سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۰۳

فروش چوب رختي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

فروش چوب رختي

۷۴ بازديد

حتما شما نيز ميدانيد كه چوب رختي چيست و چه كاربردي دارد. در اين مطلب ميخواهيم در رابطه با انواع چوب رختي و كاربرد آن ها بخوانيم. چوب رختي ها وسيله هاي كوچك اما دوست داشتني هستند كه با وجود آن ها كمد لباس ها هميشه مرتب، بدون چروك و سالم مي مانند. بدون وجود چوب رختي ها هيچگاه نمي توانستيم لباس هايمان را به سادگي ساماندهي كنيم. وجود چوب رختي يكي از ملزومات هر منزلي است قطعا در خانه ي شما نيز انواعي از چوب رختي ها وجود دارد كه همگي براي آويزان كردن لباس ها وسايل از آن ها استفاده ميكنيد، در اين مطلب سعي خواهيم كرد كه انواع آن ها را معرفي كنيم و همچنين كاربرد هاي آن ها را نيز عنوان كنيم.

فروش چوب رختي-مداكس هنگر

انواع چوب رختي و كاربرد آن ها

همانطور كه گفتيم انواع مختلفي از اين وسيله ي كاربردي وجود دارد كه هم از نظر شكل و ظاهر و هم از نظر متريال به كار رفته در آن ها متفاوت از هم هستند. چوب رختي ها ممكن است فلزي، پلاستيكي يا چوبي باشند و ويژگي هر كدام از آن ها با هم متفاوت است. معمولا چوب رختي هاي پلاستيكي بيشترين استفاده را در منازل ما دارند پس ما نيز در ابتدا اين نوع چوب لباسي را بررسي ميكنيم:

چوب رختي پلاستيكي: يكي از رايج ترين چوب رختي هايي است كه در همه جا به چشم ميخورند اين نوع چوب رختي دو بازو زاويه دار كه شبيه به فرم شانه انسان است دارند و يك ميله در وسط آن ها براي آويزان كردن شال يا شلوار قرار داده شده است. چوب رختي پلاستيكي خود به دو دسته نرم و خشك تقسيم ميشود، چوب رختي پلاستيكي نرم اگر چه در برابر فشار مقاومت بيشتري دارد و به سختي مي شكند اما ممكن است پس از مدتي استفاده حالت خود را از دست بدهد و خم شود. پس بهتر است براي لباس هاي سبك همچون پيراهن هاي مردانه و زناته، مانتو، شوميز ها و بلوز هاي زنانه، دامن و … مورد استفاده قرار گيرد زيرا اگر لباس هاي سنگين همچون كت و شلوار، پالتو، باراني و … به اين چوب رختي ها آويزان كنيد چوب رختي تحمل وزن آن ها را ندارد و خم ميشود و ممكن است لباس از روي آن ها بيفتد. چوب رختي هاي پلاستيكي خشك نيز كاربرد مشابهي دارد با اين تفاوت كه اين نوع، در برابر فشار تحمل چنداني ندارند و خيلي زود ميشكنند. البته بايد گفت به خاطر قيمت مناسب اين جنس، همواره طرفداران خود را دارد كه به تعداد بالا از اين نوع چوب رختي خريداري ميكنند و مشكل شكستن آن ها را با چوب رختي نو حل ميكنند.

فروش چوب رختي-مداكس هنگر

چوب رختي چوبي: زيبايي اين چوب رختي ها به خاطر استفاده از چوب طبيعي در ساخت آن هاست، اين نوع چوب رختي بسيار خوش ساخت و خوش تراش هستند و نسبت به ساير چوب رختي ها مقاومت بيشتري در برابر تحمل وزن لباس هاي سنگين دارند. بازو هاي اين نوع چوب رختي به شكل سر شانه انسان تراش خورده اند كه باعث ميشوند فرم لباس به خصوص كت و شلوار ها و پالتو هاي سنگين به هم نريزد. طول عمر اين نوع چوب رختي بيشتر از نوع فلزي و پلاستيكي است. در هنگام ساخت چوب رختي چوبي با يك لايه محافظ پوشش داده ميشوند كه هم در برابر رطوبت نفوذ ناپذير باشند و هم مدت بيشتري سالم بمانند. بعد خاطر استفاده از چوب در طراحي اين مدل چوب رختي، لايه ي محافظ، طول عمر و زيبايي بيشتر قيمت شان نيز بالاتر است.

چوب رختي فلزي: نسبت به چوب رختي پلاستيكي مقاومت بيشتري دارند و سطح صاف اين نوع چوب رختي از بافت لباس ها محافظت ميكند و باعث ميشوند كه لباس ها كمتر چروك شوند و كمتر به اتو زدن احتياج پيدا كنند. ايرادي كه به اين نوع چوب رختي ها وارد است اين است كه اگر از سيم هاي فلزي نازك در ساخت آن ها استفاده شده باشد ممكن است بعد از مدتي دفرمه شوند و شكل اصلي خود را از دست بدهند( مانند چوب رختي هايي كه در خشكشويي ها به همراه لباس به شما تحويل داده ميشود) و لباس ها از روي ان ها ليز ميخورد اما اگر از جنس هاي با كيفيت در ساخت آن ها استفاده شده باشد براي اويزان كردن لباس هاي سنگين مناسب هستند. قيمت اين نوع جالباسي ما بين پلاستيكي و چوبي است، يعني قيمت چندان بالايي ندارند.

فروش چوب رختي-مداكس هنگر

چوب رختي گيره دار:  براي آويزان كردن لباس هاي شب و دامن ها ميتوان از اين نوع استفاده كرد. دامن ها و لباس هاي شب مجلسي را نمي توان خيلي شسشتشو داد يا اتو كرد پس آويزان كردن درست آن ها بسيار اهميت دارد، ميتوان به كمك بند هاي روباني كه در لايه داخلي اين لباس ها دوخته شده است آن ها را به چوب رختي گيره دار آويزان كرد.

چوب رختي بچگانه

ابزار هايي كه مخصوص نگهداري از لباس بچه ها هستند طراحي هاي متفاوت و رنگ لعاب دار تري دارند، عروسكي و كودكانه هستند و براي مرتب سازي و جلوه بيشتر به كمد لباس هاي كودك نقش مهمي ايفا ميكنند. از دو جنس چوبي يا پلاستيكي ساخته ميشوند و شما ميتوانيد با توجه به جنسيت كودك و تم اتاق چوب رختي ها را انتخاب كنيد.

فروش چوب رختي-مداكس هنگر

خريد چوب رختي

در سال هاي اخير با وجود تحريم ها و كاهش نرخ ارز توليد كنندگان ايراني بيشتر به فكر توليد محصولات داخلي افتاده اند. با اين كار هم به صنعت و اقتصاد كشور رونق  مي بخشند و هم با به خود كفايي رسيدن، ميزان نياز به واردات را كاهش دهند همچنين زمينه ي اشتغال جوانان ايزاني را فراهم ميكنند شما ميتوانيد با خريد از محصولات ايراني در راه رسيدن به اهداف اين شركت ها گام بزرگي برداريد. چوب رختي ها و جالباسي و رخت آويز ها جزو محصولاتي هستند كه در چند سال گذشته توسط شركت هاي ايراني با بالاترين كيفيت طراحي و توليد ميشوند. يكي از شركت هاي ايراني معتبر در زمينه ي ساخت انواع جالباسي، چوب رختي و رگال شركت مداكس هنگر است. همه ي محصولات توليد شده توسط مداكس هنگر با كيفيت، زيبا و مقرون به صرفه هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.