چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

كانكس مسكوني

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

كانكس مسكوني

۵۴ بازديد

كانكس مسكوني چيست و انواع آن كدامند؟

كانكس مسكوني يكي از كاربردي ترين سازه هاي از پيش ساخته شده است كه ميتوان به عنوان سكونت گاه از آن استفاده كرد زيرا همه ي امكاناتي كه بايد از يك واحد مسكوني انتظار داشت را در خود جاي داده است. كانكس مسكوني از لحاظ تجهيزات، امكانات و اندازه با هم متفاوت هستند.

از اين نوع كانكس ها معمولا در خانه هاي ييلاقي و ويلاهايي كه امكان ساخت و ساز سنتي وجود ندارد و يا مجوز هاي لازم براي ساخت و ساز صادر نمي شود، استفاده ميشود.

كانكس مسكوني

3 مزيت مهم استفاده از كانكس هاي مسكوني

  1. يكي از بهترين و مهم ترين مزيت استفاده از اين نوع كانكس ها اين است كه بدون اتلاف وقت و در كمترين زمان ميتوان آن را تهيه كرد و از آن ها استفاده كرد، برخلاف سازه هاي سنتي كه آماده شدن و استفاده از آن ها به عنوان يك سازه ي مسكوني زمان بر و پر هزينه است و علاوه بر اين ها ممكن است براي ساخت و ساز در مكان مورد نظرتان با محدوديت هايي همچون نبود امكانات و يا عدم صدور پروانه ساخت مواجه شويد كه با خريداري كانكس مسكوني اين مشكلات به راحتي حل ميشوند.
  2. كانكس مسكوني اين قابليت را دارد كه آن را به مكان دلخواهتان منتقل كنيد، اين ويژگي بسيار مهم است زيرا براي مثال شما قصد داريد تابستان يا تعطيلات نوروز را در ملك شخصي خود بگذرانيد اما جايي براي اسكان شما در خانه باغ يا ويلاي شخصي تان فراهم نيست و همچنين شما نمي خواهيد براي ساخت خانه وقت و هزينه صرف كنيد، اينجاست كه كانكس مسكوني قابل حمل به كمك تان مي آيد.
  3. در صورتي كه قصد فروش ويلا و ملك شخصي تان را داشته باشيد ميتوانيد به راحتي كانكس را جابجا كنيد و آن را به مكان ديگري منتقل كنيد.
  4. در عمليات ساختمان سازي و پروژه هاي عمراني به مكاني براي استراحت كارگران و كاركنان نياز است و به خاطر محدوديت هاي پيش رو نمي توان روي سازه هاي سنتي حساب باز كرد.
  5. زيرا فراهم نمودن اين مكان هزينه هاي زيادي در پي دارد و براي آماده شدن آن ها مدت زمان زيادي لازم است، به همين دليل خريداري كانكس مسكوني منطقي تر به نظر مي رسد زيرا با هزينه ي كمتري ميتوان آن را تهيه كرد و در هر فصلي نيز ميتوان از آن استفاده كرد.

البته كه كانكس هاي مسكوني مزيت هاي ديگري نيز دارند كه ما سعي كرديم در قالب 3 مورد مهم ترين آن ها را عنوان كنيم.

كانكس مسكوني

قيمت كانكس مسكوني

قيمت كانكس معمولي تحت تاثير عوامل مختلفي است و چون اين سازه ها از پيش ساخته هستند نمي توان به طور قطعي قيمت مشخصي براي آن ها در نظر گرفت.

عوامل تاثير گذار بر قيمت كانكس معمولي شامل اين موارد است:

ابعاد كانكس ( بر اساس متر مربع)

متريال به كار رفته در ساخت كانكس

امكانات و تجهيزات كانكس

كانكس هاي مسكوني داراي امكاناتي مثل اتاق خواب هاي مجزا و مجهز به كمد ديواري، هال و پذيرايي، سرويس بهداشتي و حمام، لوله كشي آب و فاضلاب، مخزن ذخيره آب، سيستم هاي سرمايشي و گرمايشي، سيستم روشنايي، آشپزخانه با تجهيزات مورد نياز مثل گاز و يخچال و هود، كابينت و … دارند كه البته ممكن است كانكس مسكوني همه ي اين امكانات را داشته باشد اما كانكس هاي ديگري نيز هستند كه داراي امكانات محدود تري هستند، پس هر چه كانكس مسكوني امكانات رفاهي بيشتري داشته باشد قيمت آن نيز بالاتر است.

