یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

خدمات حكاكي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

خدمات حكاكي

۸۱ بازديد

خدمات حكاكي روي فلز به دلايل مختلفي در محيط هاي صنعتي و تبليغاتي كاربرد دارد و براي انجام آن شيوه هاي متفاوتي ارائه شده است. به طوريكه خدمات حكاكي ليزري، ضربه اي، رول
ماركينگ و استفاده از دستگاه هاي CNC براي سطوح فلزي و غيرفلزي توسط مراكز مختلفي مورد استفاده قرار ميگيرد. با توجه به هزينه بر بودن فرآيند حكاكي و اهميت بسيار زيادي كيفيت كار، براي انتخاب بهترين مركز خدمات حكاكي روي فلز لازم است چند مساله مهم مد نظر قرار گرفته شود. حك گستر؛ يكي از بهترين مراكز خدمات حكاكي ليزري روي فلز مي باشد كه در ادامه به بررسي نكات مهم در اين حوزه مي پردازد و شما را با خدمات متنوع اين مجموعه آشنا مي سازد.

خدمات حكاكي روي فلز-خدمات حكاكي-خدمات حكاك ي حك گستر

بهترين مركز خدمات حكاكي

يكي از اصلي ترين دلايلي كه حكاكي ليزري روي فلز و ساير سطوح رواج پيدا كرد، هويت دادن به قطعات و زيباتر كردن آنها مي باشد. به طوريكه در حال حاضر از خدمات حكاكي در صنعت طلاسازي نيز استفاده شده و زيبايي و ظرافت را با هم تلفيق مي كند. به همين خاطر بايد بتوانيد مركزي را براي خدمات حكاكي ليزري انتخاب كنيد كه چند ويژگي مهم داشته باشند كه عبارتند از:

ارائه خدمات حكاكي فلز با كيفيت بالا

مراكز و افراد زيادي هستند كه خدمات حكاكي را به شيوه هاي مختلف ليزري، ضربه اي و غيره بر روي سطوح فلزي و غيرفلزي ارائه مي دهند. اما تعداد محدودي از مراكز و افراد هستند كه مي توانند كار را با كيفيت بالا انجام دهند. كيفيت حكاكي روي فلز به عوامل مختلفي بستگي دارد كه تجربه و تسلط به حكاكي، آشنايي با ويژگي هاي سطوح مختلف و استفاده از ابزارآلات و دستگاه هاي حرفه اي از جمله اين موارد هستند. به عبارت ديگر، بهترين مركز خدمات حكاكي روي فلز بايد بتواند حكاكي را با ظرافت بسيار بالا و كاملا حرفه اي انجام دهد تا نتيجه مطلوبي از آن دريافت كنيد.

تنوع بالا در خدمات حكاكي

با توجه به نياز صنعت برش و كنده كاري و حكاكي روي سطوح فلزي مختلفي با دستگاه هاي ليزري انجام ميشود. به عنوان مثال ممكن است در حوزه فعاليت شما نياز به استفاده از خدمات حكاكي ليزر آلومينيوم، طلا، نقره، آهن، فولاد، چدن، برنج، مس و حكاكي ليزر استيل باشد. در اين شرايط بهتر است گزينه هايي را براي حكاكي انتخاب كنيد كه از تجهيزات و تجربه كافي براي برش دادن و حكاكي روي اين سطوح برخوردار باشند.

قيمت حكاكي روي فلز

قيمت حكاكي ليزري روي فلز با توجه به فاكتورهاي مختلفي تعيين ميشود. جنس سطح، ابعاد و نوع طرح و ليزري يا ضربه اي بودن دستگاه و تيراژ سفارش از جمله اين موارد مي باشند. به همين خاطر است كه قيمت خدمات حكاكي در مراكز مختلف با هم متفاوت بوده و در برخي بسيار گران يا ارزان هستند. بهترين مركز خدمات حكاكي روي فلز با دستگاه هاي ليزري و غيره بايد بتواند تناسب خوبي ميان كيفيت و قيمت خدمات خود برقرار كند.

