پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

چوب لباسي چوبي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

چوب لباسي چوبي

۸۴ بازديد

كاربرد هاي چوب لباسي چوبي چيست؟

در اين مطلب ميخواهيم در مورد چوب لباسي چوبي بخوانيم. چوب لباسي چوبي از آن دسته چوب لباسي هايي است كه همواره مورد استفاده قرار ميگيرد زيرا دوام بالايي دارند و ميتوان تا مدت ها از آن ها استفاده كرد. چوب لباس هاي چوبي نقش بسيار مهمي در نظم بخشيدن به كمد لباس ها دارند، با استفاده از چوب لباسي چوبي لباس ها فرم خود را حفظ ميكنند و به راحتي در دسترس قرار ميگيرند. چوب لباسي چوبي انواع مختلفي دارند كه در ادامه آن ها را بررسي ميكنيم.

 

چوب لباسي چوبي-مداكس هنگر

انواع چوب لباسي چوبي

 

چوب لباسي چوبي ديواري

 

چوب لباسي چوبي ديواري در فضاهاي همچون ورودي خانه ها در نظم دهي به لباس ها يا وسايل كوچكي كه همراه داريد بسيار موثر است. لباس هايي همچون پالتو، كت، چادر، باراني يا وسايلس همچون چتر و كيف كه در هر بار بيرون رفتن بايد در دسترستان باشند. همچنين در خانه هايي كه كمد به اندازه كافي براي نظم دهي به لباس ها وجود ندارد ميتوان با نصب رخت آويز چوبي روي ديوار اتاق لباس هاي اضافه را آن جا قرار داد. چوب لباسي چوبي به كمك چندين پيچ و مهره بايد به ديوار متصل شود، دقت كنيد كه چوب لباسي به درستي به ديوار متصل شود زيرا ممكن است با قرار دادن لباس هاي بيشتر و سنگين شدن از جا كنده شود. امروزه از چوب لباسي چوبي نه تنها براي قرار دادن لباس ها استفاده ميشود بلكه طراحي هاي خلاقانه و بسيار منحصر به فرد آن ها باعث شده كه جنبه تزييناتي نيز داشته باشند و در طراحي دكوراسيون منزل جايگاه ويژه اي داشته باشند.

 

چوب لباسي چوبي درختي

چوب لباسي درختي يا ايستاده چند شاخه ابزار كارآمدي براي مرتب كردن لباس هاي شماست. ايده ي طراحي چوب لباسي چوبي درختي از درختان پاييزي گرفته شده است كه شاخ و برگ آن ها ريخته است و تنها شاخه ها باقي مانده است. بعضي از آنها درختي را از درخت هاي هرس شده ميسازند اما از آنجايي كه ديدن اين صحنه براي افراد طبيعت دوست چندان خوشايند نيست چوب لباسي درختي را از جنس فلز يا پليمر مي سازند. چوب لباسي هاي درختي كه از جنس فلز هستند با رنگ متاليكي پوشش داده ميشوند كه در فضاهايي مثل حمام  كه رطوبت آن ها بالا است نيز ميتوانند مورد استفاده قرار گيرند و نماي هنري زيبايي به فضا ميدهند . ضخامت شاخه ها  و تعداد آن ها متفاوت است. بعضي از چوب لباسي هاي درختي به گونه اي طراحي شده اند كه وقتي هيچ لباسي روي آن ها نيست مانند يك درخت زيبا و دكوراتيو جلوه گري ميكنند و فضاي كافي نيز براي قرار دادن لباس در اختيارتان قرار ميدهند.

 

چوب لباسي چوبي-مداكس هنگر

فوايد استفاده از چوب لباسي چوبي

چوب لباسي چوبي  بر خلاف ساير چوب لباسي ها مقاومت بالايي دارد و مناسب ترين گزينه براي لباس هاي سنگيني چون پالتو و كت ها است زيرا اين نوع چوب لباسي خم نمي شوند و نمي شكنند. سطح صاف و زيباي اين چوب لباسي ها به بافت لباس ها آسيب نمي رساند و از چروك شدن لباس ها جلوگيري ميكنند. همچنين استفاده از اين چوب لباسي ها باعث ميشود حالت لباس ها به خوبي حفظ شود، يعني ايده آل ترين چوب لباسي همين چوب لباسي چوبي است. البته بايد بگوييم كه قيمت اين نوع چوب لباسي نيز نسبت به چوب لباسي هايي از جنس فلز و پلاستيك بيشتر است همانطور كه مزيت هاي آن بيشتر است. انتخاب كلاسيك يعني خريد چوب لباسي چوبي زيبا و ظريف. نمونه هايي از چوب لباسي چوبي كه ضخامت بيشتري دارند بهترين گزينه براي نگهداري از كت ها و پالتو ها هستند.

از ديگر ويژگي هاي چوب لباسي چوبي آن اين است كه چون از چوب هاي طبيعي ساخته ميشوند متفاوت از ساير نمونه ها هستند و همين باعث شده كه استحكام بيشتري داشته باشند. چوب لباسي چوبي زيبا با يك روكش نيز پوشانده ميشود، دليل استفاده از اين پوشش در ساخت آن ها هم بالا رفتن استحكام چوب لباسي است و هم اينكه رطوبت را به خود جذب نكنند و تا مدت ها سالم بمانند.

همچنين با شيار هايي كه روي اين نوع چوب لباسي ايجاد شده است ميتوان لباس هاي مجلسي بند دار را روي آن ها قرار داد تا از چروك شدن و آسيب به بافت پارچه آن هاجلوگيري شود. دامن ها نيز از لباس هايي هستند كه بايد آويزان شوند تا همواره صاف و زيبا باقي بمانند، پس دامن ها را نيز ميتوان به اين چوب رختي ها آويزان كرد. معمولا نواري از جنس روبان براي آويزان كردن دامن ها در لايه داخلي لباس دوخت ميشود. از قسمت پاييني چوب لباسي نيز ميتوان استفاده كرد، به طور مثال ميشود شلوار يا كراوات ها را آن جا قرار داد . بعضي از چوب لباسي هاي از جنس چوب قلاب چرخان دارند كه  آويزان كردن و برداشتن لباس ها از كمد را آسانتر ميكنند.

چوب لباسي چوبي-مداكس هنگر

خريد چوب لباسي چوبي

براي خريد بهترين و با كيفيت ترين چوب لباسي ها ميتوانيد به شركت هاي معتبر ايراني كه در اين زمينه فعاليت ميكنند اعتماد كنيد. يكي از شركت هاي صاحب نام و با سابقه در زمينه ي انواع چوب رختي، چوب رختي ايستاده، چوب رختي ديواري، چوب رختي بچگانه، چوب رختي چند شاخه يا درختي، چوب رختي پلاستيكي و فلزي، رگال و … به تعداد دلخواه، شركت مداكس هنگر مي باشد. اين شركت با در نظر گرفتن نياز داخلي اقدام به توليد انواع چوب رختي كرده است. پس از كاهش نرخ ارز و به دنبال آن تحريم هايي كه باعث محدوديت در ثبت سفارش كالاهاي وارداتي شد، اين شركت تصميم گرفت طراحي و توليد انواع چوب لباسي را بر عهده بگيرد تا هم در كاهش خروج ارز از كشور اقدام مثبتي انجام داده باشد و هم باعث خود كفايي در اين زمينه و كاهش نياز به واردات كالاشده باشد. شما نيز مي توانيد با استفاده از كالا هاي ايراني و اطمينان به توليد كنندگان داخلي به تحقق اهداف اين شركت كمك كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.