جمعه ۲۱ اردیبهشت ۰۳

قيمت كانكس ويلايي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيمت كانكس ويلايي

۴۵ بازديد

در اين مطلب ميخواهيم بدانيم قيمت كانكس ويلايي چقدر است؟ براي اطلاع از قيمت  و انواع كانكس ها بهتر است ابتدا با اين سازه آشنا شويم و مزاياي آن را بر شماريم و سپس به بررسي قيمت كانكس ويلايي بپردازيم.

كانكس ويلايي چيست

قيمت انواع كانكس ويلايي

 

كانكس هاي ويلايي درست مانند يك سوييت يا بناي مسكوني با همه ي امكانات لازم براي زندگي هستند. در طراحي و توليد كانكس ويلايي همه ي شرايطي كه محل زندگي بايد داشته باشد را دارد و ميتوان به طور موقتي يا براي مدت طولاني در آن زندگي كرد.

كانكس ويلايي در سال هاي اخير بيشتر مورد استقبال قرار گرفت و علت آن كاهش هزينه ها ، كاهش زمان ساخت و ساز در خانه باغ ها و مناطق ييلاقي و قابليت جابجا كردن كانكس ها است.

تعيين قيمت كانكس ويلايي

قيمت انواع كانكس ويلايي

 

قيمت كانكس ويلايي به صورت دقيق قابل محاسبه نيست زيرا قيمت كانكس ويلايي را ميتوان بعد از ساخت و با توجه به امكانات، ابعاد و موادي كه در ساخت آن به كار رفته است تعيين كرد. ايجاد تغيير در هر يك از اين موارد بر قيمت كانكس ويلايي اثر گذار است.

كانكس ويلايي معمولا امكاناتي چون: اتاق خواب، سرويس بهداشتي و حمام، وسايل آشپزخانه مثل گاز و ظرفشويي و يخچال، تلوزيون، وسايل گرمايشي و سرمايشي، لوله كشي آب و لوله كشي فاضلاب، مبلمان و تخت خواب و …دارد.

براي اطلاع دقيق از قيمت كانكس ويلايي ميتوان به شركت هاي توليد كننده ي كانكس مراجعه كنيد و با بازديد حضوري از ابعاد و تجهيزات و امكانات آن مطلع شويد.

ابعاد در قيمت كانكس ويلايي مهم و تاثير گذار است هر چقدر ابعاد بزرگتر باشد قيمت كانكس ويلايي نيز بالاتر مي رود. گاهي كانكس هاي ويلايي به صورت چند تكه ساخته ميشوند سپس در مكان مورد نظر در كنار هم قرار داده ميشوند.

گاهي نيز پيش مي آيد كه مسير خانه باغ يا مكاني كه قرار است كانكس در آنجا نصب شود باريك است و امكان حمل كانكس به صورت پيش ساخته وجود ندارد، در اين شرايط شركت هاي توليد كننده ي كانكس قطعات مورد نياز براي ساخت كانكس را به آن جا حمل ميكنند و در همان مكان نسبت به ساخت كانكس ويلايي اقدام ميكنند.

 

مزاياي كانكس ويلايي

قيمت انواع كانكس ويلايي

 

كانكس ويلايي مزاياي زيادي دارد كه به آن ها اشاره ميكنيم:

با خريد كانكس ويلايي در كمترين زمان ممكن صاحب سر پناهي امن و با امكانات كافي ميشويد. ساخت و ساز با مصالح بنايي يكي از كارهاي زمان بر است كه هزينه ي زيادي نيز دارد، اما كانكس ويلايي شما را از صرف اين هزينه ها رهايي ميبخشد.

همچنين كانكس ويلايي با استفاده از متريالي ساخته ميشوند كه در برابر ضربه و فشار و رطوبت و … مقاوم است و ضد زلزله نيز هست.

يكي از مهم ترين ويژگي هاي كانكس ويلايي اين است كه ميتوان آن را به مكان مورد نظر منتقل كرد يعني متحرك است و به كمك كاميون ها يا جرثقيل ها حمل ميشود و بر خلاف سازه هاي ساختماني كه هيچ راهي جز تخريب ندارند ميتوان آن ها را جابجا كرد.

