چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قيمت كانكس

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيمت كانكس

۸۵ بازديد

معرفي انواع كانكس و قيمت آن­ها

كانكس­ها معمولاً به صورت تيپ و سفارشي توليد شده و به بازار عرضه مي­شوند. در تعيين قيمت كانكس عوامل مختلفي نظير ابعاد، امكانات و همچنين نوع مصالحي كه در ساخت كانكس استفاده شده است، نقش مهمي دارند.

به همين دليل نمي‌توان بدون در نظر گرفتن امكانات و طرح كانكس­هاي اختصاصي و سفارشي آن­ها را قيمت­گذاري كرد. در ادامه به معرفي انواع كانكس، مشخصات فني و قيمت آن­ها خواهيم پرداخت.

 

1ابعاد و قيمت كانكس­هاي كارگاهي

 

  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت: 9100000
  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت: 11280000
  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت:  16800000
  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت: 23720000

قيمت انواع كانكس

قيمت تقريبي انواع مختلف كانكس‌ها به همراه كاربرد آن‌ها به شرح زير است:

قيمت كانكسهاي كارگاهي ساده

كانكس كارگاهي از پركاربرد­ترين سازه­ هاي از پيش ساخته شده محسوب مي­شود. از اين كانكس­ها در كارگاه­ هاي اداري و ساختماني و همچنين دفاتر اداري موقت، براي اسكان دادن كارگران و كارمندان مورد استفاده مي­شود. آن‌ها از امكانات متنوعي به صورت سالني برخوردار هستند.

از قيمت مقرون به صرفه­ تري نيز نسبت به ديگر سازه­ هاي از پيش ساخته شده برخوردار هستند. اين كانكس‌ها به دو صورت تيپ سبك و سنگين براي استفاده در كارگاه ­هاي كوتاه مدت و بلند مدت توليد و ساخته مي‌شوند

ابعاد و قيمت اين كانكس­ها به شرح زير است:

  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت: 9100000
  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت: 11280000
  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت:  16800000
  • كانكس كارگاهي سبك با ابعاد متر، قيمت: 23720000

قيمت كانكسهاي سنگين كارگاهي

كانكس سنگين كارگاهي از ظاهري ساده و كاربردي برخوردار است. اما نسبت به نوع كانكس كارگاهي سبك، از مقاومت، كيفيت مصالح اوليه و همچنين طول عمر ۱۰ ساله برخوردار است. از اين نوع كانكس در پروژه ­هاي بلند مدت و يا به عنوان ساختمان سرايداري و نگهباني استفاده مي­شود.

قيمت و ابعاد كانكس سنگين كارگاهي به شرح زير است:

  • كانكس سنگين كارگاهي با ابعاد متر، قيمت: 16650000 تومان
  • كانكس سنگين كارگاهي با ابعاد متر، قيمت: 22650000
  • كانكس سنگين كارگاهي با ابعاد متر، قيمت:27500000
  • كانكس سنگين كارگاهي با ابعاد متر، قيمت: 41640000

قيمت كانكس - vilaconexe.ir

قيمت كانكس ساندويچي پانل

كانكس ساندويچي پانلي كه با نام كانكس ماموتي و يخچالي نيز شناخته مي­شود بيشتر در كارگاه ­هاي ساختماني مورد استفاده قرار مي‌گيرد.  بدنه اين كانكس كاملاً شبيه به يخچال طراحي شده است و در جداره‌هاي آن نيز فوم پلي آورتان قرار داده شده است. به همين دليل از اين كانكس بيشتر در مناطق خيلي سرد و يا خيلي گرم استفاده مي­شود. نسبت به كانكس كارگاهي از قيمت بالاتر و طول عمر بيشتري نيز برخوردار هستند.

قيمت اين كانكس نيز به شرح زير است:

  • كانكس پانلي با ابعاد متر، قيمت: 26850000
  • كانكس پانلي با ابعاد متر، قيمت: 39250000
  • كانكس پانلي با ابعاد متر، قيمت: 49400000
  • كانكس پانلي با ابعاد متر، قيمت: 78200000

 

قيمت كانكس سايدينگ

كانكس سايدينگ يكي از بهترين كانكس­هايي است كه توليد و در بازار عرضه مي­شود. اين نوع كانكس علاوه بر مقاومت، دوام و كارايي منحصر به فرد از ظاهر زيبايي نيز برخوردار است. از اين سازه بيشتر به عنوان كلبه مسكوني در دفاتر اداري و سازه­ هاي خانه باغي بهره گرفته مي­شود.

