یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

كركره رول گيتر

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

كركره رول گيتر

۲۵ بازديد

كركره برقي رول گيتر

كركره برقي رول گيتر

كركره رول گيتر چيست و چه كاربردي دارد؟

كركره رول گيتر يا كركره امنيتي يكي از مدرن ترين انواع كركره برقي مي باشد كه به دليل سطح بالاي مقاومت آن در برابر ضربه و برش از تقاضاي زيادي برخوردار است. اين كركره ها شباهت زيادي به كركره پلي كربنات دارد و مي توان گفت تفاوت آنها در جنس و نوع ميله هايي مي باشد كه در بين تيغه ها به كار رفته است.

كركره رول گيتر چيست؟

استفاده از كركره هاي دستي و برقي در محيط هاي تجاري و سر در مغازه ها و فروشگاه ها از گذشته تا امروز كاربرد زيادي داشته و دارد. به منظور تلفيق زيبايي و امنيت در اين درب ها، نمونه هاي متنوعي توسط برندهاي مختلف طراحي و ارائه شده اند كه از شناخته شده ترين آنها مي توان به كركره رول گيتر اشاره نمود. يكي از مهم ترين ويژگي هاي اين كركره ها مي توان به غلتك هاي آن اشاره نمود كه در قسمت بالا كركره وجود دارند. اين غلتك ها داخل ريل قرار گرفته و تاثير بسزايي در افزايش امنيت كركره دارند. لازم به ذكر است كه استفاده از اين غلتك ها باعث ميشود تا نتوان كركره را از جاي خود براحتي خارج نمود و در نتيجه ضريب ايمني كركره رويل گيتر را تا حد زيادي افزايش خواهد داد.

كركره رول گيتر

انواع كركره رول گيتر

كركره هاي رول گيتر را مي توان بر اساس جنس تيغه ها و همچنين نوع موتور به گروه هاي مختلفي تقسيم بندي نمود كه عبارتند از:

كركره ضد سرقت با تيغه آلومينيوم

همان طور كه از نام اين كركره ها مشخص است، ورق هاي آلومينيومي 80 يا 100 سانتي متري براي آنها در نظر گرفته شده و لوله هاي فولادي بسيار مقاوم بين اين تيغه ها نصب مي گردد. مفتول هاي استفاده شده براي اين كركره ها در برابر ضربه و همچنين برش كاملا مقاوم مي باشند و به همين دليل است كه به آنها كركره امنيتي نيز گفته ميشود.

كركره رول گيتر با تيغه پلي كربنات

اين گروه از كركره ها داراي تيغه هاي پلي كربنات و شفاف بوده و گزينه اي بسيار كاربردي براي ورودي مغازه هاي طلافروشي و صرافي و بانك ها مي باشد. در واقع تفاوت كركره امنيتي با كركره هاي پلي كربنات را مي توان در نوع ميله به كار رفته بين تيغه ها جستجو نمود. لوله هاي استفاده شده در كركره هاي پلي كربنات توخالي مي باشند و به همين دليل به اندازه لوله هاي تو پر و فولادي ضد سرقت نمي توانند در برابر برش و ضربه مقاومت داشته باشند.

كركره رول گيتر با تيغه آلومينيومي دو جداره با فوم

يكي ديگر از نمونه هاي مقاوم در ميان كركره هاي ضد سرقت، كركره هايي مي باشند كه تيغه هاي آنها دو جداره و داراي فوم هستند. اين تيغه ها به دليل استفاده از فوم در لايه مياني، در برابر صدا و دما كاملا عايق مي باشند.

كركره رول گيتر

بررسي مزايا، شناخت و خريد كركره برقي رول گيتر

كركره برقي رول گيتر از خانواده كركره هاي برقي مي باشد كه به تازگي وارد بازار كار شده و توانسته است محبوبيت نسبتا مناسبي را در بين افراد به دست آورد، اين درب نيز همانند ساير درب ها داراي مزايا و معايب مصرف است كه قصد داريم در ادامه به معرفي كامل تر و دقيق تر كركره رول گيتر بپردازيم.

  • كركره رول گيتر يك كركره ضد سرقت است (مزايا)
  • نور به راحتي از اين كركره عبور مي كند. (مزايا)
  • سنگيني و وزن بسيار بالاي كركره – در حدود 17 كيلوگرم در متر مربع (معايب)
  • امنيت بسيار بالا (مزايا)
  • طولاني بودن زمان باز و بسته كردن كركره (معايب)

 

كركره رول گيتر

 

ساختار كركره برقي رول گيتر به چه صورت است؟

در نگاه اوليه و ساختاري اين محصول متوجه شباهت هايي ميان آن و  كركره برقي پلي كربنات شفاف خواهيم بود و تنها تفاوتي كه در ميان آن ها حاكم است به لوله هاي استيل بر مي گردد كه لوله هاي استيل موجود در كركره هاي برقي پلي كربنات توخالي بوده اما در كركره برقي رول گيتر اين چنين نيست و از ميلگرد هاي توپر كه به اصطلاح ميل ترانس ناميده مي شوند تهيه شده است. در حالت كلي با نصب اين محصول، ضمن به كار گيري از گارد استيل، كركره برقي را نيز همراه با آن نصب نموده ايد و در اين صورت محيط شما از امنيت بسيار بالايي بهره مند خواهد بود.

 

كاربرد كركره برقي رول گيتر در چه مكان هايي است؟

شما عزيزان مي توانيد از اين محصول به عنوان يك كركره برقي در مغازه، پنجره و بالكن منزل خود استفاده كنيد اما چنانچه قصد داريد ساختمان شما داراي امنيت بسيار قابل قبولي باشد مي توانيد از اين محصول در قسمت جلويي درب ضد سرقت آپارتمان خود استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه براي تهيه و خريد كركره برقي رول گيتر مي توانيد به وبسايت نوين دُر مراجعه كنيد.

كركره رولي گيتر بيشتر مناسب مكان هايي مي باشد كه نياز به كركره هست، اما ميخواهيم نماي درون ساختمان معلوم باشد، يا زماني كه بخواهيم كركره پايين باشد اما نماي بيرون ساختمان مشخص باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.