شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

سرويس خواب

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

سرويس خواب

۸۸ بازديد

همه چيز درباره سرويس خواب

سرويس خواب ها از جمله وسايلي هستند كه نياز به آن ها در هر منزلي از امري ضروري مي باشد زيرا هر منزلي نياز به محل خواب دارد و سرويس خواب در بين همه ما از مرسومات است و اين آنها ها در كنار اين كه استراحت را براي ما به وجود مي آورند در كنار آن شكل و زيبايي خاصي براي دكوراسيون اتاق خواب مي دهند.

معمولا  به صورت گرد، مستطيل، فانتزي عروسكي و كلي از مدل هاي ديگر دسته بندي مي شوند و نسبت به سطح سليقه افراد در هنگام خريد مشخص مي شود بنابراين آنها همچنين از ارتفاع مختلفي برخوردار هستند از جمله بلندي و كوتاهي سرويس خواب ها در دسترس مي باشد .

انتخاب از لحاظ ارتفاع براي هر فردي كه نسبت به خريد سرويس خواب اقدام مي كند مي تواند مجزا باشند زيرا در ميان افرادي هستند كه از قد كوتاه تري برخوردارند و اين افراد از سرويس خواب با ارتفاع بزرگ استفاده نمي كنند ولي كساني كه از قد بلندي برخوردارند مي تولنند از سرويس خواب با ارتفاع بزرگتر استفاده مي كنند.

 

در كنار يك سرويس خواب براي استراحت در اتاق خواب وسايل ديگري از جمله آينه، كمد، ميز آرايش و ديگر وسايلي كه هستند معمولا در كنار تخت خواب قرار مي گيرند كه در انتخاب آن بايد فضاي مورد نظر را جوري تنظيم كنيد كه تمام فضاي موجود اشغال نشود و جا براي ديگر وسايلي كه در در اتاق خواب بايد وجود داشته باشد جاي كافي به همراه باشد .

لازم به ذكر است كه در خريد سرويس خواب به شكلي است كه همه وسايل از جمله تخت خواب، آينه، ميز آرايش و … در كنار هم هستند تا در خريد به شكلي باشد كه با هم ست شوند و دكوراسيون اتاق خواب بهم نخورد.

مزاياي استفاده از سرويس خواب

سرويس خواب از مهم ترين وسيله در بين وسيله هاي مختلف از دكوراسيون منزل هستند كه از اهميت بيشتري برخوردار است. زيرا بيشترين وقت را در روي آن سپري مي كنيم و به همين دليل بايد در خريد آن دقت لازم داشته باشيم تا مزاياي لازم را داشته باشد.

سرويس خواب ها بايد از بهترين جنس و بهترين كيفيت ممكن باشند تا در ضمن اين كه راحتي را در هنگام خواب به ارمغان بياورند در كنار آن به سلامتي بدن انسان آسيبي نرسانند و اگر از جنس خوبي برخوردار نباشند مي توانند آسيب جدي به ستون فقرات وارد كنند.

پس بايد در خريد دقت زيادي داشته باشيد و براي يك سرويس مناسب ارتفاعي كه براي آن در نظر گرفته اند معمولا در حدود ۵۵ تا ۶۰ سانتي متر مي باشد كه در اين حالت سرويس خواب خريداري شده استاندارد هاي لازم را دارد.

 

نكات مهم در انتخاب سرويس خواب

معمولا به دو صورت تك نفره و دو نفره در دسترس هستند و اگر مجرد باشيد كه از مدل تك نفره مي توانيد استفاده كنيد و اگر متاهل باشيد مي توانيد از انواع مختلف آن ها كه در بازار موجود هست براي اتاق خواب خود استفاده كنيد.

انتخاب بايد به گونه اي باشد كه در ابعادي مناسب خريداري شود تا هر دو نفر بر روي آن احساس راحتي را به دنبال داشته باشند.و نحوه چيدمان تخت خواب ها به شكلي است كه قرار گرفتن قسمت سر بدن در كنار تاج تخت خواب مي باشد كه مناسب ترين نوع آن است.

در كنار آن نظافت و تميز كردن تخت خواب ها از جمله عواملي است كه بايد دقت زيادي داشته باشيد تا تخت خواب خريداري شده از ارتفاعي مناسب همراه باشد تا بتوان قسمت هاي زيرين را به راحتي هر چه تمام تميز كرد كه اين ارتفاع معمولا نبايد كمتر از ۳۰ سانتي متر باشد تا جارو برقي به راحتي بتواند در زير آن جاي بگير و عمل نظافت را در پيش داشته باشد.

نوع تشك به كار رفته درسرويس خواب هاي مختلف

 

 

بايد در نظر بگيريم كه نوع تشك به كار رفته در تخت خواب ها نيز از اهميت بيشتري برخوردار است كه بايد يك سري از پارامتر هاي لازم را داشته باشد و از جمله پارامتر ها اين است كه تخت خواب مورد نظر نبايد به شكلي باشد كه با قرار گرفتن بدن در روي آن تشك فرو برود زيرا اين كار باعث مي شود كه بدن فرم مناسبي را نداشته باشد و رابطه مستقيمي با قرار گرفتن نا مناسب اعضاي بدن را در پيش دارد كه در اين صورت مي تواند آسيبي جدي به ستون فقرات داشته باشد.

پس سفتي تشك را در مرحله اول قبل از خريد تخت خواب بايد به آن دقت داشته باشيد در قدم دوم نوع جنس و كيفيتي است كه تخت خواب در اختيار دارد زيرا بعد از مدتي استفاده از آن كيفيت تشك مورد نظر كمتر نشود و همه اين نكات گفته شده را بايد قبل از خريد تخت خواب در نظر داشته باشيد تا تشك مناسبي داشته باشيد و در كنار آن بهترين را براي خود تهيه كنيد و با خيالي آسوده بر روي آن استراحت كنيد.

بررسي كيفيت انواع سرويس خواب

بررسي كيفيت سرويس خواب ها به شكلي است كه در سطح بازار از انواع مختلفي موجود هستند و با جستجو كردن در بين انواع سرويس خواب ها به راحتي مي توانيد سرويس خوابي با كيفيت ممكن را براي خود خريداري كنيد و از بابت كيفيت و جنس محصول خريداري شده ايمني خاطر لازم را داشته باشيد.

 

 

مقايسه از لحاظ قيمت

در مقايسه بين قيمت هاي موجود به اين نكته بايد توجه كنيم كه سرويس خواب ها به خاطر اين كه از انواع مختلفي در سطح بازار وجود دارند بستگي به جنس، كيفيت و همچنين نوع كنده كاري و ظريف كاري كه بر روي آن ها استفاده شده است قيمت متغيري را در پيش دارند كه هر چقدر نوع انتخابي شما از كيفيت بيشتري به همراه باشد قيمت آن نيز روند افزايشي به همراه دارد.

 

در ميان بازار گسترده‌اي از عرضه‌كنندگان كالاهاي خواب اعم از داخلي و خارجي، با مروري بر تجربيات كاربران در اين سو و آنسوي فضاي مجازي ميتوان اينطور فهميد كه سرويس خواب هايي كه فروشگاه اينترنتي سرويس خواب در اختيار مخاطب مي‌گذارد با بهره بردن از كيفيتي مثال زدني توليدات در ميان سرويسهاي خواب توانسته به خوبي خواسته‌هاي مصرف‌كنندگان را برآورده نمايد و رضايت را به خواب آنها هديه نمايد 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.