به صورت كلي از مزاياي اين كانكس نسبت به ساير كانكس­ها مي­توان به زيبايي، دوام، برخورداري از دو لايه عايق بندي و همچنين ارتفاع بلندتر سقف آن اشاره كرد.

كانكس سايدينگ به شرح زير قيمت­گذاري مي­شود:

  • كانكس سايدينگ با كاربري نگهباني در ابعاد 2*2 متر ، قيمت: 13850000
  • كانكس سايدينك با ابعاد 3*2 متر، قيمت: 17400000
  • كانكس سايدينگ با ابعاد متر، قيمت: 25600000
  • كانكس سايدينگ با ابعاد متر، قيمت: 32300000
  • كانكس سايدينگ با ابعاد متر، قيمت: 63400000

قيمت كانكس ويلايي

كانكس­هاي ويلايي يكي از محبوب­ترين نوع سازه ­هاي از پيش ساخته شده به شمار مي­آيند كه از آن به عنوان ويلا در باغ­ها استفاده مي­شود. مساحت اين كانكس­ها از ۳۰ متر تا ۲۰۰ مترمربع متغير است و داراي حمام، سرويس بهداشتي، اتاق خواب و آشپزخانه هستند. قيمت آن­ها نيز بر اساس مترمربع ، كيفيت و امكانات داخلي از 1700000 تا 2600000 محاسبه مي­شوند.

قيمت كانكس نگهباني

كانكس نگهباني و حراستي به سازه­ هاي از پيش ساخته شده در ابعاد كوچك گفته مي­شود كه از آن­ها در قسمت ورودي شركت­ها، پاركينگ و در بعضي مواقع ورودي محله­ ها استفاده مي­شود.

از انواع اين كانكس­ها مي­توان موارد زير را نام برد:

  • كانكس نگهباني كارگاهي سبك: ارزان­ترين كانكس نگهباني به شمار مي­آيد كه از آن در ساختمان­هاي عمراني و ساختماني استفاده مي­شود.
  • كانكس نگهباني كارگاهي سنگين: اين كانكس­ها از دوام بالايي برخوردارند و معمولاً به صورت مادام العمر استفاده مي­شوند.
  • كانكس نگهباني كامپوزيتي: اين سازه از زيبايي و جذابيت بالايي برخوردار است. معمولاً در شركت­ها و سازمان­هايي كه زيبايي مجموعه براي آن­ها اهميت بالايي دارد استفاده مي­شود.
  • كانكس نگهباني لوكس: نسبت به نوع قبلي زيباتر است. بدنه خارجي آن به وسيله چوب ترمو و نورپردازي­هاي جذاب، مجلل شده است. از آن­ها بيشتر در ورودي هتل­ها، مجتمع­هاي مسكوني و نمايشگاه­ ها استفاده مي­شود.
  • كانكس نگهباني فانتزي: اين كانكس كامپوزيتي داراي طرح و رنگ فانتزي است و هر چهار طرف آن به شكل منحني است. از اين كانكس در شركت­ها، اداره ­ها، سفارتخانه­ ها و اماكن ورزشي استفاده مي­شود.
ارزان­ترين قيمت كانكس

افرادي كه به دنبال خريد كانكس با قيمت ارزان هستند مي‌توانند به سراغ مدل‌هاي معرفي شده در زير بروند:

  • كانكس اتاق 6 متري

اين كانكس از يك اتاق كوچك، با طول و عرض 3*2، دو عدد پنجره، درب تك جداره آلومينيومي، سيستم برق­كشي كامل و عمر مفيد 5 ساله برخوردار است. قيمت اين كانكس 8250000 تومان است. اين محصول را مي­توان در تيپ­هاي ديگري نيز تهيه كرد كه داراي ويژگي­هاي بيشتر و قيمت بالاتري هستند.

  • كانكس سالني 15 متري

اين محصول داراي يك اتاق  متري همراه با يك سالن، دو عدد پنجره براي نورگيري بهتر و يك درب است. اين كيوسك در دو تيپ و درجه كيفي a و b به بازار عرضه مي­شود. دو تيپ مختلف اين محصول از ظاهر يكسان و مقاومت مصالح متفاوت برخوردار هستند. طول عمر مفيد درجه كيفي a به صورت تقريبي 15 سال و درجه كيفي b 5 سال تخمين زده شده است. قيمت كانكسهاي سالني نوع a 19900000 و نوع b 14500000 تومان در نظر گرفته شده است.

