یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

اجاره دستگاه كلايمر

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

اجاره دستگاه كلايمر

۴۸ بازديد

امروزه با پيشرفت حاصل شده در عرصه مسكن شاهد اين هستيم كه در روز به روز بر ارتفاع ساختمان ها اظافه مي شود و معماران كه در كار طراحي ساختمان ها هستند نياز به دستگاه هاي زيادي از جمله بالابر و داربست هاي ايمن دارند .

از ديرباز با استفاده از داربست مي توانستند در ارتفاع كار هايي از جمله نماكاري، تميز كردن نما و همچنين همه فعاليت هايي كه به دنبال آن با ارتفاع رابطه مستقيمي در پيش دارندرا انجام بدهند .

استفاده از اين روش كارامد در ساختمان ها تا حد زيادي در پيشرفت كار كمك مي كرد اما به دنبال آن مشكلاتي هم داشت كه از جمله اين مشكلات افتادن از ارتفاع و سختي كار باعث بروز همچين مشكلاتي مي شد .

از اين رو اجاره دستگاه كلايمر امروزه در ساختمان هايي كه از ارتفاع بيشتري برخوردار هستند رواج دارد و بهترين جايگزين براي داربست هاي قديمي است زيرا اين دستگاه كارايي بسيار زيادي را در بخش هاي مختلف ساختمان بر عهده دارد.

كاربرد كلايمر

با پيشرفت روز افزون تكنولوژي هر روز دستگاه هاي جديدي در بخش هاي مختلف اضافه مي شود در كنار اين كه به عنوان بهترين جايگزين براي دستگاه هاي قديمي مي شود همچنين كيفيت و سرعت كار را تا حد زيادي پيش مي برد .

دستگاه كلايمر از يك بخش نفربر ايجاد شده است كه شامل يك اتاقك روباز است و با توجه به نوع و مدل آن حركت عمودي، افقي و مورب به همراه دارد كه در هر حالتي از ساختمان مي توان از اين دستگاه پر كاربرد استفاده كرد.

اگر اين موضوع را با استفاده از نظرات افرادي كه در كار ساختمان سازي فعال هستند پيگير شويم به اين نتيجه مي رسيم كه پيشنهاد آن ها براي كار در ارتفاعات از اجاره دستگاه كلامير مي باشد زيرا در يك ساختماني كه از ارتفاع بيشتري برخوردار باشد .

بار ها نياز به اين دستگاه را مشاهده مي كنيد كه در قسمت هاي مختلفي از جمله سنگ نما از اين دستگاه پر كاربرد دارد.

سابقه نشان داده كه اجاره دستگاه كلايمر بهترين دستگاه از نوع با امنيت ترين دستگاه نسبت به دستگاه هاي قديمي از جمله داربست ها مي باشند كه خطرات بيشتري را به همراه داشتند.
با استفاده از اين دستگاه خطرات موجود در ارتفاع ساختمان را به حداقل برسانيد  از اجاره دستگاه كلايمر در شستشوي نماي ساختمان يا نماشويي كه در طول سال براي هر ساختماني اتفاق مي افتداستفاده ميشود.

همچنين در نماهاي شيشه اي كه وقتي نياز به تعويض داشتند از اين دستگاه پر كاربرد استفاده مي شود . با اجاره دستگاه كلايمر در شركت هاي خدماتي، تعميرات بنا، پيمانكاري و … نياز  به اين دستگاه تامين ميشود.

اجاره كلايمر

شرايط اجاره دستگاه كلايمر

دستگاه كلايمر نيز مثل دستگاه هاي ديگر از انواع مختلفي وجود دارد و شما مي توانيد با توجه به نوع استفاده خود دستگاه كلايمر مد نظر خود را انتخاب كنيد و در محل كار خود از آن استفاده كنيد.

كلايمر هايي كه به صورت معمولي هستند اين نوع از دستگاه كلايمر را با پايه ثابت در بخشي از ساختمان قرار داده مي شود و همچنين از حركات عمودي نيز برخوردار هستند.

