند بايد مورد استفاده قرار بگيرند در غير اين صورت مي بايست از رده خارج و يا به كارخانه برگردانده شوند تا مشخصات فني آن ها و تاريخ ساخت و سرويس روي آنها درج شود تا با مشكلي همراه نباشند.

فروش كلايمر
جنس كلايمر

نماي دستگاه كلايمر از يك قاب، ماشين آلات بالابر، سيم و تجهيزات الكتريكي به وجود آمده است و اسكلت سازه با استفاده از جوش ساخته شده است و همچنين از لوله ها و گوشه ها در انتهاي مكانيسم هاي قرار داده شده اند از آن ها براي گرفتن و غلتك هاي بلند كردن و طناب هاي ايمني استفاده مي شود بنابراين در زير سكوي كارگر عرشه داراي نرده، مكانيزم بالابر نصب شده، كه يك وينچ دو درام است كه در وينچ پيشرو دنده يك درايو سه چرخ دنده اي ساخته شده است و جزئيات آن در يك حمام روغن بسته كار مي كند، مكانيزم وينچ اصطكاك براي بلند كردن هيچ طناب بالابر را در درام نمي كشد و تنها به دليل اصطكاك بر روي آن ها حركت مي كند اين سبد كلايمر را مي توان به هر ارتفاعي كه متناسب با طول طناب باشد در ساختمان از آن استفاده كرد.

مكانيزم به دو ترمز اتوماتيك و ديسك مجهز است و در صورت وجود بار اضافي كار مي كند كه ترمز طبل - توقف خودكار، نصب شده بر روي شافت چرخ دنده هاي سياره اي، وقتي كه جريان را در مدار كنترل خاموش مي كنيد، يك فنر بسته مي شود كه سكوهاي معلق در دو كلايمر و دو طناب ايمني معلق هستند و قسمت هاي بالايي آن بر روي كنسول هاي نصب شده روي سقف ساختمان ثابت قرار دارند تشكليل شده اند و در انتهاي پايين طناب، موجودي وزن هنگام شكستن يا تضعيف طناب ها، بطور خودكار با گيرنده اي كه وجود دارد وصل مي شوند و سبد كلايمر بر روي خط ايمني آويزان مي شود .

مدار كنترل سوييچ هاي فوقاني بالا و پايين سبد كلايمر هستند كه در صورت قطع شدن برق، سبد كلايمر مجهز به وينچ دستي است در داخل ساختمان ساخت و ساز سبد كلايمر بر روي چرخ ها سوار مي شوند كه روي قاب نصب شده اند و از جسم توسط شيء بدون جدا كردن آن با استفاده از كاميون جابجا مي شود  در هر نقطه اي از شهر مي توان حمل كردوبا خريد كلايمر  در ساختمان ها از اين تجهيزات پر كاربرد استفاده كرد.

فروش كلايمر

قيمت فروش كلايمر

معمولا از دستگاه كلايمر به عنوان يك بالابر در ساختمان هايي كه از ارتفاع بيشتري برخوردار هستند استفاده مي شود و لازم به ذكر است كه  فروش كلايمر از قيمت خيلي كمتري نسبت به داربست هاي فلزي در اختيار دارند.

معمولا هر دو حركت عمودي و افقي را به همراه دارند  به همين دليل از نظر قيمت كمي متفاوت هستند. در حقيقت اين نوع كلايمر ها داراي ريل هاي مخصوص در بالاي ساختمان هستند كه مي توان به صورت دستي و با استفاده از موتور حركت كرد، هر يك از اين عوامل در قيمت فروش نهايي كلايمر تاثير مي گذارد.
بنابراين قبل از خريد يك كلايمر بيشتر سعي كنيد اطلاعات كاملي در مورد تجهيزات آن و محل ساختمان مورد نظر به همراه داشته باشيد تا هزينه هاي اضافي را متحمل نشويد و به راحتي با در نظر گرفتن موارد گفته شده در بحث فروش كلايمر ها با توجه به محل قرار گيري ساختمان خود كلايمر مناسب را تهيه كنيد

با كيفيت ترين كلايمر از لحاظ قيمت

كلايمر ها كه براي ساختمان ها ايجاد شده اند تا كار هاي بشر را سرعت ببخشند در كيفيت هاي مختلف از جنس هاي مختلف در بازار وجود دارند  هر كدام از انواع مختلف اين دستگاه با كيفيت در يك قسمت از ارتفاع ساختمان ها كارايي دارند.

شرايط فروش كلايمر با بهترين قيمت

در فروش كلايمر با بهترين قيمت بايد بگوييم كه در اين هنگام مي توانيد با مراجعه به شركت هاي معتبري كه در اين عرصه فعاليت دارند از جمله اين شركتها گروه خدماتي پاريزيك ميباشد با  بررسي شرايط فروش كلايمر مي توانيد دستگاه مورد نظر خود را به راحتي انتخاب كنيد.

قيمت كلايمر با بهترين شرايط فروش

شرايط فروش كلايمر به گونه اي است كه به دو صورت اجاره كلايمر و فروش كلايمر در دسترس هست و با توجه به نوع درخواست خود اعم از خريد كلايمر مي توانيد با محاسبه نوع كار در ساختمان مورد نظر و همچنين ارتفاعي كه ساختمان در بر دارد از مراكز فروش كلايمر نسبت به تهيه آن اقدام كنيد. 

براي كسب اطلاعات بيشتر به وب‌سايت worksafety-pazirik.com مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.