شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

رگال لباس

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

رگال لباس

۱۲۷ بازديد

چگونه بهترين رگال لباس براي سازماندهي پوشاك را انتخاب كنيم؟

شايد تاكنون براي شما هم اتفاق افتاده باشد كه براي يك جلسه مصاحبه ي دانشگاهي و يا كاري، قصد داشته باشيد تا بسيار مرتب و منظم در جلسه حضور پيدا كنيد اما به علت پيدا نكردن لباس هاي خود و يا چروك بودن و نامرتب بودن آن ها نتوانستيد سر موعد در جلسه حاضر شويد و يا  به شكلي نامنظم به جلسه وارد شده ايد.مرتب كردن لباس ها در كمد به كمك رگال لباس مي تواند شما را براي حضور در هر جمعي به سرعت آماده كرده و از دير رسيدن و يا نامرتب بودن شما جلوگيري نمايد.

علاوه بر اين، رگال لباس براي مزون داران و يا فروشندگان لباس و بوتيك ها بسيار با اهميت است و اين افراد نيز همواره درصدد پيدا كردن بهترين رگال لباس از ميان انواع برند هاي موجود مي باشند تا بتوانند لباس هاي خود را به بهترين شكل ممكن در معرض نمايش گذاشته و به اين طريق  موجب رونق كسب و ار خود شوند.

انواع رگال لباس

 

همانطور كه مي دانيد رگال هاي لباس معمولا در انواع مختلفي توليد شده و روانه ي بازار مصرف مي شوند و شما بايستي بر حسب نوع استفاده ي خود از ميان انواع آن ها، يكي را انتخاب كرده و سپس اقدام به خريد آن نماييد.

از جمله انواع رگال لباس عبارت است از:

-رگال لباس خانگي

-رگال لباس خياطي

-رگال لباس بوتيك ها

-رگال لباس مزون ها

علاوه بر اين رگال لباس ها معمولا به لحاظ نوع كاربرد و استفاده از آن ها در انواع مختلفي همچون موارد زير تقسيم بندي مي شوند:

-رگال با قابليت جمع شدن

-رگال با چرخ هاي متحرك

-رگال يك رديفي

-رگال دو رديفي

چرا بايد از رگال لباس خانگي استفاده كنيم؟

 

قطعا يكي از مهم ترين دلايلي كه بايستي از رگال هاي لباس خانگي استفاده كنيم، راحتي در جست و جو و پيدا كردن لباس ها مي باشد. همچنين پس از شست و شو با ماشين هاي لباسشويي همچنان لباس ها معمولا نمناك هستند و چنانچه از رگال لباس مناسبي استفاده كنيد، لباس ها به درستي خشك مي شوند و چروك شدن لباس را به حداقل مي رسانند.

علاوه بر اين چنانچه لباس هاي خود را شسته و اتو كرده ايد، بايستي لباس ها را به طور منظم بر روي رگال هاي لباس قرار دهيد تا دوباره چروك نشوند و براي روزي كه قصد استفاده از آن ها را داريد مرتب بمانند. در غير اين صورت لباس هايي كه به تازگي اتو شده اند، چنانچه به روش نادرست و يا بر روي رگال هاي غير استاندارد قرار گيرند، دوباره چروك شده و نياز به اتو كشيدن دارند.

علل استفاده از رگال لباس در مزون ها و بوتيك لباس

 

مزون داران و بوتيك داران معمولا براي زيباتر جلوه دادن و البته دسترسي آسان مشتريان به انواع لباس ها، از رگال هاي متعدد در يك فضا استفاده كرده و به اين طريق باعث جلب نظر مشتريان خود مي شوند.

همچنين براي تفكيك و دسته بندي درست لباس ها مزون داران بايستي از رگال هاي متعدد براي لباس ها استفاده كنند. به طور مثال، لباس هاي خانگي بر روي يك رگال و لباس هاي مجلسي بر روي رگال ديگري باشند تا مشتريان بتوانند بر حسب نوع لباس مورد نظر خود، به سمت رگال هاي مربوطه رفته و انتخاب و خريد آنان تسهيل گردد.

علاوه بر اين انتخاب رگال لباس مناسب براي بوتيك داران يا مزون داران مي تواند در جلب مشتريان و كسب رضايت آن ها بسيار تاثير گذار بوده و به اين طريق كسب و كار شما را بهبود بخشد.

 

خياط ها چرا از رگال لباس استفاده مي كنند؟

 

معمولا خياطي ها براي نظم بخشيدن به لباس هاي دوخته شده از رگال لباس مناسب براي خياطي ها استفاده مي كنند. رگال هاي مناسب براي خياطي ها معمولا در قسمت پاييني فضايي براي گذاردن تكه هاي باقي مانده ي پارچه ها و يا ديگر وسايل مربوط به لباس ها دارند و به اين طريق در نظم بخشيدن و سرعت بخشيدن به كار خياطان، كمك مي نمايند.