استفاده از آن ها به شكلي است كه در هر ارتفاعي مورد استفاده قرار مي گيرد و وزن باري براي حمل از اين دستگاه نيز متفاوت مي باشد .

از دستگاه كلايمر معمولي در نصب نما، نماشويي ساختمان و همچنين به شكل بالابر مصالح نيز مي توان از اين دستگاه پر كاربرد استفاده كرد.

از انواع مختلفي كه دستگاه هاي كلايمر در اختيار دارند مي توان به كلايمر هاي مارپيچي نيز اشاره كرد كه در ساختمان هاي گرد و منحني بيشترين كاربرد را دارند  .

اين نوع از دستگاه نيز قابليت تنظيم در ارتفاعات را نيز بر عهده دارند و همچنين از انواع ديگري نظير داربست هاي آسانسوري، دكلي و … نيز موجود هستند.
با توجه به اين نكته كه اين نوع دستگاه ها از قيمت بيشتري برخوردار هستند افرادي كه از اين دستگاه ها براي ساختمان خود لازم دارند اقدام به اجاره كلايمر مي كنند تا هزينه هاي زيادي را نداشته باشند.

اين نوع از دستگاه ها با سوخت هاي مختلفي از جمله بنزين، گازوئيل و همچنين به صورت برقي نيز كار مي كنند و شركت هاي زيادي در اين زمينه فعاليت دارند .

به راحتي مي توان با مراجعه به اين شركت هاي معتبر و اخذ مدارك همراه از آنها مطلع شد.

باپرداخت  هزينه از اين دستگاه كلايمر در ساختمان هايي كه از ارتفاع بيشتري برخوردار هستند استفاده كرد.

معيار هاي دسته بندي كلايمر

هر ساله شاهد مرگ و مير هاي زيادي از استفاده داربست در ارتفاعات ساختمان هستيم كه اين خطرات كساني راكه از داربست ها استفاده مي كنند  تهديد مي كند.

به پشتوانه پيشرفت روز افزون مهندسين ما در عرصه هاي مختلف از دستگاه هايي رونمايي مي كنند كه خطرات قبلي را به حداقل مي رساند در همين ارتباط دستگاه كلايمر در ارتفاع اين خطرات را از بين مي برد.

ديگر با خيالي راحت در ارتفاعات ساختمان ها مي توان مشغول به كارشد و امنيت كارايي ساختمان را اظافه كرد.

از لحاظ امنيتي اين دستگاه در حد بسيار بالا بوده است و چنانچه اگر گزارش هاي ناشي از اتفاقات سقوط از ارتفاع را مورد بررسي قرار بدهيم در ميابيم كه با استفاده از دستگاه كلايمر خطرات به حداقل ممكن مي رسد.

تا به حالا گزاراش فوتي افراد از اين دسته را شاهد نبوده ايم و نكته ايمني وجود دارد كه هر كسي نيازي به اين دستگاه را داشته باشد بايد از آن مطلع باشد.

بايد در هنگام اجاره كلايمر دقت داشته باشيد تا از شركتي معتبر اجاره بگيريد تا بازرسي و كنترل دقيق بر روي نصب و راه اندازي كلايمر مد نظر داشته باشند.

نماشويي ساختمان

قيمت اجاره دستگاه كلايمر :

براي بدست آوردن قيمت اجاره دستگاه كلايمر معيار هاي زيادي وجود دارد و از جمله اين معيار ها قيمت اجاره با توجه به نوع دستگاه كلايمر مشخص مي شود و اجاره اين دستگاه به صورت روزانه، ماهانه و همچنين سالانه مي باشد كه هر چقدر مدت زمان استفاده از بالابر بيشتر باشد قيمت كمتري را به همراه خواهد داشت. براي كسب اطلاعات بيشتر به وب‌سايت worksafety-pazirik.com مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.