یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد دسته ps5

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

خريد دسته ps5

۶۶ بازديد

خريد دسته PS5 بعد از خريد كنسول در اولويت دوم قرار دارد. تا زماني كه كنسول ارائه نشده باشد، نمي‌توان در مورد ويژگي‌ها و كاربردهاي اصلي دسته اطمينان حاصل كرد. اما خبرهاي منتشرشده از سوي سوني نشان از ارائه دسته‌اي باكيفيت را مي‌دهد كه شما را با روند بازي همراه مي‌كند. در اين مقاله توضيحات جامعي در مورد خريد دسته PS5 ارائه داده‌ايم.

ويژگي‌هاي دسته PS5

قبل از اقدام براي خريد دسته PS5 لازم است تا با برخي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي آن آشنا شويم. برخي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي دسته PS5 عبارتند از؛

  • بازخورد لمسي همه جانبه
  • محرك‌هاي سازگار پويا
  • ميكروفون داخلي

همه‌ي ويژگي‌هاي ذكر شده در بالا در طراحي دسته پلي استيشن ۵  ادغام شده‌اند.

تجربه بازي زنده با خريد دسته PS5

با خريد دسته PS5 مي‌توانيد دنياي بازي را زنده احساس كنيد. محرك‌هاي دوگانه در اين دسته جايگزين موتورهاي معمولي سنتي مي‌شوند، بنابراين مي‌توانند در برابر حركات شما واكنش نشان دهند. ارتعاشات پويا مي‌توانند احساس همه چيز، از محيط گرفته تا استفاده از اسلحه‌ها و ابزارهاي مختلف، را شبيه سازي كنند. با راه اندازهاي تطبيقي در هنگام تعامل با وسايل بازي و محيط‌هاي مختلف، سطح نيرو و تنش‌هاي متفاوتي را تجربه خواهيد كرد. براي مثال هنگام ترمز گرفتن اتومبيل در سرعت، احساس ارتباط فيزيكي با عملكردهاي روي صفحه داشته خواهيد داشت.

با خريد دسته PS5 مي‌توانيد لحظات هيجان انگيزي را با دوستان خود تجربه كنيد. شما مي‌توانيد با جك ميكروفون و هدست داخلي با دوستانتان به صورت آنلاين گپ بزنيد. دسته‌ي پلي‌استيشن ۵، Dual‌Sense ناميده مي‌شود. كنترلر AKA the DualSense جايگزين خط DualShock، يعني كنترلر PS4 است.

مقايسه دسته PS5  با PS4

 

خريد دسته ps5-آي گيمر

بارزترين تفاوت دسته PS5 با دسته PS4 در طراحي و شكل ظاهري آن است. كنترلرهاي PlayStation سنتي معمولا به صورت تك رنگ (سياه) بوده‌اند، بنابراين سبك دو رنگ دسته پلي‌استيشن ۵ سوني منحصر به فرد است. دكمه‌ها نيز در دسته پلي استيشن ۵ ظاهر زيباتري نسبت به دسته PS4 دارند. دكمه‌هاي دسته PS5 براق‌تر هستند و طراحي ارگونوميك‌تري دارند.

كنترلر PS5

شكل كلي Dual‌Sense نسبت به DualShock 4 گردتر است و به طور كلي شباهت زيادي به كنترلر Xbox One دارد. نوار دور DualSense نيز از جاي خود در DualShock 4 حركت كرده است و به جاي اينكه در بالاي كنترل كننده باشد، در دو طرف TouchPad نشسته است. بر اساس پست بلاگ پلي استيشن كه كمپاني سوني در آن از DualSense خبر داده است، طراحي ضخيم‌تر اين كنترلر تا حدي به دليل اجزاي بزرگتر موجود در آن است.

