یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد لوله گازي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

خريد لوله گازي

۵۵ بازديد

لوله ها يكي از پر كاربرد ترين ابزارهاي انتقال هستند و به طور ويژه لوله هاي گاز. در اين مطلب ميخواهيم بدانيم قيمت خريد لوله گازي چقدر است و از كجا ميتوان بهترين لوله گاز را تهيه كرد؟

ابتدا اجازه دهيد توضيح كوتاهي در مورد كاربرد لوله هاي گاز ارائه دهيم. حتما شما نيز تا به حال انواع لوله ي گاز با جنس هاي متفاوت و قطر هاي مختلف را مشاهده كرده ايد، وقت آن رسيده كه با انواع لوله ي گاز و كاربرد آن ها آشنا شويم.

لوله گاز چه كاري انجام ميدهد؟ گاز را از قسمت انتقال به ايستگاه هاي تقليل فشار ميفرستد و پس از آن تبادل گاز بين ايستگاه ها و در نهايت توزيع گاز به محل هاي مورد استفاده.

خريد لوله گازي

انواع لوله گازي

لوله هاي گاز را ميتوان در چندين دسته بندي متفاوت جاي داد؛

اگر بخواهيم از لحاظ توزيع آن ها را دسته بندي كنيم بايد آن ها را در دو دسته ي خطوط لوله ي تغذيه و خطوط لوله شبكه توزيع قرار دهيم. لوله هاي تغذيه، گاز را از ايستگاه هاي كاهش دهنده فشار گاز به داخل شهر ها منتقل ميكنند و خطوط توزيع نيز وظيفه ي بردن گاز به لوله هاي شهري و منازل را به كمك لوله هاي توزيع بر عهده دارند.

از نظر جنس ميتوان لوله گاز را به چند نوع مختلف شامل: لوله هاي فولادي حفاظت نشده يا حفاظت شده، پلي اتيلني، مسي، چدني، آهني تقسيم كرد.

لوله هاي گاز به دو شكل قرار داده ميشوند: روي زمين يا زير زمين؛ كه هر كدام ويژگي هاي خاصي دارند.

استفاده از هر كدام از لوله هاي ياد شده بستگي به نوع و مشخصات خاك، ظرفيت لوله ها، طراحي، مشخصات محيط قرار گيري لوله و … دارد.

مزايا استفاده از لوله گازي

مزيت هاي وجود لوله هاي گاز در انتقال گاز ها در كمترين زمان و با ايمن ترين راه  بر هيچكس پوشيده نيست، در ادامه تعدادي از اين مزيت ها را با هم مرور ميكنيم تا با اهميت وجود اين لوله ها و مزاياي خريد لوله گازي بيشتر آشنا شويم.

يكي از بهترين ويژگي هاي لوله گاز اين است كه به راحتي قابليت اتصال دارد، به طور مثال لوله هاي گاز از جنس پلي اتيلن را به خوبي ميتوان جوش داد و نگراني از بابت شكستن جوش وجود ندارد زيرا جوش اين لوله ها مقاوم تر است.

در صورتي كه نياز به تغيير زاويه باشد لوله گاز را ميتوان به راحتي خم كرد، زيرا لوله هاي گاز 25 برابر بيشتر از قطر لوله توانايي خمش دارند.

طول عمر لوله هاي گاز حدودا 50 تا 100 سال تخمين زده ميشود و اين يعني خريد لوله ي گازي براي چندين سال شما را از تعمير و جايگزيني لوله ها با هزينه بالا بي نياز ميكنند و تا سال هاي سال كاربرد دارند.

لوله هاي انتقال گاز ميتوانند در برابر خوردگي و تركيبات شيميايي گاز ها مقاومت كنند و آسيب نبينند.

لوله هاي گازي در برابر فشار بسيار مقاوم هستند و به خاطر اينكه ضخامت بالايي دارند و از ورق هاي نورد گرم توليد ميشوند در برابر پيچش و خمش مقاومت بالايي دارند. ضخامت ورقه هاي نورد بيش از 2 ميلي متر است.

ميتوان گفت خريد لوله گازي از مهم ترين كار هايي است كه بايد با دقت و دانش كافي در مورد لوله ها انجام شود.

خريد لوله گازي

لوله گازي

براي خريد انواع لوله گاز چه مواردي را بايد در نظر گرفت؟

لوله هاي گاز داراي اندازه هاي متفاوتي هستند و هر كدام از آن ها قادر است حجم مشخصي از گاز را با فشار مشخص از خود عبور دهد و به تبع هر لوله قيمت متفاوتي نيز دارد.

براي خريد لوله گازي ابتدا بايد ميزان گاز مصرفي را در نظر گرفت تا بر اساس آن اندازه ي لوله تعيين شود.

و تعيين مسير عبور لوله ها تا دورترين نقطه مورد نظر.

براي خريد لوله گازي بهتر است در اين مورد اطلاعات كافي داشته باشيد و از افراد با تجربه در اين زمينه كمك بگيريد زيرا خريد لوله گازي يكي از اساسي ترين و مهم ترين كار ها مي باشد.

خريد لوله گازي دست دوم

اگر براي صرفه جويي در هزينه ها يا به هر دليل ديگري تصميم به خريد لوله گازي دست دوم گرفتيد بايد به اين نكات به خوبي توجه كنيد:

براي خريد لوله گازي دست دوم بايد توجه كنيد كه طول آن ها بين 1 تا 12 متر باشد.

براي خريد لوله گازي دست دوم بايد دقت كنيد كه قطر آن ها چقدر است و قرار است در كجا كاربرد داشته باشند، لوله گاز در سايز هاي مختلف 1.2 اينچ تا 65 اينچ  وجود دارد.

خريد لوله گازي دست دوم در دو نوع درز دار و بدون درز با قيمت هاي متفاوتي انجام ميشود. همچنين كشور سازنده و كيفيت لوله ها نيز بر قيمت خريد لوله گازي دست دوم تاثير ميگذارد.

اگر فروشنده ي لوله گاز دست دوم هستيد بايد با شركت ها و سايت هايي كه اين محصولات را خريداري ميكنند تماس بگيريد و اطلاعاتي چون متراژ و ويژگي و خصوصيات لوله ها را در اختيارشان قرار دهيد و در صورت تمايل ميتوانند به صورت حضوري از لوله هايتان بازديد كنند و آن ها را خريداري كنند.

خريد لوله گاز در تناژ بين 100 كيلو تا 1000 تن انجام ميشود.

براي خريد لوله گازي دست دوم بهتر است به صورت حضوري آن ها را بررسي كنيد و دقت كنيد كه لوله ها بدون برش خوردگي و آسيب ديدگي باشند و سطح آن ها صاف و سالم باشد. قيمت لوله گازي دست دوم بر اساس ميزان سلامت، جنس لوله ها و ابعاد و اندازه هاي لوله ها تعيين ميشود.

احتمالا تا به حال با انواع لوله گازي و كاربردشان آشنا شده ايد و وقت آن رسيده در مورد اينكه بهترين لوله گاز را از كجا ميتوان تهيه كرد؟ صحبت كنيم.

براي خريد لوله گازي بهتر است به شركت هاي معتبر و با سابقه مراجعه كنيد. يكي از شركت هاي با تجربه كه در زمينه ي توليد انواع لوله گازي خطوط انتقال آماده خدمات رساني مي باشد شركت استيل سراي است.

محصولات توليد شده توسط اين شركت از بهترين متريال ساخته ميشوند و كيفيت قابل قبولي دارند، همچنين قيمت محصولات اين شركت كمتر از ساير شركت هاست.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.