یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار حسابداري آنلاين

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

نرم افزار حسابداري آنلاين

۴۳ بازديد

مدت خيلي زيادي از ورود نرم افزارهاي حسابداري نميگذرد كه اين چنين شركت ها و سازمان ها شيفته ي آنها شده اند. نرم افزارهاي حسابداري به طور كلي باعث آسان تر شدن امور مرتبط با حسابداري، يكپارچه شدن حساب كتاب ها و منظم ترشدن امور مالي و سازماني ميشود. اين نرم افزارها به دو صورت ارائه ميشوند و در بازار وجود دارند. نرم افزارهاي حسابداري آنلاين و نرم افزارهاي حسابداري آفلاين.

نرم افزارهاي حسابداري آنلاين داراي معايب و محاسن زيادي هستند كه هر مجموعه با توجه به ويژگي هاي موردنظرش و كاركردي كه برايشان اولويت دارد ، ميتواند بين اين دو انتخاب كند و نرم افزار مربوطه را تهيه كند و در مجموعه اش به كار بگيرد. از جمله نكات مثبتي كه در اين نرم افزارهاي حسابداري آنلاين وجود دارد ميتوان به موارد زير اشاره كرد:

اين نرم افزارها چون به صورت تحت وب ارائه ميشوند و بر روي انواع مرورگرها اجرا ميشوند باعث ايجاد دسترسي حداكثري كارفرما و حسابدار به حساب هاي مجموعه ميشود. به اين صورت كه در هر زمان و هر مكان و هرجايي شما ميتوانيد از اين نرم افزار استفاده كنيد و به حساب هاي شركت خود دسترسي داشته باشيد.

گاهي شرايط اضطراري پيش ميايد و شما خارج از شركت هستيد و نيازمند دسترسي فوري به صورت حساب هاي شركت داريد، اين نرم افزار همواره در دسترس شماست و بر روي لپ تاپ وگوشي هاي همراه به راحتي اجرا ميشود و عملكرد محدودي ندارد. همچنين اين نرم افزار شما در جريان جزيي ترين هزينه هاي شركت قرار ميدهد و ديگر نياز نيست از حسابدار خود ليستي از جزييات را براي بررسي بخواهيد.

اين نرم افزار به شما كمك ميكند تا هر زمان نيازمند اطلاعات و جزيياتي از حساب كتاب هاي قديمي خود هستيد، تنها با يك سرچ ساده به آن دسترسي پيدا كنيد و ديگر خبري از پرونده هاي بايگاني شده ي بسيار زياد و جستجو بين آنها نيست.

نرم افزار حسابداري آنلاين

 

آموزش نرم افزار حسابداري آنلاين

اگر به دنبال يادگيري نرم افزار حسابداري آنلاين هستيد به احتمال زياد يا حسابداري هستيد كه تازه وارد بازاركار شده ايد و يا كارفرمايي هستيد كه ميخواهد بداند اين نرم افزار چگونه ميتواند به كسب و كار شركتش كمك كند، به هرحال شما راه هاي بسياري براي آموزش ديدن داريد.

هر شركتي كه نرم افزار حسابداري آنلاين به بازار عرضه ميكند در توتريال هاي آموزشي براي مشتري هايش به آموزش آنها ميپردازد وامروزه شركت ها و مراكز بسياري هستند كه اين نرم افزارها را ارائه ميكنند. همچنين ويديوهاي آموزشي رايگان و غير رايگاني در اينترنت وجود دارد كه ميتوانيد از آنها استفاده كنيد.

آموزش نرم افزارهاي حسابداري غير رايگان نيز هزينه ي هنگفتي را براي شما رقم نميزند. از آپارات و يوتيوب نيز ميتوانيد استفاده كنيد. كافيه اسم نرم افزار موردنظر خود را سرچ كنيد و ببينيد ويديوهاي مرتبط با آموزشي كه دارند به كار شما ميايد يا خير.

در بعضي از شركت ها نيز حسابداران به محض ورود تحت آموزش و تعليم قرار ميگيرند؛ در اين راستا كمك هاي بي چشم داشت يك همكار خوب را نيز دست كم نگيريد.

نرم افزار حسابداري آنلاين

مزاياي يادگيري اين نرم افزارها

از مزاياي يادگيري نرم افزار حسابداري آنلاين براي فردي كه به تازگي ميخواهد در سمت حسابدار يك شركت قرار بگيرد اين است كه در چشم كارفرما شما انساني به روز و مفيد واقع خواهيد شد، در واقع شما را حسابداري حرفه اي به حساب مياورد كه براي ارتقاي شغلش به دنبال جديدترين فيچرهاي شغلي است.

