یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

شوميز زنانه

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

شوميز زنانه

۴۰ بازديد

تنوع لباس‌هاي زنانه بسيار زياد است. خانم‌ها مي‌توانند براي هر موقعيتي لباس متفاوتي انتخاب كنند و بپوشند. حتي هر كدام از لباس‌ها خود مدل‌هاي مختلفي دارند كه اين موضوع دامنه انتخاب افراد را گسترده‌تر مي‌كند. در اين مقاله قصد داريم به توضيحاتي در مورد انواع شوميز بپردازيم.

شوميز چيست؟

شوميز يكي از پرطرفدارترين لباس‌ها در بين خانم‌ها است. اين لباس در طرح‌ها و مدل‌هاي مختلف و با پارچه‌هاي گيپور و حرير دوخته مي‌شود. اين لباس براي مجالس مختلف مناسب است و مي‌توان آن را با دامن‌ها و شلوارهاي مختلف ست كرد. حتي مي‌توان از اين لباس در زير مانتوهاي جلوباز استفاده كرد و به جذابيت استايل خياباني افزود. اين نوع تنپوش‌ها براي سنين مختلف دوخته مي‌شوند و همه افراد مي‌توانند از آن‌ها استفاده كنند. 

شوميز مناسب مهماني

كاربرد بسيار زياد اين لباس باعث شده است كه همه خانم‌ها حتما يك يا چند نوع از آن را در كمد خود داشته باشند. اين لباس‌ها راحت و در عين حال شيك هستند. به همين دليل جزو اولين و بهترين انتخاب براي مهماني‌ها و دورهمي‌ها به شمار مي‌روند.

به طور كلي مي‌توان گفت شوميز طرح‌دار با جنس حرير بهترين انتخاب براي مهماني است. اگر آن را با يك دامن يا شلوار ساده ست كنيد، استايل مجلسي ايده آلي خواهد بود كه نه به اندازه استايل مناسب براي عروسي، پر زرق و برق است و نه خيلي ساده است. به تركيب رنگ ميان لباس‌هاي بالا و پايين‌ تنه خود توجه داشته باشيد. توصيه مي‌شود در كنار اين استايل از اكسسوري‌هاي مناسب نيز استفاده كنيد.

شوميز اسپرت

شوميز اسپرت كه براي مهماني‌هاي غير رسمي كاربرد بسياري دارد. مدل‌هاي اسپرت معمولا با شلوار اسپرت ست مي‌شوند. در دوختن اين نوع لباس‌ها بيشتر پارچه‌هاي نخي با طرح‌هاي ساده‌تر به كار مي‌رود. ويژگي منحصر به فرد مدل‌هاي اسپرت شادگي و شيك بودن آن‌هاست. اين لباس‌ها را به راحتي مي‌توان با شلوارهاي مختلف ست كرد. ساده‌ترين استايل مناسب براي مهماني‌ها و مراسم‌هاي صميمي‌تر استفاده از يك شوميز اسپرت به همراه شلوار جين است.

شوميز زنانه جديد

در توليد اين لباس‌ها پارچه‌هايي در جنس‌ها و مدل‌هاي مختلف به كار مي‌روند. به همين دليل همه خانم‌ها مي‌توانند محصولي متناسب با سليقه و اندام خود انتخاب كنند. در ادامه به مدل‌هاي مختلف شوميز زنانه اشاره كرده‌ايم.

  • يقه پليسه
  • جلو بسته
  • يقه هفت
  • يقه ملواني
  • يقه پاپيوني

همانطور كه خوانديد، مدل يقه تأثير بسزايي در مدل اين لباس دارد.

نكاتي براي انتخاب بهترين شوميز زنانه

  • سايز مناسب: لباس شما بايد حتما متناسب با فيزيك اندام‌هايتان باشد باشد. لباس انتخاب شده نبايد خيلي گشاد باشد و نه خيلي تنگ.

  • فرم اندام فاكتور بعدي است كه بايد در هنگام خريد اين لباس مورد توجه قرار گيرد. به عنوان مثال بزرگي يا كوچكي بالاتنه در تعيين نوع يقه تأثير بسزايي دارد.
  • هماهنگي با رنگ پوست: يكي ازنكات مهمي‌كه در هنگام خريد لباس زنانه بايد به آن توجه شود رنگ آن است. رنگ لباس بايد با رنگ پوست شما هماهنگ باشد. اگر رنگ پوست شما تيره است از لباس‌هايي با رنگ روشن استفاده كنيد. اگر رنگ پوست شما روشن است از لباس‌هايي با رنگ تيره‌تر استفاده شود. البته انتخاب رنگ شامل جزئيات بيشتري است كه در اين مقاله فرصت بيان آن‌ها وجود ندارد.
  • ساده يا طرح دار بودن لباس و جنس آن از ديگر فاكتورهايي است كه بايد به آن توجه شود و كاملا به سليقه شما وابسته است.

