سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

تعميرات گاوصندوق

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

تعميرات گاوصندوق

۶۲ بازديد

تعميرات گاوصندوق مجموعه اي از خدمات از قبيل بازگشايي قفل در صورت گم شدن كليد يا فراموشي رمز توسط مالك، تغيير نوع قفل و همچنين حمل و جا به جايي آنها به محل هاي جديد مي باشد. اين خدمات از تخصصي ترين خدمات ارائه شده توسط گروه هاي حرفه اي و توليدكننده گاوصندوق مي باشند كه عدم توجه به استانداردها در نهايت منجر به خسارت هاي جبران ناپذير خواهد شد. 

تعميرات گاوصدوق

بازكردن قفل گاوصندوق

يكي از بزرگترين محدوديت ها و معضلاتي كه در گاوصندوق هاي ديجيتال و مكانيكي وجود دارد، فراموشي رمز عبور توسط مالك مي باشد كه با روي كار آمدن قفل هاي بيومتريك تا حد زيادي بر اين مشكلات غلبه شده است. به دلايل مختلف مانند گم شدن كليد يا فراموشي رمز نياز باشد تا قفل گاوصندوق توسط افراد متخصص و كاملا حرفه اي باز شود. مسئله بسيار مهم اينكه گروه هايي كه خدمات تعميرات گاوصندوق را ارائه مي دهند، بايد به گونه اي باز كردن قفل را انجام دهند كه آسيبي به آن وارد نشود. در غير اين صورت گاوصندوق كارايي خود را از دست مي دهد و در نهايت خسارت مادي زيادي را به همراه خواهد داشت.

جا به جايي گاوصندوق

از ديگر خدمات قابل ارائه توسط گروه هاي فعال در حوزه تعميرات گاوصندوق مي توان به جا به جايي و حمل آنها اشاره نمود. حمل و جا به جايي گاوصندوق به دليل وزن سنگين اين وسايل و ابعاد و اندازه بزرگ اغلب آنها نياز به تجهيزات و تخصص دارد. در حمل گاوصندوق لازم است چند مسئله مهم مد نظر قرار گيرد كه برخي از آنها عبارتند از:

نوع گاوصندوق

گاوصندوق ها علاوه بر تفاوت هايي كه از نظر قفل و سيستم رمزنگاري دارند، بر اساس شكل ظاهري نيز كاملا با هم متفاوت مي باشند. به عنوان مثال، گاوصندوق خانگي اغلب سبك وزن و يك طبقه مي باشند و در مقابل، گاوصندوق هاي اداري بزرگ و چند طبقه مي باشند. گاوصندوق هاي آسانسوري نيز ظاهري كاملا متفاوت داشته و حمل و جا به جايي آنها نياز به تخصص و مهارت كافي دارد. لذا ابتدا بايد نوع و شكل ظاهري گاوصندوق بررسي شود و بر همين اساس تجهيزات مورد نياز تهيه گردد.

وزن گاوصندوق

گاوصندوق ها با توجه به اندازه و ابعادشان داراي وزن هاي متفاوتي مي باشند. به عنوان مثال، گاوصندوق هتلي بسيار سبك وزن مي باشد و در اغلب مواقع بدون نياز به تجهيزات جانبي و با دست مي توان آنها را جا به جا كرد. اين درحاليست كه تيم هاي تعميرات گاوصندوق براي حمل و جا به جايي برخي از گاوصندوق ها علاوه بر تجهيزات و چرخ هاي مخصوص، از چندين كارگر با توانايي جسمي بالا نيز استفاده مي كنند. اين كاملا طبيعي است كه هر چه وزن گاوصندوق بيشتر باشد، به همان نسبت به تعداد كارگر و تجهيزات جانبي بيشتري نياز خواهد بود.