حكاكي ليزري روي فلز در كمترين زمان

مدت زمان مورد نياز براي حكاكي روي فلزات با توجه به نوع طرح، شيوه حكاكي، جنس سطوح و همچنين تيراژ سفارش تعيين ميشود. از ديگر عوامل بسيار مهم در مدت زمان ارائه سفارش حكاكي، تعداد دستگاه هاي موجود در مركز خدمات حكاكي مي باشد. با توجه به اينكه تيم هاي حرفه اي و با سابقه تعداد دستگاه ها و تجهيزات بيشتري را در مجموعه فعاليت هاي خود مورد استفاده قرار مي دهند، در نتيجه در مدت زمان كوتاه امكان ارائه حكاكي ليزري روي فلزات را فراهم مي كنند.

حكاكي ليزري

عليرغم وجود روش هاي متنوع براي حكاكي روي فلزات، استفاده از نيروي ليزر بيشترين كاربرد را در اين زمينه دارد. حكاكي ليرزي به چند دليل مهم طرفداران زيادي دارد كه از مهم ترين آنها مي توان به گزينه هاي زير اشاره نمود:

حكاكي ليزري فلزي و غيرفلزي

دستگاه هاي حكاكي ليزري در دو نوع فايبر و co2 توليد و عرضه ميشوند كه هر يك براي سطوح مختلفي كاربرد دارند. به طوريكه براي حكاكي ليزري فلزات مي توان از دستگاه هاي فايبر استفاده نمود و براي سطوح غيرفلزي مانند چوب و سنگ دستگاه هاي ليزر co2  مناسب مي باشند. دستگاه حكاكلي ليزري فايبر اين امكان را فراهم مي كند تا بر روي سطوح فلزي از قبيل فولاد، استيل، طلا، نقره، برنج، مس و چدن و غيره طرح هايي با عمق زياد را ايجاد نمود. البته لازم به ذكر است كه تنوع دستگاه هاي ليزر حكاكي بسيار زياد مي باشد و مي توان آنها را بر اساس منبع ليزر، ثابت يا پرتابل و متريال مورد استفاده در گروه هاي مختلفي تقسيم بندي نمود. به عنوان مثال، دستگاه ليزر حكاكي لامپي يكي از نسل هاي قديمي تر از دستگاه هاي ليزر مي باشد كه كيفيت، كارايي و طول عمر آن كمتر از نوع فايبر بوده و مراكز حرفه اي خدمات حكاكي اغلب ليزر فايبر را انتخاب مي كنند. مجموعه حك گستر از اين گروه تجهيزات براي ارائه خدمات حكاكي ليزري پلاك روي سطوح مختلف فلزي استفاده مي كند كه كيفيت بسيار مطلوبي دارند.

خدمات حكاكي-خدمات حكاكي حك گستر،دستگاه حكاكي،قيكت دستگاه حكاكي

ماندگاري دائمي حكاكي ليزري فلزات

از ديگر ويژگي هاي بسيار مناسب حكاكي ليزري روي فلزات مي توان به ماندگاري بالا و هميشگي طرح اشاره نمود. اين گروه از تجهيزات با اشعه برش هاي عميقي را روي سطح فلزات ايجاد نموده و به همين خاطر ماندگاري آنها دائمي خواهد بود. همچنين لازم است بدانيد كه به علت عدم تماس دستگاه با سطح فلز، خروجي اين كار بسيار تميز بوده و كيفيت آن نيز بالا مي باشد.

حكاكي ليزري ارزان

نسل هاي جديد دستگاه حكاكي ليزري در مقايسه با قابليت هاي متعدد و دقت و ظرافت بسيار بالايي كه دارند، از قيمت مناسبي برخوردار مي باشند. علاوه براين، سرعت عمل بسيار بالايي در ارائه خدمات حكاكي داشته و در نهايت اين ويژگي ها باعث ميشوند تا قيمت حكاكي ليزري روي فلزات گران نباشد.

حك گستر؛ ارائه خدمات حكاكي ليزري روي فلزات در تهران

گروه صنعتي حك گستر كه از بزرگترين توليدكنندگان دستگاه هاي حكاكي روي فلزات از قبيل دستگاه حكاكي سوزني ضربه اي، ليزري و حكاكي با CNC مي باشد، در مجموعه فعاليت هاي خود ارائه خدمات حكاكي را قرار داده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.