كنترلر PS5 از محرك‌هاي سازگار برخوردار است كه بسته به عملكرد درون بازي مي‌تواند مقاومت‌ها و احساسات مختلفي را در بازيكنان ايجاد كند. به عنوان مثال، اگر بازيكني براي كشيدن كمان ماشه را به سمت پايين مي‌كشد، ممكن است به نيروي بيشتري نسبت به كشيدن ماشه اسلحه نياز داشته باشد.

تفاوت در بازخوردهاي لمسي

دسته PS5  همچنين نسبت به دسته PS4 از فناوري بازخورد لمسي پيشرفته‌تري برخوردار است. اين فناوري به بازيكنان اجازه مي‌دهد با وضوح بيشتري بافت‌هاي خاص را احساس كنند؛ مانند احساس رانندگي با ماشين در گل و لاي.

ديگر مزيت خريد دسته PS5 نسبت دسته‌ي پلي‌استيشن‌هاي قديمي كوچك‌تر بودن آن است.  DualSense بسيار خوش دست و راحت است.

ويژگي ديگر اين دسته تكنولوژي صداي سه بعدي در آن است. اين تكنولوژي احساس واقعي بودن بازي را در بازيكنان بيش از پيش تقويت مي‌كند.

۴ نكته مهم در خريد دسته PS5

خريد دسته ps5-آي گيمر

  • خريد دسته PS5 را از مراكز معتبر انجام دهيد. خريد از مراكز معتبر باعث مي‌شود از اصالت كالا اطمينان كافي داشته باشيد.
  • به گارانتي دسته PS5 در هنگام خريد توجه كنيد. گارانتي داشتن محصول ويژگي مهمي است كه باعث مي‌شود از خريد خود احساس اطمينان و رضايت داشته باشيد. همچنين در صورت بروز مشكل احتمالي در آينده، مي‌توانيد از گارانتي استفاده كنيد.
  • در هنگام خريد دسته PS5 به صورت حضوري حتما دسته را امتحان كنيد. امتحان كردن دسته پلي‌استيشن باعث مي‌شود تا از سلامت كامل آن مطمئن شويد.
  • در صورتي كه خريد دسته PS5 را به صورت اينترنتي انجام مي‌دهيد، حتما قبل از خريد نسبت به معتبر بودن فروشگاه اينترنتي و امكان مرجوع كردن كالا در صورت معيوب بودن اطمينان حاصل كنيد.

قيمت دسته PS5

 

خريد دسته ps5-آي گيمر

خريد دسته‌ PS5 در تعطيلات سال جاري ميلادي يعني سال ۲۰۲۰ امكان پذير خواهد بود. قيمت اين دسته هنوز رسما اعلام نشده است. بر اساس پيش‌بيني‌ها قيمت دسته‌ي PS5 در هنگام عرضه در حدود ۷۵ تا ۸۰ دلار خواهد بود. حداقل قيمت پيش‌بيني شده براي خريد دسته PS5 ۶۰ دلار است. قيمت‌هاي بالاي ۸۰ دلار نيز در بين پيش‌بيني‌ها وجود دارد اما به دليل اختلاف زياد با ساير كنترل‌ها چندان محتمل نيست. با توجه به پيش‌بيني‌هاي انجام شده درباره‌ي قيمت دسته دوال سنس اين كنترلر در هنگام عرضه در كشور ما قيمتي در حدود ۲ميليون تومان داشت.

نتيجه گيري

خريد دسته PS5 مزاياي زيادي دارد. اين دسته با تكنولوژي لمسي پيشرفته‌اي كه دارد لذت بازي را براي خريداران آن دو‌ چندان مي‌كند. بازي كردن با دسته‌ي PS5 احساس واقعيت مجازي را به بازيكنان منتقل مي‌‌كند. اين دسته بيشتر از آن كه به دسته‌ي پلي‌استيشن‌هاي نسل قبل شباهت داشته باشد، به كنترلرهاي ايكس باكس شبيه است.

 

به محض ورود اين كنسول پرقدرت به بازار، مي توانيد براي خريد بازي و دسته PS5 به سايت آي گيمر مراجعه كنيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.