  • كانكس نگهباني ارزان

يكي از ارزان­ترين كانكس­هاي موجود كانكس نگهباني است. از ويژگي­هاي آن مي­توان به اتاق 2*2، برخورداري از سه پنجره و يك درب اشاره كرد. اين محصول كه بيشترين استفاده را در شهرك­هاي صنعتي، پاركينگ­ها و كارگاه­ هاي ساختماني دارد، با قيمت 7500000 به فروش مي­رسد. طول عمر مفيد آن نيز 3 تا 5 سال است.

  • كانكس مسكوني ارزان

يكي از كاربردهاي بسيار مهم كانكسها در بخش مسكوني و ويلايي است.  كانكس‌هاي  مسكوني در دو نوع لوكس و ساده موجود هستند. كانكس مسكوني ساده قيمت كمتري نسبت به مدل لوكس دارد و از آن مي‌توان به عنوان خانه باغ و يا حتي كانكس سرايداري استفاده كرد. قيمت كانكس‌هاي ساده از 1/700/000 تومان شروع مي‌شود.

 

خريد كانكس سرويس بهداشتي

كانكس­هاي سرويس بهداشتي به صورت تك چشمه، چند چشمه و سيار در بازار موجود هستند كه مشخصات فني آن‌ها به شرح زير است:

كانكس تك چشمه: يك كيوسك كوچك است كه از يك چشمه توالت و حمام برخوردار است.كيوسك­هايي با ابعاد بزرگ­تر معمولاً از سرويس بهداشتي مشترك برخوردار هستند.

كانكس­ سرويس بهداشتي چند چشمه: تاسيسات مربوط به لوله‌كشي و فاضلاب اين كانكس­ها در يك قسمت متمركز شده است. به همين دليل هزينه ­هاي مربوط به تعمير و نگهداري آن­ها پايين است. اين سرويس‌هاي بهداشتي­ها را مي­توان به صورت دو چشمه، چهار چشمه تا 10 و 12 چشمه در محل نصب كرد.

كانكس سرويس بهداشتي سيار: كانكس سيار در مواقعي مورد استفاده قرار مي‌گيرد كه نياز به جابجايي كانكس در بازه‌هاي زماني كوتاه باشد. اين كانكس­ها داراي يك مخزن آب و تخليه فاضلاب هستند كه بايد در زمان مشخص تخليه شود.

هنگام خريد كانكس سرويس بهداشتي توجه به مشخصات فني و امكانات آن‌ها بسيار حائز اهميت است. از طرف ديگر هنگام خريد بايد به اين نكته توجه داشت كه مواد تشكيل دهنده كانكس مرغوب بوده و تمامي استانداردهاي لازم در آن رعايت شده باشد.

خريد و فروش كانكس دست دوم

كانكس‌ها نيز از جمله وسايلي به شمار مي­آيند كه افراد بعد از يك دوره استفاده، مي‌توانند آن­ها را به صورت دست دوم به فروش برسانند. البته در بعضي موارد ممكن است كه نياز باشد برخي از قطعات آن  بازسازي و يا رنگ­آميزي شود.

در هنگام خريد و فروش كانكس بايد به موارد زير توجه داشت:

  • در هنگام فروش كانكس تمامي هزينه­ هاي جانبي نظير هماهنگي جرثقيل و وسايل مربوط به حمل و نقل سازه مربوط به خريدار است.
  • كانكس­هاي ويلايي نيز همانند ساير كانكس­ها به صورت دست دوم به فروش مي­رسند. با اين تفاوت كه تعداد آن­ها به دليل شخصي بودن كانكس، بسيار محدود و كم است. زيرا معمولاً آن­ها براي مدت زمان طولاني در باغ­ها مورد استفاده قرار مي­گيرند و صاحبان آن­ها همانند پيمانكاران يا شركت­هاي عمراني بعد از پايان يافتن پروژه، كانكس را به فروش نمي­رسانند.
  • قيمت كانكسهاي دست دوم به صورت معمول در صورتي كه هيچ گونه نقص فني نداشته باشد بايد 30 تا 40 درصد پايين­تر به فروش برسد. البته در مورد كانكسها كارگاهي ۲۰ تا ۲۵ درصد و در مورد كانكس­هاي اختصاصي تا ۵۰ درصد كاهش قيمت وجود دارد.

ويلاكانكس يكي از مجموعه­هاي برتر در زمينه طراحي و توليد انواع كانكس است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.