سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

انواع كانكس

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

انواع كانكس

۴۱ بازديد

در اين مطلب ميخواهيم با انواع كانكس و ويژگي هاي آن ها آشنا شويم. امروزه كانكس ها در زندگي بشر جايگاه مهمي دارند و در حال حاضر همه ي افراد با مزاياي كانكس ها به دارند به خوبي آشنا هستند.

كانكس ها در گذشته ساده و داراي ويژگي هاي محدودي بودند كه به عنوان محلي براي اسكان موقت مورد استفاده قرار ميگرفتند اما امروزه كانكس ها متنوع و پيشرفته شده اند و هركدام از آن ها داراي كاربرد به خصوصي هستند.

به همين دليل است كه استفاده از اين سازه ي پيش ساخته اينقدر در زندگي انسان ها در همه جاي دنيا رواج يافته است.

از مهم ترين دلايلي كه استفاده از انواع كانكس در همه جاي دنيا مورد استقبال قرار گرفته است اين است كه با وجود كانكس ها ميتوانيد در زماني را كه بايد صرف عمليات وقت گير ساخت سازه هاي سنتي كنيد، صرفه جويي كنيد و با هزينه كمتر صاحب يك سازه ي مقاوم و ايمن شويد. البته براي توضيحات بيشتر در مورد مزاياي كانكس ادامه مطلب را دنبال كنيد.

كانكس

انواع كانكس كدامند و چه ويژگي هايي دارند؟

امروزه انواع كانكس ها توليد ميشوند كه از نظر ابعاد، شكل ظاهري، امكانات و تجهيزات و مهم تر از همه كاربردي كه دارند با هم متفاوت هستند.

اما همه ي اين كانكس ها ساخته شده اند كه با استفاده از آن ها در زمان و هزينه هاي ساخت سازه ي سنتي صرفه جويي كنيم.

حال انواع كانكس را با هم بررسي ميكنيم:

كانكس مسكوني: اين سازه مناسب براي سكونت هاي موقت يا طولاني مدت است زيرا فرق چنداني با يك واحد مسكوني ندارد و همه ي امكانات لازم براي زندگي را دارد و همچنين سازندگان اين سازه تمام تلاش خود را جهت استفاده بهينه از فضا به كار گرفته اند. يك خانه ي واقعي داراي چه امكاناتي است؟

سرويس بهداشتي و حمام، آشپزخانه و تجهيزات آن مثل كابينت، سينك ظرفشويي، گاز، يخچال، هود و …، هال و پذيرايي، اتاق هاي مجهز به كمد ديواري، سيستم روشنايي، لوله كشي آب و فاضلاب، فرش و موكت و مبلمان و … كانكس هاي مسكوني نيز همه ي اين امكانات را  در خود جاي داده اند و علاوه بر همه ي اين تجهيزات، قابليت جابجايي نيز دارند.

كانكس هاي مسكوني ويژگي هاي ديگري نيز دارند كه باعث شده اند اين سازه به يكي از پرفروش ترين انواع كانكس در دنيا تبديل شود، و اين ويژگي عبارتند از:

اين كانكس ها ظاهري ساده و زيبا دارند و سكونت در اين كانكس ها باعث آرامش خاطر افراد خواهد شد.

مقاومت و پايداري بالا در برابر آسيب هاي محيطي و حوادث طبيعي چون سيل و زلزله يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين كانكس است.

در ساخت اين سازه ها از مصالح با كيفيت، مقاوم و سبك استفاده شده است به همين دليل است كه در هنگام بروز حوادثي چون زلزله در صورت تخريب اين كانكس ها نيز خطر جدي جان افراد را تهديد نمي كند.

بالا بودن سطح ايمني و ضد سرقت بودن از ديگر عواملي است كه باعث محبوبيت اين كانكس ها شده است.

استفاده مناسب از محيط داخلي و تركيب مناسب فضاهاي مختلف با يكديگر ويژگي ديگر اين كانكس هاست.

كانكس هاي ويلايي و خانه هاي پيش ساخته نيز جزو كانكس هاي مسكوني هستند.

كانكس

انواع كانكس خدمات شهري: منظور از كانكس خدمات شهري كانكس هايي است كه به واسطه ي آن ها خدمات مختلفي ارائه ميشود.

پس انواع مختلفي از كانكس ها با ابعاد و امكانات متفاوت ميتوانند در ارائه خدمات شهري مورد استفاده قرار گيرند.

كانكس عابر بانك هاي سيار، فست فود و كافي شاپ هاي سيار، ايستگاه هاي اتوبوس و دوچرخه، كانكس فروشگاهي، گيت حراستي انواع كانكس خدمات شهري هستند.

وجه اشتراك همه ي اين كانكس هايي كه از آن ها نام برديم اين است كه همگي آن ها در فضاي عمومي مورد استفاده قرار ميگيرند.

انواع كانكس كارگاهي: يكي از ساده ترين و ارزان ترين كانكس هاي توليد شده كانكس كارگاهي است زيرا اين سازه با فضاي ساده به صورت سالني و با امكانات محدود محل مناسبي براي اسكان كاركنان و پرسنل پروژه هاي ساختماني و عمراني هستند و به راحتي ميتوان چندين تخت و ميز غذا خوري را درون اين كانكس ها قرار داد.

كانكس هاي كارگاهي در اندازه هاي مختلف ساخته ميشوند و بعد از پايان پروژه ميتوان به عنوان كانكس دست دوم آن را به فروش رساند البته بايد بگوييم كانكس هاي دست دوم به خاطر قيمت مناسب آن ها طرفداران بيشتري دارند.

كانكس نگهباني نيز جزو كانكس هاي كارگاهي هستند.

كانكس اداري: از اين سازه داراي ابعاد بزرگتري نسبت به ساير كانكس هاست پس ميتوان به عنوان سالن گردهمايي، دفتر پروژه، اتاق جلسات آن را مورد استفاده قرار داد. اين سازه ها ميتوانند به عنوان يك واحد اداري كامل داراي اتاق هاي مجزا، آبدارخانه، اتاق منشي و اتاق جلسات نيز باشند.

كانكس

مزاياي استفاده از انواع كانكس

حال كه استفاده از كانكس در زندگي انسان ها رايج شده است بد نيست با مزاياي آن ها نيز آشنا شويم.

مقاومت و پايداري: به دليل استفاده از مصالح با كيفيت، سبك و مقاوم كانكس ها به عنوان سكونت گاه هاي امن مورد استفاده قرار ميگيرند و در زمان بروز حوادث كمترين خطر جاني را خواهند داشت.

قابليت ترميم و بازسازي: در صورت هر گونه آسيب به كانكس ميتوان به راحتي و با هزينه ي كم آن را تعمير كرد، در سازه هاي سنتي اين امكان به راحتي فراهم نيست.

قابليت جابجايي: با توجه به عمليات زمان بر و پر هزينه ي ساخت بنا به روش سنتي، استفاده از كانكس ها كه در كمترين زمان و مناسب ترين قيمت فراهم ميشوند منطقي تر است.

كانكس

خريد انواع كانكس

براي خريد انواع كانكس با ابعاد مختلف به شما پيشنهاد ميكنيم به شركت كانكس آنلاين ماجعه كنيد.

اين شركت در زمينه ي ساخت انواع كانكس با بالاترين كيفيت، مناسب ترين قيمت و فروش انواع كانكس به صورت پيش ساخته و سفارشي فعاليت ميكند.

تنها هدف شركت كانكس آنلاين جلب رضايت مشتريان است و تمام تلاش خود را در اين زمينه به كار ميگيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.