محل انتقال گاوصندوق

جابجايي گاوصندوق هاي سنگين زماني مي تواند بسيار سخت باشد كه لازم باشد از تعداد زياد پله بالا برويد. در اين شرايط براي گاوصندوق هاي سنگين حتما بايد از تجهيزات و چرخ هاي مخصوص استفاده شود تا نه به سلامت جسمي افراد آسيب وارد شود و نه احتمال سقوط گاوصندوق وجود داشته باشد. علاوه براين، جا به جايي برخي از گاوصندوق ها مانند زيرويتريني به دليل عرض كم درب ورودي مغازه ها و وزن سنگين گاوصندوق بسيار سخت بوده و بدون تخصص و مهارت نمي توان به درستي از عهده انجام دادن اين كار برآمد.

 

تعميرات انواع گاوصندوق نسوز

تفاوتي ندارد كه چه مدل و طرحي از گاوصندوق را در منزل يا محل كار نگهداري مي كنيد، در هر صورت با بروز هر نوع خرابي لازم است در اولين فرصت براي تعمير آن اقدام شود. عدم توجه به اين مسئله مي تواند مشكلات متعددي از قبيل امكان باز شدن قفل توسط افراد سارق را به همراه دارد. در تعميرات انواع گاوصندوق نسوز لازم است به چند نكته مهم توجه شود كه برخي از آنها عبارتند از:

 

تعميرات گاوصندوق توسط تيم هاي حرفه اي

تخصص و مهارت اولين و مهم ترين ويژگي مي باشد كه تيم تعميرات گاوصندوق نسوز بايد دارا باشد. آشنايي با ساختار و جزئيات به كار رفته در طراحي گاوصندوق و همچنين برخورداري از مهارت كافي براي تعمير و تعويض قفل باعث ميشود تا خروجي اين كار نتيجه مطلوبي داشته باشد. يكي از بهترين گزينه ها در اين زمينه، تعمير گاوصندوق توسط سازنده اصلي اين وسايل مي باشد، چون با تمام جزئيات آنها و نحوه رفع مشكلات بوجود آمده آشنا بوده و در كمترين زمان بهترين نتيجه را ارائه مي دهند.

تعميرات گاوصندوق

تعمير گاوصندق توسط افرد قابل اعتماد

گاوصندوق يكي از مهم ترين وسايل امنيتي در محيط هاي مسكوني و تجاري و اداري مي باشد كه براي نگهداري از وسايل و مدارك ارزشمند استفاده ميشود. لذا امنيت حرف اول را براي آنها مي زند و به همين دليل نمي توان تعميرات گاوصندوق ها را به افراد غير قابل اعتماد سپرد. توجه داشته باشيد كه تعنير اين وسايل در برخي از مواقع به معناي تعمويض و تعمير قفل مي باشد كه انجام دادن و ممكن است افراد يا تيم هاي غير قابل اعتماد با اين امكان براحتي با نحوه باز كردن گاوصندوق آشنا شوند. به همين دليل بهتر است اين كار را تنها به تيم هاي حرفه اي و قابل اعتماد بسپاريد تا نتيجه مطلوبي را دريافت نماييد.

 

بازگشايي گاوصندوق

بازگشايي گاوصندوق زير مجموعه اي از تعميرات گاوصندوق ها مي باشد كه به روش هاي مختلف و با توجه به نوع قفل انجام ميشود. براي بازگشايي قفل گاوصندوق از تجهيزاتي مانند دريل دو وضعيته مي توان استفاده نمود كه بسيار گران قيمت است. علاوه براين، مي توان از ساير تجهيزات مانند كليد چند محور نيز استفاده نمود كه به دليل قيمت بالا تنها تعداد اندكي از تيم هاي تعميرات گاوصندوق از آن استفاده مي كنند.

گروه گاوصندوق خرم با توجه به تجربه كاري بسيار بالا و بيش از يك قرن آن، براي تمام محصولات خود امكان تعميرات، حمل و جا به جايي و بازگشايي را ارائه مي دهد. اين خدمات توسط افراد متخصص و حرفه اي با تجربه بالا و قابل اعتماد انجام شده و امنيت اين تجهيزات را كاملا حفظ مي كنند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.