جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قيمت كانكس

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيمت كانكس

۴۶ بازديد

در اين مطلب ميخواهيم به بررسي قيمت كانكس بپردازيم. قيمت كانكس تحت تاثير عواملي چون نوع كاربرد كانكس، ابعاد، كيفيت ساخت، متريال به كار رفته، شركت سازنده، امكانات و تجهيزات، سال توليد و … است.

به همين دليل است كه نمي توان قيمت كانكس را به طور دقيق از قبل مشخص كرد. قيمت كانكس با بررسي حضوري و مشاهده ي ابعاد و امكانات كانكس تعيين ميشود.

براي خريد كانكس و اطلاع از قيمت آن بهتر است با افراد با تجربه در اين زمينه مشورت كنيد و از شركت هاي معتبر قيمت كانكس را جويا شويد و سپس اقدام به خريد كانكس كنيد. قيمت كانكس به روز محاسبه ميشود.

قيمت كانكس _canexe.ir

 

قيمت انواع كانكس

كانكس ها انواع مختلفي دارند و هر كدام از آن ها ويژگي هاي منحصر به فردي دارند و كاربردشان متفاوت از هم است و به تبع قيمت هايشان نيز با هم فرق دارد؛ نوع كاربرد، ابعاد، تجهيزات هر كدام و كيفيت كانكس تعيين كننده ي قيمت كانكس هاي مختلف است. در ادامه انواع كانكس را عنوان ميكنيم:

كانكس كارگاهي:

اين نوع كانكس براي انجام عمليات كارگاهي و شهر سازي كاربرد دارد.

كانكس اداري

براي استفاده در اداره ها و اسكان يافتن پرسنل است.

كانكس ويلايي

اين نوع كانكس ها همه ي امكانات لازم براي زندگي را دارند و در شرايطي كه امكان ساخت و ساز بنا وجود ندارند، يا يك منطقه زلزله خيز است و يا كمبود زمان اجازه ي ساخت و ساز به صورت سنتي نمي دهد سر پناهي امن هستند.

كانكس مسكوني

اين كانكس ها درست مانند يك خانه با همان امكان و حتي امن تر نيز هستند. در شرايطي مثل بروز زلزله جايگزين خانه اي امن براي ساكنين است.

كانكس سرويس بهداشتي

در مكان هايي كه شرايط لازم براي ساخت سرويس بهداشتي وجود ندارد اين كانكس ها مورد استفاده قرار ميگيرند. در معابر عمومي، كارخانه جات و اداره ها، پارك ها و حتي منازل از اين كانكس ها استفاده ميشود.

كانكس چرخ دار:

اين كانكس قابليت جابجايي به هر مكان دلخواه را دارد و اين قابليت باعث محبوبيت كانكس متحرك نسبت به ساير كانكس ها شده است.

كانكس نگهباني:

اتاقك هاي ساده اي با ديد گسترده و نور كافي هستند كه جهت اسكان نگهبانان در كارخانه ها و شركت ها مورد استفاده قرار ميگيرند.

 

قيمت كانكس _canexe.ir

 

قيمت كانكس سرويس بهداشتي

كانكس سرويس بهداشتي يكي از بهترين و ضروري ترين كانكس هاست كه در معابر عمومي،ساختمان هاي نيمه كاره،پارك ها،كارخانه ها و شركت ها و منازل استفاده ي زيادي دارد.

كانكس سرويس بهداشتي شامل چندين نوع است و بنا بر نياز و مكان مورد استفاده ممكن است به صورت تك يا چند چشمه باشد. كانكس سرويس بهداشتي ميتواند فرنگي يا ايراني باشد. قيمت كانكس سرويس بهداشتي به نوع، ابعاد، تجهيزات و ميزان كيفيت متريال بستگي دارد.

انواع كانكس سرويس بهداشتي شامل

كانكس سرويس بهداشتي ساندويچ پنل

به طور كلي كانكس هاي از جنس ساندويچ پنل مقاوم و با كيفيت هستند و كانكس سرويس بهداشتي كه از اين جنس نيز توليد ميشود زيبا و با دوام خواهد بود.