مدل شوميز نخي

اين لباس‌ها جزو پركاربردترين نوع لباس براي مجالسي هستند كه در فصل‌هاي گرم سال برگزار مي‌شوند. مي‌توان گفت لباس‌هايي كه با پارچه‌هاي نخي دوخته مي‌شوند، جزو راحت‌ترين نوع لباس‌ها هستند. شوميز با پارچه نخي جزو لباس‌هاي خنك و تابستاني است كه خانم‌ها اغلب در فصل تابستان از آن استفاده مي‌كنند. حتي بسياري از خانم‌ها اين نوع تنپوش را در منزل خودشان نيز مي‌پوشند.

اين نوع لباس در انواع رنگ‌هاي روشن و تيره وجود دارد. براي استفاده در فصل تابستان بهتر است از رنگ‌هاي روشن استفاده كنيد. ويژگي منحصر به فرد اين محصولات پارچه نخي آن است كه از عرق زياد بدن جلوگيري مي‌كند. شما مي‌توانيد از شوميزهاي نخي در دورهمي‌هاي خانوادگي و مهماني‌ها استفاده كنيد و اين لباس را با شلوار‌هاي خنك و ساده ست كنيد.

شوميز گلدار بلند

مدل‌هاي گلدار بلند يكي از جديدترين انواع اين لباس‌ هستند. آن‌ها به دليل تنوع زياد در رنگ، طرح پارچه و مدل بسيار مورد توجه خانم‌ها قرار گرفته است. شما مي‌توانيد از اين لباس‌هاي گلدار بلند براي مهماني و مجالس استفاده كنيد. اين نوع تنپوش در طرح‌هاي گل درشت، گلدار متوسط، گل ريز، حرير و توري وجود دارند.

نكته‌اي كه شما در انتخاب لباس‌هاي گلدار بايد به آن توجه كنيد، اين است كه اگر ريز نقش هستيد، بهتر است طرح‌هاي گل درشت را انتخاب كنيد. در مقابل اگر اندام درشتي داريد از لباس‌هايي كه گل‌هاي ريز دارند استفاده كنيد.

مدل شوميز حرير طرح دار

مدل حرير طرح دار از آن دسته لباس‌هايي است كه با فرهنگ و سليقه ايراني سازگار است و به همين دليل در بين خانم‌ها طرفداران بسياري دارد. شوميز حرير طرح دار به دليل تنوع بسيار بالايي كه دارند مورد استقبال فراواني قرار گرفته است. رنگ‌هاي اين لباس نيز متفاوت است. اما جنس آن به گونه‌اي است كه مدل‌هاي با رنگ روشن، جذابيت بيشتري دارند. به طور كلي لباس‌هاي حرير براي دختر خانم‌ها و خانم‌هاي جوان انتخاب مناسبي به شمار مي‌رود.

شوميزهاي حرير معمولا آزاد هستند و بهتر است كه با شلوار و دامن گشاد ست نشود. بهترين انتخاب براي همراهي با اين لباس، يك شلوار جين چسبان است. اگر لباس مورد نظر شما بلند است نيز مي‌توانيد با ساپورت آن را بپوشيد. دامن‌ها و دامن شلواري‌ها معمولا با اين نوع لباس هماهنگ نمي‌شوند.

۴ مزيت خريد از فروشگاه اينترنتي هنيل

فروشگاه هنيل يك فروشگاه بسيار معتبر آنلاين در كشور است. اين سايت در زمينه انواع لباس مردانه، زنانه و بچه‌گانه فعاليت دارد. همچنين شما مي‌توانيد انواع اكسسوري‌هاي لازم براي تكميل كردن لباس‌هاي خود را در اين فروشگاه بيابيد. اين سايت فروشگاهي ۴ مزيت مهم دارد كه به آن‌ها مي‌پردازيم.

  • اعتبار: اين سايت تمام مجوزهاي لازم براي فعاليت را دارد. همچنين با ارائه محصولات باكيفيت به قيمت مناسب در بين مشتريان نيز معتبر شده است.
  • موتور جستجوي لباس: هنيل بيش از اينكه يك فروشگاه باشد، يك موتور جستجو است! شما مي‌توانيد هر طرح و رنگي از لباس را در اين سايت پيدا كنيد.
  • تنوع محصولات: فروشگاه هنيل ارائه دهنده انواع مختلف لباس‌هاي مردانه است.
  • خريد آسان: هنيل يك فروشگاه آنلاين است. شما مي‌توانيد در هر ساعتي از شبانه روز و در هر مكاني كه هستيد، از فروشگاه بازديد كنيد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.