یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

قيمت دستگاه حكاكي

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

قيمت دستگاه حكاكي

۸۷ بازديد

قيمت انواع دستگاه حكاكي

قيمت دستگاه حكاكي يكي از مهم ترين فاكتورهايي مي باشد كه قبل از خريد اين تجهيزات بايد مد نظر قرار داد و دقت زيادي در دليل گران يا ارزان بودن آنها داشت.شركت پارسيان صنعت حك گستر؛ سازنده انواع دستگاه حكاكي و ارائه خدمات حكاكي روي فلز مي باشد كه در ادامه تمام آنچه كه بايد درباره قيمت دستگاه حكاكي روي فلزات و چوب و ساير سطوح بدانيد را ارائه مي دهد. مجموعه اطلاعات ارائه شده در ادامه متن شامل ويژگي ها و قيمت دستگاه حكاكي ليزري، سوزني، CNC و غيره مي باشد.

قيمت دستگاه حكاكي-انواع دستگاه حكاكي-خريد دستگاه حكاكي-خدمات حكاكي-حك گستر

قيمت دستگاه حكاكي روي فلزات

مساله بسيار مهمي كه در توليد و ساخت دستگاه حكاكي وجود دارد، قدرت و توانايي دستگاه در ايجاد برش و كنده كاري بر روي سطوح با درجه سختي هاي متفاوت مي باشد. با توجه به اينكه نيروي مورد نياز براي كنده كاري و حكاكي روي چوب كمتر از حكاكي روي فلزات مي باشد، در نتيجه دستگاه و تجهيزات براي اين دو سطح داراي قدرت و قابليت هاي متفاوتي هستند. دستگاه حكاكي روي فلزات در حالت كلي بايد چند ويژگي مهم داشته باشد مانند قدرت بالا، مصرف انرژي پايين، قابليت حمل و عدم لرزش دستگاه پس از نصب و در نهايت حكاكي با كيفيت بالا.

با توجه به اينكه ويژگي هاي موجود در اين دستگاه ها تاثير مستقيم بر قيمت دستگاه حكاكي روي فلزات دارد، در نتيجه هر چه قدرت دستگاه بالاتر و انرژي مصرف آن پايين تر باشد، در نهايت قيمت آن بالاتر خواهد بود. نكته مهمي كه در خريد دستگاه حكاكي روي فلزات بايد به آن توجه داشت، ايجاد تناسب بين قابليت هاي مورد نياز از دستگاه با قيمت آنها مي باشد و نبايد قيمت ارزان را بر كيفيت بالا خروجي دستگاه ترجيح داد. براي درك بهتر اين مساله، ويژگي هاي چند مورد از بهترين دستگاه هاي حكاكي را در معرفي و قيمت آنها را بررسي مي كنيم.

قيمت دستگاه حكاكي بر اساس نياز كارفرما و خواسته هاي آن از دستگاه ميتواند متفاوت باشد. دستگاه ها بر اساس مدل آن ميتوانند وزن و سايزهاي حكاكي مختلف داشته باشند.اگر نياز مشتري به دستگاه حكاكي پرتابل (دستي) باشد قاعدتا بايد وزن كمتر و به تبع آن حمل آسان تري داشته باشد.
ارتفاع قطعه اي كه قرار است روي آن حكاكي انجام شود نيز از عوامل مهم ديگر در تعيين حجم دستگاه است بنابراين قيمت دستگاه حكاكي بر اساس نياز سنجي دقيق از مشتري متفاوت است . از مزاياي تيم حك گستر توانايي ساخت دستگاه حكاكي بر اساس نياز شماست.

اگر قيمت دستگاه حكاكي براي شما مهم است ميتوانيد با مشاوران حك گستر در ميان بگذاريد تا با كيفيت ترين دستگاه حكاكي را با مناسب ترين قيمت در اختيارشما قراردهند. اگر بخواهيد رنج حدودي قيمت دستگاه حكاكي را بدانيد قيمت پايه آن از ١٤ ميليون تومان ميباشد.
كه اين قيمت روي دستگاه هاي خاص و آپشنال ميتواند به ١٠٠ ميليون تومان نيز برسد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.