كانكس ويلايي براي مكان هايي كه امكان ساخت و ساز سنتي در آن جا وجود ندارد بسيار كاربرد دارند.

براي مثال در مناطق سردسيري كه اگر با مصالح بنايي بخواهيد ساختمان سازي كنيد ممكن است همه ي بتن ها و ديوار ها يخ بزند ميتوان با نصب كانكس ويلايي بدون نياز به ساخت و ساز صاحب خانه اي با امكانات لازم براي زندگي شويد.

قيمت كانكس ويلايي دست دوم

قيمت انواع كانكس ويلايي

 

همه ي كانكس ها به خصوص كانكس ويلايي را ميتوان سال هاي سال استفاده كرد زيرا مواد به كار رفته براي ساخت آن ها با كيفيت و مقاوم هستند و به طور ميانگين هر كانكس بين 25 تا 30 طول عمر مفيد دارد. البته بايد از كانكس به خوبي محافظت كرد و ماندگاري آن را بالا برد.

در صورتي كه نياز به تعمير يا بازسازي دارد نيز بايد براي انجام آن اقدام كرد. قيمت كانكس ويلايي در برابر طول عمر بالاي آن مناسب است و ميتوان بعد از اتمام كار با كانكس آن را به صورت دست دوم به فروش رساند.

قيمت كانكس ويلايي دسته دوم مناسب تر از نو است. اگر كانكس نياز به بازسازي دارد ميتوان با صرف هزينه ي اندك كارايي و طول عمر آن را بالا برد و به عنوان كانكس دسته دوم آن را به فروش رساند.

در غير اين صورت هزينه ي تعميرات از قيمت كانكس دسته دوم كسر خواهد شد. براي خريد كانكس دسته دوم بايد به صورت حضوري از آن بازديد كنيد و از ميزان سلامت آن مطمئن شويد؛ سپس از يك كارشناس بخواهيد كانكس را ارزش گذاريكند و با خريدار بر سر قيمت كانكس دسته دوم به توافق برسيد. در خريد كانكس دسته دوم بايد دقت كنيد كه كانكس نياز به تعمير اساسي نداشته باشد و هزينه ي بازسازي آن با هزينه ي خريد كانكس نو برابري نكند.

 

خريد كانكس ويلايي

براي خريد كانكس ويلايي با شركت توليد كننده تماس بگيريد و در مورد انواع كانكس ها و همچنين قيمت كانكس ويلايي مشاوره شويد؛ در صورت تمايل براي خريد كانكس ويلايي ميتوانيد با مراجعه حضوري به نمايشگاه محصولات شركت مراجعه كنيد و همه ي نمونه هاي كانكس ويلايي با امكانات و شرايط متفاوت را بررسي كنيد.

اگر كانكس هاي آماده يا پيش ساخته از نظر كيفيت و امكانات مورد تاييد شما بود ميتوانيد همان روز آن را خريداري كنيد اما در صورتي كه بخواهيد كانكس را به صورت سفارشي و با ابعادي كه در نظر داريد برايتان بسازند بايد طبق سفارش تان هزينه و وقت بيشتري صرف كنيد و اطلاعات لازم در مورد نصب آن را نيز جويا شويد.

قيمت انواع كانكس ويلايي

 

شركت كانكس دات آي آر (conexe.ir)  يكي از شركت هاي ايراني توليد كننده ي انواع كانكس و كانتينر مي باشد كه سالهاست در اين زمينه فعاليت دارند.

تمامي محصولات اين شركت با بهترين كيفيت و مرغوب ترين متريال ساخته ميشوند. همچنين قيمت كانكس هاي ساخته شده توسط اين شركت نسبت به ساير شركت ها بسيار مناسب است.

شركت كانكس دات آي آر طراح و توليد كننده ي انواع كانكس ويلايي، كانكس اداري، مسكوني، فروشگاهي، فست فودي، روزنامه فروشي، كانكس سرويس بهداشتي و حمام، كانكس كارگاهي، كانكس نگهباني و … مي باشد.

همچنين محصولات ساخته شده توسط اين شركت زيبا و با دوام هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.