ذكر اين نكته نيز خالي از لطف نيست كه قيمت كانكس هاي پيش ساخته كه با ابعاد و امكانات مشخص ساخته شده اند ممكن است نسبت به كانكس هايي كه به صورت سفارشي ساخته ميشوند و مشتري ابعاد و تجهيزات آن را تعيين ميكند پايين تر باشد.

زيرا كانكس مسكوني پيش ساخته را ابعاد و تجهيزات استاندارد مي سازند اما شركت هاي توليد كننده اين امكان را نيز فراهم كرده اند كه مشتري بتواند كانكس مسكوني را به سليقه ي خود سفارش دهد.

كانكس مسكوني

كانكس مسكوني دست دوم

مشترياني نيز هستند كه قصد دارند با هزينه ي كم صاحب يك كانكس مسكوني شوند، اين افراد ميتوانند با خريد كانكس دست دوم در هزينه هايشان صرفه جويي كنند. كانكس دست دوم، كانكسي است كه مدتي از آن استفاده شده است و صاحب آن به هر دليلي قصد فروش آن را دارد، اين خريد و فروش هم براي خريدار و فروشنده سود خواهد داشت.

خريدار با خريد كانكس دست دوم با پرداخت هزينه ي كمتر صاحب يك كانكس كاربردي خواهد شد و فروشنده نيز با فروش كانكس دست دوم بخشي از هزينه هاي خود را جبران ميكند.

براي تعيين قيمت كانكس دست دوم كارشناس بايد به خوبي آن را ارزيابي كند و بر اساس سال ساخت، ميزان سالم بودن، كارايي كانكس، كشور و شركت توليد كننده قيمت گذاري را انجام دهد.

كانكس مسكوني

كانكس هاي مسكوني دو طبقه

يكي از پر فروش ترين انواع كانكس، كانكس مسكوني دو طبقه مي باشد، اين سازه بدون محدوديت و در ابعاد دلخواه قابل ساخت است و معمولا براي مكان هايي كه فضايي محدود در اختيار داريد مناسب تر است.

اين نوع كانكس ها در خانه باغ ها بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند.

از ويژگي اين كانكس ها اين است كه ميتوان هر دو طبقه را به صورت جداگانه به مكان مورد نظر حمل كرد و سپس آن ها را  روي هم نصب كرد. به سرعت ساخته ميشوند و به راحتي حمل ميشوند.

نماي بيروني اين كانكس ها بسيار زيبا و چشم نواز است.

اين سازه بسيار سبك و ايمن است زيرا ديواره هاي آن از جنس ساندويچ پانل است، اين ديواره ها عايق نيز هستند.

جهت جلوگيري از از دست رفتن انرژي، بين اتصال دو سازه عايق پلي استايرن استفاده شده است.

همچنين داراي سيستم گرمايش از كف است.

كانكس بالا داراي تراس و بالكن است و حفاظ و نرده نيز براي آن نصب خواهد شد.براي دسترسي به طبقه بالا از پله هاي بيروني استفاده ميشود.

كانكس مسكوني دو طبقه را ميتوان به صورت يك سوييت كامل مورد استفاده قرار داد و حتي ميتوان به صورت دوبلكس نيز آن را سفارش داد.

هر طبقه مجهز به سرويس بهداشتي مستقل است.

ميتوان آشپزخانه هاي هر طبقه را به صورت تمام MDF اجرا كرد و آن را به شيرآلات گرم و سرد مجهز كرد.

براي خريد انواع كانكس مسكوني، كانكس دست دوم، كانكس دو طبقه ويلايي و انواع مختلف كانكس به شما توصيه ميكنيم به شركت كانكس آنلاين مراجعه كنيد، اين شركت در زمينه ي ساخت انواع كانكس به صورت پيش ساخته و سفارشي با قيمت مناسب فعاليت مي كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.