رگال لباس مناسب 01 مداكس هنگر

چگونه يك رگال لباس مناسب بخريم؟

 

براي خريد يك رگال لباس مناسب بايستي نكاتي را رعايت كنيد تا بهترين رگال مناسب با نوع كاربري خود را خريداري كرده و از انتخاب خود پشيمان نشويد.

بنابراين از جمله نكاتي كه در هنگام خريد رگال لباس بايستي در نظر بگيريد، عبارت است از:

۱-نوع و كيفيت ساخت

 

فارغ از برند رگال، در هنگام خريد بايستي توجه كنيد كه ساخت و ساز يك رگال چگونه است. در ساخت يك رگال لباس مناسب بايستي از مواد مناسبي استفاده شده باشد و نحوه ي ساخت آن نيز به درستي صورت گرفته باشد تا دوام خوبي داشته باشد.

در واقع يك رگال با كيفيت، استحكام خوبي دارد و مي تواند وزن چوب لباسي هاي متعدد را تحمل كرده و به سرعت آسيب نمي بيند. كيفيت ساخت رگال حتي ممكن است در يك برند معروف رعايت نشده باشد و در يك رگال با برند متفرقه رعايت شده باشد، بنابراين در هنگام خريد يك رگال به جاي توجه به برند آن، از كيفيت آن مطمئن شويد.

۲-اندازه

 

در هنگام خريد يك رگال لباس مناسب براي خانه و يا مزون بايستي به اندازه ي آن و ميزان فضايي كه در اختيار داريد، توجه كنيد.

۳-طرح

 

اگر چه كه بسياري از افراد طراحي يك رگال را مهم نمي شمارند اما بايستي بدانيد كه يك ريل لباس در انواع كاربري هاي متفاوت توليد مي شود كه شما بايستي بر حسب نياز خود از طرح هاي مختلف آن خريداري نماييد.

به طور مثال يك رگال با طراحي زيبا و صيقلي همچنين مي تواند شما را ترغيب به آويزان كردن لباس ها نمايد و يا مشتريان را وادار به تماشاي لباس ها نمايد.

۴-قيمت

 

توجه كنيد كه قيمت بالا نشان دهنده ي كيفيت محصول نبوده و در هنگام خريد يك ريل لباس تمام تمركز خود را بر روي كيفيت مواد به كار رفته در قفسه متمركز سازيد.

علاوه بر اين دقت كنيد كه صد ها رگال لباس با كيفيت خوب و قيمت مناسب تر وجود دارند، بنابراين شما بايستي ابتدا بودجه ي خود را در نظر بگيريد و سپس برحسب ميزان بودجه ي خود، مناسب ترين رگال را انتخاب نماييد.

رگال لباس كاربردي مداكس هنگر

انواع رگال لباس01 مداكس هنگر

رگال لباس چوبي مداكس هنگر

رگال لباس فلزي مداكس هنگر

نكاتي درباره رگال لباس (نظم و زيبايي، ارمغاني براي محيط شما)

 

يك اتاق روشن به داشتن ذهن روشن كمك مي كند بنابراين اگر شما هم احساس مي كنيد كه به مكاني نياز داريد تا بتوانيد لباس هاي روزمره خود را در دسترسي آسان قرار دهيد، بيش از اين نگران نباشيد، چرا كه رگال هاي لباس راه حل مناسبي براي نگهداري انواع لباس ها مي باشند. در حقيقت يكي از روش هاي بسيار آسان براي فرار از فضاي كم و محدود كمد ها به خصوص براي افرادي كه عاشق خريد لباس هستند

استفاده از رگال لباس :

 

 از سرازير شدن لباس هاي شما از كمد لباس جلوگيري كرده و راه حل بسيار مناسبي براي براي نظم و ترتيب بخشيدن به محيط و فضاي شما مي باشد.

 كاربردها

شايد مهم ترين خصيصه و كاربرد آن را بتوان اضافه كردن فضا به مكان هاي محدود دانست. درواقع يك ريل لباس در اتاق شما، مي تواند انواع شلوارها، كت ها و ديگر لباس ها را مرتب نموده و در نتيجه فضاي بيشتري از اتاق را در اختيار شما قرار دهد.

همچنين بسيار ساده و كاربردي هستند و علاوه بر آن كه لباس هاي شما را نظم و ترتيب مي بخشند در حقيقت از گم شدن دائم آن ها جلوگيري كرده و در نتيجه باعث صرفه جويي در زمان شما براي حاضر شدن مي شوند.

علاوه بر كاربرد هاي ذكر شده، توجه كنيد كه امروزه انواع رگال لباس خانگي با طراحي هاي زيبا توليد مي شوند و علاوه بر نظم بخشيدن به فضا، خود به عنوان يك وسيله دكوراتيو كاربرد دارند. شما مي توانيد از اين ريل هاي لباس كه با طرح هاي متنوع و زيبا طراحي مي شوند، خريداري كرده و در گوشه اي از فضاي اتاق، راهرو ورودي و يا حتي سالن خود، از آن ها به عنوان دكوري و آويزي براي انواع لباس ها، كلاه ها و كيف دستي ها استفاده نماييد.

