یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خريد لوله گلخانه اي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

خريد لوله گلخانه اي

۳۷ بازديد

بررسي خريد انواع لوله گلخانه اي

بررسي خريد لوله گلخانه اي فاكتور بسيار مهمي است كه مي­تواند در روند كار گلخانه كمك كند و در نتيجه محصولات بهتري به عمل بيايد. پس با ما همراه باشيد تا با چگونگي خريد آن آشنايي پيدا كنيد. لوله گلخانه اي در صنعت كشاورزي و بيشتر براي ساخت اسكلت گلخانه‌ها كاربرد دارد.

براي اينكه بهتر متوجه شويد كه خريد لوله گلخانه اي چه كاربردهايي مي­تواند داشته باشد بهتر است كه در ابتدا با مفهوم گلخانه آشنا بشويم كه اصلاً گلخانه به كجا مي­گويند و شرايط محيطي آن به چه صورت است.

گلخانه سازه اي با سقف و ديواره‌هاي شفاف است، كه شرايط بسيار مناسبي براي رشد گياهان را ايجاد مي‌كند. گلخانه‌ها را در اشكال و اندازه‌هاي مختلف مي‌سازند. فضاي داخل آن هميشه گرمتر از بيرون است. با استفاد از اين گرما مي‌توان در سرماي زمستان هم به كشت گل، گياه، ميوه و … پرداخت.

دليل اين گرما، وقوع اثر گلخانه اي است و روند آن به اين صورت است كه نور با گذشتن از سقف و ديواره‌هاي شفاف گلخانه و بعد از برخورد با سطوح داخل گلخانه (مثل گياهان و خاك) بخشي از انرژي خود را از دست داده و ديگر نمي‌تواند هنگام بازتابش از گلخانه خارج شود. از اين رو پرتو نور در گلخانه مانده و گرماي خود را به محيط مي‌دهد.

پس مي­تواند نتيجه گرفت كه انتخاب و خريد لوله چقدر اهميّت مي­تواند داشته باشد. در اين مقاله به مواردي اشاره مي­شود كه شما را در خريد لوله گلخانه اي راهنمايي خواهد كرد.

لوله ­هاي گلخانه اي انواع متفاوتي دارند و به تناسب تغيير نوع هر كدام به تبع آن خريد لوله گلخانه اي هم تغيير خواهد كرد. لوله گلخانه اي خوب و مرغوب به اين موضوع بستگي دارد كه شما انواع مختلف اين لوله­ ها و كاربرد آنان را بشناسيد. از انواع لوله گلخانه اي مي­توان به اين موارد اشاره كرد:

  • لوله گلخانه اي سبك: اين نوع از لوله از انواع پرمصرف نوع لوله گلخانه اي است و همچنين قيمت خيلي مناسب­تري نسبت به لوله ­هاي ضخيم­تر دارد. خريد لوله گلخانه اي سبك مي­تواند مقرون به صرفه­تر باشد. اين لوله­ ها وزن كمتري دارند و همچنين در ضخامت و وزن تنوع بيشتري دارند.
  • لوله سپنتا: خريد لوله گلخانه اي سپنتا از انواع لوله ­هاي پرمصرف در سازه­هاي گلخانه ­هاي صنعتي و كشاورزي بوده و به عنوان قيمت مناسب و وزن پايين­تر نسبت به لوله بدون درز معروف است و همچنين به دليل تنوع در ضخامت و وزن هاي متفاوت از محبوبيت بيشتري برخوردار مي باشد.
  • لوله كشاورزي: همانطور كه از اسم اين محصول بر مي­آيد، اين نوع از لوله بيشتر براي مصارف كشاورزي و زمين­هايي در مقياس بالا كاربرد دارد. دقت در خريد لوله گلحانه اي براي زمين­هاي كشاورزي خيلي لازم است چون در فرايند به وجود آمدن محصولات كشاورزي خيلي مؤثر است.
  • لوله صنعتي: لوله‌اي سبك و صنعتي است كه به منظور افزايش مقاومت آن نسبت به خوردگي جداره‌هاي داخلي و خارجي با فلز روي پوشش داده شده است.

