یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

لباس عروس

راهنماي خريد كالا و سرويس هاي مختلف

لباس عروس

۴۵ بازديد

لباس عروس يكي از جذاب‌ترين لباس‌هايي است كه خانم‌ها در طول زندگي خود مي‌پوشند. اين لباس‌ها در تمام جشن‌هاي ازدواج به كار مي‌روند. امروزه فرماليته عروسي نيز جزو به چنين لباس‌هايي نياز دارد. با وجود اينكه شيوع ويروس كرونا در ۲۰۲۰ جشن‌هاي عروسي را محدود كرده‌ است؛ اما شركت‌هاي معتبر و طراحان، ترند لباس‌هاي عروس ۲۰۲۰ را ارائه داده‌اند كه در اين مقاله آن‌ها را بررسي خواهيم كرد.

۵ مدل لباس عروس ترند ۲۰۲۰

در ادامه انواع لباس‌هايي را نام برده‌ايم كه در سال ۲۰۲۰ در اروپا ترند شده‌اند.

لباس عروس با چند لايه دامن

لباس‌هاي داراي دامن چند لايه يكي از ترند‌هاي جذاب امسال محسوب مي‌شود. دامن اين لباس‌هاي عروس از چند لايه تور با پليسه و چين تشكيل شده است. اين مدل‌ها حس پرنسس‌هاي داستان‌ها را براي عروس‌ها به وجود مي‌آورد و جزو رويايي‌ترين ترندهاي ۲۰۲۰ به شمار مي‌رود.

لباس عروس‌هايي با گلدوزي‌هاي سه بعدي و سنگدوزي شده

اين لباس‌‌هاي درخشان جلوه‌ي بسيار زيادي دارند و ترند ديگر ۲۰۲۰ هستند. در طراحي جزئيات اين مدل از طبيعت الهام گرفته شده است. به همين دليل مي‌تواند ظاهر جذابي براي عروس‌ها ايجاد كند. هماهنگي اين لباس با موها هارموني بي‌نظيري را به وجود مي‌آورد.

لباس عروس ساده

اين مدل جزو مواردي است كه هيچگاه قديمي و از مد افتاده نمي‌شود و همواره طرفداران خاص خود را دارد. لباس ساده كه فاقد هر گونه سنگدوزي و گلدوزي است از ديگر ترند‌هاي ۲۰۲۰ است.

لباس‌هاي پوشيده و آستين بلند

اين مدل از لباس‌ها ديگر ترند جذاب و محبوب امسال هستند. استفاده‌ي عروس‌هاي سلطنتي انگلستان از اين مدل لباس تاثير زيادي در ترند شدن آن داشته است.

لباس عروس كت و شلواري

لباس‌هايي به شكل كت و شلوار غير معمول‌ترين ترند سال ۲۰۲۰ هستند! اين مدل لباس با رنگ‌هاي گوناگوني طراحي و دوخته مي‌شوند. گاهي با شنل‌هاي زيبايي همراه هستند كه جذابيت آن‌ها را افزايش مي‌دهد. تنوع اين طرح يكي از دلايل محبوبيت آن است.

جديدترين مدل لباس عروس ايراني

ترند‌هاي جهاني لباس در انتخاب‌ عروس‌هاي كشور ما نيز تاثير به سزايي دارند. البته در كنار ترندها، عواملي چون فرهنگ، سليقه و شكل اندام نيز نقش پررنگي را در انتخاب لباس عروس ايفا مي‌كنند. از اين رو مي‌توان جديدترين لباس‌هاي عروس ايراني را از ميان ترند‌هاي جهاني برگزيد.

لباس‌هاي پوشيده و آستين بلند از جديدترين و پرطرفدارترين مدل‌هاي ايراني هستند. اين لباس‌ها در طرح‌ها و مدل‌هاي گوناگون طراحي و دوخته مي‌شوند. لباس آستين‌دار مدل ماهي، پف‌دار، ساده يا گلدوزي شده از جمله محبوب‌ترين انواع لباس عروس در ايران به شمار مي‌روند. خانم‌ها بر اساس فرم اندام و سليقه‌ي خود يكي از مدل‌هاي پوشيده‌ي ذكر شده را براي سفارش انتخاب مي‌كنند. علت محبوبيت اين مدل در كشور ما علاوه بر زيبايي و تنوع بالاي اين مدل، فرهنگ و آيين مردم نيز هست. همچنين اين لباس براي افرادي كه از فرم بازو و سرشانه‌ي خود رضايت ندارند بسيار مناسب است. زيرا برخلاف مدل‌هاي دكلته و بندي از نمايش بيش از حد سرشانه و بازو جلوگيري مي‌كند و بالاتنه را ظريف‌تر نشان مي‌دهد.

مدل لباس عروس پفي

لباس مدل پفي هميشه طرفداران خاص خود را داشته است. لباس‌هاي پفي براي افرادي كه اندامي به فرم گلابي و سيب دارند و عرض قسمت پايين تنه عرض آن‌ها بيش‌تري از عرض بالا‌تنه‌شان است بسيار مناسب است. لباس‌هاي مدل پفي خود شامل مدل‌هاي مختلفي هستند:

  • ساده
  • سنگدوزي و گلدوزي شده
  •  آستين‌دار
  • دكلته.

لباس عروس پفي به لباس پرنسسي نيز معروف است.

