یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

چرا و چگونه لوستر كريستالي بخريم؟

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

چرا و چگونه لوستر كريستالي بخريم؟

۶۳ بازديد

عليرغم تنوع بسيار بالايي كه در صنعت توليد لوستر در تمام دنيا وجود دارد، لوسترهاي كريستالي بيشتري طرفدار را دارند. دليل اين انتخاب و استقبال زياد مزايا و ويژگي هاي مثبتي مي باشد كه در اين نوع آويز و لوستر وجود دارد كه از مهم ترين آنها مي توان به موارد زير اشاره نمود:

 

لوستر كريستالي

نورپردازي زياد


استفاده از كريستال هاي تراش خورده با طرح هاي مختلف علاوه بر زيبايي صد چندان آنها، نورپردازي را تا حد زيادي تقويت مي كنند. در نتيجه مي توان در فضاهاي كوچك با سقف هاي كوتاه از اين نوع لوستر استفاده نمود تا فضا روشن تر و بزرگتر جلوه كند.

 

قيمت مناسب لوستر


لوسترهاي كلاسيك و برنزي و يا نمونه هاي كريستالي آويز داراي قيمت هاي نسبتا بالايي هستند. در مقابل مي توان براي صرفه جويي در هزينه ها، نمونه هاي مدرن و كوچكتر را كه طراحي و ساخت آنها از كريستال استفاده شده است انتخاب و خريداري كرد. البته لازم به ذكر است كه قيمت لوستر كريستالي با توجه به تعداد كريستال ها و همچنين برند توليد كننده آنها تعيين ميشود. به طوريكه كريستال هاي چيني ارزان ترين و اروپايي و ترك بيشترين قيمت را دارند. در نتيجه مي توان با خريد لوستر كريستالي چيني با هزينه كمتر محيط اطرافتان را زيبا و كاملا درخشان كنيد.

 

تنوع بالا در طرح لوستر


از ديگر ويژگي هاي مثبت اين گروه از لوسترها مي توان به كاربرد گسترده آنها در سبك هاي مختلف اشاره نمود. علاوه بر سبك هاي مدرن و كلاسيك، مي توان نمونه هاي بسيار زيبا را در ميان لوستر چوبي كريستالي مشاهده كرد كه تلفيق بسيار زيبايي را بوجود آورده اند. لوستر گرد، مربع، رنگي، سفيد و ديواري همگي تنوع بسيار بالايي داشته و مي توان متناسب با محل مورد نظر براي نصب آنها، گزينه هاي ارزان و زيبايي را خريداري كرد.

 

چطور لوستر كريستالي بخريم؟


طراحان، برندها و توليدكننده هاي داخلي و خارجي تنوع بسيار بالايي را در طراحي آويزهاي كريستالي و ساير سبك ها به كار ميبرند كه بر همين اساس قيمت هاي متفاوتي خواهند داشت. بهترين گزينه براي انتخاب و خريد لوستر كريستالي بر اساس سبك و قيمت مورد نظر، خريد اينترنتي مي باشد. خريد اينترنتي لوستر فضايي كاملا رقابتي را فراهم نموده و باعث ميشود بتوانيد از تخفيف هاي بسيار مناسب در حين خريد بهره مند شويد. فروشگاه اينترنتي وودهوم به عنوان يكي از مراكز معتبر در فروش انواع لوستر مدرن، كلاسيك، فانتزي، آنتيك در طرح و قيمت هاي مختلف مي باشد. اين مجموعه در سراسر ايران داراي شعب متعددي بوده و اطلاعات كاملي درباره قيمت، اندازه و نوع و شكل كلي لوستر را براي هر يك از محصولات خود ارائه مي دهد. با توجه به تعدد زياد شعبه هاي اين مجموعه، در كمترين زمان ممكن بعد از خريد سفارشتان تحويل داده خواهد شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.