ضخامت ساندويچ پنل 4 سانتي متر است كه همين ضخامت در بالا رفتن مقاومت و كيفيت آن تاثير گذار است. كانكس سرويس بهداشتي ساندويچ پنل معمولا داراي كاربري صنعتي است و ميتواند مجهز به حمام، توالت ايراني يا فرنگي باشد.

دو نوع راهرو دار و بدون راهرو اين نوع كانكس نيز ميتواند توليد شود. راهرو دار داراي فضايي براي قرار گيري آيينه و روشويي است كه به تبع ابعاد آن نيز بزرگتر است و قيمت كانكس سرويس بهداشتي را بالا ميبرد.

كانكس سرويس بهداشتي چرخ دار

اين كانكس ها بسيار كاربردي هستند و كاربرد آن ها در نمايشگاه هاي فصلي، صنعت ساخت و ساز بيشتر به چشم مي آيد.

اين كانكس ها ميتوانند به صورت دو اتاقك تفكيك شده اما متصل به يك صفحه چرخ دار باشند كه مورد استفاده ي خانم ها و آقايان قرار بگيرند يا هر دو اتاقك به طور جداگانه و به كمك مالبند و يك ماشين كشنده جابجا شوند.

كانكس چرخ دار مجهز به مخزن آب و مخزن تخليه هستند كه در زمان هاي مشخص بايد پر و تخليه شوند.

كانكس سرويس بهداشتي چند چشمه

از مزيت هاي اين كانكس افزايش تعداد استفاده كنندگان و متمركز شدن همه ي تاسيسات لوله كشي و فاضلاب در يك جا است كه باعث كاهش هزينه هاي تعمير و نگهداري ميشود.

كانكس سرويس بهداشتي چند چشمه ممكن است 2 تايي، 4 تايي، 10 و 12 تايي و در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو توليد شوند.

قيمت كانكس _canexe.ir

 

 

 كانكس نگهباني

كانكس نگهباني نسبت به ساير كانكس ها داراي تجهيزات و امكانات كمتري است زيرا براي استراحت و يا اسكان موقت نگهبانان توليد شده است البته نمونه هاي مجهز تر نيز براي استفاده طولاني مدت ساخته ميشود كه داراي ابعاد و امكانات بيشتري هستند.

كانكس نگهباني انواعي دارد كه در اين مطلب به آن ها نمي پردازيم و فقط به طور كلي به ويژگي كانكس نگهباني اشاره ميكنيم.

ويژگي اصلي كانكس نگهباني وسعت ديدي است كه در اختيار نگهبان براي حراست از مكان مورد نظر قرار ميگيرد. همچنين نور اين كانكس ها به خوبي و از همه طرف تامين ميشود.

قيمت كانكس ويلايي

يكي از محبوب ترين كانكس هاي توليد شده همين كانكس هاي ويلايي هستند كه در مكان هايي كه نمي توان با مصالح ساختماني ساخت و ساز كرد، يا وقتي براي اين كار نداريد و شرايط آب و هوايي نا مناسب اين اجازه را به شما نمي دهد اهميت اين نوع كانكس مشخص ميشود.

قيمت كانكس ويلايي بر اساس ابعاد و كيفيت مواد به كار رفته در آن و تجهيزات و امكاناتي كه دارد تعيين ميشود. امكاناتي مثل وسايل سرمايشي و گرمايشي، سرويس بهداشتي، وسايل آشپزخانه، اتاق خواب، مبلمان و فرش، تاسيسات لوله كشي آب و فاضلاب و …

براي اطلاع از قيمت كانكس هاي مختلف و آشنايي با ويژگي ها و كاربرد هاي هر كدام از آن ها ميتوانيد به شركت هاي توليد كننده ي اين محصولات مراجعه كنيد و با توجه به اينكه چه نوع كانكسي احتياج داريد ان را خريداري كنيد.

شركت كانكس دات آي آر (conexe.ir) از برترين توليد كنندگان انواع كانكس مي باشد كه همه ي محصولات را با مرغوب ترين متريال، بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت طراحي و توليد ميكند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.