برخي از لباس‌ها علاوه بر پفي كه دارند، دنباله‌دار نيز هستند. اين مدل لباس‌ها به تازگي طراحي شده‌اند. همچنين اندام خانم‌ها را كشيده‌تر نشان مي‌دهند. به همين دليل توجه عروس‌هاي بسياري را به خود جلب مي‌كنند.

نوع ديگر از لباس پفدا‌ر، داراي آستين‌هاي كلوش و خمره‌اي است. اين مدل براي افرادي مناسب است كه از فرم دستان خود رضايت ندارند و نمي‌خواهند آن‌ها را در معرض ديد قرار بدهند. لباس‌هاي پف‌دار رنگ‌هاي متنوعي نيز دارند. رنگ‌هاي قرمز و طلايي از پرطرفدارترين رنگ‌هاي اين لباس محسوب مي‌شوند. تنوع رنگ و منحصر نبودن به رنگ سفيد از ديگر جذابيت‌هاي ترند ۲۰۲۰ است.

مدل لباس عروس ساتن

ساتن يكي از بهترين پارچه‌ها براي دوخت لباس‌هاي پرنسسي است. زيبايي لباس‌هاي ساتن به سادگي آن‌هاست. به همين دليل بيشتر توسط كساني انتخاب مي‌شوند كه طرفدار ظرافت و سادگي هستند. با اين وجود برخي از طراحان لباس عروس براي جلوگيري از سادگي بيش از حد لباس ممكن است از تركيب پارچه‌هايي مانند گيپور و تور نيز در كنار پارچه ساتن استفاده كنند. لباس ساتن براي عروسي‌هايي كه در فصل پاييز و زمستان برگزار مي‌شوند بسيار مناسب هستند. نكته‌اي كه بايد در انتخاب لباس ساتن به آن دقت كنيد، كيفيت جنس پارچه ساتن است. جنس ساتن به كار رفته در لباس مناسب براي عروس‌ها حتما بايد نرم و لطيف باشد.

لباس عروس مدل ماهي

لباس‌هاي مدل ماهي از جمله مدل‌هاي خاص و پرطرفداري است. اين مدل لباس قوس‌ و انحناي اندام را را به خوبي نشان مي‌دهد و يك گزينه‌ي ايده‌آل براي افراد خوش اندام است. همچنين اين مدل براي افرادي كه اندامي به شكل ساعت شني دارند بهترين انتخاب خواهد بود‌.

لباس مدل ماهي را با توجه به سليقه‌ي افراد ساده يا سنگدوزي شده طراح مي‌كنند. همچنين اين مدل لباس ممكن است دكلته يا آستين بلند باشد. لباس‌هاي مدل ماهي با دنباله‌ي بلند براي عكاسي جلوه‌ي فوق‌العاده و خيره كننده‌ي دارند. لباس مدل ماهي دنباله بلند براي افرادي كه قد بلندي دارند مناسب است.

۵ برند برتر لباس عروس در دنيا

در اين قسمت از مقاله برخي از بهترين و مطرح‌ترين برند‌هاي طراحي و دوخت لباس عروس در دنيا را معرفي مي‌كنيم. اين برندها مورد علاقه‌ي خانواده‌‌هاي سلطنتي و افراد مشهور و ثروتمند در سراسر دنيا هستند. براي ديدن مدل‌هاي لباس طراحي شده توسط اين برندها كافيست به سايت آن‌ها سري بزنيد:

  • ورا ونگ (Vera Wang)
  • كارولينا هررا (Carolina Herrera)
  • اينس دي سانتو ( ines di santo )
  • مارچسا (Marchesa)
  • ريم آركا (Reem Arca)

قيمت لباس عروس

قيمت اين نوع لباس به فاكتور‌هاي زيادي از جمله مواردي كه در ادامه بيان مي‌كنيم، بستگي دارد.

  • طرح
  • پارچه
  • ساده يا سنگدوزي شده

نكته ديگري كه در قيمت اين نوع لباس تاثير مي‌گذارد مزوني است كه براي سفارش آن انتخاب مي‌كنيد. برخي از مزون‌ها قيمت‌هاي مناسب‌تري دارند؛ در حالي كه برخي ديگر لباس‌ها را با قيمت بيشتري عرضه مي‌كنند. لازم به ذكر است كه قيمت خريد لباس عروس از قيمت اجاره لباس بيشتر است. قيمت اجاره‌ي لباس دسته اول نيز نسبت به لباس‌هايي كه چند بار پوشيده شده‌اند بيشتر است. بنابراين تا پيش از انتخاب نمي‌توان در مورد قيمت اين نوع لباس قضاوت كرد. البته لباس‌هاي عروس تنوع زيادي دارند و اين موضوع باعث مي‌شود شما بتوانيد متناسب با بودجه خود، لباس مناسبي را انتخاب كنيد.

جمع بندي

در اين مقاله سعي كرديم در مورد ترندهاي ۲۰۲۰ و انواع مدل‌هاي پرطرفدار لباس عروس صحبت كنيم. اما تنوع اين نوع لباس تا حدي است كه نياز به مشاهده آلبوم‌ها و نمونه كارهاي مزون‌ها دارد. مجموعه هنيل ارائه دهنده انواع لباس‌ها با بهترين قيمت است. اين مجموعه جديد‌ترين مدل‌هاي موجود در بازار را ارائه مي‌دهد. توصيه مي‌كنيم انواع لباس‌هاي عروس را در سايت هنيل مشاهده كنيد. همچنين هنيل امكان خريد اينترنتي براي ساكنين تمام نقاط كشور را فراهم كرده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.