انواع ريل لباس

 

خوشبختانه امروزه بازار رقابت در اين حوزه باعث شده تا انواع ريل لباس براساس كاربرد ها و سلايق مختلف طراحي و توليد شود. جمع آوري آسان لباس ها به كمك يك ريل لباس كه باعث استفاده ي بهينه از تمام فضاي موجود مي شود باعث ترغيب افراد جهت خريد رگال لباس براي منزل شده و اين موضوع سبب طراحي هاي جديد براي اين وسيله ي كاربردي شده است. بنابراين امروزه انواع ريل لباس با كاربرد هاي مختلف طراحي و توليد مي شوند.

توجه كنيد كه انواع رگال هاي لباس در اندازه هاي مناسب و مشخصي توليد مي شوند كه عرض آن ها چيزي حدود ۱۰۰ تا ۱۳۰ سانتي متر مي باشد كه اين موضوع باعث شده تا اين ريل براي فضاهاي مختلف مناسب بوده و بتوان از آن ها حتي در راهرو ها، فروشگاه هاي كوچك لباس و يا حتي كارگاه هاي خياطي كوچك نيز استفاده نمود.

۱-انواع رگال لباس براساس جنس

 

همانطور كه مي دانيد، امروزه انواع رگال لباس با جنس هاي مختلفي در بازار وجود دارند كه افراد بسته به سليقه و يا نوع كاربرد، مي توانند يكي از آن ها را انتخاب نمايند.

انواع رگال لباس براساس جنس عبارتند از:

– ربل لباس فلزي (استيل)

-ريل لباس چوبي

 فلزي:

ريل لباس فلزي يكي از انواع پركاربرد ريل لباس مي باشد كه از گذشته نيز طرفداران زيادي داشته و اغلب افراد از انواع روكش دار آن ها براي منازل خود استفاده مي كرده اند. رگال هاي لباس فلزي امروزه نيز همچنان با طرح هاي جديدتر و خلاقانه تري طراحي و توليد مي شوند كه همچنان خريداران خاص خود را دارند. علاوه بر اين، قيمت رگال لباس استيل كه نسبت به رگال چوبي پايين تر است يكي ديگر از دلايل خريد بيشتر اين نوع از رگال ها مي باشد.

همچنين اين نوع از رگال ها اغلب براي فروشگاه هاي لباس، بوتيك ها، مزون ها و نيز خياطي ها كاربرد داشته و بسيار مفيد و زيبا مي باشد.

 چوبي:

ريل لباس چوبي نوع ديگري از انواع رگال ها مي باشد كه امروزه در طرح هاي بديع تري وجود داشته و علاوه بر نظم بخشيدن به منازل، زيبايي شگفت انگيزي را نيز براي شما به ارمغان مي آورند. اين نوع از رگال ها معمولا براي منازل استفاده شده چرا كه به راحتي با انواع دكوراسيون منازل تطبيق پيدا كرده و مي تواند حس زندگي را ايجاد نمايد.

۲.انواع رگال لباس براساس مدل

در دسته بندي ديگري رگال هاي لباس براساس مدل نيز به انواع مختلفي تقسيم مي شود كه از جمله آن ها مي توان به رگال لباس ديواري اشاره نمود. ريل هاي لباس ديواري نيز در طرح هاي مختلفي طراحي و توليد مي شوند كه مي توانند حتي فضاي كمتري نسبت به انواع رگال هاي زميني نيز اشغال نمايند. در حقيقت رگال هاي لباس ديواري حجم و فضاي كمتري را اشغال مي كنند و در عين حال مي توانند به همان تعداد ميزان لباس را جمع اوري و مرتب نمايند.

ريل لباس ديواري يكي از انواع كاربردي رگال لباس براي منزل است كه مي توان از آن به عنوان رگال لباس ارزان نسبت به انواع ريل لباس زميني نام برد.

۳.انواع رگال لباس براساس رنگ

همچنين بهتر است بدانيد كه رگال هاي لباس در رنگ هاي متنوع و جذاب زير طراحي و توليد مي شوند كه شما مي توانيد بسته به نوع ديزاين و دكوراسيون خود يكي از ان ها را انتخاب نماييد:

-نقره‌اي

-طلايي

-مشكي

-مشكي- طلايي

ساير انواع رگال لباس

علاوه بر انواع رگال هاي ذكر شده در بالا، امروزه انواع متنوع ديگري از رگال ها نيز توليد مي شوند كه كاربري هاي متفاوتي داشته و مزاياي زيادي را براي مصرف كنندگان آن ها خواهد داشت.

 

يكي از شركت هاي ايراني معتبر در زمينه ي ساخت انواع جالباسي، چوب رختي و رگال شركت مداكس هنگر است. همه ي محصولات توليد شده توسط مداكس هنگر با كيفيت، زيبا و مقرون به صرفه هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.