هرچقدر شما بتوانيد مفيدتر واقع شويد براي شركت نيز سودآوري بيشتري خواهيد داشت. فرض كنيد براي مصاحبه رفته ايد؛ در دفتر كارفرما شما و حسابدار ديگري نشسته ايد و منتظريد تا نوبت مصاحبه شما بشود.

اگر شما به جاي كارفرما بوديد و شرايط هر دو فردي كه قرار بود با آنها مصاحبه كنيد يكسان بود ولي يكي از آنها نحوه ي استفاده از نرم افزار حسابداري آنلاين را بلد بود، كدام فرد را براي استخدام انتخاب ميكنيد؟

قطعا فردي كه نحوه ي استفاده را بلد بود استخدام ميكرديد! و اينكه رزومه ي شما را يادگيري اين نرم افزار پربار ميكند.

 

 

نرم افزار حسابداري آنلاين بر روي انواع سيستم

 

نرم افزارهاي حسابداري آنلاين بر روي تمامي سيستم هاي عامل اندرويد و ios در گوشي هاي همراه كار ميكند و به صورت كامل خدماتي كه در مرورگرهاي تحت وب ارائه ميكند را در نسخه هاي موبايلي نيز ارائه ميكند.

همچنين اين نرم افزارهاي حسابداري بر روي تمامي مرورگرهاي وب اجرا ميشوند و عملكرد مطلوبي دارند، پس با داشتن هر نوع وسيله ي ارتباطي اعم از گوشي هاي همراه ، تبلت، لپ تاپ، كامپيوتر و… نگران استفاده از اين نرم افزارها نباشيد و با خيال راحت شركت خود را از دور كنترل كنيد و يا اگر حسابدارهستيد ميتوانيد به صورت دوركاري و ريموت از پس وظايف خود در هر زمان و مكاني بربياييد.

نرم افزار حسابداري آنلاين

بهترين نرم افزار حسابداري آنلاين

 

نرم افزارهاي ارائه شده در بازار داراي كاربردهاي متفاوت هستند، هر كدام ويژگي هايي دارند كه برحسب نوع كسب و كار خودتان بايد آن را انتخاب كنيد. بهترين نرم افزارها را در صنف كاري خود بيابيد و در ارتباط با آن تحقيق كنيد سپس آن را انتخاب كنيد.

از جمله بهترين نرم افزارهاي موجود در بازار ايران ميتوان به نرم افزار حسابداري شركت سپيدار،نرم افزار حسابداري شركت فرداد، نرم افزار حسابداري شركت آرين سيستم،نرم افزار حسابداري شركت پارميس،نرم افزار حسابداري هلو،نرم افزار حسابداري محك و غيره…ميباشند.

نرم افزار حسابداري آنلاين

قيمت  اين نرم افزارها

در اينترنت دو دسته از نرم افزارها مشاهده ميشوند. دسته ي نرم افزارهاي حسابداري آنلاين رايگان و نرم افزارهاي حسابداري آنلاين غير رايگان.بديهي است كه نرم افزارهاي حسابداري آنلاين غير رايگان داراي ويژگي ها و خصوصياتي هستند كه نرم افزارهاي حسابداري رايگان از آنها بي بهره اند .

پس با توجه به نياز شركت خود نرم افزاري را بايد انتخاب كنيد كه بيشترين و بهترين تطابق را با كاركرد شركت شما داشته باشد، ممكن است يك نسخه ي رايگان پاسخگوي همه ي نيازهاي شما باشد.

قيمت نرم افزارهاي حسابداري غير رايگان با توجه به امكانات ارائه شده در نرم افزار متفاوت است و قيمت ثابتي ندارد. لذا حتما قبل از تهيه به تمام ويژگي هاي مدنظر نرم افرار توجه كنيد.

 

شركت دانش بنيان صنعتي پاياسافت با نام اختصاري “پايا” و با بيش از 15 سال سابقه فعاليت در زمينه طراحي، توليد و ارائه راه حل هاي يكپارچه سازماني تحت ويندوز و تحت وب براي كسب و كارهاي مختلف داخلي و خارجي و به عنوان اولين ارائه دهنده نرم افزار يكپارچه مالي تحت وب كشور مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.