خريد لوله گلخانه اي _ استيل سراي

عوامل تاثير گذار بر خريد لوله گلخانه اي

عوامل و فاكتورهاي بسياري وجود دارد كه هنگام خريد لوله بايد به آن توجه كرد و البته اين به شركتي كه براي خريد لوله به آن مراجعه مي­كنيد هم بستگي دارد و شركتي مانند استيل سراي از اعتبار و تجربه­ ي كافي در اين زمينه برخوردار است.

از فاكتورهاي ديگر كه بايد براي خريد اين مدل از لوله به آن توجه كرد پوشش لوله­ ها است. پوشش يا پوش است كه عموماً در اطراف لوله­ ها كشيده مي­شود.

از فيلتر يا صافي هم مي­توان استفاده كرد كه از اين مورد بيشتر براي جلوگيري از ورود ذرّات به داخل لوله­ ها استفاده مي­شود.

مورد ديگري كه مي­توان به آن اشاره كرد احاطه كننده يا آبكش است. در خريد اين لوله بايد به مورد پوشش آن خيلي توجه كرد مخصوصاً در خاك­هاي ناپيدار كه استفاده از پوشش بسيار ضروري است.

نكات مهم در هنگام خريد

 شركت استيل سراي تأمين كننده انواع لوله است و شما مي­توانيد براي خريداين مدل از لوله ها با شركت ما تماس بگيريد.

براي سفارش و خريد لوله گلخانه اي بايد به نكات مختلفي مانند سايز لوله مورد نظر، اندازه لوله مورد نظر و نكته­اي كه خيلي اهميّت دارد اين است كه بايد به نوع لوله ­اي كه قصد سفارش آن را داريد هم توّجه بفرماييد. زيرا؛ كاركرد هر لوله­اي براي امور و كارهاي مختلف طبيعتاً متفاوت است كه بدين منظور مي­توانيد از نظر مشاوران شركت استيل سراي استفاده كنيد تا بهترين انتخاب را انجام بدهيد.

روش هاي خريد لوله ­هاي گلخانه اي

براي خريد لوله گلخانه اي روش­هاي متفاوتي وجود دارد. شما مي­توانيد براي بهره­مندي از اطلاعات مفيد و همچنين مشاوره با كارشناسان، از طريق راه­هاي ارتباطي، با شركت استيل سراي تماس بگيرد.

براي انجام سفارشات و همچنين آشنايي با انواع لوله گلخانه اي مي­توانيد به صفحه ي تماس با ما  مراجعه كنيد و به صورت آنلاين براي خريد لوله گلخانه اي اقدام نماييد. البته به صورت حضوري هم امكان ارتباط گرفتن با شركت استيل سراي هست كه از طريق سايت هم مي­توانيد از آدرس فروشگاه يا شركت استيل سراي اطلاع كسب كنيد.

مراكز خريد مهم حضوري و آنلاين

اگر به دنبال نمايندگي هاي خريد اين لوله گلخانه ايكي از اين شركت­ها شركت استيل سراي است.

همچنين اين نمايندگي ­ها ضمن ارائه توليدات مختلف از برندهاي معتبر، امكان كسب مشاوره رايگان تلفني و آنلاين را براي مشتريان فراهم آورده اند و با ارائه ضمانت كيفيت كالا شرايطي را فراهم كرده اند كه همه خريداران بتوانند خريدي مطمئن را تجربه كنند.

همچنين اين مراكز با حذف دست دلالان، قيمتي اقتصادي و مناسب براي محصولات ارائه شده در نظر گرفته اند. شركت استيل سراي به صورت حضوري هم آماده ارائه خدمات است و از مراكز مهم فروش لوله گلخانه اي چه به صورت آنلاين يا به صورت حضوري است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.